ویترین

حقوق ماهیانه در نیجریه

حقوق ماهانه در نیجریه

بررسی حقوق ماهیانه در نیجریه برای افرادی که به فکر مهاجرت به این کشور برای یافتن کار هستند، بسیار مهم می باشد. نیجریه یکی از ثروتمندترین و پرجمعیت ترین کشورهای آفریقا با فرصت های کاری متفاوت است که از یک بخش به بخش دیگر متفاوت است. متوسط ​​حقوق شرکت ها در بخش های مختلف (اعم از دولتی یا خصوصی) در نیجریه به سادگی مبلغی است که یک کارگر باید در آن بخش انتظار دریافت کند. میانگین حقوق به معنای حداقل یا حداکثر حقوق پرداختی آن بخش نیست و بیشتر از حداقل دستمزد و کمتر از حداکثر مبلغ قابل پرداخت است. در نیجریه، حداقل دستمزد به میزانی تعیین شده است که برای بسیاری از افراد برای پوشش هزینه های ماهانه آنها کافی نیست. اگرچه تلاش هایی برای افزایش این مبلغ ناچیز به چیزی مناسب صورت گرفته است، اما حداقل دستمزد همچنان ثابت است.

برای به دست آوردن ارقام دقیق برای میانگین حقوق سازمان ها در بخش های مختلف در نیجریه، باید حداقل دستمزد هر شرکت در این بخش ها را در نظر گرفت. این واقعیت است که برخی از شرکت ها بالاتر از حداقل دستمزد می پردازند، اما این کار را فقط برای کارکنان تمام وقت خود (که همچنین مستحق دریافت پاداش و کمک هزینه هستند) انجام می دهند، در حالی که کارکنان قراردادی آنها باید دستمزدها را به حداقل دستمزد نزدیک تر کنند. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی دقیق حقوق ماهیانه در نیجریه می پردازند و آن را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهند. داده‌ های این مقاله با استفاده از داده ‌های رسمی حقوق و دستمزد دولت، نظرسنجی حقوق و سایر منابع مانند آگهی ‌های شغلی که حاوی اطلاعات حقوق و دستمزد هستند، گردآوری شده است.

بررسی حقوق ماهیانه در نیجریه

فردی که در نیجریه کار می کند معمولاً (متوسط) 4067600NGN (نایرا نیجریه) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق حدود 1028300NGN (نایرا نیجریه) تا بالاترین میانگین حقوق 18121700NGN (نایرا نیجریه) متغیر باشد. این حقوق متوسط ​​برای یک فرد در نیجریه است و شامل مزایایی مانند مسکن و حمل و نقل است و همچنین ممکن است یک فرد بیشتر یا کمتر از میانگین حقوق نشان داده شده در بالا درآمد داشته باشد. با این حال، حقوق ها در نیجریه بر اساس تجربه، موقعیت مکانی، مهارت ها و جنسیت افراد بسیار متفاوت هستند. طبق گفته وزارت کار محلی، حداقل دستمزد رسمی در نیجریه در سال 2022، 30000NGN (نایرا نیجریه) نیجریه در ماه، معادل 70$ (دلار) است و هیچ کارمندی نمی تواند درآمدی ماهانه کمتر از این سطح داشته باشد. شایان ذکر است که حقوق ماهیانه در نیجریه نسبت به سال گذشته یعنی سال 2021 تغییری نداشته است.

اما در سال 2018، حداقل دستمزد در نیجریه 18000NGN (نایرا نیجریه) بود. طبق اطلاعات آژانس های استخدام نیجریه و بین المللی، متوسط ​​حقوق در نیجریه در سال 2022 میلادی 71185NGN (نایرا نیجریه) در ماه است که معادل 170$ (دلار) می باشد.

پردرآمدترین مشاغل در نیجریه عبارتند از:

  • پزشکان و دندانپزشکان
  • مدیران ارشد
  • وکلا
  • داروسازان
  • خلبانان

حقوق متخصصان درخواست شده ممکن است بیش از 1000000NGN (نایرا نیجریه) در ماه معادل 2405$ (دلار) باشد. در نتیجه، نرخ مالیات بر درآمد در نیجریه از 7% تا 24% متغیر است. افرادی که در نیجریه درآمد سالانه کمتر از 300000NGN (نایرا نیجریه) دارند باید 7% مالیات بر درآمد و افرادی که دارای درآمد بیش از 3200000NGN (نایرا نیجریه) در سال هستند باید 24% مالیات بر درآمد در نیجریه پرداخت کنند.

در نمودار زیر به متوسط حقوق ماهیانه در نیجریه به طور دقیق تر اشاره شده است:

میانگین حقوق ماهیانه در نیجریه

توزیع حقوق سالانه در نیجریه

بنابراین ما میانگین حقوقی که یک فرد در نیجریه به دست می آورد را بررسی کرده ایم و نکته جالب بعدی توزیع حقوق است. طبق مواردی که در بخش قبلی ذکر شد، که یک فرد می تواند در نیجریه به طور متوسط در یک ماه از 85700NGN (نایرا نیجریه) تا 1510000NGN (نایرا نیجریه) و در یک سال از 1028300NGN (نایرا نیجریه) تا 18121700NGN (نایرا نیجریه) حقوق دریافت کند و شاین ذکر است که این به عنوان محدوده در آمار شناخته می شود. تفاوت بین حداکثر و حداقل مقدار، شاخص خوبی برای تغییر در حقوق در نیجریه است و می تواند توسط کارفرمایان برای تعیین میزان انتظار پرداخت و برای کارکنان برای دانستن میزان درآمد آنها استفاده شود. متوسط ​​حقوق برای یک فرد در نیجریه 4067600NGN (نایرا نیجریه) در سال است که این مقدار متوسط ​​در توزیع حقوق است.

کار در فنلاند و مزایای آن برای ایرانیان

این بدان معنا است که تقریباً 50٪ از جمعیت نیجریه کمتر از 4067600NGN (نایرا نیجریه) و 50٪ از جمعیت بیش از 4067600NGN (نایرا نیجریه) در سال درآمد دارند. افرادی که بیش از متوسط ​​حقوق دریافت می کنند، این نشان دهنده خوبی است که این افراد حقوق خوبی در نیجریه دریافت می کنند.

توزیع حقوق سالانه در نیجریه

شرایط افزایش درآمد در نیجریه

مهمترین عوامل افزایش درآمد و حقوق ماهیانه در نیجریه عبارتند از:

  • تحصیلات
  • زمینه اشتغال
  • سابقه کاری

به طور کلی، همانند سایر کشورهای دنیا، در نیجریه نیز افرادی که دارای مدرک کارشناسی هستند، بیشتر از افرادی که دارای مدرک دیپلم یا فوق دیپلم هستند حقوق دریافت می کنند. همچنین افرادی که دارای فوق لیسانس هستند می توانند درآمد بیشتری از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دریافت کنند و قطعا با داشتن مدرک دکترا، حقوق ماهیانه در نیجریه به طور چشمگیری بیشتر از افرادی می باشد که فارغ التحصیل کارشناسی یا کارشناسی ارشد می باشند. علاوه بر این، زمینه اشتغال و صنعت نیز تاثیر مستقیم بر افزایش حقوق در نیجریه دارد.

در جدول زیر، میانگین درصد افزایش حقوق سالانه برای هر یک از صنایع بزرگ در نیجریه قابل مشاهده است:

صنعت و زمینه اشتغالدرصد افزایش حقوق سالانه
بانکداری5%
انرژی1%
فناوری اطلاعات6%
مراقبت های بهداشتی2%
توریسم7%
ساخت و ساز3%
آموزش8%

همچنین می ‌توانیم به میانگین افزایش سالانه دستمزد بر اساس سطح تجربه کارمندان نگاه کنیم که به صورت زیر است:

سطح تجربه کارمنداندرصد افزایش حقوق سالانه
سطح پایه3% تا 5%
سطح متوسط6% تا 9%
سطح ارشد10% تا 15%
مدیریت ارشد15% تا 20%

شرایط کار قانونی در مجارستان

متقاضیانی که مایل به کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط و حقوق کار در نیجریه هستند می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه کسب کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *