ویزای کاری

درآمد در ایرلند

درآمد در ایرلند

کشور جزیره ای ایرلند در شمال غربی اروپا جای گرفته است و سومین جزیره بزرگ اروپا محسوب می شود، یکی از راه های رایج برای مهاجرت به این کشور مهاجرت کاری است. اطلاع از درآمد در ایرلند برای متقاضیانی جویای کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در طول دهه گذشته ایرلند به مقصد مهاجرت محبوبی تبدیل شده است. با توجه به اقتصاد قوی این کشور و سیستم مهاجرتی سهل و آسان هر ساله افراد زیادی برای کار و زندگی این کشور را انتخاب می کنند. با توجه به افزایش تقاضا ایرانیان برای مهاجرت کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار سعی دارند به بررسی شرایط درآمد در ایرلند بپردازند و اطلاعات مفیدی در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • شرایط کار در کشور ایرلند چگونه است؟
  • آیا می توان با کار در ایرلند زندگی در رفاه اقتصادی را تجربه کرد؟
  • مزایای کار در ایرلند چیست؟
  • متوسط درآمد در کشور ایرلند چقدر است؟

شرایط کار در کشور ایرلند

پیش از بررسی درآمد در ایرلند به بررسی شرایط کار در این کشور اروپایی می پردازیم. نرخ بیکاری در کشور ایرلند 4.8% برآورد شده است که با این نرخ مشخص می شود شرایط کار در این کشور در وضعیت خوبی قرار دارد. این کشور هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در ایرلند را منتشر می کند، افرادی که دارای تخصص و مهارت و یا مدارک تحصیلی مرتبط با این مشاغل باشند شانس زیادی برای ورود به بازار کار کشور ایرلند دارند. برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور ایرلند عبارتند از: محققان شیمی در تولید، محققان علوم آزمایشگاهی، حرفه های علوم اجتماعی، علوم طبیعی، مهندس مکانیک، مهندس برق، مهندس الکترونیک، حرفه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، پزشک، داروساز صنعتی، رادیوتراپیست، حسابدار و کارشناسان مالیاتی، فروش و بازاریابی و غیره.


متقاضیان خارجی و بین المللی برای مهاجرت کاری به کشور ایرلند به دعوت نامه شغلی نیاز دارند، دعوت نامه شغلی در این کشور طبق قوانین و مقرراتی به متقاضیان خارجی و بین المللی اعطاء می شود. در اولین قدم کارفرما باید آگهی شغلی را به مدت سه ماه در کشور ایرلند منتشر کند، اگر پس از گذشت این مدت فرد مورد نظر استخدام نشد باید آگهی شغلی به مدت سه ماه دیگر در کشورهای عضوء اتحادیه اروپا منتشر شودف اگر همچنان فردی مناسب برای شغل مورد نظر استخدام نشد کارفرما می تواند به استخدام متقاضیان خارجی و بین المللی بپردازد و پس از بررسی شرایط فرد دعوت نامه شغلی برای وی صادر کند.

درباره درآمد در کشور ایرلند

از سوالات متداول مطرح شده توسط متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به کشور ایرلند را دارند در رابطه با میزان حقوق و دستمزد ماهیانه در این کشور است. حقوق و دستمزد در این کشور با توجه به تخصص و حوزه فعالیت افراد متفاوت است، اما به طور کلی میانگین حقوق و دستمزد در این کشور 50789€ (یورو) است که این میزان با توجه به سوابق کاری و تخصص و مهارت فرد افزایش می یابد. در ادامه به حقوق و دستمزد ماهیانه در برخی از مشاغل اشاره خواهیم کرد.

معرفی شغلحقوق و دستمزد ماهیانه
شریک شرکت حقوقی/ حسابداری250000€ (یورو)
رئیس انطباق/ مدیریت ریسک160000€ (یورو)
مدیر ارشد مالی180000€ (یورو)
مدیر عامل اصلی150000€ (یورو)
رئیس حقوقی150000€ (یورو)
مدیر عامل/ رئیس اجرایی150000€ (یورو)
حسابدار109756€ (یورو)
مدیر ارشد فنی101300€ (یورو)

درباره درآمد در کشور ایرلند

متقاضیانی که قصد کار در کشور ایرلند را دارند می توانندد ابتدا از طریق مهاجرت تحصیلی به این کشور مهاجرت کنند و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری به دنبال شغل مورد نظر خود در این کشور باشند و مشغول به کار شوند. لازم به ذکر است دانشجویانی که از دانشگاه های ایرلند فارغ التحصیل شده باشند شانس زیادی برای یافتن کار دارند. برای اطلاع از شرایط اقامت پس از تحصیل در این کشور به مطالعه مقاله اقامت پس از تحصیل در ایرلند بپردازید.

ویزای کاری ایرلند

متقاضیان خارجی و بین المللی باید علاوه بر دعوت نامه شغلی ویزای کار کشور ایرلند را دریافت کنند. به این منظور متقاضی باید به سفارتخانه یا کنسولگری کشور ایرلند مراجعه کند و درخواست خود را مبنی بر اخذ ویزای کار اعلام کند. پس از مشخص شدن زمان مصاحبه حضوری فرد باید با در دست داشتند مدارک ذیل به سفارتخانه ایرلند مراجعه کند. مدارکی که در ادامه به آن ها اشاره می شود جهت اخذ ویزای کار ایرلند الزامی است.

  • دریافت فرم مورد نظر و تکمیل آن
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار و ارائه رسید آن
  • پاسپورت معتبر مدت دار
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک شناسایی
  • مدرک تحصیلی
  • مدرک معتبر زبان
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه رزرو از بلیط رفت و برگشت به کشور ایرلند
  • مشخص شدن محل اقامت در کشور ایرلند

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص درآمد در ایرلند کسب کردید، برای مهاجرت به کشور ایرلند راه های دیگری نیز وجود دارد که برای بررسی آن ها می توانید به مقاله شرایط مهاجرت به ایرلند رجوع کنید. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط کار در کشور ایرلند و یا سایر کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی با کارشناسان و وکلاء مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

پرسش های کلیدی درباره درآمد در ایرلند

ایرلند یکی از کشورهای بسیار خوب در منطقه شمالی اروپا است. البته در مقایسه با انگلستان و اسکاتلند به عنوان کشورهای نزدیک به یکدیگر، ایرلند کشور ضعیف تری است. افرادی که می خواهند در این کشور شغلی پیدا کنند، می توانند به درآمد بالا نیز دسترسی پیدا کنند. این مسئله می تواند کیفیت زندگی فرد را افزایش دهد. در چنین شرایطی است که افراد زیادی تمایل دارند تا از این کشور به عنوان مقصد اولیه خود استفاده کنند. کار کردن در این کشور می تواند امتیازهای زیادی از جمله اقامت را به همراه داشته باشد. با این حال، درآمد در این کشور در سطحی است که می تواند تمامی هزینه ها را پوشش داد. برخی از مهم ترین پرسش ها درباره درآمد در ایرلند عبارتند از:

  • متوسط درآمد در ایرلند چقدر است؟ متوسط درآمد در این کشور در حدود 45000€ (یورو) در سال است. این سطح درآمد در بسیاری از کشورهای اروپایی رایج است.
  • آیا تناسب مناسبی بین سطح درآمد وهزینه های زندگی در ایرلند متناسب است؟ در شرایط کنونی، ایرلند یکی از کشورهایی است که مخارج و درآمد در ان همخوانی مناسبی دارند.
  • چگونه می توان درآمد خود در ایرلند را افزایش داد؟ در شرایط کنونی، سطح سابقه کاری، میزان تحصیلات و جنسیت در روند افزایش درآمد فرد اثرگذار هستند.
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *