ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار در ایسلند

حقوق ماهیانه کار در ایسلند

اطلاع از میانگین حقوق ماهیانه کار در ایسلند و شرایط کار می تواند گامی اساسی و مهم در رابطه با مهاجرت کاری به ایسلند محسوب شود. مهاجرت کاری تنها یکی از راه های مهاجرت به ایسلند است که مورد توجه برخی از متقاضیان می باشد، برای شروع کار در کشور ایسلند شرایط و قوانینی وضع شده است که متقاضیان ملزم به رعایت آن هستند. طبق آمار اعلام شده نرخ بیکاری در کشور ایسلند بسیار کم است و به نظر می آید در حال تغییر نیست. در مقاله ای که مطالعه می کنید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی شرایط کار و حقوق ماهیانه کار در ایسلند می پردازند و اطلاعات مختصری در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار می دهند. امید است پس از مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را در رابطه با حقوق ماهیانه کار در ایسلند کسب کنید.

  • شرایط کار در کشور ایسلند چگونه است؟
  • آیا شهروندان خارجی می توانند به درآمد بالا در ایسلند دست پیدا کنند؟
  • شرایط مهاجرت کاری به ایسلند چگونه است؟
  • مشاغل مورد نیاز در این کشور کدامند؟

شرایط کار در کشور ایسلند

پیش از بررسی حقوق ماهیانه کار در کشور ایسلند به بررسی شرایط کار در کشور ایسلند می پردازیم. متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد کار در کشور ایسلند را دارند باید موفق شوند از کارفرما یا موسسه ای معتبر در این کشور دعوت نامه شغلی کسب کنند. متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی آکادمیک باشند شانس بیشتری برای یافتن کار در کشور ایسلند دارند، همچنین مدرک تحصیلی بر افزایش میزان حقوق ماهیانه کار در ایسلند تاثیر به سزایی دارد. جهت کاریابی در کشور ایسلند متقاضیان می توانند از وب سایت های کاریابی، موسسات کاریابی معتبر و آگهی شغلی منتشر شده استفاده کنند.

پس از یافتن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی و یا تخصص و مهارت خود باید مدارکی مانند: تکمیل فرم مربوطه، اسکن از پاسپورت و مدارک شناسایی، مدرک معتبر زبان، مدارک تحصیلی، رزومه و سوابق کاری را به کارفرما مربوطه ارسال کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که واجد شرایط باشید کارفرما برای شما دعوت نامه شغلی یا قرار داد کاری ارسال می کند. لازم به ذکر است هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در کشور ایسلند منتشر می شود، افرادی که دارای تخصص و مهارت و مدارک تحصیلی باشند شانس زیادی برای یافتن کار در این کشور دارند. برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور ایسلند عبارتند از: جوشکار حرفه ای، شیلات، برنامه نویسی، کامپیوتر، شبکه، گردشگری و توریست، تدریس زبان انگلیسی و غیره.

بررسی حقوق ماهیانه کار در کشور ایسلند

بررسی حقوق ماهیانه کار در کشور ایسلند

یکی از سوالات مطرح شده توسط متقاضیان که قصد مهاجرت کاری به کشور ایسلند را دارند در رابطه با حقوق و مزایا ماهانه در این کشور است. در رابطه با میزان حقوق و دستمزد در این کشور می توان گفت سیستم دستمزد در این کشور کمی پیچیده است، به طوری که سیستم و قانون حداقل دستمزد در این کشور وجود ندارد. به طور کلی می توان گفت میزان حقوق و دستمزد در این کشور با توجه به موقعیت شغلی، سوابق کاری فرد و سن متفاوت است. میانگین حقوق و دستمزد ماهانه در کشور ایسلند 693000ISK (کرونا ایسلند) است. در ادامه به حقوق ماهیانه کار در برخی از مشاغل کشور ایسلند اشاره می کنیم.

معرفی شغلحقوق و دستمزد ماهیانه به کرونا ایسلند
اورولوژی2360000ISK
پزشک قلب و عروق1960000ISK
جراح1870000ISK
مدیر منطقه ای1370000ISK
مدیر مالی1250000ISK
مدیر ارشد شرکت1160000ISK
مدیر بازاریابی1110000ISK
مدیر ریسک عملیات بانک1000000ISK
مدیر ارشد اطلاعات958000ISK
مدیر توسعه909000ISK
ناظر850000ISK
تحلیلگر816000ISK

متقاضیانی که قصد کار در کشور ایسلند را دارند می توانند ابتدا مهاجرت تحصیلی به کشور ایسلند را تجربه کنند و پس از فارع التحصیلی از دانشگاه ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنند و به دنبال شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود باشند و وارد بازار کار کشور ایسلند شوند. برای اطلاع از شرایط تحصیل در کشور ایسلند می توانید به مطالعه مقاله تحصیل در ایسلند بپردازید.

ویزای کار و حقوق ماهیانه کار در ایسلند

متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد شروع کار در کشور ایسلند را دارند باید پس از اخذ دعوت نامه شغلی از کارفرما یا موسسه ای در این کشور اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار ایسلند انجام دهند. برای دریافت ویزای کار ایسلند لازم است فرد به سفارتخانه یا کنسولگری این کشور مراجعه کند و درخواست خود را اعلام کند. همچنین متقاضیان می توانند برای اعضاء خانواده خود نیز ویزای همراه دریافت کنند و در کشور ایسلند اقامت داشته باشند. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند عبارتند از:

  • دریافت فرم مربوطه و نکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار ایسلند و ارائه رسید آن
  • پاسپورت معتبر و مدت دار
  • دعوت نامه شغلی/ قرار داد کاری دریافت شده
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک شناسایی
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • رزومه و سوابق شغلی
  • مدرک معتبر زبان
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور ایسلند
  • اگر قصد مهاجرت همراه با اعضاء خانواده را دارید باید مدارک شناسایی و پاسپورت اعضاء و سند ازدواج را ارائه کنید

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص حقوق ماهیانه کار در ایسلند کسب کردید، برای مهاجرت به کشور ایسلند روش های مختلفی وجود دارد که با مطالعه مقاله راههای مهاجرت به ایسلند می توانید از آن ها مطلع شوید. برای اطلاع از شرایط کار در برتین کشورهای جهان، می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلاء حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *