ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار در قطر در سال 2024 چقدر است؟

حقوق ماهیانه کار در قطر

قطر جزء ثروتمندترین کشورهای آسیایی و از مقاصد کاری معروف می باشد و از همین رو اطلاع از حقوق ماهیانه کار در قطر میتواند انگیزه متقاضیان را دو چندان کند. قطر با یک اقتصاد روبه رشد و محیط سرمایه گذاری امن و سودآور جزء کشورهایی با فرصت های کاری فراوان محسوب می شود. هم اکنون ویزای کار قطر یکی از پر طرفدارترین ویزاهای کاری در سراسر دنیا محسوب می شود که در ایران نیز متقاضیان فراوانی دارد. اما سوالاتی که راجع به وضعیت درآمد کار در قطر مطرح و توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ داده می شود، عبارتند از:

  • شرایط کار در کشور قطر به چه صورتی است؟
  • وضعیت بازار کار در کشور قطر در سال 2024 چگونه می باشد؟
  • حقوق ماهیانه کارگران در قطر چقدر است؟
  • به چه نحوی می توان ویزای کار قطر را درخواست داد؟

اقتصاد قطر یکی از ثروتمندترین اقتصادهای جهانی از نظر تولید ناخالص داخلی (GDP) می باشد. به طوری که بنا بر گزارش بانک جهانی، سازمان ملل و صندوق بین المللی پول قطر بین سال های 2020 و 2021 همواره بین رتبه های پنجم و هفتم جهانی قرار داشت. نفت و گاز طبیعی پایه های اقتصادی قطر را تشکیل داده و بیش از 70% از کل درآمد قطر راتشکیل می دهند. بخش های انر‌ژی، توریسم، بخش مالی، فناوری اطلاعات (IT) از جمله بخش های پیشرو جهت کار مهاجران خارجی محسوب می شود.

حقوق کارگر در قطر

در مارس 2021، قطر یک سیستم حداقل دستمزد را با حقوق پایه 1000(ریال قطر)  QARبرای همه بخش ها اجرا کرد که شامل کارگران خانگی نیز می شود. کارفرمایان همچنین ملزم به پرداخت 500 QAR (ریال قطر) اضافی در ماه برای اسکانQAR300  (ریال قطر) در ماه برای غذا هستند، مگر اینکه قبلاً این امکانات را فراهم کرده باشند. این قانون حداقل حقوق که پیشگام رویکردی بدون تبعیض است، اولین قانون از نوع خود در منطقه است. چنین تعیین حداقل دستمزد پس از گفتگوهای کامل با یک کمیته تخصصی ملی متشکل از مقامات مربوطه در قطر صورت گرفت. کمیته حداقل دستمزد متعاقباً برای ارزیابی دوره‌ای تأثیر و اجرای حداقل حقوق برای کارگران و کارمندان خانگی ایجاد شد.

شرایط کار در قطر

ابتداء و قبل از پرداختن به موضوع اصلی، ما به بررسی شرایط کار در کشور قطر می پردازیم. جالب است بدانید که نرخ بیکاری قطر با 0.10% حتی بسیار پایین تر از ایالات متحده و نیز کشورهای اتحادیه اروپا (EU) می باشد. این امر نشانگر رونق اقتصادی فوق العاده و پتانسیل بالای بازار کار کشور قطر می باشد. امری که در نمودار زیر به وضوح می توان مشاهده کرد:

نمودار درصد بیکاری قطر

قطر بیش از 2 میلیون مهاجر کاری دارد و همه ساله بر تعداد این مهاجران تازه وارد نیز اضافه می شود. شما به عنوان کارگر خارجی جهت کار در قطر نیازمند داشتن کفاله (Kafala) یا همان اسپانسر کارفرما هستید. به طور رسمی، ساعات کاری کارکنان در کشور قطر از شنبه تا پنج شنبه می باشد و جمعه در قطر آخر هفته می باشد. هفته کاری کارگران در قطر معمولا بین 40 و 48 ساعت می باشد. قطر برنامه بیمه اجباری دولتی یا بیمه با کمک کارفرما ندارد. اما دولت قطر به طور اتوماتیکی به شهروندان این کشور انواع خدمات عمومی از جمله مراقبت های درمانی، حقوق بازنشستگی حقوق بیکاری و غیره را ارائه می کند.

وضعیت حقوق ماهیانه کار در قطر

وضعیت حقوق ماهیانه کار در قطر

ابتداء لازم است بدانید که واحد پولی کشور قطر ریال (QR) بوده و هر دلار معادل 3.64 ریال قطری است. بنا براین حقوق ماهیانه کار در قطر با ریال پرداخت می شود. حداقل حقوق ماهیانه کار در قطر در حدود QR2140 (ریال)، میانگین درآمد کارگران حدود QR15800 (ریال) و حداکثر حقوق ماهیانه کار در کشور قطر حدود QR70000 (ریال) می باشد. اما عوامل و فاکتورهای مختلفی بر روی این سطح درآمدی کارگران در قطر تاثیر می گذارد که مهمترین آنها سابقه کار و تحصیلات می باشد:

نمودار افزایش حقوق در قطر

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، سابقه کاری 5 تا 10 سال با 36% افزایش حقوق بهترین موقعیت را در بازار کاری قطر دارد. با توجه به نمودار زیر نیز می توان چنین استنباط کرد که بهترین مدرک تحصیلی مدرک کارشناسی با ادرصد افزایش درآمدی 29% می باشد.

نمودار افزایش درآمد در قطر برحسب مدرک

حقوق ماهیانه کار در قطر و مشاغل مورد نیاز

بازار کار کشور قطر بازاری بیشتر تخصص گرا و مهارت طلب می باشد. بنابراین اغلب متقاضیان کار در قطر جزء متخصصان و دانش آموختگان دانشگاهی می باشد. اما باید بدانید که این بازار کار فقط نیازمند متخصصان دارای مدرک تحصیلی نمی باشد بلکه داشتن مدرک تحصیلی نیز جزوی از ضروریات ورود به بازار کار قطر در سال 2024 می باشد. اما بر اساس لیست مشاغل مورد نیاز کشور قطر در سال جدید، مشاغل زیر در اولویت جذب بازار کار قطر قرار دارند و شرکت های کارفرمای قطری اغلب به دنبال جذب شاغلین این رشته ها می باشند:

  • هتلداری
  • فناوری اطلاعات (IT)
  • منابع انسانی (HR)
  • بازاریابی
  • مدیریت
  • فنی و مهندسی
  • ساخت و ساز
  • امور مالی و بانکداری
  • حوزه بهداشت و مراقبت های درمانی

اما متقاضیان می توانند جهت تکمیل شرایط اخذ ویزای کار قطر با ترفندهای آن آشنا شوند. متقاضیان با تکمیل رزومه یا CV قوی و داشتن مدرک زبان انگلیسی یا عربی شانس می توانند خود را برای ورود به بازار کار رقابتی و پر متقاضی قطر افزایش دهند. همچنین برای یافتن کفیل یا همان کارفرمای قطری توصیه می شود که از موسسات کاریابی و یا وب سایت های کاریابی معتبر قطری استفاده شود تا فرآیند کاریابی به صورت سریع و آسانی انجام شود.

جایگزین های کار در قطر

افرادی که قطر را به عنوان مقصد زندگی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که در آینده زندگی خود در این کشور ممکن است دچار مشکلاتی شوند که مربوط به اقامت آن ها در این کشور عربی است. برای مثال کار در کانادا در یک بازه زمانی 2 ساله می تواند منجر به اقامت دائم شود و افرادی که از برنامه اکسپرس انتری استفاده می کنند از همان روز نخست به اقامت دائمی می رسند.

در صورتی که فردی به دنبال زندگی در نزدیکی ایران باشد، پیدا کردن کار در ترکیه می تواند یک امتیاز کلیدی برای او باشد. از طرف دیگر کار در آلمان نیز می تواند یک امتیاز بسیار بزرگ در رزومه کاری افراد به حساب بیاید چراکه این کشور در زمینه های مختلف به دنبال یافتن افراد مستعد برای اقامت است و این مسئله ای است که نباید به  سادگی از کنار آن عبور کرد.

حقوق کارگر ساده در قطر به پول ایران

کارشناسان محلی میانگین حقوق در قطر در سال 2024 را حدود 13000QAR (ریال قطر) در ماه تخمین می زنند. این یک رقم متوسط ​​است. به طور کلی، یک کارگر قطری به طور متوسط ​​حدود 15000000 (میلیون تومان) در ماه درآمد دارد. خیلی به حرفه بستگی دارد. گاهی اوقات مواردی از دستمزدهای غیرقانونی وجود دارد. این امر به ویژه در مورد مهاجران کارگری شاغل در صنعت ساخت و ساز قطر صادق است که با کارفرمایان قرارداد می بندند. در سال 2023-2024، کارگران خارجی باید حداقل 1000 QAR (ریال قطر) در ماه به اضافه کمک هزینه مسکن 500 QAR (ریال قطر) و غذا 300 QAR (ریال) دریافت کنند. به طور کلی، حتی کارگران غیر ماهر در قطر اغلب حقوق بسیار مناسبی دریافت می کنند.

شرایط ویزای کار قطر 2024

کلیه کارگران خارجی که مایل به کار در کشور قطر می باشند ملزم به اخذ ویزای اقامت کاری (PR) هستند. این ویزا اساسا یک ویزای ترکیبی از ویزاهای کار و اقامت قطر می باشد. ویزی اقامت کاری قطر حتما بایستی توسط کارفرما یا اسپانسر قطری درخواست شود. معمولا نیز مدت اعتبار این ویزا در حدود یک سال بوده و سالانه نیز قابل تمدید است. بنابراین برای اخذ PR قطر کارفرما باید مدارکی مثل گواهی ثبت شرکت، قرارداد کاری، کپی مدارک شناسائی، آزمایشات هپاتیت و HIV را به وزارت کشور قطر جهت ارزیابی و صدور مجوز تحول دهد.

باید توجه داشت که متقاضی یا کارگر خارجی ممکن است برای پیگیری امور اداری اخذ اقامت و قبل از شروع به کارش با یک ویزای ورود موقتی به کشور قطر مسافرت کند. اما باید توجه کرد که این ویزا در ادامه باید تبدیل به ویزای اقامت دائم (PR) شود. پس نمی توان با ویزای ورود در قطر کار کرد. لازم به ذکر است که اولا در طی فرآیند تبدیل ویزا نمی توان قطر را ترک کرد. ثانیا طول مدت تبدیل ویزایی از 2 تا 4 هفته می باشد. ضمنا جدول زیر نشانگر هزینه درخواست ویزای کار قطر در سال 2024 می باشد:

پارامتر هزینههزینه اخذ ویزای کار قطر
ویزای ورود کاری (تک ورود)QR200 (ریال قطری)
هزینه تبدیل ویزای ورود به ویزای اقامت دائم (PR)QS500 (ریال قطری)
کل هزینه ویزاQR700 (ریال قطری) معادل با $192.25 (دلار)

 

حقوق در قطر

اگرچه حداقل دستمزد رسمی هنوز نامشخص است، قطر یک خط پایه برای نیروی کار خارجی ایجاد کرده است که سنگ بنای نیروی کار آن است. در سال 2023، کارگران مهاجر حداقل ماهیانه 1000QAR (ریال قطری) معادل 275$ (دلار) که با احکام مسکن 500QAR (ریال قطر) و رزق و روزی 300QAR (ریال قطر) افزایش می یابد، تعلق می گیرد. حتی در نیروی کار غیر ماهر، قطر به عنوان چراغ دستمزد منصفانه می درخشد. کارکنان داخلی، کارکنان پیشخدمت، خدمتکاران، آشپزها، باربرها و نظافتچی ها را در نظر بگیرید که درآمد قابل توجهی از 500$ تا 600$ (دلار) در ماه دارند.

علاوه بر داده ها و اطلاعات تکمیلی در این مقاله، کارشناسان و مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای کار قطر و شرایط مهاجرت به این کشور آماده ارائه مشاوره ها و راهنمائی های تخصصی و به روز به هموطنان عزیز می باشند.

4.7/5 - (7 امتیاز)

192 دیدگاه برای “حقوق ماهیانه کار در قطر در سال 2024 چقدر است؟

  1. مهدی شمالی پور گفت:

    سلام من مدرک plc و نیز اتوکد دارم.
    اصلا بازار کاری هست و دوم
    میخوام بدونم حقوق حدودیم به پول ایران چقدره متناسب با کار برا این دو مدرک؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد یک اتوکد کار در قطر حدود 7500 تا 12000 ريال هست
      با توجه به نوسانات ارز خودتون محاسبه کنید ببینید چقدر میشه

    2. سحر گفت:

      با سلام و احترام
      تخصص من نانوفناوری پزشکی هست مقطع دکتری.
      جایگاه شغلی این رشته در قطر چی هست و حقوق ماهانه چقدر میشه؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        مشاغلی که برای شما وجود دارد برای قطر بسیار محدود است. باید در نظر داشت که درآمد در این شغل بسیار بالا هست ولی فرصت های شغلی بسیار کم هستند

  2. Amin گفت:

    سلام من ۱۰ سال سابقه مدیریت غذا و نوشیدنی رو دارم در هتل دولتی
    درآمد این نوع مدیریت در قطر تقریبا چقدره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      بسته به شرایط رستوران حدود 8 تا 32 ريال قطر

  3. Abolfazl گفت:

    سلام و عرض ادب
    بنده 17 سال سابقه کار درHSE-ایمنی .بهداشت و محیط زیست دارم -امکان کار برای بنده وجود دارد و چه میزان حقوقی برای این شغل پرداخت می گردد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      واقعا در این شغل همه چیزبستگی به صنعتی داره که دراون کارمی کنید. هیچ کس نمی تونه به شما بگه که این افراد چه درآمدی خواهند داشت.

  4. رضا گفت:

    سلام درآمد طراح طلا و جواهرات در کشور قطر در چه حدودی هستش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      10-16 هزار ريال قطر در ماه

  5. مرتضی گفت:

    با سلام جویای کار در قسمت تراشکاری هستم من مدرک تراشکاری را از فنی حرفه ای گرفتم و گواهینامه مهارت دارم
    خاهشا منو راهنمایی کنید 🙏🏻

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید سایت های کاریابی در قطر رو بررسی کنید و از طریق اون ها یک شغل برای خودتون پیدا کنید

  6. علیرضاچوپانی گفت:

    منبتکار هستم وجویای کاردرکشورقطر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پیدا کردن کار در حوزه فعالیت شما ساده نیست. بهتر هست که دنبال مرجعی باشید که بتونید از طریق اون ها محصولات خودتون رو بفروشید

  7. Ruhoollah گفت:

    سلام ارادت خدمت شما من یک استا کار نما سنگ بیرون ویلا و ساختمان هستم شش سال سابقه کار در امارات متحده عربی داشتم راجع به حقوق ماهانه یک استا کار نما سنگ معلومات میخواستم ماه چند است اونجا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 5000QAR (ريال قطر) در ماه

  8. میثم گفت:

    با سلام
    من مهندس مخابرات با 14 سال سابقه کار مخابراتی هستم . حقوق ماهیانه در قطر چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 15000 ريال قطر در ماه

  9. Arsalan گفت:

    سلام خوب هستین
    من دارای لیسانس مهندسی نقشه برداری ام ودو سه سالی هم سابقه کار دارم
    میخواستم ببینم میتونم در قطر کار پیدا کنم و اینکه چ قدر حقوق میدن و بعدش هم یک سایت کاریابی خوب هم تونستین بهم معرفی کنین.
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما وجود داره
      مقاله موسسات کاریابی در قطر رو مطالعه کنید
      متوسط حقوق شما 6500ريال قطر هست در ماه

      1. Arsalan گفت:

        سلام خوب هستین
        من دارای لیسانس مهندسی نقشه برداری ام ودو سه سالی هم سابقه کار دارم
        میخواستم ببینم میتونم در عمان کار پیدا کنم و اینکه چ قدر حقوق میدن و بعدش هم یک سایت کاریابی خوب هم تونستین بهم معرفی کنین.
        ممنون

        1. امیر جلالی گفت:

          سلامسایت کاریابی در عمان رو بررسی کنید
          درآمد در عمان در حدود 750ريال عمان هست

      2. morteza گفت:

        درود بر شما من تعمیرکار و سرویس کار و نصباب کولر اسپلیت هستم � من حدود ۴۰ سال می‌باشد آیا در این زمینه �‌توانید برای پیدا کردن شغل در کشور قطر کمک کنید با سپاس

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در حال حاضر، خدماتی در خصوص کاریابی در قطر ارائه نمی کنیم.
          شما باید موسسات کاریابی در این کشور رو بررسی کنید.

  10. میرویس گفت:

    من یک دوکاندار استم 12 سال سابقه توی کار فروشگاه یا دوکان داریم درآمد درقطر برای کارگری دوکانداری خدمه ساده ویا کارگر مزد چقدر است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حداقل 1000 ريال قطر

    2. میرویس گفت:

      مزد روزانه کارگر ساده چند است 100 تا150ریال است ماهانه شما حساب کن بابا اینجوریی کا نیست که شما میگی یه لحعظه آیا درقطر پلکه کاروجود دارد مسل ایران یه پلکه یا یه مکان مخصوس برای پیداکردن کارگر وجود دارد

      1. امیر جلالی گفت:

        من حداقل (کمترین میزان حقوق) رو گفتم خدمت شما
        خیلی ها بیشتر از این مقدار درآمد دارند

  11. امید کوشش گفت:

    سلام
    بنده۲۵سال سابقه سیم پیچی ونصب وراه اندازی تابلو های برق صنعتی دارم.۴۵سالمه.مدرک فنی و حرفه‌ای هم دارم.آیا میتونم درقطر کارکنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله حتما سایت های کاریابی در این کشور رو جستجو کنید، کار برای شغل شما هست

  12. محمدرضا گفت:

    درود .درآمد ارایشگری خانم ها چقدره؟
    ایا برای این شغل هم کفیل هست؟
    رانندگی در قطر چطور؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کفیل ارتباطی با شغل نداره
      سطح درآمد هر دو شغل به میزان کار و شرکتی که براش کار می کنید داره

    2. منان گفت:

      مزد کارگر ساختمانی مزد روزانه چنداست

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام، کمترین میزان 60ريال قطر هست و همه چیز به توانمندی شما بستگی داره

  13. علی گفت:

    سلام
    ارشد عمران هستم با15سال سابقه و 40سال سن
    مدرک فنی و حرفه ای ناظر ایمنی و پایه2نظام مهندسی هستم دنبال کار در قط هستم
    حقوق و هزینه های زندگی چجوریه ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد کارشناس HSE در حدود 13500ريال قطر هست
      متوسط هزینه زندگی خوب برای یک نفر در قطر حدود 9500ريال قطر هست

  14. ....... گفت:

    سلام امید وارم حالتون خوب باشه بنده مهندس ایمنی صنعتی (hse) هستم می خواستم بدونم ایا موقعیت شغلی در همین حوزه در کشور قطر وجود داره؟
    اگر وجو داره ،حدود درامدش چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله قطعا برای شما در این حوزه و سطح درآمد 13000ريال قطر در ماه تقریبا هست

  15. عادل طبیجی گفت:

    سلام من متخصص تعمیر سرویس و نصب کولر گازی با مدرک فنی حرفه ای هستم قبلآ مربی امداد ونجات سازمان آتش نشانی بودم عرب زبان هستم ودر حال حاضر ۶۰ سال سن دارم ورزشکار هستم و بدن ورزیده ای دارم آیا میتوانم به در قطر مشغول بکار شوم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان هست اما باید در نظر داشته باشید که شما تنها 5 سال فرصت کار خواهید داشت و شرکت ها در این کشورها در این رابطه سخت گیری می کنند

  16. مهدی گفت:

    سلام
    من ۱۹ سالم است
    به نظرتون می تونم کارگر هتل باشم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      ساده نیست اما این امکان وجود داره

  17. پروین گفت:

    سلام وقت به خیر خسته نباشید ، لیسانس حسابداری دارم و ۱۲ سال سابقه آیا در قطر حسابداری پذیرش داره و حقوق ماهیانه یک حسابدار چقدر هستش ؟
    باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به شرکتی داره که می خواین براش کار کنید.
      برای پیدا کردن کار هم می تونید هم کفیل پیدا کنید هم از طریق ویزای توریستی برای یک هفته توی این کشور دنبال کار باشید.
      از ایران هم می تونید با کارفرما مذاکره کنید که با پیشنهاد کاری اقدام کنید

  18. امیر چراغی گفت:

    سلام من تکنیستن آسانسور هستم میخواستم بدونم موقیعت شغلی واس صنعت آسانسور هستش و حقوقش چقدره ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط درآمد 13000 ریال قطر هست

  19. احمد گفت:

    سلام وقت بخیر، برای کار دیزاین، کابینت یا همون نجاری فرصت شغلی هست در قطر و اینکه حقوقش چقدر هستش

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این دست از مشاغل معمولا درآمد ثابتشون کم هست ولی بندهای پاداش داره که به ازای هر پروژه به فرد پرداخت می شه

  20. مجید گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران تون
    من چند سال تو بیمارستان به عنوان کمک پرستار کار کردم میخواستم بدونم شرایط کاری و میزان حقوق قطر چجوریه
    در ضمن لیسانس زیست شناسی دارم و به زبان عربی و انگلیسی تا حدودی تسلط دارم
    ممنون از توجهتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار در حوزه پرستاری حتما باید مدرک مرتبط با این رشته رو داشته باشید و نمی تونید به راحتی کار کنید

  21. محمد رضا کمشی گفت:

    سلام و احترام
    بنده ۴۰ سالمه و ۲۰ سال تجربه کفش فروشی دارم.میتونم با توجه به سابقه خودم در قطر کار پیدا کنم و یا اینکه باید به عنوان کارگر ساده برم قطر.ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما ممکن هست بتونید در زمینه شغل خودتون هم کار پیدا کنید.
      بهتر هست که موسسات کاریابی در قطر و سایت اون ها رو بررسی کنید تا اطلاعات دقیق تری در این رابطه به دست بیارید

  22. وحید گفت:

    سلام من ۲۰ ساله جوشکارم چطور میتونم تو قطر مشغول به کار بشم ..

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از سایت های کاریابی استفاده کنید برای این که شغل مورد نظر خودتون در قطر رو پیدا کنید.
      یکی از پیشنهادهای کاری رو انتخاب کنید و اقدام کنید برای مهاجرت

  23. رحیم گفت:

    سلام من مدرک جوشکاری الگون دارام می خوام برم کشور قطر کار کنم چطوری باید برم اونجا کار پیدا کنم ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله برای جوشکاری هم فرصت های خوبی در قطر وجود داره

    2. مهدی گفت:

      سلام برای کار کردن در قطر چه مهارت هایی حتما لازمه؟
      بنده دانشجوی برق قدرت هستم اما مهارت خاصی ندارم لطف کنید راهنمایی کنید. برای کار باید به سفارت قطر حتما رفت؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        برای این که کار پیدا کنید خیر.
        اگر کار رو پیدا کردید، بعد از اون برای ویزا گرفتن باید از طریق سفارت قطر اقدام کنید.
        مهارت هم هر چی داشته باشید، می تونید از همون طریق کار پیدا کنید

  24. حسن گفت:

    سلام
    حقوق مهندسی صنایع در کشور قطر و کویت چطوره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 12000 ريال در ماه در قطر درآمد دارید.
      در کویت هم نمیشه به عنوان ایرانی کار کرد

  25. حسن گفت:

    سلام
    بنده دکترای مخابراتم وحدود ۱۰سال در زمینه شبکه ومخابرات فعالیت دارم نمیدونم چگونه باید برای پیداکردن شغل درقطر وکشورهای خلیج فارس اقدام کنم واینکه آیاشرایط درامد وهزینه بهترازایران است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید در این کشور و وارد بشید.
      اونجا می تونید دنبال کار بگردید

  26. محمد گفت:

    سلام من محمد از بلوچستانم راننده تاکسی هستم ایامیتونم در قطر ادام بده حقوق را ننده در قطر چقده است چهار سال سابقه رانندگی دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید یک کفیل پیدا کنید و از طریق ایشون مجوز بگیرید برای ورود به قطر و دنبال کار گشتن

  27. سهیل گفت:

    سلام من ۱۰ساله توی شرکت های نفتی وگازی وپتروشیمی ونیروگاهی جوشکار فول تست ام ینی برق وآرگون وهمه جوشی میزنم چون قطر کشورنفت خیزوگازخیزیه گمونم کارمااونجازیادباشه تقریبا چقدماهانه میتونم حقوی دریافت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای شما فرصت های کاری هست. اگر زبان عربی هم بلد باشید یا انگلیسی شرایط بهتری خواهید داشت.
      در تخصص شما باید انتظار حقوق بین 4000 تا 7000 ریال در ماه رو داشته باشید که بسته به تخصص های شما و توانمندی که دارید پرداخت میشه

  28. محمد ایوب گفت:

    سلام محمد ایوب هستم یک استاد نجاری بالای ۱۰ سابقه عملی کاررا دارم آیا من هم میتونم با این شغل در کشور قطر کار پیدا کنم با زبان عربی و انگلیسی هم آشنای دارم در حدی که بتونم کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید که بتونید برید قطر و دنبال کار بگردید.
      مشکلی از این بابت نخواهید داشت

  29. محمد حسین گفت:

    درآمد یک مترجم یا معلم زبان انگلیسی در قطر چقدر هستش و شرایط استخدامش چجوریه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      بستگی به جایی که قرار هست کار کنید، می تونه از 9000 تا 16000ريال قطر متفاوت باشه

  30. عباس حسینی گفت:

    سلام ببخشید من ۵ سال سابقه کار در قالبسازی کفش رو دارم و یه جورایی استاد کار حساب میشم آیا تو قطر میتونم این حرفه رو ادامه بدم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما هست. فقط مسئله اصلی این هست که شما باید توی سایت های کاریابی دنبال این حرفه باشید. حقیقت این هست که پیدا کردن کار ساده نیست

  31. مرتضی صحابی گفت:

    سلام من کارشناسی برق الکترونیک دارم و نزدیک به ۱۵ سال هست در ضمینه برق ساختمان بصورت عملی فعالیت میکنم میخاستم بببنم امکان مهاجرت به کشورهای عربی وجود دارد حتی بصورت مقطعی و ماهیانه متشکرم 🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که مقطعی برید رو باید با کارفرمایی که پیدا می کنید هماهنگ کنید.
      برای کار کردن یا باید کفیل پیدا کنید یا مستقیم از طریق سایت های کاریابی قطر کار پیدا کنید

  32. اسد الله گفت:

    سلام خسته نباشید من اسد الله از بلوچستان هستم
    معلم زبان انگلیسی با مدرک فوق لیسانس و چهار سال سابقه کاری دارم ایا شرایط شغلی برای من در کشور قطر هست؟؟
    حقوق معلم انگلیسی در ماهی چقدر است؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شرایط فراهم هست. باید کفیل داشته باشید تا بتونید از این طریق وارد بشید.
      در مورد حقوق هم واقعا بستگی داره که شما در یک مدرسه کار کنید، در چه مقطعی کار کنید یا این که در محیط های آموزشگاهی تدریس کنید

  33. اریا گفت:

    سلام خسته نباشید من 18سالمه ومغازه فرش دارم میتونم اونجا ب فروشندگی ادامه بدم یا مدرک تعمیرات موبایل بگیرم کاراونجا میتونم پیداکنن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سن شما کم هست و این مسئله می تونه فرایند کاریابی رو برای شما دشوار کنه.
      با این حال اگر قصد دارید در کویت شغل خودتون رو داشته باشید شرایط فرق می کنه با زمانی که قصد دارید برای یک کارفرما کار کنید.
      شما می تونید یک کفیل پیدا کنید و خودتون رو به قطر برسونید

  34. مهدی گفت:

    با سلام خسته نباشید بنده بیش از ۲۰سال سابقه قنادی شرینی پزی در رشته ای خشک داری و فر داری در حد حرفه ایی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یک کفیل در قطر پیدا کنید و از این طریق اقدام کنید برای مهاجرت به قطر

  35. محمد رضا گفت:

    من مهندس عمران با ۲۲ سال سابقه مهندسی در زمینه راهسازی و ساختمان هستم. ۱۶ سال کارشناس رسمی دادگستری و دارای پایه ارشد نظارت طراحی و اجرا از سازمان نظام مهندسی ساختمان هستم.
    آیا در قطر امکان فعالیت کاری دارم؟؟؟ با تشکر 🙏🌹

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله برای شما این امکان وجود داره که از این فرصت استفاده کنید. در قطر اگر کفیل پیدا کنیدف شانس خوبی برای کاریابی خواهید داشت

  36. ضیاولحق گفت:

    سلام من ضیاولحق ۲۸ ساله از افغانستان هستیم و شغل من هم جوشکاری هست میخواستم بگم تو قطر میشه کار فرما پیدا بشه.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت های کاریابی در قطر رو جسجتو کنید زودتر به نتیجه می رسید.

  37. فرشید گفت:

    با عرض سلام
    من 42 سال سن دارم کاردانی برق الکتروتکنیک دارم و دانشجوی مهندسی برق قدرت هستم در حال حاضر حدود 22 سال هست که در شرکت مخابرات کار میکنم میتونید یه راهنمایی به من بدید که چه نوع کار با چه پایه حقوقی میتونم داشته باشم
    ممنوم .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که در همین حوزه مخابرات در قطر کار پیدا کنید، می تونید حدود 15000 ريال قطر در ماه به طور متوسط درآمد داشته باشید که البته با توجه به تجربه ای که شما دارید، می شه نزدیک به 20000ريال هم برای درآمد شما متصور شد

  38. مهدی گفت:

    سلام من 19 سال سن دارم میخواستم بدونم از طریق آرایشگری حرفه ای میتونم شغل داشته باشم قطر کارفرمایی هست براش و اینکه درآمد یه آرایشگر اونجا چقدره و به پول ایران چقدر میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید به قطر مهاجرت کنید، باید سابقه کاری داشته باشید.
      درآمد شما در این حرفه هم به توانایی شما و همینطور تعداد مشتری هایی که دارید بستگی داره

  39. Moh گفت:

    سلام
    ببخشید من می خوام واسه کار ترجمه(مترجم)انگلیسی اقدام کنم آیا برای این حرفه شرایط مناسبه؟
    اگه قرار باشه اونجا کارم را بیافته از حقوق شهروندی هم بهره مند میشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شرایط خوبی هست در این کشور ولی منظورتون از حقوق شهروندی چی هست؟!
      قطر به سختی پاسپورت خودش رو در اختیار شهروندان خارجی قرار می ده ولی نیروی کار حرفه ای می تونه از حقوق شهروندان این کشور مثل بیمه و غیره استفاده کنه

  40. Vahid Daneshfar گفت:

    با سلام من برنامه نویس هستم و 13 سال سابقه کاری دارم میتونم توی قطر شغل پیدا کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بتونید در این کشور کار کنید

  41. Ali گفت:

    سلام من ۱۸ سال سن درم میخواسم تابعیتمو عوض کنم به یه کشور خوبو پر درامد بیشتر واسه آیندم میخواستم بدونم چه شغلی اونجا در آمد بیشتری داره و اینکه اگه بخوام تابعیتمو عوض کنم باید چکاری کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قطر تابعیت به شهروندان خارجی نمی ده تحت هیچ شرایطی
      در حوزه کامپیوتر و IT شرایط مهاجرتی و کاری بهتر هست

  42. علی تجلی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من کارشناسی هوشبری دارم با تقریبا 4 سال سابقه کار میتونم برا اقامت کاری اقدام کنم و اسنکه اگر میتونم شرایطش چیه
    ممنون…

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام باید در آزمون پرومتریک شرکت کنید و مدرکتون رو معادلسازی کنید

  43. رضا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    میتونم برای ویزای ورزشی اقدام کنم؟زبان انگلیسی و مقداری عربی هم بلدم.۲۶سالمه و ایران مربیه بدنسازی هستم و همچنین قهرمان کشور.و اینکه مربیگری بین المللی باید بگیرم قبلش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر قصد دارید به عنوان مربی وارد بشید باید مدرک مربیگری و سابقه کار داشته باشید تا به شما در این زمینه اعتماد بشه

  44. مستر درینک گفت:

    سلام.
    من بارتندر هستم. آیا در قطر فضا برای کار در کافه یا کلاب جهت اینکه اونجا مشغول به کار بشم وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      راهی که دارید این هست که کفیل پیدا کنید و از این طریق راهی قطر بشید و دنبال کار بگردید

  45. سیمین گفت:

    سلام. بنده ارایشگر هستم و 5 سال سابقه کار دارم. ایا میتوانم در قطر درامد خوبی داشته باشم و ارزش رفتن دارد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در صورتی که بتونید پیشنهاد کاری دریافت کنید یا کفیلی پیدا کنید که مجوز حضور شما در قطر رو دریافت کنه

  46. دریا گفت:

    سلام وقت بخیر
    مهندس کشاورزی
    نجات غریق بین الملل و مربیگری شنا هستم، بنظر شما کدام یک از این مدارک، در کشور قطر بیشتر بکارم میاد؟
    جاهایی که برای کار کردن خانم محدودیت نداشته باشه فعالیت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با استفاده از یک کفیل وارد این کشور بشید و در هر دو صورت جستجوی کار کنید و در نهایت بهترین گزینه رو برای خودتون انتخاب کنید

  47. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده لیسانس مکانیک سیالات دارم
    شغلم آزاده و در حرفه چوب و mdfمشغول به کار هستم
    آیا میتونم برای کار به قطر برم؟
    و معلومه که درآمدم حدودا چقدر میشه؟
    تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یک کفیل برای خودتون توی این کشور پیدا کنید و با استفاده از امکاناتی که ایشون در اختیارتون قرار می ده برید برای کار پیدا کردن در قطر اقدام کنید

  48. Amin گفت:

    شغل من دوربین مداربسته است.با مدرک بین المللی.من با یه کارفرما کار کنم حقوقم به پوله ما چقدره حدودا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حداقل حقوق توی قطر 11 میلیون تومن هست که البته هزینه های زندگی توی این کشور هم بالا هست و نمی شه راحت از این مبلغ چیزی پس انداز کرد

  49. علی گفت:

    سلام و درود. ببخشید من مکانیک و ساف کار ماشین خارجی هستم و مدرک بین المللی دارم میتونم به قطر سفر کنم؟و این که چجوری؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید از این طریق اقدامات لازم رو انجام بدید فقط باید کفیل پیدا کنید

  50. محمد توکلی گفت:

    سلام اقای داوری
    بین این کشورهای همسایه(ترکیه قطر امارات کویت عمان عربستان)کدوم یکی درآمدش برای یک کارگر ساده بیشتره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کشورهای عربی درآمد بالاتری دارند ولی به همون مقدار هزینه های زندگیشون هم بالاتر هست. کویت رو به عنوان یک شهروند ایرانی نمی تونید به عنوان مقصد کار در نظر داشته باشید

  51. ممدرضا جعفری گفت:

    خسته نباشید
    بعنوان یک معلم آیا میتونم در کشور قطر کار کنم و مشغول بکار بشم؟
    منظورم کارهایی در شان یک معلم هست
    مثل تدریس و مدیریت و…

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل داشته باشید که بتونید وارد این کشور بشید و دنبال کار بگردید

  52. محمد گفت:

    سلام بنده ۲۶ سالمه آرماتور بند و قالب بند حرفه ای هستم درحال حاضر در تهران پیمانکاری کار میکنم با ۸ سال سابقه کار بنظر شما بنده میتوانم در قطر کار پیدا کنم و اقامت بگیرم و حقوق بنده چقدرمیباشد تقریبا ممنونم راهنمایی کنین.تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید در این کشور به شرط داشتن کفیل کار پیدا کنید

  53. محسن گفت:

    باسلام حقوق یه کارگرساختمانی به پول ماماهیانه چقدرمیباشد..ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بین 70 تا 80 میلیون تومن
      البته هزینه زندگیتون اونجا خیلی راحت به 60 میلیون و بیشتر می رسه

  54. علی اصغر شیاسی دهوری گفت:

    باسلام ودرود
    جناب داوری ضمن خداقوت وآرزوی تندرستی، درخواستی ازجنابعالی داشتم بشرح زیر می باشد.
    1-فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم ازدانشگاه تهران هستم.
    2- دارای سوابق کاری در رده های مختلف مدیریتی به مدت 20 هستم.
    3-درمشاغل مدیریتی از جمله : مدیربت عاملی ، مدیریت کارخانه ، مدیربت ماشین الات سنگین و فوق سنگین باربرداری، راهسازی،عمرانی،معدنی وکشاورزی ،مدیریت هتل مهارت وتوانمند هستم.
    4-باتوجه به اینکه درکشور قطر نیاز به تسلط کامل به دو زبان انگلیسی وعربی جزو ملزومات است اینجانب درتسلط به زبان انگلیسی متوسط هستم وزبان عربی هم ضعیف.
    لذا خواهشمند است باتوجه به توضیحات فوق اظهار نظر فرمایید برای ورود به کشور قطر برای کار چگونه بایستی اقدام کرد ثانیاً باشرایط مذکور چنددرصد ممکن است اسپانسر درقطر بااینجانب موافقت نماید.ثالثاً باشرایط مذکور چه میزان حقوق ماهیانه برای اینجانب پیش بینی میشود.
    باآرزوی تندرستی وسبزقامتی تان

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      با تشکر از شما بابت محبتی که دارید
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس ارائه نمیده اما باتوجه به روزمه خوبی که دارید
      و اینکه به زبان هم مسلط هستید باید یک رزومه در سایت های کاریابی این کشور آپلود کنید و آفرهای کاری مرتبط رو بررسی کنید و مصاحبه کنید تا شاید یک قرارداد کاری از این کشور دریافت کنید
      لطفا مقاله موسسات کاریابی در قطر ر ومطالعه نمایید

  55. Hossein گفت:

    سلام درامد نیروی فنی‌ متخصص با مدرک‌مهندسی در قطر چقدر است ؟
    مثل مهندس تاسیسات ساختمان
    یا مهندس آسانسور‌

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا در زمینه کسب درآمد با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی دریافت کنید

  56. زهرا گفت:

    سلام
    ما ی خوانواده چهار نفری هستیم دوتا دختر دوقلو دارم و شوهرم شرکت آسفالت و میخاهیم ب قطر مهاجرت کنیم آیا شغلی معرفی میکنید ب ما تا ما بتوانیم ب قطر برویم؟؟
    و اگر پناهنده بشویم خانه بهمون میدن؟!

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور قطر پناهنده نمیپذیره ضمن اینکه موسسه سفیران در این خصوص خدماتی هم نداره سرکار خانم

  57. امین حسنپوری گفت:

    سلام و درود
    من راننده پایه یک هستم گواهی بین المللی و گزرنامه هم دارم برا ما هم کار هست و شرکت حمل نقل مثل ایران اونجام زیادن میشه راهنمایی کنین

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بررای کار کفیل و کارفرما احتیاج دارید لطفا ابتدا مقاله موسسات کاریابی در قطر رو مطالعه نامیید

  58. اشکان گفت:

    سلام ببخشید تو مشاغلی که درج کردین شغل آشپزی نبود یعنی این شغل در قطر کار ندارد حتی اگه حرفه ای باشد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر دعوتنامه کاری بگیرید مشکلی نیست حتی در این زمینه هم میتونید به کار برسید

  59. فرزاد گفت:

    سلام
    من مترجم زبان انگلیسی هستم و زبان عربی هم تا حد زیادی بلدم . برای گرفتن ویزای کار قطر چه کاری باید انجام بدهم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشور قطر نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت

  60. ناصر گفت:

    آیا جهت کاریبی در قطر سن ملاک است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر سن ملاکی برای این قضیه نیست

  61. امیر رضا آردن گفت:

    سلام و درود.
    قطر با همسر نظامی مشکل ندارد؟
    چه مرد باشه یا خانم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر باید دعوتنامه کاری و کفیل داشته باشید

  62. امیر رضا آردن گفت:

    سلام و عرض ادب.
    چطور میتونم کفیل پیدا کنم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.?

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا در سایت های کاریابی روزمه کاریتون رو ارسال کنید

  63. امیر رضا آردن گفت:

    با سلام.الان ۱۸ سالمه و دیپلم تاسیسات برودتی هستم شامل تعمیر و نگهداری سردخانه های صنعتی و سرویس کولر های اسپیلت انجام میدم در کنارشون انجام میدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  64. شعیب گفت:

    من 17سالمه میخواهم مهندس نفت یا مکانیک بخونم در کشور قطر آیا چه چیزایی لازمه

    ببخشید سوالی دیگه داشتم
    کشور قطر بیشتر نیازمند چه شغلی هستند

    1. داوری گفت:

      سلام
      از الان که نمیتونید برای کار در قطر بخواین یک رشته تحصیلی رو انتخاب کنید شما باید بر اساس توانایی و استعدادی که دارید رشته تحصیلیتون رو انتخاب کنید
      ولی هر دو رشته آینده خوبی دارن

  65. امیرعباس گفت:

    سلام
    نقشه بردار با ۲۲ سال سابقه کارهایی اعم از راه، ‌پتروشیمی ، راه آهن ، کارخانه های صنعتی و آماده کار هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  66. Soltan ejbari گفت:

    سلام وعرض ادب خدمت شما من یه جوان 18ساله هستم و میخام برای ادامه دادن فوتبالم کشور قطر رو انتخاب کنم و میخام فوتبالم رو در کشور قطر ادامه بدم اگه میشه بهم توضیح بدین ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای فوتبال در کشور قطر بایستی ابتدا از یه باشگاه دعوتنامه داشته باشید

  67. معین افرادی گفت:

    سلام
    وفت بخیر من کارم تخصص در رنگ سازی هست دنبال کار در قطر هستم راهنمایی کنید لطفا

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  68. محسن گفت:

    سلام و وفت بخیر
    خدمت شما
    بنده کاردانی عمران دارم و صفر تا صد بنا کاری،رو بلدم و کار میکنم
    حالا چطور میتونم تو قطر کار پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  69. Hamaidreza گفت:

    باسلام‌ من میخام برم قطر اما به علت بیماری کرونا میگن پرواز ها بسته است و فقط کسانی که ویزا اقامت دارن میتونن برن . دعوت نامه کاری هم دارم خاستم بدونم هزینه ویزا اقامت چقدر میشه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در خصوص میزان هزینه ها با مشاورین ما تماس بگیرید

  70. mazyarfahim گفت:

    سلام، من دیپلم تجربی دارم ، سربازی هم رفتم با چه کنم تا ویزای قطر بدست بیارم،شرایطش چیه، با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  71. ابراهیم گفت:

    سلام و عرض ادب
    میخواستم بدونم میانگین هزینه خرید خانه و ماشین در قطر چقدر میشه
    و اگر کسی در ایران دبیری جغرافی . مدنی . اجتماعی باشه میتونه تو قطر درس بده؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای اطلاع از میانگین هزینه ها لطفا مقاله هزینه زندگی در قطر رو مطالعه نمایید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  72. محسن گفت:

    سلام من فوق لیسانس برق دارم.در زمینه بازاریابی ۷ سال کار کردم و مدیر فروش یه شرکت وارد کننده هستم و زبان هم بلدم.
    آیا در این زمینه برای من کار هست ؟
    یا در زمینه برق اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر چه رشته برق چه بازاریابی نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  73. مهدی گفت:

    با سلام من ۲۷ سال سن دارم و امسال شهروندی خود را در ترکیه دریافت میکنم من سه ماه سه ماه به ترکیه رفت آمد کردم و درهر سه ماه کار کردم من آیا میتوانم به قطر برم و سه ما سه ما در آنجا کار کنم کار آزاد
    و گرفتن شهروندی قطر با رفت آمد سه ماه چند سال طول میکشد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در مقاله موسسات کاریابی در قطر پاسخ سوال شما رو دادم دوست عزیز
      لطفا به این مقاله مراجعه کنید

  74. وحید گفت:

    جی سلام من پیک موتوری هستم با سابقه ۲سال با گواهینامه بین المللی عایا میشه کار پیدا کرد ؟در قطر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  75. علی گفت:

    سلام من 18سالمه و درکار کناف وسقف کاذب استاد هستم ایا راهی برای کار در اونجا وجود دارد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار بایستی کفیل و کارفرما داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  76. ,,داود گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ببخشید من جعبه جواهرات چوبی نفیس می سازم طبق آماری که از صنایع دستی گرفتم صنایع دستی معاف از مالیاته
    سوالم اینه که بازار قطر که در امر طلا بسیار فعال هست متقاضی این نوع محصول می‌تونه باشه و بازار فروش داره
    چون تولید محدوده قابل حمل چمدانی هم هست

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه
      اما میتونیم برای شما اقامت قطر رو اخذ کنیم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  77. امیرحسین گفت:

    سلام .من فوق لیسانس رشته مهندسی برق در دانشگاه امیر کبیر هستم.تو قطر کار هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر روزمه تون رو برای کارفرماهای این کشور بفرستید و به شما پاسخ بدن میتونید برای کار در قطر اقدام کنید

  78. مرتض گفت:

    سلام من دندون پزشکم زبان انگلیس من خوبه تو قطر برام کار پیدا میشه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ابتدا باید مدرک رو ارزشیابی کنید روزمه تون رو بفرستید برای سایت های کاریابی
      و منتظر جواب باشید

  79. موسی کاوه گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بنده مهندس عمران با ۱۵ سال سابقه کاری و سابقه کار در کشورهای کویت الجزائر و عراق را دارم و مسلط به زبان عربی هستم، جهت اخذ ویزای کار در قطر یا عمان لطفا راهنمایی کنید. ممنون و تشکر فراوان

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      برای کار در عمان یا قطر نیاز به جاب آفر و کفیل خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  80. عیسی گفت:

    سلام من مدرک بین المللی غواصی دارم .دنبال کار در قطر هستم میتونید در این زمینه راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      روزمه کاری خودتون رو به سایت های کاریابی این کشور ارسال کنید
      تا بررسی کنن امکان کاریابی برای شما رو دارن یا خیر

  81. RAHMAN گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 19 سال سن دارم با مدرک دیپلم و میخواستم
    سه ماه تابستان را در کشورهای عربی مشغول به کار
    شوم، آیا باشرایط کاری مهیا میشه که کمکم کنید؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  82. وحید گفت:

    سلام بنده 18 سال سن دارم و امسال مدرک دیپلم میگیرم‌.
    و به دنبال کار در کشور قطر هستم در این زمینه میشه راهنمایی کنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایط شما برای کار مناسب نیست متاسفانه
      و باید از روش دیگه ای مهاجرت کنید
      لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

  83. امیر گفت:

    سلام
    بنده ۱۷ سال سن دارم و در رشته ورزشیِ فوتبال استعداد دارم. میخواستم بپرسم ک بعد از دریافت
    دیپلم چگونه میتوانم برای فوتبال تو کشور های قطر یا امارات تیم پیدا کنم و شاغل بشم.
    آیا شما میتونید ب من کمکی کنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای بازی در قطر نیاز به دعوتنامه خواهید داشت

  84. حسین گفت:

    سلام من نقاش ماشینم میخواستم بدونم در این مورد میشه کار پیدا کرد خوب هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      به شرط داشتن کارفرما میشه این کارو انجام داد

  85. عابدین افشار گفت:

    اینجانب در رشته مهندسی شیمی از دانشکده نفت آبادان فارغ التحصیل شدم به مدت ده سال به عنوان مهندس فرآیند در پالایشگاههای ایران کار کردم وبعد از آن نیز در شرکتهای مهندسی مشاور معروف ایران در زمینه طراحی ومهندسی پروژه های نفت وگاز وپتروشیمی در پروژه های مهنم وبزرگی مشغول بودم وکلا چیزی حدود 28 سال سابقه فعالیت در پروژه های نفت وگاز وپتروشیمی ایران را دارم واکنون نیز تمایل دارم در سطح بین المللی به کار درزمینه پروژه های نفت وگاز وپتروشیمی ادامه دهم.
    درصورت لزوم رزومه و Cover letter نیز ارسال خواهم کرد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار عمان بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

      1. عباس آتش زای گفت:

        با سلام وعرض ادب بنده فارق ال تحصیل رشته مهندسی کنترل وابزاردقیق هستم وکاردانی برق قدرت دارم وحدود 20سال سابقه فعالیت در رشته ابزار دقیق را دارم درضمن حدود 15سال فعالیت داشتم ومسلط به زبان انگلیسی میباشم آیا واسه بنده کاری وجود دارد درزمینه کاری اینجانب متشکرم

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          موسسه سفیران کاریابی برای قطر نداره متاسفانه ما براتون اقامت میگیریم و کاریابی با شماست

          1. حسین گفت:

            سلام من نقاش ماشینم میخواستم بدونم در این مورد میشه کار پیدا کرد خوب هست ؟

          2. داوری گفت:

            به شرط داشتن کارفرما میشه این کار رو انجام داد

        2. مهدی گفت:

          سلام من یک نجات غریقم میتونم اونجا کاری پیدا کنم؟ و اینکه کیفل چی هست

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            کفیل کسی هست که شما رو از نظر مالی تامین ضمانت می کنه تا یک مدت مشخصی توی قطر بمانید و دنبال کار بگردید

          2. محمد گفت:

            سلام وقت بخیر 22 سالمه و 4 سال انبار دار شرکت خصوصی هستم و زبان عربی هم بلدم.
            میخام بدونم کاری برای من هست؟ بخام انباردار بشم.

          3. امیر جلالی گفت:

            سلام
            بله در این حوزه هم کار هست. سایت های کاریابی از جمله بیت رو جستجو کنید

    2. هادی گفت:

      باسلام وخسته نباشید
      حتما باید مدرک دیپلم داشته باشیم تا بتونیم کار کنیم
      یا باید کفیل داشته باشیم.کفایت میکنه

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        داشتن کفیل برای کار در این کشور الزامیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *