ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار در هند

حقوق ماهیانه کار در هند

یکی از راه های رایج برای مهاجرت به هندوستان مهاجرت کاری است. از دغدغه های مهم متقاضیان کار در رابطه با حقوق ماهیانه کار در هند است. میزان حقوق و دستمزد ماهانه در این کشور با توجه به مشاغل، متفاوت می باشد. افرادی که دارای تجربه و مهارت و سوابق کاری بیشتری باشند حقوق و مزایا بیشتری دریافت خواهند کرد. جهت ورود به بازار کار هندوستان شرایط و قوانینی وجود دارد که در ادامه این مقاله که توسط تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است سعی داریم علاوه بر ارائه اطلاعات در رابطه با حقوق ماهیانه کار در هند به بررسی شرایط ورود به بازار کار این کشور بپردازیم. اگر شما هم قصد ورود به بازار کار کشور هندوستان را دارید پیشنهاد می شود تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • شرایط کار در هند چیست؟
  • آیا کار در هند امتیازات زیادی به همراه دارد؟
  • فرایند دریافت ویزای کاری هند چیست؟
  • آیا می توان به عنوان نیروی کار در هند، از ویزای همراه استفاده کرد؟
  • پردرآمدترین مشاغل در هند کدامند؟
  • آیا رشته های پزشکی بالاترین درآمد در هند را در اختیار دارند؟

حقوق کارگر در هند

متوسط ​​حقوق کارگر در هند 400000₨ (روپیه) در سال یا 160₨ (روپیه) در ساعت است. موقعیت های اولیه از 250,000₨ (روپیه) در سال شروع می شود، در حالی که اکثر کارگران با تجربه تا 1,105,000₨ (روپیه) در سال درآمد دارند. حداقل نرخ دستمزد ممکن است شامل نرخ پایه دستمزد و کمک هزینه زندگی باشد. یا نرخ پایه دستمزد، با یا بدون کمک هزینه زندگی، و ارزش نقدی امتیازات مربوط به عرضه کالاهای اساسی با نرخ های امتیازی (در صورت مجاز بودن). یا نرخی فراگیر که نرخ پایه، هزینه کمک هزینه زندگی و ارزش نقدی امتیازات (در صورت وجود) را مجاز می‌ کند.

شرایط کار و حقوق ماهیانه کار در هند

دولت این کشور هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در هند را منتشر می کند، متقاضیانی که در این مشاغل سوابق کاری و مهارت داشته باشند همچنین دارای مدرک معتبر زبان هندی یا زبان انگلیسی (TOEFL-IELTS) باشند شانس بیشتری برای یافتن کار در کشور هندوستان خواهند داشت. متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید ویزای کار هندوستان را دریافت کنند، پی از انجام اقدامات لازم برای دریافت ویزای کار هند متقاضی باید از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کند.

در جهت اخذ دعوت نامه شغلی لازم است فرد شغل مورد نظر خود را در این کشور از طریق موسسات معتبر کاریابی، آگهی های منتشر شده و وب سایت های کاریابی پیدا کرده و با ارسال مدارکی مانند: تکمیل فرم مورد نظر، آخرین مدرک تحصیلی، رزومه و سوابق کاری، انگیزه نامه، مدرک معتبر زبان و اسکن از پاسپورت معتبر از موسسه یا کارفرمایی در این کشور دعوت نامه یا قرار داد کاری دریافت کند.

ویزای کار و حقوق ماهانه کار در هند

پس از دریافت دعوت نامه شغلی فرد باید درخواست خود را مبنی بر اخذ ویزای کار به سفارتخانه یا کنسولگری کشور هندوستان ارائه نماید. بعد از مشخص شدن زمان مصاحبه حضوری متقاضی باید مدارکی که در ادامه به آن ها اشاره می شود را تهیه کرده و به مسئول مربوطه در سفارتخانه تحویل دهد.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار و ارائه رسید آن
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • چند قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • رزومه (CV) شغلی
  • دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان
  • ارائه رزرو از بلیط رفت به کشور هند
  • اصل و فتوکپی از مدرک معتبر شناسایی

ویزای کار و حقوق ماهانه کار در هند

میزان حقوق ماهیانه کار در هند

همانطور که پیش از این گفته شد میزان حقوق و دستمزد در کشور هند با توجه به شغل و موقعیت فرد متفاوت است. طبق قوانین وضع شده در کشور هند تمامی افرادی که در این کشور مشغول به کار هستند باید مالیات بر درآمد پرداخت کنند. میزان مالیات بر در آمد در این کشور 30% است. در ادامه قصد داریم به حقوق ماهیانه کار در هند برای برخی از مشاغل اشاره کنیم.

شغلدستمزد و حقوق ماهیانه به روپیه
مهندس برق17627₹
پزشک اطفال92784₹
وکیل18657₹
متخصص پوست47204₹
مهندس کامپیوتر15929₹
عکاس17911₹
مدیر حسابداری19064₹
مدیر روابط عمومی15374₹
پرستار13856₹
روانپزشک109170₹
جوشکار14256₹

شما می توانید با مطالعه مقاله 10 شغل پر درآمد در هند اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاغل پرمخاطب و پر درآمد در این کشور به دست آورید.

شرایط زندگی و حقوق ماهیانه کار در هند

کشور هند با مساحتی بالغ بر 3402873 کیلومتر مربع در جنوب قاره آسیا قرار گرفته است، این کشور به عنوان دومین کشور پرجمعیت در دنیا بعد از کشور چین دارای 1395045000 نفر جمعیت می باشد. شرایط و استانداردهای زندگی در این کشور از ایالت به ایالتی متفاوت است. طبق تحقیقات انجام شده توسط دویچه بانک بین 30 میلیون نفر تا 300 میلیون نفر از جمعیت کشور هند در طبقه متوسط قرار دارند. اگر روند فعلی در این کشور ادامه یابد سهم کشور هند از تولید ناخالص داخلی جهان از 7.3% (در سال 2016 میلادی) به 8.5% در سال 2024 افزایش می یابد. هزینه زندگی در هند کم و مقرون به صرفه می باشد، میزان حداقل حقوق و دستمزد ماهیانه در این کشور 16725₹ (روپیه) می باشد. با این میزان حقوق و دستمزد مهاجران می توانند به راحتی در این کشور زندگی کنند.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص حقوق ماهیانه کار در هند کسب کردید، برای کسب اطلاعات در رابطه با بازار کارهای پر در آمد در قاره های آسیا، اروپا و آمریکا می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلاء مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و با دریافت مشاوره های رایگان پاسخ سوالات خود را کسب نمایید.

سوالات متداول در باب دستمزد کار در هند

در این بخش مفخر به پاسخگویی سوالات شما در باب دستمزد کار در هند می باشیم:

  • شرایط کار چگونه است؟ دولت این کشور هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در هند را منتشر می کند، متقاضیانی که در این مشاغل سوابق کاری و مهارت داشته باشند همچنین دارای مدرک معتبر زبان هندی یا زبان انگلیسی (TOEFL-IELTS) باشند شانس بیشتری برای یافتن کار در کشور هندوستان خواهند داشت. متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این کشور باید ویزای کار هندوستان را دریافت کنند، پی از انجام اقدامات لازم برای دریافت ویزای کار هند متقاضی باید از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کند.
  • متوسط حقوق در هند چقدر است؟ متوسط ​​حقوق در هند 3.87.500₹ (روپیه) در سال (یا 32,840₹ (روپیه) در ماه) است.
2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *