ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار در وانوآتو

حقوق ماهیانه کار در وانوآتو

حقوق ماهیانه کار در وانوآتو با توجه به زمینه اشتغال و سابقه کاری افراد متغیر است. اما به طور کلی، در وانوآتو، دولت مشخص کننده حداقل حقوق ماهیانه کار است و حداقل دستمزد کارگران دارای میزان مشخصی می باشد که در این راهنما متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی آن پرداخته اند. در این مقاله، حقوق ماهیانه کار در وانوآتو  در سال و مقایسه آن با سایر کشورها و همچنین به نقاط داده حقوقی جالبی مانند حقوق میانه، حقوق متوسط، حقوق بر اساس تجربه، محدوده پاداش و موارد دیگر بررسی شده است. داده‌ های این مقاله با استفاده از داده ‌های رسمی حقوق و دستمزد دولت وانوآتو ، نظرسنجی حقوق و سایر منابع، گردآوری شده است. وانواتو کشوری واقع در منطقه ملانزی با 324500 نفر جمعیت و متوسط ​​طول عمر 60.6 سال است.

مهاجرت به وانوآتو از روش های مختلفی ممکن می باشد که یکی از آنها مهاجرت از طریق کار است و در بین مهاجران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. قبل از مهاجرت کاری به وانوآتو، توصیه می شود متقاضیان با شرایط کار و همچنین حقوق ماهیانه کار در وانوآتو به طور کامل آشنا شوند و در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنند.

بررسی حقوق ماهیانه در وانوآتو

فردی که در واناوتو کار می کند معمولاً حدود 99100VUV (واتوی وانواتو) در ماه درآمد دارد. با توجه به سابقه کاری و همچنین زمینه های اشتغال افراد در وانوآتو، حقوق ماهیانه کار در وانوآتو 25100VUV (واتوی وانواتو) (کمترین میانگین) تا 442000VUV (واتوی وانواتو) (میانگین بالاترین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است.

در نمودار زیر به توزیع حقوق ماهیانه در وانوآتو پرداخته شده است:

توزیع حقوق ماهانه در وانواتو

به طور کلی، حقوق ماهیانه کار در وانوآتو از 25100VUV (واتوی وانواتو) (حداقل حقوق) تا 442000VUV (واتوی وانواتو) در ماه متغیر است و متوسط ​​حقوق از 105000VUV (واتوی وانواتو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از جمعیت کمتر از 105000VUV (واتوی وانواتو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش 105000VUV (واتوی وانواتو) درآمد دارند. فردی که در وانواتو کار می کند معمولاً حدود 1189900VUV (واتوی وانواتو) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود 301000VUV (واتوی وانواتو) تا بالاترین میانگین حقوق 5305100VUV (واتوی وانواتو) متغیر باشد.

در نمودار زیر به طور دقیق تر به حقوق ماهیانه کار در وانوآتو اشاره شده است:

موارد میزان حقوق به واتوی وانواتو
میانگین حقوق سالانه1189900VUV
میانگین حقوق ماهانه105000VUV
کمترین حقوق سالانه301000VUV
کمترین حقوق ماهیانه25100VUV
بالاترین حقوق سالانه5305100VUV
بالاترین حقوق ماهیانه442000VUV

حداقل حقوق ماهیانه در وانوآتو

همانند سایر کشورهای دنیا، حداقل دستمزد اجباری توسط دولت وانآتو در این کشور مشخص می شود و تمامی افرادی که در این کشور مشغول به کار هستند، نمی توانند کمتر از حداقل دستمزد اجباری تعیین شده توسط دولت وانآتو دریافت کنند. شایان ذکر است که برای کافرمایانی که کمتر از حداقل دستمزد اجباری تعیین شده توسط دولت وانآتو به کارگران خود پرداخت می کنند، مجازات در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز، این مجازات ممکن است اعمال شوند. حقوق ماهیانه کار در وانوآتو حقوقی می باشد که به افرادی که به صورت قانونی در وانوآتو مشغول به کار شوند، طبق قوانین دولت و مقررات مشخص شده، پرداخت می شود. حداقل حقوق ماهیانه کار در وانوآتو 25100VUV (واتوی وانواتو) که معادل 205$ (دلار) می باشد. شایان ذکر است که حداقل دستمزد سالانه وانوآتو 5254$ (دلار) به ارز بین المللی است.

ارز بین المللی معیاری برای سنجش ارز بر اساس ارزش دلار ایالات متحده می باشد. لازم به ذکر است که 40 کشور دارای حداقل دستمزد بالاتر از وانوآتو هستند و وانوآتو بر اساس نرخ حداقل دستمزد سالانه در 20% برتر همه کشورها قرار دارد.

معرفی موسسات کاریابی وانوآتو

شرایط افزایش حقوق در وانوآتو براساس تجربه کاری

مهمترین عامل در تعیین حقوق ماهیانه کار در وانوآتو بعد از یک حرفه خاص، تعداد سال تجربه افراد می باشد. منطقی است هرچه تجربه افراد در زمینه ای که مشغول به کار هستند بیشتر باشد، حقوق ماهیانه کار در وانوآتو نیز افزایش خواهد یافت. کارمندانی که 2 تا 5 سال تجربه در یک شغل دارند، می توانند انتظار داشته باشند که تقریباً 35٪ بیشتر از کسانی که به تازگی در یک موقعیت جدید شروع به کار کرده اند، درآمد کسب کنند و شایان ذکر است که این میانگین در تمام صنایع و مسیرهای شغلی است.

افزایش حقوق ماهیانه در وانوآتو براساس سطح تجربه کاری به صورت زیر است:

  • 35% افزایش حقوق در صورت داشتن 2 تا 5 سال تجربه کاری.
  • 36% افزایش حقوق در صورت داشتن 5 تا 10 سال تجربه کاری.
  • 21% افزایش حقوق در صورت داشتن 10 تا 15 سال تجربه کاری.
  • 14% افزایش حقوق در صورت داشتن 15 تا 20 سال تجربه کاری.
  • 9% افزایش حقوق در صورت داشتن بیش از 20 سال تجربه کاری.

برای آن دسته از کارمندانی که 10 سال یا بیشتر تجربه دارند، میانگین حقوق 21% دیگر و سپس 14% دیگر برای افرادی با 15 سال سابقه یا بیشتر افزایش می یابد.

شرایط افزایش حقوق در وانوآتو براساس تجربه کاری

افزایش درآمد ماهیانه در وانوآتو براساس تحصیلات

علاوه بر تجربه در یک شغل، تحصیلات افراد نقش مهمی در میزان درآمد ماهیانه کار در وانوآتو دارد. کارمندانی که گواهینامه یا دیپلم را از یک برنامه پس از متوسطه دریافت کرده اند، می توانند انتظار داشته باشند که تقریباً 17٪ بیشتر از کسانی که فقط سطح دبیرستان را به پایان رسانده اند، درآمد داشته باشند. افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند، می توانند تقریباً 25٪ بیشتر از کسانی که فقط تا سطح گواهی یا دیپلم به پایان رسیده اند، درآمد کسب کنند. افرادی که به سطح کارشناسی ارشد می رسند، حدود 30٪ افزایش حقوق خواهند داشت. در صورتی که افراد بتوانند مدرک دکترا کسب کنند، می توانند انتظار داشته باشند که تقریباً 22٪ بیشتر از کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد برای همان شغل هستند، درآمد کسب کنند.

شرایط کار در ایالات متحده آمریکا

هموطنان محترمی که مایل به مهاجرت کاری به وانوآتو هستند اما از حقوق ماهیانه کار در وانوآتو، قوانین و مقررات کار در این کشور، قوانین اقامت در وانوآتو و همچنین شرایط زندگی در آن اطلاعات کافی ندارند، می توانند برای کسب اطلاعات کامل و دقیق با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *