ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار در کانادا

حقوق ماهیانه کار در کانادا

اطلاع از حقوق ماهیانه کار در کانادا از اهمیت فوق العاده برای ایرانیان برخوردار است چرا که امسال نیز کانادا مقصد شماره یک مهاجرتی آنان محسوب می شود. به همین دلیل نیز نگارش حاضر بر پایه آخرین اطلاعات و داده های اداره آمار کانادا (Statistics Canada) تدوین و ارائه می شود. امیدواریم مطالب ارائه شده پاسخگوئی سوالات شما بوده و همانند راهنمای عملی مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

ضمنا وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سالهاست که در زمینه اخذ انواع ویزاهای کشور کانادا دارای تجربه ارزشمندی بوده و کارنامه درخشان آنها در تعداد اخذ ویزای اقامت دائم (PR) کانادا گویای این واقعیت مهم است. بنابرین توصیه می شود که علاوه بر مطالعه این مقاله حتما با موسسه مذکور تماس حاصل نموده و در جریان فرآیند مهاجرت فردی و خانوادگی به کانادا در سال جدید قرار گیرید.

شرایط پرداخت حقوق ماهیانه کار در کانادا

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که اتباع کشورهای خارجی قبل از اعزام به کانادا باید به طور کامل مورد بررسی قرار دهند، شرایط پرداخت حقوق ماهیانه کار در کانادا می باشد. زیرا بدون در نظر گرفتن این موضوع، اتباع خارجی با مشکلات گسترده ای حین انجام کار در کانادا مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که حداقل دستمزد در کانادا نیز همانند اغلب کشورهای جهان بر اساس هر استان یا منطقه تعیین می شود. به هیمن جهت به شدت توسیه می شود که شرایط پرداخت در کانادا قبل از ورود به این کشور مورد مطالعه قرار دهید.

در نمودار زیر می توانید رشد حقوق ماهیانه کار در کانادا را طی سال های اخیر مطالعه فرمایید:

رشد حقوق ماهیانه کار در کانادا

برای اینکه بیشتر با شرایط پرداخت حقوق ماهیانه کار در کانادا آشنا شوید، در قدم اول باید شرایط پرداخت حقوق در طول سال را بررسی نمایید. حقوق و دستمزد کار در کانادا، معمولا به صورت ماهانه یا نیمه ماهانه به اتباع کشورهای خارجی و شهروندان این کشور چرداخت می شود. البته لازم به ذکر است که برخی از استان ها در کانادا تناوب پرداخت را بر کارفرمایان خود تحمیل می کنند. بسیاری  از کارفرمایان نیز در این کشور، به صورت هفتگی یا 2 هفتگی پرداخت می کنند. از سوی دیگر، برنامه های پرداخت حقوق ماهیانه کار در کانادا، معمولا در آخرین روز ماه پرداخت می شود. در حالی که برنامه های پرداخت نیمه ماهانه معمولا در روز اول و پانزدهم ماه یا در آخرین روز ماه پرداخت می شود. در نهایت اینکه، پرداخت به کارمندان و مقامات در کانادا از یک حساب بانکی کانادایی اجباری نیست.

شرایط و حقوق ماهیانه کار در کانادا

کانادا از جمله کشورهای پیشرفته و مدرن دنیا محسوب می شود که از بازار کار مطلوب با شرایط کاری ایده آل برخوردار است. همان طور که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، در حال حاضر نرخ بیکاری در کشور کانادا در حدود 5.1% است که این امر گویای وضعیت مطلوب بازار کار در این کشور محسوب می شود. میانگین درآمد ماهیانه در این کشور برای 40 ساعت درهفته در حدود C$9960 (دلار کانادا) معادل حدود U$7950 (دلار آمریکا) است. این سطح درآمدی بسیار مطلوب کارگران خارجی بوده و حتی بالاتر از اغلب کشورهای غربی است.

برای کار در کانادا و اخذ ویزای کار در این کشور یافتن پیشنهاد کاری اجباری نبوده ولی برای کسب امتیاز لازم از سیستم مهاجرتی اکسپرس اینترآی (Express Entry) جز, ضروریات محسوب می شود. پس برای درخواست کار در کانادا شما باید علاوه بر داشتن سابقه کار حرفه ای و میزان تحصیلات بالا، مدرک زبان انگلیسی مورد تایید را هم داشته باشید.

در لیست زیر می توان با برخی از مشاغل مورد نیاز کانادا آشنا شد:

  • پرستار مجوز دار (RN)
  • مهندس هوافضا
  • مهندس IT
  • کارمند منابع انسانی (HR)
  • منشی
  • مدیر فروش
  • اپراتور دستگاه
  • راننده خودرو
  • آنالیزور راهبردی
  • مامور پلیس
  • کارگر کشاورزی
  • پزشک و دندانپزشک و غیره

شرایط و حقوق ماهیانه کار در کانادا در سال 2020

معرفی مشاغل با بالاترین حقوق ماهیانه کار در کانادا

عوامل مختلفی بر روی سطوح درآمدی کارگران در کانادا تاثیر می گذارد. از میان این عوامل سابقه کاری در کانادا با 36% بیشترین تاثیر را بر روی درآمد دریافتی کارگران دارد. بعد از آن، میزان تحصیلات بیشترین تاثیر را بر روی سطوح درآمدی کانادایی ها دارد. در بین کارگران دارای مدرک تحصیلی نیز دارندگان مدرک کارشناسی ارشد نیز با افزایش حقوق 29% بهترین موقعیت کاری را در بازار کار کانادا دارند. جنسیت 5% و بخش استخدامی نیز 4% بر روی سطح حقوق ماهیانه کار در کانادا تاثیر می گذارند.

از بین شهرهای کانادا عنوان پردرآمدترین شهرها متعلق به مونترال (C$11200 (دلار کانادا))، تورنتو (C$11200 (دلارکانادا)) و اوتاوا (C$10700 (دلار کانادا)) است. در ضمن مشاغل و حرفه های مختلفی در کانادا وجود دارند که همگی در لیست مشاغل ملی کانادا (NOC) فهرست شده اند. صاحبان این مشاغل با توجه به سطح تخصص و مهارت کاری و نیز سابقه کاری مربوطه دارای سطوح درآمدی متفاوتی هستند.

در لیست زیر می توان با پر درآمدترین و کم درآمدترین مشاغل کانادایی آشنا شد:

پردرآمدترین مشاغل کانادا (ماهانه)کم درآمدترین مشاغل کانادا (سالیانه)
پزشک متخصص$9280 الی $32100(دلار)اپراتور دستگاه کف شور$22514 الی $41546 (دلار)
دندانپزشک$11900 الی 35000$ (دلار)آشپز فست فود$20994 الی 26026$ (دلار)
مدیر اجرائی$10900 الی 34800$ (دلار)ظرف شور$21286 الی 28540$ (دلار)
وکیل$8950 الی 28900$ (دلار)گارسون رستوران$22360 الی 30369$ (دلار)
قضات فدرال$9370 الی 32400$ (دلار)پرستار کودک$20880 الی 37354$ (دلار)

مالیات های موجود برای حقوق ماهیانه کار در کانادا

تمامی افرادی که به دنبال فعالیت و دریافت حقوق ماهیانه کار در کاانادا هستند، باید به خوبی با مالیات های مختلف در این کشور آشنا شوند. در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله، می توانید با مالیات های موجود برای حقوق ماهیانه کار در کانادا آشنا شوید:

مالیات های موجود برای حقوق ماهیانه کار در کاناداتوضیحات
مالیات فدرالمالیات فدرال پولی است که افراد شاغل به دولت کانادا پرداخت می کنند، این نوع از مالیات با نرخ 15% آغاز می  شود و با درآمد شما تا 32% نیز افزایش می یابد.
مالیات استانیمالیات استانی در کانادا پولی است که شما به دولت استان می پردازید. این نرخ بر اساس استانی که درآمد در آن ایجاد شده متفاوت است.
کمک های طرح بازنشستگیدر صورت از دست دادن درآمد به دلیل از کارافتادگی، فوت یا بازنشستگی به عنوان یک پوشش امنیت مالی عمل می کند.

حقوق ماهیانه کار در کانادا و چالش های اقتصادی

یکی از اصلی ترین عواملی که بر میزان حقوق ماهیانه کار در کانادا تاثیرگذار است، چالش های اقتصادی موجود در این کشور می باشد. آخرین اطلاعات منتشر شده توسط اداره آمار کانادا نشان می دهد که میانگین حقوق کانادایی افزایش یافته است. به این ترتیب، این موضوع خبر بسیار خوبی برای متخصصان شاغل در صنایع مختلف کانادا می باشد. با این حال، این نیز درست است که بخش های شغلی خاصی با کاهش و رکود در میانگین حقوق سالانه مواجه شده اند. البته شایان ذکر است که، نرخ تورم در کانادا همچنان بر همه کارگران تاثیر جدی می گذارد، و در نتیجه با افزایش هزینه های زندگی، قدرت خریدار کاهش می یابد. برای اطلاع از شرایط و مدارک جهت مهاجرت به کانادا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. اطلاعات بیشتر در باب بازار کار رشته NET Developer. در کانادا را در لینک فوق بخوانید.

سوالات متداول در باب حقوق ماهیانه در کانادا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب حقوق ماهیانه در کانادا هستیم:

  • شرایط حقوق ماهیانه کار در کانادا به چه صورت است؟ بر اساس آمار به روز اداره آمار کانادا، میانگین حقوق ماهیانه کار در کانادا حدود C$9960 (دلار کانادا) حدود U$7950 (دلار آمریکا) است. این رقم سالیانه به حدود C$120000 (دلار کانادا) است.
  • پردرآمد ترین شهرهای کانادا کدام اند؟ از بین شهرهای کانادا عنوان پر درآمدترین شهرها متعلق به مونترال (C$11200 (دلار کانادا))، تورنتو (C$11200 (دلارکانادا)) و اوتاوا (C$10700 (دلار کانادا)) است. در ضمن مشاغل و حرفه های مختلفی در کانادا وجود دارند که همگی در لیست مشاغل ملی کانادا (NOC) فهرست شده اند.
4.5/5 - (10 امتیاز)

192 دیدگاه برای “حقوق ماهیانه کار در کانادا

  1. هدیه گفت:

    سلام و وقت بخیر.
    کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی هستم. ۳۷ سالمه. حدود ۱۲ سال سابقه غیر رسمی (که فقط ۷ سال سابقه رسمی است) دارم. زبان انگلیسی هم تا حدودی بلد هستم. آیا امکان مهاجرت به کانادا با ویزای شغلی امکان پذیر هست.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای گرفتن ویزای کار در کانادا، شما باید وارد یک سیستم امتیاز بندی بشید که عوامل زیر در اون دخیل هستند
      1- شرایط تحصیل
      2- سابقه کار
      در این دو مورد شما امتیاز خیلی خوبی می گیرید.
      3- سن
      یک مقداری از سن ایده آل دور شدید
      4- سطح زبان
      باید زبان خودتون رو تقویت کنید تا بتونید امتیاز بالا بگیرید.
      حقیقت امر این هست که بسیاری از افراد با امتیاز بالا از این بخش ها، باز هم نمی تونن وارد کانادا بشن چون یکی از مهم ترین مسائل داشتن یک پیشنهاد کاری هست.
      یا از طریق برنامه های استانی کانادا باید اقدام کنید یا این که از طریق سایت های کاریابی، دنبال کار بگردید

  2. شاهرخ گفت:

    سلام ۴۶ ساله و کارشناس ارشد حقوق جزا هستم وسابقه ۱۹سال کار در دستگاه دولتی هم دارم .لطفا میشه برای کانادا اقدام کنم کدوم روش مفید تر هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سیستم کاری کاندا وابسته به یک سیستم امتیازبندی هست. در نظر داشته باشید که سن شما اجازه به دست اوردن امتیاز رو به شما نمی ده.
      توصیه می کنیم که از روش های دیگه برای مهاجرت به این کشور استفاده کنید

  3. Mahdi گفت:

    سلام کسی که کارش فقط فروشندگی بوده بعنوان کارگر ساده میتونه تو کنادا کار پیدا کنه میدن اقامت با بت کارگر ساده

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سیستم امتیازبندی کار در کانادا بیشتر مربوط به نیروی کار ماهر هست.
      برنامه های استانی کانادا رو باید چک کنید تا شاید یکی از استان ها به صورت مجزا پروسه ای برای مهاجرت به کانادا برای شما باز کنه

  4. پدرام گفت:

    سلام. خسته نباشید. من ۳۴ ساله و کارشناس ارشد مهندسی آب هستم حدود ۱۱ سال هم سابقه مفید در شرکت های پیمانکاری حوزه تخصصیم دارم. ممنون میشم برای سریع ترین روش ممکن برای مهاجرت به کانادا راهنمایی بفرمائید. ضمناً همسر بنده هم کارشناس ارشد رواننشناسی بالینی هستن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما از طریق 3 راه تحصیل، کار و استارت آپ می تونید مهاجرت به کانادا رو تجربه کنید که البته هر کدوم از اون ها پروسه کاملا جداگانه داره
      توصیه می کنم با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  5. مینا گفت:

    سلام من و همسرم ۳۱ ساله هستیم و همسرم توی کارهای فنی مخصوصا تعمیرات ماشین و ابزار های برقی توانایی بالایی دارند، زبان جفتمون اصلاخوب نیست ، برای مهاجرت به کانادااز نظر موقعیت شغلی برای ایشون مناسب هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سیستم کاری کانادا به طور کلی نیازمند مدرک دانشگاهی هست.
      شما باید از طریق برنامه های استانی اقدام کنید و در صورتی می تونید موفق بشید که پیشنهاد کاری داشته باشید

  6. امین گفت:

    سلام من می‌خوام واسه تحصیلات در رشته مهندسی در مقطع لیسانس برم کانادا میتونم هم کار کنم که مخارجم در بیاد و هم تحصیل کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در کانادا به صورت نیمه وقت می تونید کار کنید و به همین دلیل بخشی از هزینه ها رو می تونید تامین کنید و هزینه تحصیل رو باید شخصا پرداخت کنید ولی هزینه زندگی قابلیت جبران داره

  7. Fatima گفت:

    سلام من 25سالمه و تتو بدن و ابرو انجام میدم شرایط برای چنین مشاغلی به چه صورته و شانس مهاجرت چقدره؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  8. پوریا گفت:

    سلام ببخشید بنده مربی بدنسازی هستم و مدرک رسمی فدراسیون جهانی دارم میخواستم ببینم میتونم به کانادا مهاجرت کنم و اینکه با مربیگری میشه شرایط مطلوب برای زندگی در کانادا رو فراهم کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از برنامه های استانی موجود برای ورود به کانادا استفاده کنید

  9. میلاد ق گفت:

    سلام من 23 سالمه مهندسی صنایع تحصیل کردم و در مقطع کارشناسی ارشد میتوانم مدیریت مالی یا مدیریت مهندسی هم بخوانم میخواستم بدونم ایا با دارا بودن کارشناسی صنایع و 6 ماه سابقه کاری در شرکت تاپی مثل جک موتورز میتوانم اقدام کنم یا بهتره ارشد رو هم در مقاطع که ذکر کردین بگیرم و سپس اقدام کنم تا موثرتر باشه؟؟به طور کلی حوزه مالی بهتر است در کانادا یا حوزه مدیریت و کسب و کار؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این که بتونید بالاترین امتیاز رو بگیرید باید 3 سال سابقه کار داشته باشید و با 6 ماه امتیاز کمی می گیرید. توی این بازه زمانی بهتر هست که روی زبان انگلیسی یا فرانسویتون کار کنید که بالاترین امتیاز بهتون برسه

  10. .Artin گفت:

    سلام وقت شما بخیر واقعا حقوق دندان پزشک در کانادا۳۵۰۰۰دلار ماهیانه هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدودا بین 11 تا 35 هزار دلار کانادا در ماه

  11. Miad گفت:

    با سلام
    من۲۷سال سن دارم.کارمم صیفی کاریه فوق دیپلم مهندسی کشاورزی هم دارم.ب نظرشما تو کانادا اقامت بهم میدن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حقیقتش این هست که با شرایطی که دارید، مهاجرت به کانادا برای شما بسیار سخت هست

  12. حامد گفت:

    سلام وقتتون بخیر من لیسانس نرم افزار دارم و 32 سالمه و سابقه ورزشی تیم ملی در ورزش امریکایی بیس بال هم دارم اما متاسفانه مدرک زبان ندارم و در کانادا هم آشنا دارم از چه طریق میتونم اقدام کنم ممنون میشم راهنمایی کنید ؟🙏🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر شما باید حتما مدرک زبان داشته باشید تا بتونید اقدام کنید در غیر این صورت فقط از طریق ویزای توریستی می تونید برید کانادا

  13. Saeid گفت:

    سلام وقت بخیر
    من لیسانس تاسیسات ساختمان دارم و
    ۳مدرک لوله کشی آب .فاضلاب و جوشکاری گاز خانگی
    و جوشکاری برق رو دارم از فنی حرفه ای
    و ۲سال سابقه کار در صنف تاسیسات شیراز رو دارم
    و ۲۴ سال سن دارم و ارزان هم به اندازه صحبت کردن بلد هستم
    از نظر فیزیکی هم آمادگی کامل رو دارم چون ورزشکارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مقاله کار در کانادا رو مطالعه کنید تا ببینید آیا امتیازات کافی رو به دست میارید یا خیر

  14. عسگری گفت:

    وقتتون بخیر. من یه سفالگرم 30 سالمه و ۳ سال هم سابقه کار داخل شرکت تولید ظروف چینی رو دارم مدرک تحصیلیم هم فوق دیپلم سرامیک هست بنظرتون شانسی برای پذیرش در کانادا رو دارم ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از سیستم امتیازبندی کار در کانادا برای مهاجرت به این کشور استفاده کنید. با توجه به اینکه باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشید، شانستون متوسط رو به پایین هست.

  15. فرهاد گفت:

    سلام . من 18 سال سابقه کار اپراتوری کامپیوتر icdl در یک دبیرستان دارم و فوق دیپلم it دارم و متاهل دارای یک فرزند 7 ساله هستم. میخواستم ببینم امکان رفتن به کانادا با توجه به شغل من در انجا می باشد. و اینکه چقدر باید پول همراه داشته باشیم تا بتوانیم مهاجرت کنیم به کانادا. ممنون میشوم پاسخ دهید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما ابتدا باید به نحوه کار در کانادا آشنایی پیدا کنید. شما باید حداقل مدرک کارشناسی رو داشته باشید که شانس بیشتری به دست بیارید.
      سیستم امتیاز بندی کانادا به شما کمک می کنه که وارد این کشور بشید

  16. javad گفت:

    سلام ممنون که وقت میزارید یه سوال داشتم من دیپلم رشته کامپیوتر دارم برای ادامه تحصیل و گرفتن ایلس میخوام برای کشور کانادا اقدام کنم پیشنهادتون بهم چیه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نمی تونید برای آیلتس گرفتن برید کانادا، تحصیل در مجارستان و سوئد راحت تر هست برای دوره های زبان

  17. الهام گفت:

    سلام ابتدا ممنونم از اینکه انقدر با حوصله واسخگو هستید
    من ۳۴ سالمه و آرایشگر هستم میشه با گذروندن دوره زیبایی اومد کانادا و اینکه با درآمد پایه اونجا میشه سوئیت اجاره کردو از پس هزینه ها براومد؟ و چقد باید تمکن مالی داشته باشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای حرفه هایی مثل آرایشگری شرایط خاص مهاجرتی وجود داره. در صورتی که با ما تماس بگیرید، همکاران من در بخش مشاوره شما رو راهنمایی خواهند کرد.

  18. مصطفی گفت:

    سلام بنده دارای مدرک کارشناسی مکانیک سازه و پایه یک دارم و حدودا۲۵سالو۴ ماه هم سن دارم میخواستم بدونم چطور میتونم برا مهاجرت اقلام کنم لطفا راهنماییم کنید
    باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما ابندا باید امتیازات کار در کانادا رو بدونید و امتیازات خودتون رو محاسبه کنید.
      مدرک زبان و سابقه کار بعد از دریافت مدرک لیسانس جز امتیازات شما است

  19. محمد رضا گفت:

    سلام من میخوام مهاجرت کاری انجام بدم برای شغل نجاری دیپلم صنایع چوب دارم و دو سال سابقه کاری ۲۳ سال سن دارم و مدرک آیلیس‌ با نمره ۷ دارم میتونم مهاجرت کنم؟ چند دلار لازم دارم برای مهاجرت(دلار کانادا)؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما با کد NOC 7271 می تونید به عنوان نجار در برنامه های استانی کانادا شرکت کنید. در حال حاضر بریتیش کلمبیا یکی از استان هایی هست که به تخصص شما نیاز داره.

  20. رضا گفت:

    سلام من سوال داشتم من میخواستم برای تحصیل به کانادا بروم میخواستم بدونم حداقل هزینه برای رفتن چقدر است به پول تومان و اینکه من در آنجا کنار درسم کار کنم چقدر میتونم ماهیانه به دلار در بیاورم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به رشته تحصیلی شما داره.
      باید در نظر داشته باشید که هزینه تحصیل شما می تونه از 14000$ تا 32000$ (دلار کانادا) در سال متغیر باشه.
      با توجه به این که هر دلار کانادا در حدود 25000 تومان هست حداقل هزینه ای که نیاز دارید، حدود 300 تا 350 میلیون تومان هست
      با کار توی کانادا می تونید هزینه های زندگی توی این کشور رو تامین کنید.
      ولی قبل از هر چیزی حتما مقاله مهاجرت به کانادا رو مطالعه کنید.

  21. فیصل فروتن گفت:

    سلام اهل افغانستان جنگ زده میباشم میخواستم شماره واتساپ شما را داشته باشم بخاطری راهنمای که چگونه بتوانم برم کانادا ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر درخواست پناهندگی دارید متاسفانه امکان ارائه خدمات به شما را نخواهیم داشت

  22. ناشناس گفت:

    پانزده سال سن داشته باشم یک زوج میتونن در کانادا بعنوان فرزندشون منو وارد کانادا کنن؟اگر میتونن شرایطش چی هستش ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان هست.
      این افراد باید از نظر مالی توانایی کافی برای حمایت از شما رو داشته باشند و وضعیت اقامتی اون ها از نظر قانونی هم مشخص باشه

      1. ناشناس گفت:

        ممنون از پاسخگویی
        یه سوال دیگر هم هزینه احتمالی برای رفتن چقدر میشه از این طریق؟

        1. امیر جلالی گفت:

          شما نیازی به این که هزینه پرداخت کنید دارید و اون خانواده باید هزینه های مهاجرتی شما رو پرداخت کنند

          1. ناشناس گفت:

            خوب اوکی هزینه مهاجرت حدود چند دلار کانادا هستش؟؟؟

          2. امیر جلالی گفت:

            شما یک هزینه درباره ترجمه مدارکتون خواهید داشت که بسته به حجم مدارک داره
            بلیت هوایپیما هم قیمت های متغیر داره
            هزینه ویزای شما هم در حدود 100 دلار هست

  23. Sada گفت:

    سلام. اگر فارغ التحصیل رشته پزشکی باشم گ ازدواج کنم برم کانادا
    اونجا حین معادل سازی چه کاری میشه انجام داد برای تامین هزینه
    اینکه میگن میشه منشی پزشک شد درسته؟
    و اینه حدودا چقدر درامد داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر شما از طریق ازدواج برید به کشور کانادا شرایطتون کاملا متفاوت هست از کسانی که مستقیما برای رسیدن به دوره معادلسازی اقدام می کنند.
      می تونید کار کنید ولی بهتر هست این اتفاق برای شما رخ نده

  24. محمد کسری گفت:

    سلام من ۱۷ سال سن دارم و الان پشت کنکور هستم می خواستم بپرسم برای مهاجرت در سن ۲۴ سالگی باید چه شرایطی رو داشته باشم قصد مهاجرت دائم دارم .اگر من تا ۲۲ سالگی در دانشگاه هم درس بخونم و بیرون دانشگاه کار کنم و بعد سربازی بروم به نظرتون میتونم اقدام به مهاجرت کنم یا خیر ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید دید هدف شما از مهاجرت چی هست.
      اگر قصد کار در کانادا رو دارید، تا حدود 32 سالگی فرصت دارید که برای مهاجرت اقدام کنید و اگر هدف تحصیل هست، می تونید برای کارشناسی ارشد اقدام کنید

  25. نادر گفت:

    سلام من20سال سابقه تراشکاری دارم و 17سال بیمه دارم البته تامین اجتماعی… به نظرتون برای من کار مناسب در کانادا پیدا میشه و اگه هست محبت کنید بگید حداقل دستمزدش چقدره چون خیلی گشتم و جایی رو پیدا نکردم که بتونم در موردش مطالعه کنم…ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما خیلی مهم هست.
      باید امتیازات شما محاسبه بشه. لطف کنید با مشاورین ما در تماس باشید

  26. نجیب الله گفت:

    سلام محترم ،سوالی داشتم
    من مدت هفت سال میشه دبی هستم کار رستورانت بلدام
    غذا عربی الان میخواهم کانادا سفر کنم برای کار بهتر خوب اینجا دفتری بنام pioneer emigration دریافتم که ویزای دوساله در بدل پول میته نا گفته نماند که من افغان هستم آیا این امکان دارد اگر کمکم کنید ممنون تان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در خصوص دفاتر دیگه اطلاعاتی در اختیار نداریم و شما باید در خصوص اعتبار این موسسات اطلاع به دست بیارید.
      برای مهاجرت کاری ما به رزومه دقیقتری از شما نیاز داریم، با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند.

  27. Yasin گفت:

    سلام من با مدرک دیپلم اگر بخوام به کانادا سفر کنم میتونم به عنوان یک گارسون رستوران اونجا شروع به کار کنم؟ و چه مدت زمانی طول میبره تا بتونم صاحب یک خونه بشم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که منظورتون این هست که به عنوان توریست وارد بشید، اجازه کار نخواهید داشت.
      برای خرید خونه هم باید بگم که هزینه ها بسیار بالا هست و به راحتی نمیشه خونه خرید، معمولا کانادایی ها ملک شخصی خریداری نمی کنند.

  28. Ali گفت:

    سلام وقت بخیر
    استخدام کارگر ساده در بنادر کانادا بدون مدرک زبان و اسکان رایگان صحت داره؟
    و من گواهینامه خودرو سواری، باری و موتور سیکلت دارم.، آیا گواهینامه هام مورد تایید کانادا هستن و میشه جذب مشاغل رانندگی شد؟ (مدرک تحصیلی فوق دیپلم معماری)

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کانادا کشوری هست که مخاطب بسیار زیادی برای مهاجرت داره. به همین دلیل هیچ وقت مهاجرت بدون مدرک زبان برای کار رو آزاد اعلام نمی کنه. یکی از مهم ترین امتیازاتی که به اون نیاز هست نمره زبان انگلیسی یا فرانسوی هست.

      1. Ali گفت:

        سلام من زبانم خوبه متوسطه ولی مدرک ندارم.، شرایطی وجود داره که مهاجرت و در حین کار و در محیط انگلیسی زبان بیشتر یاد بگیرم و موفق به دریافت مدرک بشوم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          خیر شما برای اینکه بتونیدمهاجرت تحصیلی رو تجربه کنید باید مدرک زبان داشته باشید. البته مسیرهایی وجود داره که صرفا برای آموزش زبان مهاجرت کنید البته اگر شرایط سنی مناسب داشته باشید.

  29. Omid گفت:

    سلام
    ممنون بابت مطالبتون
    من نجات غریق بین المللی دارم و مربی شنا هستم آیا در ونکوور کار هست و درآمد ماهیانه اش چقدره؟
    لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در سیستم مهاجرت استانی کانادا از طریق کار وارد بشید. در صورت تمایل می تونید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  30. مجید گفت:

    سلام بنده 44 سالمه و تکنسین برق متروی تهران هستم آیا امکان داره بتونم ویزای کاری بگیرم؟؟؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سن شما در مرز امتیاز 0 هست چون کانادا دارای یک سیستم امتیاز بندی هست و شما باید امتیاز کافی رو به دست بیارید.

  31. محمد گفت:

    سلام
    ایا با مدرک دیپلم تجربی میشود مهاجرت کرد نه به عنوان مهاجرت تخصیلی بلکه برای کار؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر شما دارای تخصص خاصی باشید این امکان برای شما وجود داره اما مسیر مهاجرت شما بسیار سخت خواهد بود

  32. عارف گفت:

    سلام من مدرک ارشد حسابداری دانشگاه آزاددارم و مرک زبان هم ندارم امکان اینکه ویزای کار بگیرم و به عنوان کارگر مهاجرت کنم هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

  33. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید من میخواستم بدونم یه تعمیرکار موبایل در کانادا چقدر در شهری مثل تورنتو یا هر شهری درامد داره ممنون میشم جواب بدین?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به طور متوسط در هر ساعت 16$ (دلار کانادا)

  34. مهدی رضایی گفت:

    سلام ببخشید من درست متوجه نشدم یک کارگر ساده با حقوق 9960 دلار کانادا بخواد دربیاره و اون پول رو با قیمت 1900 هزارتومن بفرسته ایران چه قدر میشه ؟من حساب کردم خیلی شد فکر کنم اشتباهی کردم لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      این مبلغ رو برای جه مدتی میفرمائید ک بعد از کار بخواین بفرستید ایران؟

  35. پارسا گفت:

    سللم.ممنون بابت مطالب مفیدتون.بنده ۱۸ سالمه و از سن کم تمامی مدارک برنامه نویسی رو پاس کردم و برنامه نویسی وبسایت میخونم.ایا کار آسانی برای مهاجرت دارم؟ممنون میشم از شرایط پذیرش این شغل و نحوه ی درخواست توضیح بدید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیلی کار خوبی کردید بهترین روش مهاجرت شما از طریق تحصیلی خواهد بود

  36. علی گفت:

    سلام من تا کارشناسی مدیریت کسب و کار تو علمی کاربردی خوندم . میخوام ارشدو تو دانشگاه ازاد تهران جنوب بخونم . معادل مدرکم تو کانادا همون ارشد حساب میشه؟؟ تو اونجا معتبره اصلا ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله اعتبار داره البته بیشتر از اعتبار دانشگاه رزومه علمی شماست که اعتبار داره چون دانشگاه های ایران خیلی معتبر نیست

  37. سجاد نصیری گفت:

    سلام.
    دو قسمت از مطالبتون با هم تناقض داشتن….
    اول اینکه نوشتین میانگین حقوق ماهیانه 10 هزار دلار است..
    بعدش نوشتین کمترین حقوق ها (ظرف شور) 21 هزار دلار؟؟؟؟
    گارسون 22 هزار دلار در ماه؟؟؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض احترام
      دوست عزیز لطفا به میزان حقوق به صورت ماهیانه و سالیانه توجه فرمایید.

  38. رضا گفت:

    سلام خوب هستید من ۲۵ سالمه و لیسانس حقوق دارم وکیل هستم دوره وکالت رو هم گذروندم نمره آیلتس هم ۷ گرفتم میخواستم بدونم که میتونم پروانه وکالتم رو با کشور کانادا تطبیق بدم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه شما باید از ابتدا این رشته رو در کانادا مطالعه نمایید

  39. ماریا گفت:

    سلام من 17 سالمه و قصد دارم تا دوسال آینده بدم کانادا شهر تورنتو
    من در حال حاضر مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر و مدرک سخنوری از دانشگاه تهران دارم
    تا 15 ماه آینده هم زبانم تموم میشه باید تو آزمون ایلس شرکت کنم
    من تو رشته تجربی تحصیل میکنم برای دانشگاه می خوام رشته ژنتیک رو بخونم و ادامه بدم
    می خواستم بدونم من دو سال آینده با دیپلم تجربی و مدارکی که دارم می تونم برای گرفتن اقامت کانادا اقدام کنم ؟
    و اینکه امکانش هست که بورسیه بگیرم ؟ و اگه هست لطفا راهنمایی کنید از چه راهی
    و اگر برم با توجه به مدارکم چه کارهایی می تونم انجام بدم که یه مقدار اداری باشه و رسمی

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اخذ بورس کار سختی در پیش دارید اما میتونید پذیرش و ویزا بگیرید

  40. ماریا گفت:

    البته من مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر هم دارم کاشت ناخن و رنگ و مش هم به صورت حرفه ای بلدم ولی مدرک ندارم با این اوصاف چه کارایی بهم میدن
    و بین شغل هایی که چه با مدارک تحصیلی و دانشگاهی و فنی حرفه دارم چه مهارتی کدوم شغل حقوق بیشتری داره تو تورنتو

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  41. ماریا گفت:

    سلام من 17 سالمه می خواستم برای دو سال آینده به کانادا مهاجرت کنم یکی از دوستان خیلی صمیمی هم که مونترال زندگی میکنه به من گفته اگه می خوای برات دعوت نامه میفرستم می خواستم بدونم با دعوت نامه دوستم که جزو سکنه مونتراله من می تونم برم تورنتو ؟؟؟
    و اینکه من رشتم تجربیه قبلا قسط داشتم تو رشته پزشکی در آینده درس بخونم ولی با چند تا بستگان که سکنه تورنتو هستن صحبت کردم گفتن کشور کانادا خیلی دانشجوی خارجی واسه رشته پزشکی و حقوق نمی پذیره چون خودشون زیاد دارن و تصمیم دارم تو رشته ژنتیک تحصیل کنم .
    من وضعیت درسی خوبی دارم تمام نمراتم گرید A دارن 15 ماه آیندم درس زبانم تموم میشه واسه آزمون آیلس باید شرکت کنم مدرک افتخاری سخنوری ام از دانشگاه تهران دارم مهارت زیادی تو توضیح دادن مسائل دارم می خواستم بدونم من دوسال آینده با این مدارک ها از چه راه هایی واسه گرفتن اقامت می تونم شرکت کنم ؟؟؟
    اگه راهی ام واسه گرفتن بورسیه هست لطفا بهم بگید
    و اینکه من دوسال آینده با این تحصیلاتم می تونم چه شغل هایی اونجا داشته باشم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط مهاجرت به کانادا با چیزی که شما فکر میکنید متفاوته و بهتون پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  42. بینام گفت:

    سلام یه ورزشکار حرفه ای مثلا کشتی گیر یا تکواندوکار که عضو تیم ملی باشه و مدال بین والمللی بتونه براشون بیاره حقوق ثابتی داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ورزشکارها که حقوق ثابت ندارن بسته به قراردادی که با باشگاه دارن درآمدها متفاوت خواهد بود

  43. مهران گفت:

    با سلام
    جدول لیست حقوقی ذکر شده درامد در ما است یا سال؟
    با سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      در ماه هست و البته برخی از موارد، ذکر شده که به صورت سالیانه خواهند بود

  44. محمد گفت:

    سلام من ۴۷ سالمه و مدرک آشپزی بین المللی دارم اگر بخوام تو کانادا آشپز یا سر آشپز بشم حقوقم چند دلار کانادا میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      حقوق میانگینی که در این مقاله ذکر شده به عنوان حقوق خود در نظر بگیرید

  45. ماهان گفت:

    سلام
    من با فوق دیپلم الکترو تکنیک میتونم برم در کانادا درسمو ادامه بدم فقط من از فنی حرفه ای خوندم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای تحصیل در کانادا شرایط سنی شما هم خیلی مهمه سن رو بفرمائید

  46. Abolfazl گفت:

    سلام خسته نباشید.
    حقوق ماهیانه یک مکانیک کم تجربه در کاندا چقدر است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میانگین درآمدهایی که در کانادا و در این مقاله ذکر شده رو به عنوان حقوق خودتون در نظر بگیرید

  47. محمد قاسم زاده گفت:

    سلام به شما بزرگواران ممنون میشم پاسخ سوال منو لطف کنین بدین.من رزیدنت رادیولوژی هستم و با توجه به این که به زودی مدرک تخصصمو میگیرم قصد دارم برای اقامت و کار اقدام کنم(اولویتم کاناداست) حال چند تا سوال دارم..اول اینکه چه طور میتونم برای کانادا اقدام کنم خیلی سخته ؟دوم اینکه به غیر از کانادا چه کشوری به لحاظ راحتی و درامد و سرعت اشتغال برای پزشکان مناسبه.ضمنا زبانمم خوبه مدرکشو دارم…ممنون میشم از پاسخگوییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر دعوتنامه کاری نداشته باشید باید در اکسپرس انتری امتیاز خودتون رو محاسبه کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  48. ماهان گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۲۹ سالمه و مدرک کارشناسی برق دارم
    خانومم ۲۲ سالشه و لیسانس تربیت بدنی
    برای مهاجرت به کانادا و مهاجرت تحصیلی خانومم اقدام میتونیم بکنیم لطفا راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونم بگم که شرایط خوب و ایده آلی از جهت مهاجرت تحصیلی به کانادا دارید الیته شرایط دیگه ای رو هم باید بررسی شه که در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  49. هومن گفت:

    سلام
    برای پناهندگی چجوری باید وارد کانادا بشیم؟
    میشه از طریق ویزای توریستی یا اپلای تحصیلی وارد شد بعد ورود برای پناهندگی اقدام کرد؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت پناهندگی ارائه نمیکنه

  50. حاجی زاده گفت:

    سلام. من ۳۳ سال دارم و مدرک فوق لیسانس مدیریت دارم. تافل ۹۴ دارم، ایلتس ۵.۵ و ۱۰ سال سابقه بیمه.
    ارزان ترین و سریع ترین راه رفتن چیست؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      راه های متنوع و مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود داره اما مهاجرت تجصیلی به این کشور یکی از بهترین راه ها خواهد بود
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  51. Mohammad گفت:

    سلام بنده از لحاظ مدرک تحصیلی دیپلم دارم و ۱۹ سالمه و تعویض روغنی ماشین های ایرانی و خارجی انجام میدم
    میشه برای اقامت و زندگی و کار راهنمایی کنید?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شما باید از طریق تحصیلی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید دوست من

  52. کریم گفت:

    سلام خسته نباشید.میگم من ۳۱ سالمه مدرک فوق دیپلم برق الکترونیک با ۱ سال سابقه در رشته خودم و ۵ سال سابقه در کارهای دیگه دارم و همسرمم ۳۰ ساله مدرک مهندسی کشاورزی داره ولی مدرک زبان نداریم از طریق اکسپرس اینتری ثبت نام کردیم و از طریق مشاغل فدرال ثبت نام کردیم و جوابش اومده ولی چنتا لینک فرستادن که دانلود باید کنیم ولی نمیدونم کدومارو باید دانلود کنم میشه راهنماییم کنید یا شماره واتط آپی بهم بدین ایمیلو بفرستم براتون راهنماییم کنید؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ارادت خدمت شما
      دوست عزیز با توجه به اشاره ای که به عدم آشنایی با زبان انگلیسی کردید از نظر شانس قبولی شما در این پروسه، امتیازات شما باید بررسی گردد. در خصوص ایمیل نیز باید با وکیل در این خصوص مشاوره نمایید. پیشنهاد میکنیم در این خصوص با موسسه ارتباط بگیرید.

  53. کامیار گفت:

    سلام من مهندسی مکانیک دارم ۳۱ سالم هست و شش سال سابقه کار در مشاور گازرسانی دارم.در حال حاضر در حال مطالعه زبان هستم.آیا میتونم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم.اگر میشه به چه صورت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت کاری به کانادا یا از طریق جاب آفر یا از طریق اکسپرس انتری باید اقدام کنید
      یا از طریق تحصیلی مهاجرت نمایید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  54. L.javan گفت:

    سلام
    همسرم ۳۳ سال داره و ۱۲ سال سابقه کار در نیروگاه برق و مدرک لیسانس برق داره، و البته تکنسین برق قدرت ،مدرک ایلتس هم داره اول اینکه ایا از طریق اسکیل ورکر اقدام به مهاجرت بکنیم نتیجه میگیریم؟؟ و دوم اینکه حداقل دستمزد برای این رشته و سابقه کار چقدر هستش

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مقاله ما امتیازتون رو بررسی کنید و به من بگید که به چند میرسه تا خدمتتون عرض کنم

  55. Nafas گفت:

    با سلام
    ایا با مدرک دستیاری دندانپزشکی قابل ترجمه امکان مهاجرت به کانادا وجود دارد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدارک تحصیلی شما باید معادلسازی شه و آزمون بدید که بتونید اقدام به مهاجرت از این طریق نمایید

  56. درسا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من می خوام گرافیک بخونم حقوق در ماه برای یک گرافیست چقدر هست
    اینده ی کاری خوبی داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مقاله میزان متوسط درآمد رو آوردیم که میتونید مشاهده کنید

  57. رضا گفت:

    من میخوام برم کانادا و بعد پلیس بشم میتونم اول برم و بعد مثل مردم معمولی برم پلیس بشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      وقتی که اقامت دائم و پاسپورت این کشور رو دریافت کنید میتونید پلیس هم بشید

  58. وحید گفت:

    سلام من ۳۳سالمه و فریلنسر هستم. طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ انجام میدم. چه روشی برای مهاجرت به کانادا پیشنهاد میکنید ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به کانادا روش های متفاوتی وجود داره از جمله تحصیل و کار که میشه برای اونها اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

    2. داوری گفت:

      سلام
      میتونید از طریق تحصیل یا روش اکسپرس انتری اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  59. Alireza گفت:

    سلام من مکانیک و راننده خودرو هستم میتونم در کانادا مشغول به کار بشم و زندگی کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کانادا یا باید دعوتنامه کاری داشته باشید یا در اکسپزس انتری از فاکتورهای مختلفی امتیاز کسب کنید

  60. حسین گفت:

    سلام من ۶ سال سابقه کار به عنوان رییس خدمات یک پتروشیمی دارم مدرک دیپلم و همینطور مربی آموزش رانندگی هستم آیا شرایط مهاجرت شامل من میشه ؟
    متاهل و دارای ۲ فرزند ۱۲ و ۳ ساله

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار شما چند سالتونه و از چه طریقی میخواین اقدام کنید برای کانادا؟

  61. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر من ۶ سال سابقه کار رییس خدمات یک پتروشیمی

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار شما چند سالتونه و از چه طریقی میخواین اقدام کنید برای کانادا؟

  62. سارا گفت:

    سلام من 43 سال دارم پزشکی از بهترین دانشگاه پاکستان که انگلیس بر روی اون نظارت داشته رفتم و پزشکی عمومی گرفتم. پسرم هم مال حلی یک تهران و المپیاد کامپیوتر هست. و مادرم هم پزشک در انگلیس هستن میخواستم بدونم که اگر من بخوام که به انگلیس یا آمریکا (بیشتر آمریکا) مهاجرت کنم، شرایطم خوب هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در رشته پزشکی برای کشورهای انگلستان یا امریکا کار راحتی نیست اما البته پیشنهاد میکنم که ابتدا مقاله درآمد رشته های پزشکی در آمریکا رو مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید بفرمائید راهنماییتون کنم

  63. رها گفت:

    سلام خسته نباشید من دیپلم کامپیوتر دارن سی سالمه و دیپلم خیاطی ومدرک کاشت ناخن .دوره هلال احمر دیدم ودر حال حاضر در کلاس های فشرده آیلتس شرکت کردم دارای دو فرزند ۱۱و۲ساله هستم همسرم فروشنده لوازم صنعتی برق وسیکل داره من و دخترم میتونیم برای تحصیل بریم کانادا و همسرم همراه ما بیاد واینکه من با دیپلم کامپیوتر میتونم در رشته طراحی لباس در کانادا ادامه تحصیل بدم ممنون میشم کمک کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در کانادا میشه از طریق فرزندتون اقدام کنید و مشکلی نیست
      اما برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  64. کیمیا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من ۲۳ سالمه و دانشجوی سال اول دندانپزشکی و دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه سراسری هستم می خواستم بدونم‌ امکان این هست که برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی مهاجرت کنم؟و آیا هزینه تحصیل به عهده خودم هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی کشورهای دیگه خیلی مناسبه و شانسش بیشتره
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  65. ابولفضل گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم به عنوان مهاجر می‌توان تا 5 سال اونجا موند و اونجا شروع به کار کردن کرد رشته ام دیپلم گرافیک هستم ولی شغلم آرایشگری میخواستم بدونم امکان کار با همچین شرایطی اونجا هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار آرایشگری میتونید برای کشور آلمان درخواست بدید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  66. بهنام بگلو گفت:

    سلام خسته نباشين.
    من بهنام هستم از كرج ٣٣سال سن دارم فوق ديپلم رشته كنترل برق هستم مدرك تابلو برق هم از فني حرفه اي دارم بالاي ١٣سال سابقه كار در صنعت برق و صنعت برق ساختمان دارم .قصد مهاجرت به كانادا رو دارم.ميخواستم راهنماييم كنين آيا ميتونم در كانادا كار پيدا كنم ميشه راهنماييم كنين؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا مقاله برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک و کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  67. شبنم گفت:

    سلام خسته نباشید همسر من دیپلم داره و راننده ماشینهای سنگین هستش وپسرم هم زبان انگلیسی رو تموم کرده میخواستم ببینم برای ما شرایطی هست بریم کانادا برای کار وحقوق با این شرایط میتونیم درآمد کافی برای زندگی مناسب داشته باشیم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  68. سلام ببخشید من میخوام برای تحصیل به کانادا برم
    میخوام بدونم اگه هزینه ی سال اول رو با خودم ببرم و سال اول رو رد کنم
    آیا میتونم تو شرکتی یا جایی مشغول به کار شم که بتونم هزینه ی تحصیل و دانشگاهمو در بیارم ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      امکان کار پاره وقت رو در حین تحصیل خواهید داشت و با اون میتونید بخشی از هزینه های زندگی رو در بیارید در این زمینه لطفا مقاله شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا رو مطالعه فرمائید

  69. پرهام گفت:

    سلام
    من پرهام ۳۱ سالمه،همسرم۳۰
    همسرم مدرس زبان انگلیس در دانشگاه هست و زبانکده ها
    خودم نجار حرفه ای، متخصص کامپیوتر در سخت افزار و راه اندازی آزمایشگاه کامپیوتر برای دانشگاها هستم، نصاب فوق حرفه ای در ضمینه امنیت دوربینهای مداربسته هستم،
    هیچ مدرکی از این ها ندارم اما کوله بار تجربه
    آیا بدون مدرک با اینکه تجربه بالایی در کار دارم،بنده رو پذیرش میکنن؟آیا همسرم فوق لیسانس زبان انگلیسی هست میتونه مجددا اونجا تدریس کنه؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کانادا ابتدا مقاله ویزای کاری کانادا رو مطالعه فرمائید و بعد از اون اگر سوالی براتون پیش اومد در خدمتتون هستم. در کانادا که همه انگلیسی زبان هستند امکان به کار رسیدن همسرتون کمه

  70. حسین گفت:

    سلام.حسین هستم ۲۵ سال سن کارشناسی تاسیسات و ۲ سال هم در زمینه طراحی و نظارت کار کردم،آیا کشور کانادا برای رده کاری من مطلوب هست؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله کشور کانادا رو میتونید اقدام کنید ولی بهترین روش برای مهاجرت به این کشور، تحصیل در کانادا خواهد بود

  71. ekipoure گفت:

    سلام من 17 سالمه و رشته ی تحصلیم کامپیوتره و معدلمم حدود 15 هست و میشه گفت تمومه مقالات راجب تحصیل به کانادا رو خوندم و فقط ی سوال و یک راهنمایی میخام ازتون و اینم بگم که هنوز تصمیم نگرفتم مهاجرت کنم یا اینکه در دانشگا تحصیل کنم
    بنظرتون من شانسی برای پذیرش در دانشگاه های کانادارو دارم ؟(البته اینم بگم که من برنامه نویس حرفه ای ام)اگ میشه یک راهنماییم کنید
    و اینکه من هر مقاله ای رو خوندم برای میانگین حقوق برنامه نویس در کانادا آمار هاشون خیلی باهم فرق داشت ممنون میشم بگین حقوق میانگین ی برنامه نویس در کانادا چقدر هستت!

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایط خوبی برای تحصیل در کانادا دارید لطفا این مقاله رو مطالعه کنید
      سوالی بود در خدمتتون هستم

  72. اشکان گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    بنده ۳۸ ساله دارای دارای یک پسر ۷ ساله و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و ۱۸ سال سابقه کار در پزشکی قانونی می باشم، تسلط نسبی به زبان و قصد شرکت در امتحان آیلتس. از شغل خود استعفا دادم و این سوال را دارم، آیا با شرایط بنده در کانادا شغل و پذیرش وجود دارد یا خیر؟ با تشکر از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا در اکسپرس انتری امتیازتون رو بررسی کنید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  73. رضا گفت:

    سلام من ارایشگر هستم ۳۰ سالنه مدرک حرفه ای هم دارم.خانومم فوق لیسانس صنایع غدای .ایلتس زبان هم داره.چطور ی میتونیم کاندا هم درس بخونه هم کار کنیم هزبنش چقد میشه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ابتدا مقاله شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا رو مطالعه کنید
      اگر سوالی داشتید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

  74. حسین گفت:

    سلام من تعمیرکار لوازم خانگی هستم و حدود ده سال سابقه کار با شرکت الجی رو دارم. همچنین در المپیادی که توسط خود الجی در محدوده خاورمیانه در دوبی برگزار شده در سال ۲۰۱۷ رتبه دوم رو کسب کردم. مدرک فنی و حرفه ای رو هم دارم. میخواستم بدونم آیا شانسی برای مهاجرت دارم ؟ متاهلم و یک فرزند دو ماهه دارم.
    زمینه فعالیت من هم تعمیرات یخچال لباسشویی ظرفشویی مایکروفر و جاروبرقی هستش ..
    لیسانس مکانیک سیالات و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه ازاد هم دارم.
    همسرم هم لیسانس و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران دارند.
    ممنون میشم جواب بدید واگر ممکنه از طریف ایمیل متوجه پاسختون بشم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      مدرک تحصیلی شما خیلی خوبه اما زمینه کاریتون برای کشور آلمان با توجه به سابقه کاریتون خیلی خوبه
      در این خصوص مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  75. Amire. گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید.من 16 سالمه و رشتم کامپیوتره و میخام مهندسی نرم افزار بخونم.خواستم بپرسم که ایا میتونم دانشگاه رو برم کانادا ادامه تحصیل بدم؟مدرک زبان هم دارم و اینکه حقوق ماهانه این کار چقدر هستش؟(باتشکر از سایت خوبتون♡).

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله برای تحصیل در کانادا بعد از اخذ دیپلم میتونید اقدام کنید و بهتره در این خصوص مقاله تحصیل در کانادا رو مطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  76. امیر گفت:

    سلام . من اتریش هستم در شهر وین . در شرکتهای uber و dhl و amazon فعالیت داشتم . با چه راهی می تونم برای کانادا اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونید برای کار در کانادا و یا تحصیل در کانادا اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  77. دنیل گفت:

    سلام وخسته نباشید من دامادوخواهرم کانادهستن چطورمیتونم ب کانادابرم مدرک ندارم

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      برای مهاجرت به کانادا باید شرایط شما رو بدونم به همین خاطر رزومه تون و شرایط سنیتون رو بفرمائید تا بتونم راهنماییتون کنم
      یا مقاله مهاجرت به کانادا رو مطالعه نمابید

  78. مهدی گفت:

    سلام اگر کارفرمایی در حیطه کشاورزی داشته باشم، چطور میتونم از طریق ایشون اقدام کنم؟ و در کل شرایط یک کارفرما برای درخواست نیروی کار چیه؟ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در این خصوص ابتدا مقاله کار در کانادا رو مطالعه نمایید در صورت ابهام برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  79. آراسته گفت:

    سلام. من 50 سال سنمه و تازه بازنشسته شدم دو فرزند دختر 26و 14 سال دارم مدرکم لیسانس. به‌اندازه خودم هم دارم. لطفا راهنمایی کنید چطورمیتونم برم کانادا و آنجا زندگی کنم؟ و آیا هزینه چقدر و اطمینان اینکه حتما مشکلی برامون پیش نمیاد و راهنمایی کنید.مشکلی هم با کارکردن ندارم. متشکرم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      یکی از روش های مناسب برای شما خرید بیزینس در کانادا هست و روش دیگه تحصیل فرزندان در کانادا
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  80. محمدرضا گفت:

    سلام و درود
    یک سوال:وضعیت حقوق فروشنده لوازم بهداشتی ساختمان چقدر هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      سوال شما در زمینه مهاجرت نیست بزرگوار
      اول از همه بررسی کنید که شانس ویزا دارید یا خیر

  81. بهمن گفت:

    سلام من یک سوال داشتم و اینکه من الان در رشته انسانی هستم، شرایط تحصیل پزشکی در کانادا چطوری میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ابتدا مقاله تحصیل پزشکی در کانادا رو مطالعه کنید
      اگر سوالی داشتید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  82. مهرداد گفت:

    سلام من تابعیت ایتالیا را دارم و از 3 سالگی ایتالیا زندگی می کنم و 17 سالمه . میخوام سال اخر دبیرستان برم امریکا دیپلم همانجا بگیرم و بعد همانجا برم دانشگاه . پدر مادر تا سالی 40 هزار یورو میتونن ساپورت کنند .
    معدل بالا هست و تو بیشتر دروس A+ گرفتم . رشته در دانشگاه میخوام مهندسی برق باشه . ابلتس 7 و B2 ایتالیایی . عرض کردم میخوام برای سال اخر دبیرستان امریکا بخوانم و وقتی لیسانس گرفتم برم سرکار تا 5 سال که کار کنم گرین کارت میگیرم . تلاش میکنم مقاله خوب بودم معدل بالا باشه در مقطع لیسانس و ایلتس تا 8 برسونم و وقتی گرین کارت گرفتم برم فوق لیسانس دکترا از هاروارد بگیرم .و تلاش میکنم وقتی لیسانس گرفتم از امریکا بتونم سالی 100 هزار دلار قرارداد کار داشته باشم که وقتی میرم برای فوق لیسانس یک مقداری پس انداز کنار بزارم و نزدیک 160 هزار دلار برم برای تحصیل فوق لیسانس .
    بگذریم شرایط من فعلا برای سال اخر دبیرستان و بعد لیسانس مناسب هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی دارید

      1. مهرداد گفت:

        سلام مجدد ،متاسفم دوباره سوال میپرسم . من فعلا که دارم تو یک دبیرستان ثبت نام میکنم برای سال تحصیلی جدید ولی بخاطر ویروس کرونا فعلا در حال جستجو هستیم . ولی پیدا میکنیم و این یک دبیرستان در شهر میلواکی در ایالت میشیگان آمریکا است . و همانطور که مستحضر هستید فقط دانش آموزانی که پدر یا مادر آن ها یا اقامت موقت آمریکا را دارند ( به طور مثال با ویزای تحصیلی رفتن آمریکا و پس از تحصیل ویزای کار گرفتن یعنی دارای یا ویزای کار یا ویزای تحصیلی آمریکا باشند) یا گرین کارت داشته باشند ، یا سیتیزن آمریکا باشند فقط میتونن برن تو مدارس دولتی که رایگان هست و فقط هزینه ثبت نام را میدن . تو کل جهان هم فقط این افراد میتونن در کشور هاشون ایتالیا که من 14 سال زندگی میکنم همینطوره جا های دیگه هم عموما این شکلی هست . در هر حال من باید یا دبیرستان خصوصی برم یا دبیرستان شبانه روزی . و اجازه ورود به دبیرستان های دولتی آمریکا را ندارم .
        میخوام بدونم وقتی دیپلم گرفتم ( من فقط 1 سال میرم دبیرستان ) وقتی میخوام وارد دانشگاه بشم باید چه دوره ای را طی کنم ؟ میگن فاندیشن باید 1 سال طی کنم در آمریکا آیا صحیح هست ؟

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          بستگی به رشته ای داره که میخواین در این کشور بخونید

          1. مهرداد گفت:

            گفتم رشتم رو برق هستش

  83. Keyhan گفت:

    سلام . لیسانس مهندسی برق و الکترونیک (Electronic and Electrical Engineering ) از دانشگاه تهران گرفتم . با معدل 18 و من یک بیزنس هم تو سن 20 سالگی شروع کرده بودم و تا 26 سالگی این کار ادامه دادم و خوب موفق شدم. تو سن 26 سالگی رفتم به دانشگاه کبک یک فوق لیسانس گرفتم و بعد 3 سال سرکار رفتم وPR کانادا رو که گرفتم ( وقتی رفتم به ونکوور برای فوق لیسانس دومم 80 هزار دلار کانادا سرمایه من بود ) . رفتم و یک فوق لیسانس دیگه تو همین رشته مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه بریتیش کلمبیا ( British Columbia University ) گرفتم . تو سن 31 سالگی فارغ التحصیل شدم با معدل A و 3 تا مقاله isi هم دارم . ایلتس 7.5 هست یک GRE 250و الان 34 ساله هستم و تابعیت کانادا را دارم و تورنتو زندگی میکنم نزدیک 122 هزار دلار کانادا در آمد دارم . عرض شود خدمت شما من 8 سال پیش از ایران اومدم کانادا .و الان در کانادا استاد دانشگاه هستم و کار های تعمیرات برق انجام میدم. میخوام برای مقطع دکترا به آمریکا و دانشگاه های ماساچوست . استنفورد یا هاروارد، پرینستون و موسسه صنعتی کالیفرنیا در پاسادنا . با 4 تا استاد راهنما شروع کردم مکاتبه را . البته من جوایزی هم دارم از دانشگاه بریتیش کلمبیا مثل بهترین دستیار تدریس .و..1 سمینار هم در کانادا دارم.و گذاشتم.
    دانشگاه پرینستون : استاد دانشگاه گفت که خوبه شرایط من و پذیرش میگیرم برای سپتامبر سال بعد و مشکلی نخواهم داشت .✔
    دانشگاه صنعتی کالیفرنیا = اکسپت کرد ولی گفت باید شرایط بررسی کنم و احتمالا پذیرش مشروط میگیرم چون که صلاحیت باید تایید بشه که نیاز هست بیشتر برسی بشه ولی احتمالا این هم مشکلی نخواهد بود . و پذیرش را میگیرم ✔.
    دانشگاه هاروارد = راحت نیست و فعلا نتیجه ای نداده چون ورود به این دانشگاه رقابتی و معلوم نیست بتونم پذیرش بگیرم ولی دارم سعی میکنم که بشه ✔. البته استاد که میگه اگر پذیرش ممکنه بشم ولی 6 ، 7 ماه طول میکشه تا پذیرش بگیرم .
    دانشگاه ماساچوست = امیدم برای ورود به این دانشگاه پایین هست چون تعداد کمی وارد میشن . هرچند استاد گفته که میشه ولی من دلم خیلی روشن نیست.
    دانشگاه استنفورد = نا امید نکرد ولی شرایط هم راحت نیست برای ورود ولی کار راحتی هم نیست
    و من هم اصرار دارم از یکی از این 5 دانشگاه دکترا بگیرم ولی اگر نشد شرایط برای دانشگاه آکسفورد چطور هست ؟
    سرمایه من هم 110 تا 150 هزار دلار کانادا هست البته بیشتر هم هست اگر نیاز باشه . و خبر خوب هم اینه اگر از هر کدوم ادمیشن گرفتم شانسم برای یک فاند بالا خوب هستش .
    ممنونم به سوالات من جواب بدید .

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اول از همه تبریک میگم بخاطر رزومه خوبتون
      من در متن شما یک سوال دیدم و اونم در خصوص دانشگاه آکسفورد برای مقطع دکتری
      که طبیعتا باید مثل باقی دانشگاه ها بهش درخواست بدید و منتظر جواب باشید

  84. محمد گفت:

    سلام بنده محمد هستم و 17سالمه میخوام برای ادامه تحصیل به کانادا برم و پزشکی بخونم چه کارباید کنم و میخواهم درکنارش کارهم بکنم که خرج دانشگاهم راتکمیل کنم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا مقاله تحصیل پزشکی در کانادا رو مطالعه بفرمائید ابهامی بود در خدمتتون هستم
      میتونید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  85. فواد گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده ۳۲ سال سن دارم و استاد کار حرفه ای در صنعت ام دی اف هستم
    به چه صورت میتونم بدونم سرمایه گذاری اقامت کانادا رو بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای سرمایه گذاری در کانادا حداقل 800هزار دلار احتیاج دارید اما مهاجرت کردن راه های مختلفی داره که اگر شرایطتون رو بدونم
      ممکنه بسیار کم هزینه تر هم بتونید مهاجرت کنید لطفا مقاله سرمایه گذاری در کانادا رو مطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  86. Sajadseydi گفت:

    سلام.وقت‌بخیر.
    من‌مردهستم‌ومغازه‌آرایشگری‌دارم.
    برای‌مهاجرت‌به‌عنوان‌یک‌آرایشگربه‌کانادا،آیابایدتمکن‌مالی‌داشته
    باشم؟ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله تمکن مالی رو باید نشون بدید تا به شما اقامت بدن
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  87. Sajadseydi گفت:

    سلام.من‌مردهستم‌ومدرک‌آرایشگری‌درجه۲
    ودرجه۱دارم‌.یک‌سال‌سابقه‌کاردارم‌و۲۸ساله
    هستم.آیامیتواتم‌به‌کانادامهاجرت‌کنم؟
    همچنین‌مدرک‌فنی‌حرفه‌ای‌مکانیک‌خودرو
    (بنزینی_گازی)دارم‌،اماسابقه‌کارمرتبط‌با مکانیکی‌ندارم.ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایط سنی خوبی دارید بهتره ابتدا مقاله کار در کانادا رو مطالعه بفرمائید
      اگر ابهامی داشتید در خدمتتون هستم

  88. آرشام گفت:

    سلام جدول حقوق ، این حقوق ها برای یک ماه هست یا یک سال ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      حقوق سالیانه است

      1. ابراهیم جلی باقو گفت:

        سلام درود من 23 سال سن دارم مدرک کاردانی حقوق با
        ایلتس نمره 6 علاوه بر شرایط فعلیم .عموم با خانواده اش 30 ساله که در کانادا زندگی میکنند
        بنظرتون بهترین شرایط برای مهاجرت ب چه نوعی میتونه باشه و در ضمن با کمترین هزینه. لطفا راهنمایی های لازم رو ارائه بدید با تشکر

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          بهترین نوع مهاجرت برای شما تحصیل در کانادا هستش
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

          1. سهیل گفت:

            سلام
            من ۲۰ ساله و دانشجوی تربیت بدنی هستم
            آیا میتونم فقط با مقطع کارشناسی به عنوان دبیر ورزش در کانادا صاحب شغل بشم یا باید کارشناسی ارشد ام رو هم بگیرم ؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            در صورتی که در کانادا حضور دارید برای تحصیل در این مقطع، بله می تونید.
            در غیر این صورت باید از طریق سیستم امتیازبندی کار در کانادا اقدام کنید که مسیر سختی هست و بهتر هست که بلافاصله مدرک کارشناسی ارشد رو هم بگیرید. 3 سال سابقه کار هم تقریبا در این مسیر الزامی هست

    2. فاطمه گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من ۴۰ سالمه و یه دختر ۱۸ ساله دارم ایا میتونم از طریق ادامه تحصیل برای دخترم بریم اونجا بدون داشتن گردش مالی و دعوت نامه و مدرک تحصیلی ؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        از طریق تحصیل دخترتون میشه اقدام کرد اما گردش مالی و هزینه های تحصیل رو بایستی متقبل بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *