ویزای کاری

حقوق ماهیانه کار در کویت در سال 2024 چقدر است؟

حقوق ماهیانه کار در کویت

در طول چند سال اخیر ایرانیان زیادی برای بهتری شدن شرایط کار و زندگی تصمیم به مهاجرت گرفته اند. مهاجرت کاری به کویت یکی از گزینه های متقاضیان ایرانی است که قصد کار در خارج از کشور را دارند. متقاضی باید پس از انجام اقدامات لازم شرایط کار و حقوق ماهیانه کار در کویت را بررسی کند. کویت از لحاظ مساحت کشور کوچک ولی به لحاظ اقتصادی ثروتمند است. به طوری که نهمین کشور ثروتمند دنیا و دومین کشور ثروتمند (بعد از کشور قطر) در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

در این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم دارند به بررسی شرایط کار و حقوق ماهیانه کار در کویت بپردازند و اطلاعات مختصری در این رابطه در اختیار هموطنان قرار دهند. اگر کشور کویت را برای کار و زندگی انتخاب کرده اید تا پایان با ما همراه باشید.

  • شرایط کار در کشور کویت چگونه است؟
  • آیا درآمد در کویت در سطح بالایی قرار دارد؟
  • حداقل دستمزد در کویت چقدر است؟
  • آیا می توان در کویت به مشاغل رده بالا رسید؟
  • حقوق کارگر در کویت چقدر است؟
  • حقوق جوشکار در کویت در سال 2024 چقدر است؟

حقوق در کویت

محدوده دستمزد تخمینی صنعت هتلداری و اوقات فراغت که در آن کویت واقع شده است بین $75049 تا 96868$ (دلار) و میانگین حقوق آن حدود 85439$ (دلار) است. درآمد این شرکت کمتر از 5 میلیون $ (دلار) است و سطح دستمزد آن کمی کمتر از همان صنعت تخمین زده می شود. در درازمدت، فضای بیشتری برای رشد وجود دارد. حقوق و دستمزد افراد بر اساس عنوان شغلی، دپارتمان و محل، و همچنین بر اساس سطح تحصیلات، گواهینامه ها و سایر مهارت های کارمند متفاوت است. به عنوان مثال، یک بارمن در کویت بین 16120$ تا 20639$ (دلار) در سال حقوق می گیرد.

نگاهی اجمالی به شرایط و حقوق ماهیانه کار در کویت

متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار کشور کویت را دارند باید بدانند که طبق قوانین کار وضع شده در کویت فرد باید در طول هفته به مدت 40 تا 48 ساعت مشغول به کار باشد. ساعت کاری در این کشور از ساعت 8.30 صبح تا 5.30 بعد از ظهر است. جهت کاریابی در کشور کویت فرد می تواند از وب سایت های کاریابی، موسسات کاریابی معتبر، دوستان و آشنایان و آگهی های شغلی منتشر شده کمک بگیرد. پس از یافتن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی یا تخصص و مهارت خود باید مدارک لازم را برای بررسی درخواست به کارفرما مربوطه ارسال کنید. اگر واجد شرایط لازم باشید کارفرما یا موسسه مربوطه دعوت نامه شغلی ارسال خواهد کرد.

نگاهی اجماعی به شرایط و حقوق ماهیانه کار در کویت

بررسی حقوق ماهیانه کار در کشور کویت

یکی از سوالات متداول متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار کشور کویت را دارند در رابطه با میزان حقوق و دستمزد ماهیانه در این کشور است. به طور کلی می توان گفت حقوق و دستمزد ماهانه در این کشور بالاتر از دستمزد پرداختی در اکثر کشورهای غربی و کشورهای اروپایی است. حقوق ماهیانه در مشاغل مختلف در کشور کویت متفاوت است، میانگین حقوق ماهیانه در این کشور 1270 KWD(دینار کویت) است که این میزان از حقوق و دستمزد با توجه به سوابق کاری و تخصص فرد افزایش می یابد. در ادامه به میزان حقوق ماهیانه در برخی از مشاغل کشور کویت اشاره می کنیم.

معرفی شغلحقوق و دستمزد ماهانه
اورولوژی4730KWD (دینار کویت)
روانشناس بالینی3880KWD (دینار کویت)
پزشک ورزشی3650KWD (دینار کویت)
پزشک زنان3120KWD (دینار کویت)
مدیر فروش منطقه ای2260KWD (دینار کویت)
فروش اجرایی2080KWD (دینار کویت)
مدیر ارتباطات2020KWD (دینار کویت)
استاد علوم زمین شناسی1910KWD (دینار کویت)
فیزیکدان1840KWD (دینار کویت)
استاد انگلیسی1770KWD (دینار کویت)
مدیر تولید1720KWD (دینار کویت)
مدیر بخش بازاریابی1660KWD (دینار کویت)
معاون منابع انسانی1530KWD (دینار کویت)

متقاضیانی که در کشور کویت مشغول به تحصیل هستند می توانند پس از پایان دوره تحصیلی خود به دنبال شغلی مرتبط با رشته تحصیل باشند و با یافتن شغل اقدامات لازم را در جهت تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار کویت انجام دهند و در این کشور مشغول به کار شوند. دانشجویانی که از موسسات آموزش عالی کشور کویت فارغ التحصیل شوند شانس بیشتری برای یافتن کار در کویت دارند. با مطالعه مقاله تحصیل در کویت اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه های کویت کسب می کنید.

هزینه زندگی در کویت برای نیروی کار

بسیاری از افراد به این مسئله توجه نمی کنند که به همان مقدار که متوسط درآمد در این کشور بالا است، هزینه های زندگی در آن نیز بالا خواهد بود و این مسئله می تواند در روند درآمدی افراد تاثیر داشته باشد. در ادامه، متوسط هزینه های زندگی در برخی از کشورهای جهان محاسبه شده است و می تواند کلیدی ترین رابطه برای مقایسه سطح درآمد و پس انداز در یک کشور باشد.

برای مثال هزینه زندگی در آمریکا برای یک خانواده 4 نفره می تواند در حدود 5600$ (دلار) در ماه باشد در حالی که متوسط درآمد در این کشور در حدود 7900$ (دلار) در ماه است.  در رابطه با متوسط هزینه های زندگی در استرالیا می توان رقم 6200$ (دلار استرالیا) را در نظر گرفت ولی متوسط درآمد در این کشور را در حدود 7900$ (دلار استرالیا) دانست. در رابطه با هزینه های زندگی در کانادا نیز شرایط مشابهی برقرار است تا جایی که یک خانواده 4 نفره در این کشور به حدود 6300$ (دلار کانادا) نیاز خواهند داشت و متوسط درآمد در این کشور در حدود 9960$ (دلار کانادا) است. به طور کلی می توان گفت که در چنین شرایطی که کشورهای نامبرده شرایط بهتری برای اقامت دارند، انتخاب کویت به عنوان مقصد کار چندان مناسب نیست.

حقوق کارگر ساده در کویت به پول ایران

حقوق کارگر ساده در کویت به پول ایران به طور تقریبی معادل 1600KWD (دینار کویت) است. این مبلغ با توجه به نرخ ارز میزان قابل توجهی محسوب می گردد. بنا بر همین دلیل خیلی ها به راحتی نمی توانند از میزان حقوق کارگر ساده در کویت به پول ایران چشم پوشی کنند. در این بخش به سوال حقوق کارگر در کویت چند دینار است پاسخ داده شده است.

حقوق جوشکار در کویت

یک جوشکار لوله که در کویت کار می کند معمولاً حدود 5160KWD (دینار کویت) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود 3520KWD (دینار کویت) تا بالاترین میانگین حقوق 5040KWD (دینار کویت) متغیر باشد. براساس سابقه کار و نوع کار و پروژه مد نظر که زیر نظر سازمان است و یا برای چه کاری است حقوق جوشکار در کویت متغیر است. حقوق جوشکار در کویت ممکن است در سال حدود 2700000$ (دلار) در سال نیز می رسد.

نحوه دریافت ویزای کاری کشور کویت

متقاضیان خارجی و بین المللی برای شروع کار در کشور کویت به ویزای کار این کشور نیاز دارند، پس از اخذ دعوت نامه شغلی متقاضی می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار کویت انجام دهد، به این منظور فرد باید درخواست خود را به سفارتخانه یا کنسولگری کشور کویت اعلام کند. از مزایا کار در کشو کویت می توان به امکان اقامت همسر و فرزندانی با سن کمتر از 21 سال اشاره کرد. پس از گذشت 5 سال از شروع کار و پرداخت مالیات فرد می تواند اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضاء خانواده کسب کند. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار کویت عبارتند از:

  • دریافت فرم مورد نظر و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار و ارائه رسید آن
  • دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • پاسپورت معتبر مدت دار
  • مدارک شناسایی
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک تحصیلی
  • مدرک معتبر زبان
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • ارائه رزرو از بلیط رفت و برگشت به کشور کویت
  • مشخص شدن محل اقامت در کویت
  • اگر قصد مهاجرت همراه با اعضاء خانواده را دارید باید مدارک شناسایی و پاسپورت اعضاء و سند ازدواج را ارائه کنید

برای مهاجرت به کشور کویت راه های دیگری نیز وجود دارد که برای اطلاع از آن ها می توانید به مقاله مهاجرت به کویت مراجعه کنید در حالی که این مسیر به روی هموطنان ما بسته است، توصیه می شود اطلاعات بهتری در مورد کار در آلمان به دست آورید.

حقوق ماهیانه شهروندان کویتی

برای تقویت مشارکت شهروندان در بخش خصوصی، دولت مقرراتی مانند تعیین حداقل دستمزد در کویت و قوانین کویتی شدن را به اجرا گذاشته است. بنابراین، در آخرین اصلاحیه قانون کار کویت در سال 2022، حداقل دستمزد به 75 KWD (دینار کویت) افزایش یافته است که از 60KWD  (دینار کویت) قبلی در سال 2018 افزایش یافته است. حقوق باید در قراردادهای کاری به دینار کویت درج شود. پرداخت ها باید به دینار کویت از طریق واریز مستقیم به حساب بانک محلی کارمند انجام شود. برای تقویت انطباق، یک شبکه الکترونیکی MSAL را با بانک‌های محلی مرتبط می ‌کند و بر واریز به موقع و دقیق حقوق نظارت می ‌کند. این نظارت دقیق تضمین می کند که مشاغل به مقررات قانون کار کویت پایبند هستند.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص حقوق ماهیانه کار در کویت کسب کردید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی مهاجرت کاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس و یا سایر کشورهای مورد نظر می توانید با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

4.3/5 - (21 امتیاز)

267 دیدگاه برای “حقوق ماهیانه کار در کویت در سال 2024 چقدر است؟

  1. فرناز گفت:

    حقوق طراحی لباس و طراح مد در کویت چنده؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، بر اساس توانمندی هایی که دارند حقوق می گیرند ولی می شه گفت که 1000 دینار کویتی در ماه متوسط درآمدی هست که در اختیار خواهند داشت

  2. سعید گفت:

    حقوق تراشکار در کویت چقدر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 400 دینار

  3. امیر حسین گفت:

    سلام من لوله کش هستم آیا در این کشور اگر کسی برایم نامه بفرستد قوم خویش میتوانم لوله کشی کنم چقدر حقوق ماهیانه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      فعلا برای شهروندان ایرانی و افغانستانی پیدا کردن کار در کویت بسیار سخت هست و دلیلش، محدودیت های قانونی هست

  4. Amir گفت:

    چرا ایرانی ها نمیتواندد کار کنند?
    چه ممنوعتی پیش اومده؟

    1. امیر جلالی گفت:

      این ممنوعیتی هست که دولت کویت در نظر گرفته

  5. محمد جواد گفت:

    سلام وقت بخیر من اوپراتور دستگاه چاپ و بسته بندیم تو کشور کویت هست شرکت کارتن سازی و چاپ و بسته بندی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید در این زمینه هم کار پیدا کنید

  6. علیرضا گفت:

    سلام
    پدر من از نوجوانی تا ۲ سال پیش ک ۸۰ سالش بود در کشور کویت (کارگری )کار کرد ولی بعد از جنگ عراق و کویت ۱ سال ب ایران اومد و باز برگشت ب کویت توی جنگ اون کارخونه و شرکت از بین رفت بعد دوباره ب شرکت دگ رفت ک زیر مجموعه شرکت نفت کویت بود ولی اون سابقه هاشو انتقال ندادن ب این شرکت
    ۲ سال پیش با ۵۰۰۰ هزار دینار پول برگشت ایران
    میخام بدونم آیا بیشتر از اینا باید بهش میدادن ؟
    الان ۲ ساله ک تسویه کرده آیا میشه شکایت کنم از شرکت؟
    بهر حال اداره کاری چیزی هست دگ
    پدرم بیسواد هستن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله به خود شرکت و توافقش با پدر شما بستگی داره.
      با توجه به این که در حال حاضر، مهاجرت شهروندان ایرانی مدت هاست به این کشور به شدت محدود شده، اطلاعات دقیقی در این رابطه در دسترس نیست

  7. حاتم گفت:

    سلام همه دنبال کار تو اتریشن اون وقت تو میخوای بیای کویت من هم دنبال کار جوشکاری تخصصی هستم هرجابیرون ازکشور گیرم بیاد هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شهروندان ایرانی اجازه کار در این کشور رو ندارند. اگر توانایی دارید که زبان آلمانی رو یاد بگیرید، با ما تماس بگیرید

  8. احمد قلندری گفت:

    سلام وقت تون بخیر در حال حاضر حقوق جوشکار حرفه ایی آرگون در کشور کویت چقدره ؟
    و برای کابینت ساز حرفه ایی mdf چطور ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به ممنوعیت کار شهروندان ایرانی و افغان در این کشور، در حال حاضر اطلاعی در این زمینه نداریم

  9. حسین رحمانی گفت:

    سلام حقوق آتش نشان تو کویت چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به ممنوعیت کار ایرانی ها در این کشور، اطلاع دقیقی نداریم

  10. گودرز گفت:

    سلام وقت بخیر من استاد کار سنگ و سرامیک کار هستم
    قیمت هر متر مربع کار در کویت چند هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این که مهاجرت ایرانی ها به کویت ممکن نیست، در حال حاضر اطلاعاتی در این رابطه نداریم

  11. مهدی پنا گفت:

    سلام حقوق اپراتور جرثقیل سقفی و تاور کرین در کویت چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 400 دینار ولی کار کردن برای ایرانی ها توی این کشور هنوز ممکن نیست

  12. آرش گفت:

    سلام ، حقوق ماهانه یک حسابدار در کویت چقدر است ؟ و آیا امسال امکان ورود ایرانیان به کویت جهت کار وجود دارد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هنوز این امکان به وجود نیومده متاسفانه

  13. mostafa گفت:

    سلام،در حال حاضر ما امکان کار در کویت رو نداریم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر شهروند ایران یا افغانستان هستید خیر

  14. امین گفت:

    ببخشید جسارتا چطوریه که از حقوق تمام شغل ها در کویت آگاه هستید؟
    آخه شما بری ۱۰ تا ایرانی رو جمع کنی یه جا نمیتونن حقوق اما شغل ها در ایران رو بگن 😉

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      منابع مشخصی وجود داره که این اطلاعات رو گردآوری می کنه و ما هم با بررسی اون ها می تونیم این اطلاعات رو در اختیار شما و مخاطبین خودمون قرار بدیم

    2. عیسی گفت:

      سلام،حقوق تعمییرکار موبایل چقدر هست؟ممنون میشم.

      1. رهنما گفت:

        سلام و روز بخیر
        تعمیرات موبایل جزو مشاغل با درآمد ثابت نمی باشد و میزان ثابتی را نمیتوان برای آن در نظر گرفت.

  15. قادر رضایی گفت:

    سلام من خیاط ماهر استم حقوق ماهانه یک خیاط چقدر استه در کویت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 520 دینار

  16. الیاس گفت:

    سلام حقوق یه برقکار حرفه ای در کویت روزی چقدره؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 650 دینار در ماه

  17. لیلیان گفت:

    سلام، من ماما هستم، درصورتی که از شهروند کویتی دعوت نامه دریافت کنم، امکان مهاجرت به کویت هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر ورود ایرانی ها به کویت ممکن نیست. باید دید قوانین در سال پیش رو چه تغییری خواهد داشت

  18. اسماعیل گفت:

    سلام من رانتده بیل مکانیکی هستم . خواستم بدونم حقوق یک راننده حرفه ای بیل مکانیکی درکویت چقدر هست.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر حدود 420 دینار هست ولی در نظر داشته باشید اگر ایرانی یا افغانستانی هستید، این امکان رو ندارید که توی این کشور کار کنید

  19. یوسف گفت:

    خسته نباشید حقوق یه جوشکار حرفه ای با تجربه کاریی بالا در کویت چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 350 دینار

  20. مهدی شاکری گفت:

    سلام و درود
    در کشور کویت شغل تتو غیر قانونی هستش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر شهروندان ایران و افغانستان اجازه ورود به کویت رو ندارن

  21. محسن گفت:

    با درود
    میخواستم بدونم شرایط کار برای خودم و خانمم چطوریه
    خودم از پرسنل اداره برق هستم و خانمم هم فارق التحصیل رشته مامایی هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر شهروندان ایرانی و افغانستانی امکان دریافت ویزای ورود به کویت رو ندارن

  22. ابوالفضل گفت:

    روز خوش من برنامه نویس دیتابیس (پایگاده داده ) با مدرک لیسانس فناوری اطلاعات هستم میخواستم بپرسم امکان گرفتن ویزای کاربرای من ممکن هست ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه، کویت ویزای خودش رو در اختیار ایرانی ها قرار نمی ده

  23. احسان گفت:

    سلام و عرض ادب بنده عراقی هستم و پاس عراقی دارم کار من تعمیر و نصب کولر گازی هستش با این شرایط امکان کار در کویت فراهم میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در حال حاضر برای شما این امکان وجود داره

  24. Soryas گفت:

    من مقیم اتریش هستم ‌شغلم جوشکار هست،خواستم بدونم حقوق یک جوشکار ماهر در کویت چقدر است،ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که پاسپورت ایرانی داشته باشید، امکان مهاجرت کاری به این کشور رو ندارید و ممنوع الورود هستید!
      با این حال درآمد در حدود 400 دینار هست

      1. Soryas گفت:

        من پاسپورت اتریشی دارم،
        ۴۰۰دینار روزی یا؟

        1. امیر جلالی گفت:

          خیر ماهانه هست.
          البته این حداقل دستمزد هست و اگر تخصص داشته باشید و تجربه درآمد بیشتری به دست میارید

  25. سیاوش نغمه پرداز گفت:

    خدمت دوستان عزیز عرض کنم که تا چندماه دیگه موانع برداشته میشه به امید خدا
    من میخوام برم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آرزوی موفقیت برای شما

  26. احسان گفت:

    سلام یه پیمانکار ویزای کاریم رو تو کویت درست کرده قانونی میتونم برم کویت کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه. شهروندان ایران و افغانستان و چند کشور دیگه فعلا از ورود به کویت منع شدند

  27. کریم گفت:

    با عرض سلام
    جهت کار در کشور کویت با پاسپورت سوئدی چه اقداماتی لازم میباشد
    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید کفیل معتبر در این کشور پیدا کنید که برای کاریابی بتونید اقدام کنید. مسیر دیگه هم این هست که از طریق سایت های کاریابی بتونید پیشنهاد کاری دریافت کنید

  28. هادی گفت:

    سلام من من شناسنامه پاکستانی دارم میتونم از طریق پاکستان برم کویت برای کار

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شهروندان پاکستان می تونن با پاسپورت این کشور وارد کویت بشن.

      1. ابوالفضل گفت:

        سلام وقت بخیر
        در کشور کویت امکان احداث پرورشگاه ماهی زینتی هست ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          این امکان هست اما شهروندان ایرانی و افغانستان نمی توانن وارد این کشور بشن

  29. میلاد گفت:

    سلام، بنده سرمایه گذارم در ایرانم ، شرایط سرمایه گذاری در کشور کویت آیا فراهم هست ؟
    میتونم اونجا سرمایه گذاری کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه ایرانی ها نمی تونن این کار رو انجام بدن

  30. hasan.mirbaluch گفت:

    سلام
    من یک برنامه نویس وطراح وب هستم در کشور کویت چقدر ماهیانه درآمد دارد ممنون میشم بگید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کار کردن ایرانی ها در کویت غیر ممکن هست

    2. فرزاد حسین زاده گفت:

      من میخوام برای آمدن کویت چکاری انجام بدم کابینت سازی بلدم الومنیوم بلدم تعمیر ات منزل واردهستم

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        ورود شهروندان ایرانی و افغانستان به کویت ممنوع هست

  31. معین گفت:

    چرا دولت های کشور های منطقه اجازه نمیدن ایرانی ها کار کنن اونجا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      عمده دلیلش رفتار نامناسب ایرانی ها توی این کشورها بعد از دریافت اقامت هست

  32. حسین رستمی گفت:

    سلام خسته نباشید .حقوق پایه کشور کویت برای کارگر چقد هستممنون میشم بگین.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کف حقوقی 320 دینار هست

  33. امیر گفت:

    سلام من آرایشگرم میشه آرایشگری کنم بدون تحویل هیچ مدرکی از خودم ، یا کلا راهی هست ک کار پیدا کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      امکان کار شهروندان ایرانی در کویت وجود نداره

  34. سید حمید درخشان گفت:

    سلام من ایرانی هستم و همسرم عرب عراق هستن و شناسنامه عراقی دارند میخواستم بدونم بنده در کشور کویت میتونم کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط کار در کویت برای ایرانی ها فراهم نیست

  35. Mohammad گفت:

    سلام من افغان با کرفتن ویزای کاری میتوانم کار کنم ممنون شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید بررسی کنید که آیا شهروندان افغانستانی می تونن از طریق کار به کویت مهاجرت کنند یا خیر چون کویت محدودیت هایی برای ایرانی ها منظور کرده

  36. علیرضا گفت:

    با سلام
    من کارشناس بیمه هستم و در این زمینه چند مدرک معتبر و عضویت معتبر در ایران دارم
    میخوام بدونم در کشور کویت از نظر شغل بیمه واسم موقعیت شغلی هست یا خیر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط کار در کویت برای ایرانی ها وجود نداره

  37. طناز گفت:

    سلام من مامانم کویت زندگی میکنه با شوهرش آیا امکان داره منم کویت برم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام اگر تمکن مالی کافی داشته باشند، می تونید اقدام کنید از این طریق

  38. سیدرحمت گفت:

    سلام بنده جوشکار co 2 هستم و اصالتا اهل افغانستان
    حقوق ماهیانه یه جوشکار در ماه چقدره میشه توضیح بدید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      یک جوشکار به طور متوسط 350 دینار در ماه درآمد داره

  39. علی گفت:

    سلام تو کویت کار بنایی هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایرانی ها نمی تونن در کویت از نظر قانونی کار کنند

  40. پژمان گفت:

    سلام قربان خسته نباشید من کورد کوردستان عراق هستم پاسپورت عراق رو دارم درآمد برقکار ساختمان و صنعتی چطور است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 800 دینار در ماه

  41. علی گفت:

    حقوق راننده شخصی تو کویت چقد هست ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شهروندان ایرانی اجازه کار در کویت رو ندارن

  42. رضا طاهری گفت:

    سلام خسته نباشین. در زمینه دامپزشکی فرصت شغلی هست تو کویت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دولت کویت به ایرانی ها اجازه کار نمی ده

  43. مجید گفت:

    سلام من مجردم و سالم میخوام برم کویت برا کار و ازدواج باید چیکا کنم ممنون ..اگه میشه ی راهنماییه مفصل بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دولت کویت مانع ورود ایرانی ها به این کشور شده

  44. مکانیک گفت:

    سلام درامد یک مکانیک خودرو چه قدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر کار در کویت برای ایرانی ها ممنوع هست

  45. سحر گفت:

    سلام وقت بخیر شغل ما عکاسی حرفه ای مد و پوشاک و تبلیغاتی هست آیا برای ما موقعیت شغلی داخل این کشور هست ؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این کشور در حال حاضر به ایرانی ها اجازه ورود نمیده

  46. محمد گفت:

    سلام من لیسانس عمرانم و سابقه ندارم کار هست تو کویت متناسب با رشتم و حقوقش چقده تقریبا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مهاجرت به کویت در حال حاضر برای ایرانی ها ممکن نیست

  47. امیر گفت:

    شرایط کارگری در اونجا چه جوریه؟!چه چیزایی لازمه واسه کارگی در اونجا؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قوانین جدید در کویت اجازه مهاجرت ایرانی ها به این کشور رو نمی ده

  48. شایان گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدون آیا این کشور به نیروی کار کارگری هم نیاز داره با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله نیاز دارند اما نیروی کارایرانی رو اجازه ورود نمی دهند

  49. رضا گفت:

    سلام
    میشه بگید دعوت نامه کاری رو از کجا و چجوری میشه تهیه کرد ، ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر خدماتی در این رابطه ارائه نمی کنیم

  50. الناز گفت:

    سلام شوهر من ترک هستش و پاس ترکیه داره کارش جوشکاریه میخواستم بدونم در کویت براش کار هست و اگر هست حقوقش ماهیانه چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید توی این زمینه فعالیت داشته باشید و متوسط درآمد شما در حدود 600 ریال عمان هست

  51. ایل شن گفت:

    سلام یک مدیر مالی به چه میزان در قبال کارش پول دریافت میکنه ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      2450 دینار در ماه

  52. Parsa گفت:

    من پاسپورت کویت دارم بهم گفتن بیا و من می خام بدونم درآمد اونجا چه جوری مثل ایران بدتر بهتر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد در کویت بسیار بالا هست

  53. محمد گفت:

    سلام من تدوینگر و کلا کارای گرافیکی انجام میدم ، شرایط برای بنده چطوره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حوزه رسانه های تصویری فرصت های شغلی خوبی در کویت وجود داره اما شرایط کار برای ایرانی ها در حال حاضر چندان فراهم نیست

  54. رها گفت:

    سلام شوهر من در صنعت حفاری روی سکوی نفت کار میکنه میخاستم ببینم امکان مهاجرت برای ما هست و در صورت امکان بگین درامد کارکنان سکو نفت اونجا چقدر هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به کویت باید دعوتنامه کاری و کفیل داشته باشن

  55. سید مهدی موسوی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من میخواستم ببینم میشه به کویت جنسی وارد کرد و اونجا به فروش رسوند؟؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این رو باید با اتاق های بازرگانی در میون بگذارید دوست عزیز

  56. امیر گفت:

    سلام میشه واسه کارگری رفت کویت

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  57. مجتبی گفت:

    سلام خسته نباشید من افغانم میخواستم بدونم میشه با ویزا یا پاسپورت کشورم بتونم برم یا ن امکانش نیست

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید اقدام کنید البته اینکه ویزا بشید یا خیر بستگی به خیلی از عوامل داره که باید بررسی شه و اینکه بفرمائیید از چه طریقی میخواین به این کشور مهاجرت کنید ؟

  58. محمد گفت:

    سلام من متولد کویت هستم .
    زمان جنگ عراق و کویت ما با خانواده به ایران اومدیم.الان میتونم برگردم به کویت یعنی اقامت میدن .

    1. داوری گفت:

      سلام
      چون کشور کویت تابع قانون خاک نیست این امکان وجود نداره مگر اینکه پدرو مادر شما کویتی باشن که بتونن برای شما اقدام به اخذ پاسپورت کنن

    2. شیرین گفت:

      سلام، رشتخ من بیوتکنولوژی ( میکروبیولوژی) است، امکان کار در کشور کویت برای من وجود داره؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل دارید

  59. سلام کار برای مهاجرین افغان در کویت چگونه است ویزا emiمی‌دهد برای کارگر ساده بنایی چند حقوق میدهد

    1. داوری گفت:

      سلام
      در هر صورت برای هر کاری در کویت نیاز به کارفرما و کفیل دارید

  60. نیلوفر گفت:

    سلام من خیاط هستم ولیسانس طراحی دوخت دارم ایادر کویت این رشته رو استخدام میکنن .ممنون از شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت باید ابتدا قرارداد کاری و کفیل داشته باشید در سایت های کاریابی چک کنید تا بتونید بررسی کنید که امکان کاریابی رو دارید یا خیر
      ابتدا مقاله موسسات کاریابی در کویترو مطالعه فرمایید

  61. اچ گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    سوال یا کاری ندارم
    فقط خواستم تشکر کنم از آقای داوری ک ب نظرات اهمیت دادن و جواب همه رو میدن
    توی ایران این چیزا خیلییی کممممم پیش میاد
    حس خوبی داشت
    موفق باشین⚘⚘⚘❤

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خواهش میکنم دوست من
      انجام وظیفه است امیدوارم بتونم به هموطنانم در خواسته هایی که دارن کمک کوچکی بکنم
      مرسی از انرژی مثبتتون

  62. فردین همتی گفت:

    درود و عرض ادب خدمت جناب داوری…
    جسارتن میخواستم بدونم آیا میشه قاچاقی به کویت رفت و مشغول ب کار شد؟اونجا دچار دردسر نمیشیم،

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص قاچاقی ارائه نمیکنه دوست من

  63. احمدرضا شجاعی گفت:

    سلام .پدر من قبلا حدود ۱۴یا ۱۵سال پیش در کویت و تعدادی از دوستانش کار میکردند.و بعد از برگشت پدرم برای مرخصی و آمدن به ایران پدر بزرگم فوت کرد و نتوانت به موقع به پرواز برسه و از آن روز دیگر نرفته ولی دوستانش هنوز میرن الان پاسپورت و ویزا اینا داره ولی باید چکار کنه که دوباره بره ؟لطفا جواب بدیین خیلی مهمه تشکر از لطفتون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور کویت برای اتباع خارجی پاسپورت صادر نمیکنه در نتیجه پدر شما باید در اونجا قرارداد کاری دوباره دریافت کنه تا بتونه برگرده

  64. رهام گفت:

    سلام.
    اگر از طرف یک شرکت برای ما دعوتنامه ارسال بشه برای کویت.میتونیم با اون دعوتنامه بریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر فردی که دعوتنامه میفرسته کفیل شما هم بشه مشکلی نیست

  65. Hassan گفت:

    سلام ، کار بنده تأسیسات آب و فاضلاب ساختمان هست ، و در کشور کویت یک آشنا دارم که اونجا شرکت داره و قراره که واسه من دعوتنامه بفرسته اما نمیدونم چه شرکتی داره ، خواستم بگید که حتی اگه به عنوان کارگر ساده هم برم اونجا حقوق کارگر ساده چقدر هست؟ با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص حقوق در مقاله میانگین حقوق ها ذکر شده دوست عزیز

  66. مهدی ملکی گفت:

    سلام ۲۷ ساله هستم
    سوله کار ،رابرلانینگ،فایبر گلاس،کفپوش اپوکسی ،سندبلاست و رنگ صنعتی رو ب صورت حرفه ای کار میکنم ایا کویت امیدی برام هست؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کویت برای ایرانیها بسیار سخت ویزا صادر میکنه دوست عزیز

  67. پوریا گفت:

    سلاام من ۱۴ ساله هستم ولی مسلط کامل کامل به طراحی سایت و متخصص طراحی سایت هستم.
    مخواستم بدونم اگه مثلا۲۰ ساله بشم میتونم برم اونجا به عنوان طراح سایت؟
    و درامدش تو اونجا چقدره؟
    و من میخوام از الان عربی رو کامل یاد بگیرم آیا میتونم تو کویت تو یه ماه ۲۰ میلیون با طراحی سایت و اپلیکیشن در بیارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر کشور کویت به ایرانی ها اقامت نمیده اما در مورد 6 سال آینده باید همون موقع باید بررسی کرد

  68. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید، بنده مدتها به عنوان محافظ در ایران فعالیت داشتم و علاوه بر تسلط و تدریس و ترجمه انگلیسی به کوردی هم مسلط هستم. آیا در کشور کویت شغل مناسبی یافت میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کار در کشور کویت منوط به داشتن قرارداد کاری و کفیل خواهد بود

  69. محمد گفت:

    با سلام
    من سال ۷۴ مدرک بین المللی جوشکاری و تعمیرات لوازم خانگی از فنی حرفه ای کاشان گرفتم آیا کشور کویت شغل من را احتیاج داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر کویت به ایرانی ها اقامت نمیده

  70. رزیتا گفت:

    سلام . بنده زن هستم مدرک بین المللی ilo هم دارم در زمینه بدن سازی و نرم افزارهای اداری مهندسی و طراحی ، کفیل هم دارم ، ولی فقط به زبان انگلیسی مسلط هستم میخواستم بدونم چقد مردم اونجا انگلیسی میفهمن ، ارزش داره یا باید عربی یاد بگیرم تا بتونم ارتباط برقرار کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مردم اونجا زبان انگلیسی خوبی دارن

  71. محمد گفت:

    سلام.

    ببخشید من دارم رشته تعمیرموتور و برق خودرو رو میخونم.

    تو کشور قطر هم آشنا دارم.

    میخوام بدونم درآمد ماهیانه این کار در قطر چقدر هست؟

    ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      میانگین حقوق ذکر شده در این مقاله رو به عنوان حقوق خودتون در نظر بگیرید

  72. حسین گفت:

    سلام وقت ب خیر ببخشید من لوله کش هستم اما ۱۷ سال بیشتر ندارم برای اقامت کاری کویت باید چکار کنم و آیا منو راه میدن

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت بایستی دعوتنامه کاری داشته باشید اما اگر نتونستید دعوتنامه کاری بگیرید بهتره که به کشور المان هم فکر کنید که فوق العاده شرایط بهتری داشته باشید

    2. موسی محمدی گفت:

      سلام
      من راننده پایه یک ام
      تکنسین کوره ام هستم
      کارتو کویت هست که برم

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در کویت باید کارفرما داشته باشید لطفاا مقاله موسسات کاریابی در کویت

  73. سینا گفت:

    سلام من نجار هستم بهترین راه و باهزینه پایین،چجوریه میشه کار کرد تو کشور کویت.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر کشور کویت برای ایرانیها ویزا صادر نمیکنه دوست من و بسیار سختگیر هستند اگر هدف مهاجرت به کشوری رو دارید اول از همه نگاه کنید که چ کشوری برا شما مناسبه

    2. alireza.m گفت:

      سلام من از فنی و حرفه ای مدرک بهداشت و ایمنی محیط کار دارم به نظرتون از کدوم کشور میتونم اقامت بگیرم؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در کشورکویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  74. ابی گفت:

    سلام اقا داوری میخواستم‌بدونم‌که یک شهروند کویتی مثلا در ارتباط باهاش بشم میتونه کفیل من بشه یا الا بایدی صاحب کاری باشه تا بتونه دعوت نامه بفرسته واسم و کارگر ساده هم‌ هستم زود کارهارو یاد میگیرب و کلا هم با حرف زدن با کویتیا هیچ مشکلی ندارم چون خودم عربم
    متشکرم از حواب شما

    1. داوری گفت:

      سلام بر شما
      اگر خود وکیل صاحب کسب و کاری هم باشه میتونه برای شما این کار رو انجام بده دوست من

  75. مهدی گفت:

    سلام من اشپز هستم با مدرک هم دارم برای من کار هست چه کار یاید بکنم که بتونم برم کویت یاقطر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر و کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  76. کمال رضایی گفت:

    سلام میخوام برم تو میدان بار کویت کار کنم تقریبا ماهیانه چقد .یرم میاد اونجا کارفرما و کفیل هم دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشور کویت در هر زمینه ای اگر کفیل داشته باشید نرخ مشخصی نداره و باید با کفیل هماهنگ کنید

  77. سیدمحمد گفت:

    سلام من کارم به روی طناب و کار در ارتفاع هست همون بند بازی.تحقیق کردم کشور کویت هم نیاز به نیروی حرفه ای برای کار در ارتفاع داره برای کار چه بکنیم تو ایران هیچ ارزشی برای ما قائل نیستند ممنون از اینکع جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      مهاجرت به کویت نیازبه کفیل و کارفرما داره دوست من. لطفا از طریق مقاله موسسات کاریابی در کویت رزومه تون رو برای اونها ارسال کنید تا به شما پاسخ بدن

  78. ناصر گفت:

    سلام من معلم هستم میتونم در کویت به کاری مشغول شوم حتی کارگری هم بهتر از شغل معلمی ایست

    1. داوری گفت:

      سلام
      اختیار دارید شغل شما شغل خوبیه اما در ایران ارج و قربی نداره و اینگه در کویت برای کار نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت

  79. هاشم گفت:

    سلام
    لطفا میانگین حقوق کارمند حسابدار و جوشکار و کارگر ساده بهم بگین خیلی خیلی ممنون میشم با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      میانگین درآمدی که در این مقاله آمده میانگین درآمدی که شما هم داشته باشید خواهد بود

      1. فاطمه گفت:

        سلام آیا برای ایرانیان متولد کویت که در حال حاضر ایران زندگی میکنند حقوق تعلق میگیرد با سپاس

        1. داوری گفت:

          سلام
          خیر متاسفانه

  80. سراج گفت:

    سلام من یک آرایشگر و تتو کار هستم با ۱۵ سال سابقه کار در این کشور … میخوام برم کویت یا امارات این کارم رو انجام بدم .. میشه ؟ میتونم ؟ لطفا راهنماییم کنید .

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت یا امارات نیاز به کفیل و کارفرما دارید در سایت های کاریابی بگردید ببینید میتونید کارفرما پبدا کنید یا خیر

  81. بهمن گفت:

    سلام وقت بخیر
    من گرافیست و توسعه دهنده وب سایت هستم (وردپرس کار) میخواستم بدونم چطوری میشه تو کویت کار پیدا کرد
    یا اصلا کار هست اونجا برای شغل من

    1. داوری گفت:

      سلام
      نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  82. Bahman گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارم توسعه وب هست، و هم گرافیست و هم وردپرس کار هستم میخواستم بدونم چطوری میتونم اونجا کار پیدا کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  83. منوچهر فرامرزی گفت:

    سلام
    من شغلم ساخت سازهای فلزی یعنی ساخت اسکلت ساختمان وساخت سوله کارهای جوشکاری واینها ایا اونجا کارواسه من هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت باید ابتدا یک کارفرما و کفیل داشته باشید

  84. ایمان گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    ببخشید از کجا میتونم کارفرما پیدا کنم و درخواست بدهم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای سایت های کاریابی باید رزومه خودتون رو ارسال کنید

  85. مهدی زندی گفت:

    آیا با شرایط خودم و خانواده ام امکان کار در کشور کویت یا عمان امکان کار کردن وجود دارد ؟؟ در صورت امکان، شرایط آن را به صورت اجمالی بفرمایید.

    متشکرم از شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  86. مهدی زندی گفت:

    سلام و روز بخیر ؛
    بنده دانشجوی دکتری مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت ساخت هستم در دانشگاه آزاد و سابقه مرتبط 15 ساله دارم و فوق لیسانس از پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف دارم. خانمم فوق لیسانس حسابرسی و لیسانس حسابداری و سابقه کار مرتبط 13 ساله دارند. دخترم هم در ایران در حال تحصیل در کلاس چهارم ابتدای و 10سالشون هست.

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  87. امیر مسعود گفت:

    سلام و درود فراوان..بنده پزشک عمومی هستم آیا قادر به فعالیت در کشور کویت هستم؟ چگونه اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  88. محمد قنبری کلاچایه گفت:

    سلام من بیست سال مشغول کار آسانسور هستم ودر کارم حرفه ای هستم و دوست دارم مهاجرت کنم به کویت یا قطر اگر کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه در قطر برای شما اقامت گرفت اگر فکر میکنید که میتونید در این کشور به کار برسید

  89. حمید ملزوماتی خیابانی گفت:

    سلام با توجه شرایط فوق العاده حاد اقتصادی در کشور و بی ارزش شدن پول ملی, بنده که یک مهندس کامپیوتر با سابقه کار 25 ساله در زمینه سخت افزار و شبکه هستم و ماهانه 140 دلار حقوق میگیرم؛
    حاظرم در کویت و یا کشورهای مشابه هر کاری که پیشنهاد بشه ازجمله کارگری ساختمان یا کار در رستوران و اگر هم بشه کار در زمینه شغلی خودم انجام بدم و خودم و خانواده ام را از سر زمینی که عمر و جوانی و آرزوهایم را از بین برد بروم به سرزمینی که شایسته سالاری و زندگی در قبال زحمت کشیدن و اجرای تجربه و تخصص ارزششش را داشته باشد .

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  90. یونس گفت:

    سلام لیسانس عمرانم ولی دوس دارم کارگری کنم در کویت
    اگه حقوقم ده میلیون باشه 5 میلیون برای شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  91. بهرام گفت:

    سلام خسته نباشید آیا شما میتوانید کفیل یا کارفرمای من شوید اگر نمیتوانید چگونه میتوانم کارفرما یا کفیل از کویت پیدا کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی رزومه بفرستید به موسسات کاریابی که براتون دعوتنامه ارسال کنن

  92. keyvan گفت:

    سلام لطفا میفرمائید هزینه اجاره خونه در یک منطقه متوسط ماهیانه چقدر است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این زمینه مقاله حقوق ماهیانه کار در کویت رو مطالعه نمایید

    2. بهرام گفت:

      سلام خسته نباشید آیا شما میتوانید کفیل یا کارفرمای من شوید اگر نمیتوانید چگونه میتوانم کارفرما یا کفیل از کویت پیدا کنم ؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        باید در سایت های کاریابی درخواست قرارداد کاری بدید

  93. نوید گفت:

    سلام من تعمیرکار کولر گازی و سیستم های خنک کنده هستم چطوری میتونم ویزای کاری اکی کنم ممنون میشم راه نمای کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  94. حمید رضا چگینی گفت:

    سلام خسته نباشید من لاستیک فروش هستم به نظر شما برای من مار در انجا هست یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار باید کارفرمایی داشته باشید در کویت که کفیل شما هم باشه

  95. عباس گفت:

    سلام من نصاب تجهیزات تلکام هستم برای من اونجا کار هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  96. محبوبه گفت:

    باسلام من کارشناس مامایی هستم دارای پروانه مطب هم هستم دوره زایمان فیزیولوژیک هم گذروندم از دانشگاه تهران چطور میتونم برای کار در کویت اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  97. مهدی گفت:

    با سلام
    بنده فوق لیسانس حقوق نفت و گاز دارم‌آیا با توجه به تحصیلاتم امکان مهاجرت به کویت و کارکردن در این کشور رو دارم؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  98. فرامرز گفت:

    دوست گرامی من شغلی نداشته باشم.فقد کارگری بلدم اونجا مارو هم میزارن ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  99. فرامرز گفت:

    ایا کار گر ساختمانی هم قبول میکنند؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  100. داوری گفت:

    دوست عزیز تمسخر دیگران کار درستی نیست

  101. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید ، حقوق ماهانه فروشنده در کویت چقدر است؟ اگر بنده کفیل داشته باشم میتونم بعنوان فروشنده برم کویت؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله اگر کفیل داشته باشید امکان اقدام رو خواهید داشت

  102. آرمین گفت:

    سلام تا جایی ک من شنیدم چند ساله ک کشور کویت ب ایرانی ویزا و کار نمیده کفیل چجوری پیدا کنیم؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر مقاله رو با دقت مطالعه کرده باشید با خط قرمز در مقاله نوشته شده که موسسه سفیران در مورد این کشور خدماتی نداره
      اما شخصی که سوال میپرسه چطور میتونم برم فرآیند مهاجرتش بدست آوردن کفیله. حالا ابنکه چطور کفیل پبدا کنه مسئله خود اون فرده

  103. حمید حمیداوی گفت:

    سلام حمید هستم من جویای کار در کویت هستم و فنی هستم میکانیک دیزل،سند بلاست و رنگ وسایل دریایی سکوهای نفتی …،اوپراتور دستگاه تزریق پلاستیک،کمک جوشکار،آشپزی فست فود و غذای خانگی،لوله کش آب.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ما کاریابی رو خدمات نداریم دوست عزیز ولی برای کار شما آلمان موقعیت کاری بیشتری داره
      مقاله کار در آلمان رو مطالعه فرمائید

  104. میلاد گفت:

    سلام من درحین خدمتم ومیخواهم بعداز خدمت برای کار به کویت بیام
    شغل قبلیم
    ۱ـ رانندگی
    ۲ـ فروشندگی لباس
    ۳ـ وکمک نقشه کش معماری ساختمان
    بوده لطفا راهنماییم کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  105. نصرالله گفت:

    سلام برای کار در کویت شما گفتید که دعوتنامه و کفیل منظور از کفیل چیست و چطور باید کفیل را تهیه کنیم و دعوتنامه بگیریم از طریق موسسات میشه گرفت میشه رهنمایی کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      عرض سلام و احترام
      کفیل شخصیه که مسئولیت حضور شما در اون کشور رو میپذیره
      و برای شما نامه کفالت صادر میشه
      باید در اینترنت سرچ کنید و سایت های کاریابی این کشور رو پیدا کنید و براشون رزومه ارسال کنید

  106. Mohammad گفت:

    سلام ببخشید الان کسی مدرک زبان داشته باشه از دانشگاه ایران چطوری باید بره اونجا کار کنه یعنی چطوری میتونه با کویت ارتباط برقرار کنه که دعوت نامه بفرستن اما کفیل ندارم این طور میشه مهاجرت کرد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میتونید از طریق سایت های کاریابی ارتباط برقرار کنید. به این منظور ابتدا مقاله موسسات کاریابی در کویت رو مطالعه نمایید

  107. Reza گفت:

    سلام در مورد کفیل و دعوت نامه کاری توضیح میدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید کارفرمایی پیدا کنید که کفیل شما بشه و براتون قرارداد کاری بنویسه

  108. محمدیعقوب باهوت گفت:

    من پاسپورت و گواھی نامه بین المللی زیر پانصد تن دارم آیا من می توانم ویزای کار دریانوردی “صیادی” ماھیگیری گرفت.
    مدرکم سیکل ھست.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  109. علی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    بنده لیسانس مهندسی فناوری و اطلاعات هستم حدود 4 سال سابقه کار
    کارت خدمت و پاسپورت هم دارم
    حقوق مهندس ای تی چنده؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      میانگین حقوق ها در مقاله عنوان شده دوست عزیز
      ولی برای کار در کویت ابتدا بررسی کنید که میتونید کفیل پیدا کنید یا خیر

  110. سلام خسته نباشی.
    از دربه دری بی پولی درجازدن و….خسته شدن
    خدمت.پایه یکم ارایشگری حرفه ای حدود۸سال سابقه کار
    لطفا.
    اگه میشه برای شغل آرایشگری به کویت رفت لطفا راهنمایی لازم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کویت باید کفیل و کارفرما داشته باشی اما کشورهایی هستن که در لیست رشته های مورد نظرشون نیاز به آرایشگر دارن
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  111. ابولفضل گفت:

    سلام خسته نباشید اگر کفیل داشته باشیو وخدمتم رفته باشی اونجا چجوری میشه یه مغازه اجاره کرد .بعد کباب کوبیده سیخی چقدره اونجا شما اطلاع دارید.من تو ایران دوتا رستوران دارم میخوام ببینم کار اونجا چطوره

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید برای کارفرمایی که کفیل شماست کار کنید
      اما از مزنه کباب کوبیده در کویت اطلاعی ندارم متاسفانه

  112. نازنین گفت:

    سلام
    جسارتا من طراحی مد و فشن میخونم. میخواستم بپرسم ب نظرتون تو کشور کویت میتونم شغل خوبی پیدا کنم؟ با توجه ب اینکه 15 سال هم تو کار فروش بودم و 8 سالی سابقه مدیر فروشی تو زمینه های مختلف دارم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  113. محمدعطایی گفت:

    شرایط کار برای افغانها در کویت چجوریه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  114. احسان گفت:

    سلام وقت بخیر
    شرایط کار برای یک داروساز در کویت چطوره در حال حاضر
    آیا امکان مهاجرت و کار هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  115. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من توی کویت فامیل نزدیک دارم
    اگه اونا قبول کنن میتونن منو راحت ببرن اونجا واسه کار؟
    مدرکم دیپلم برق صنعتی،مدرک HSE ایمنی هم دارم پایان خدمتم دارم
    حقوق یه کارگر ساده اونجا چقدره یا یه راننده؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کویت نیاز به کفیل دارید و ارتباط با اقوام به شما کمکی نمیکنه

  116. احمد رضا علیزاده گفت:

    شغل در وپنجره سازی هم هست در ترکیه چگونه اقدام کنیم برای اقامت

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما بایستی یک قرارداد کار در ترکیه داشته باشید
      پیسنهاد میکنم ابتدا مقاله کار در ترکیه رو مطالعه بفرمائید

    2. حامدبهادری گفت:

      سلام ازکجا باید یه سایت کاریابی در کویت پیداکنیم به کجا باید وصل بشیم یا به کدام آدرس رجوع کنیم

      1. داوری گفت:

        سلام
        مقاله موسسات کاریابی در کویت رو مطالعه فرمائید

  117. امیرحسین گفت:

    آقا اگه تو کویت ما ایرانی ها کارگری کنیم ماهی بالای ۱۰۰ میلیون گیرمان میاد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله به شرط اینکه کفیل و کارفرما داشته باشید

      1. وحید گفت:

        خب کفیل چجوری پیدا کنیم؟؟
        من تخصص آنچنانی ندارم ولی بخاطر قدرت بدنیم میتونم راحت اندازه دو کارگر اونجا کار کنم
        راه چاره چیه؟؟ کمک کنید لطفا

        1. داوری گفت:

          پیدا کردنش کار راحتی نیست
          شما یا بایستی در این کشور آشنا داشته باشید که براتون کفیل پیدا کنه
          یا به موسسات کاریابیشون ایمیل بزنید که براتون این کار رو انجام بدن

  118. سید حسن گفت:

    سلام ببخشید من دیپلم مکانیک هستم من پایان خدمت داشته باشم میتونم چه کاری رو اونجا انجام بدم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  119. سلیمان رحیمی گفت:

    سلام خسته نباشید .بنده خدمت سربازی نرفتم میشه پاسپورت گرفت و برای کار به کشور کویت رفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا باید مشکل نظام وظیفه رو رفع کنید تا بتونید پاسپورت بگیرید

      1. حسین گفت:

        سلام. آیا با گواهینامه پایه یک ایران برای رانندگی سنگین در کویت برای مهاجرت میشه اقدام کرد و داشتن گواهینامه پایه یکم برای مهاجرت مدرک قابل قبولی به حساب میاد؟ و همچنین میانگین درامد ماهیانه راننده سنگین چقدره؟

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          اول از همه بررسی کنید که امکان سفر به کویت رو دارید یا خیر
          معمولا هر رشته کاری حداقل 4 الی 5 برابر درآمدی رو که فرد در ایران داره در کویت حقوق خواهد داشت

        2. ابراهیم نوروزی گفت:

          سلام خسته نباشید من ۳۰ ساله هستم لیسانس مهندسی کامپیوتر هستم من شغل حکاکی روی فلزی کار میکنم ۲۰ سال سابقه کار دارم میشه کویت کار میکنم؟؟
          میشه کمکم کنید لطفا

          1. داوری گفت:

            سلام
            برای کار در کویت نیاز به کارفرما دارید لطفا مقاله موسسات کاریابی در کویت رو مطالعه کنید

          2. ابوالفضل گفت:

            سلام وقتتون بخیر من۲۱سالمه کارم برق صنعتی یاهمون برق فشارقوی میتونم بااین حرفه ای دارم تو کویت کارکنم ممنون میشم جواب بدید??

          3. داوری گفت:

            سلام
            برای کار در کشور کویت بایستی دعوتنامه کاری معتبر داشته باشید

  120. محمد ذبیح جوره زاده گفت:

    اگر در کویت اجاره کار نداشته باشی آیا کار کرده میتوانید یا خیر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      متوجه منظورتون نشدم دوست عزیز
      لطفا منظورتون رو واضح تر بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *