ویزای کاری

حقوق کارگر ساده در انگلستان چند پوند است؟

حقوق کارگر ساده در انگلستان

بحث کار در انگلستان بعد از خروج این کشور از اتحادیه اروپا به بحث روز مهاجرتی تبدیل شده و اطلاع از حقوق کارگر ساده در انگلستان 2024 انگیزه اصلی متقاضیان است. کشور انگلستان نه تنها بعد از برنامه جدایی از اتحادیه اروپا (Brexit) دچار رکود و تزلزل اقتصادی نشده بلکه فعلا دارای یک بازار کار بسیار جذاب و پر رونقی با نرخ بیکاری 3.9% و میانگین حقوق کار ماهیانه حدود 3289€ (یورو) می باشد. تمامی این شرایط باعث تمایل بیشتر کارگران به کار در کشور انگلستان شده و در این میان هموطنان ایرانی زیادی نیز درپی پاسخ به سوالات خود در اینباره هستند:

  • میانگین حقوق کارگر در انگلیس چقدر است؟
  • آیا انگلستان بعد از Brexit و خروج از اتحادیه اروپا بازار کاری خوبی دارد؟
  • شرایط کار کارگران در انگلستان 2024 چگونه است؟
  • چگونه می توان برای اخذ ویزای کاری کشور انگلستان اقدام کرد؟
  • حداقل امتیاز لازم برای اثبات صلاحیت جهت اخذ ویزای کار انگلستان چقدر می باشد؟
  • بهترین شرایط برای کاریابی در انگلستان چیست؟
  • درامد یک کارگر ساده در انگلیس چقدر است؟

برای دسترسی به اطلاعات جامع و بروز در خصوص انواع روش ها و مسیرهای مهاجرتی به کشور انگلستان 2024 می توانید ضمن ارائه سوالات خود همچنین مشاوره های رایگان نیز از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز دریافت کنید.

شرایط کار در کشور انگلستان 2024

انگلستان دارای یکی از عظیم ترین بازارهای کار و سرمایه گذاری در کل اروپا است و تجارت و صنعت دو ستون بزرگ اقتصاد این کشور محسوب می شود. آمارها به خوبی نشانگر این واقعیت مهم است که اشتغال در بخش های خدمات، فنی و مهندسی، بازرگانی، توریسم، حوزه سلامت و مخصوصا در تکنولوژی های برتر یا High-tech مثل IT و ICT بسیار پر رونق و در سطح خوبی قرار دارد. کارفرمایان انگلیسی به شدت دنبال تامین نیروی انسانی خود از بین متخصصان و کارگران ماهر بین المللی هستند. هم اکنون نیز بازار کار انگلستان با نرخ بیکاری بسیار پایین تر از متوسط اروپایی یعنی 3.9% حتی از کشور آلمان رقیب سنتی خود نیز بسیار جلوتر است:

مقایسه نرخ بیکاری انگلستان و آلمان

این توضیحات فقط یک بعد قضیه است و بعد دیگر آن مربوط به شرایط کار کارگران در این کشور است. معمولا مطابق قانون کار کشور انگلستان، کارگران در این کشور مجاز به کار تا حداکثر 48 ساعت در هفته هستند. در حال حاضر کلیه کارگران در انگلستان از مزیت تامین اجتماعی هم برخوردار هستند. ماکسیموم کل مزایای پرداختی به اشخاص سن کار (16 تا 65 سال) در این کشور حدود 350£ (پوند) در هفته برای هر فرد مجرد می باشد. در ضمن جدول مالیات بر درآمد در این کشور هم به شرح ذیل می باشد:

دستهدرآمد مالیات پذیرنرخ مالیات (%)
مجوز شخصیتا 12500£ (پوند)0%
نرخ پایهاز 12501£ تا 50000£ (پوند)20%
نرخ بالاتراز 50001£ تا 150000£ (پوند)40%
نرخ مازادبالاتر از 150000£ (پوند)45%

میانگین حقوق کارگر ساده در انگلستان 2024

اکنون به اصلی ترین بخش از مباحث کار در انگلستان می رسیم که در آن سعی می شود تا آنالیزی کامل از وضعیت حقوق کارگر ساده در انگلستان انجام شود. بر طبق داده ها و آمارهای موجود از بازار کار کشور انگلستان، میانگین حقوق کارگر ساده در کشور انگلستان سالانه حدود 35191£ (پوند) می باشد که معادل 39473€ (یورو) است. پس یک کارگر ساده در انگلستان به طور متوسط ماهیانه حدود 3289€ (یورو) کسب می کند. بر این اساس، رنج حقوق کارگر ساده در کشور انگلستان (شامل حداقل، حداکثر و میانگین درآمدی) عبارتند از:

مقایسه حداقل، حداکثر و میانگین درآمدی در انگلستان

حقوق کار سیاه در انگلیس به میزان 1.065£ (پوند) در ماه است. با بررسی شرایط بازار کار در کشور انگلستان ما متوجه یک نکته اساسی می شویم که بهترین مشاغل جهت کار در کشور انگلستان مشاغل مدیریتی و مشاغل حوزه فناوری اطلاعات (IT) می باشد. چرا که شاغلین این مشاغل از بالاترین سطح درآمدی در کشور انگلستان برخوردار هستند. نکته مهم بعدی درباره شهرهای انگلستان است اینکه کدام شهر انگلستان برای کار و درآمدزایی جزء بهترین شهرها محسوب می شود. در اینجا نیز نمودار آنالیزی زیر به خوبی نشانگر آنست که حقوق کارگر ساده در انگلستان در 3 شهر لندن، بیرمنگام و بریستول بسیار بالاتر از شهرهای دیگر انگلستان است:

مقایسه میانگین درآمدی در شهرهای انگلستان

حقوق کارگر رستوران در انگلیس

حقوق کارگر رستوران در انگلیس به شرح زیر است:

سمت شغلیدرآمد به £ (پوند)
آشپز25.055£ (پوند)
دستیار مدیر رستوران32.775£ (پوند)
سرآشپز21.331£ (پوند)

پارامترهای اثرگذار روی حقوق کارگر ساده در انگلستان

با توجه به تمامی توضیحات فوق می توان از سطوح حقوق کارگر ساده در انگلستان استنباط کرد که عوامل مختلفی بر روی این سطوح تاثیر می گذارد. جنسیت، میزان سواد یا همان سطح تحصیلات، سابقه کار تخصصی و حرفه ای، سن و سال و نیز نوع شغل از جمله پارامترهایی است که بر روی حقوق کارگران در کشور انگلستان تاثیر می گذارد. بهترین شرایط برای انجام کار در کشور انگلستان این است که هموطنان در رده سنی 27 تا 32 سال حداقل مدرک فوق لیسانس داشته و بیش از 5 سال سابقه کاری هم در رشته تخصصی خود داشته باشند. این شرایط به همراه تسلط بر زبان انگلیسی می تواند رزومه (CV) خوبی برای متقاضیان کاریابی در انگلستان فراهم کند.

افرادی که تحصیل در انگلستان را تجربه کنند، می توانند به راحتی شرایط بهتری از نظر مالی برای خود ایجاد کنند. نیروی کار در انگلستان که اقامت این کشور را به دست آورده باشند، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین تحصیل در این کشور نخواهند داشت و می توانند با هزینه های کمی که یک شهروند انگلیسی پرداخت می کند در این کشور تحصیل کرده و درآمد خود را افزایش دهند.

حقوق کار سیاه در انگلیس

منظور از کار سیاه در انگلیس مشاغل غیر قانونی هستند که در این کشور غیرقانونی محسوب می شوند. اینکه حقوق کار سیاه در انگلیس چقدر است بستگی به نوع کار غیرقانونی دارد. هرچقدر خطر و مجازات آن در انگلیس بیشتر باشد، درآمد نیز بالاتر است. شاید فکر کنید که کار سیاه در انگلیس حتما باید قاچاق و مواد مخدر باشد. اما ممکن است شما یک کارفرمای قانونی باشید که مهاجران غیرقانونی را برای پش بردن و کمتر کردن هزینه های خود استخدام کرده باشید. در واقع اگر درآمد شما در هاله ای ابهام باشد و یا نامعلوم باشد شما وارد کار سیاه در انگلیس شده اید.

شرایط ویزای انگلستان برای کارگران

ویزای کاری انگلستان موسوم به ویزای عمومی Tier 2 مخصوص مهاجرت کارگران مهارت بالا و مهارت متوسط به کشور انگلستان می باشد. برای اخذ این ویزا رعایت دو شرط اساسی بسیار مهم است. شرط اول اینکه متقاضی برای درخواست دسته ویزای Tier 2 حتما بایستی پیشنهاد استخدامی معتبری از سوی کارفرما یا اسپانسر انگلیسی و بالتبع گواهی معتبر اسپانسری (CoS) داشته باشد. شرط دوم اینکه با توجه به وجود سیستم مهاجرتی امتیاز محور انگلستان، متقاضی بایستی دست کم 70 امتیاز از 5 معیار ارزیابی زیر کسب کند تا بتواند صلاحیت خود برای دریافت ویزای Tier 2 انگلستان را به اثبات برساند:

معیارهای امتیازآورحداکثر امتیازات
سن5 تا 20 امتیاز
دانش زبان انگلیسی10 امتیاز
مدارک تحصیلی30 تا 50 امتیاز
تمکن مالی10 تا 45 امتیاز
سابقه کار در انگلستان5 امتیاز
گواهی اسپانسری (CoS)30 تا 50 امتیاز

پس از اخذ ویزا، کارگران به همراه خانواده خود می توانند تا 3 سال در کشور انگلستان مقیم شده و بعدا هم به مدت 2 سال دیگر ویزای خود را تمدید کنند.

حقوق کارگر رستوران در انگلیس

میانگین حقوق کارکنان رستوران در بریتانیا 23420£ (پوند) در سال یا 12.01£ (پوند) در ساعت است. موقعیت های سطح ورودی از 21674£ (پوند) در سال شروع می شود در حالی که اکثر کارگران باتجربه تا £33000 (پوند) در سال درآمد دارند. در مقیاس پایین تر، کارکنان خدمات غذایی در سطح ابتدایی سالانه یک بسته غرامت 21158£ (پوند) دریافت می کنند. با این حال، کارگران با تجربه، بسته به سطح مهارت و تجربه، سالانه بیش از 36000£ (پوند) درآمد دارند.

شما هموطن گرامی که قصد مهاجرت  به انگلستان از طریق کار را دارید می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ضمن ارزیابی شرایط مهاجرتی خود همچنین از گروه وکلا و کارشناسان مهاجرتی مشاوره های حرفه ای دریافت کرده تا بتوانید پرونده مهاجرتی خود را به نحو احسن تکمیل نمائید.

پارامترهای اثرگذار روی حقوق کارگر ساده در انگلستان

سوالات مهم درباب حقوق کارگر ساده در انگلستان

انگلستان چه قبل و چه بعد از خروج از اتحادیه اروپا (Brexit) از جمله بهترین کشورها برای مهاجرت کارگران ماهر محسوب میشود. به همین دلیل سوالات مختلفی درباب کار و کارگری در این کشور به صورت زیر مطرح است:

  • میانگین حقوق کارگر ساده در انگلستان 2024 چقدر است؟ میانگین حقوق کارگر ساده در کشور انگلستان سالانه حدود 35191£ (پوند) می باشد که معادل 39473€ (یورو) است. پس یک کارگر ساده در انگلستان به طور متوسط ماهیانه حدود 3289€ (یورو) کسب می کند.
  • عوامل تاثیر گذار بر سطح حقوق کارگران در انگلستان چیست؟ سطح تحصیلات، سابقه کار تخصصی، سن و سال، جنسیت و نوع کار از جمله فاکتورهای مهم و کلیدی است که بر روی سطح حقوق کارگران در انگلستان تاثیر می گذارد.
  • نرخ بیکاری فعلی نیروی کار انگلستان چند درصد است؟ هم اکنون نرخ بیکاری در کشور انگلستان حدود 3.9% می باشد که بسیار پایین تر از متوسط کشورهای اروپایی است.
  • آیا مدرک زبان انگلیسی برای دریافت ویزای کاری انگلستان (Tier2) الزامی است؟ بله، حداکثر امتیاز مدرک مهارت زبان انگلیسی (معمولا آیلتس 4.0 تا 7.0) در سیستم امتیازی ویزای انگلستان حدود 10 امتیاز است.
  • مقدار تمکن مالی جهت اثبات صلاحیت و اخذ امتیاز لازمه باید چقدر باشد؟ امتیاز تمکن مالی از 10 تا 45 امتیاز بوده و برای کسب حداقل 10 امتیاز لازم هر متقاضی بایستی حداقل مبلغ 800£ (پوند) را برای مدت حداقل 3 ماه قبل از ارائه درخواست در حساب بانکی خود نشان دهد.
  • مدت زمان اقامت با ویزای کار انگلستان Tier 2 چند سال است؟ با این ویزا کارگران حداکثر 3 سال می توانند در کشور انگلستان کار و زندگی بکنند و بعدا هم برای 2 سال دیگر هم قابل تمدید است.
  • آیا امکان اقامت خانوادگی از طریق ویزای کار انگلستان برای متقاضیان فراهم است؟ بله طبق قانون مهاجرتی انگلستان این حق برای کلیه متقاضیان فراهم است.
4.1/5 - (9 امتیاز)

107 دیدگاه برای “حقوق کارگر ساده در انگلستان چند پوند است؟

  1. حیات گفت:

    سلام، با مدرک فوق لیسانس روانشناسی عمومی و ۱۰سال سابقه تدریس در مدارس و ۳۱سال سن ،آیا میشه در انگلیس کار پیدا کرد حتی بعنوان کارگر ساده؟
    با سرمایه ۲۰هزار دلار

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پیدا کردن کار در انگلستان باید مرتبط با حوزه تحصیل یا سابقه شغلی شما باشه

  2. مهدی گفت:

    سلام من دیپلم مکانیک دارم و مدرک مکانیک فنی حرفه‌ای و 18 سالم هست 2 سال هم سابقه کار دارم میخواستم ببینم که چجوری میتونم در انگلیس کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تنها راهتون این هست که از اون جا یک پیشنهاد کاری داشته باشید که با توجه به سنتون بهش دست پیدا نمی کنید

  3. اکبر گفت:

    درود بر شما
    لیسانس تاسیسات حرارتی و برودتی دارم
    علاوه بر آن حدود 10تا دوره مرتبط با تاسیسات و مهندسی انرژی رو گذروندم .
    8سال سابقه کاری در یک شرکت معتبر رو دارم
    32ساله و متاهل
    لطف میکنید راهنمایی بفرمایید برای کاریابی در انگستان از چه طریقی باید اقدام کنم.ممنون.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید سایت های کاریابی در انگلستان رو بررسی کنید و شغل هایی که با حرفه شما همخوانی دارند رو انتخاب کنید.
      بجز این مسیر راه دیگه ای برای زمانی که در ایران هستید وجود نداره

  4. جواد گفت:

    سلام خوب هستید ببخشید من فوق لیسانس مهندسی برق قدرت دارم با ۱۵ سال سابقه کار و همچنین پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی میخواستم ببینم میشه اقامت کار یا اقامت دایم انگلستان بگیرم ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید سایت های کاریابی در این کشور رو جستجو کنید تا به شما یک پیشنهاد کاری ارسال بشه.
      در صورتی که قرارداد کاری رو امضا کردید، می تونید برای دریافت ویزای کاری انگلستان اقدام کنید و اقامت بگیرید

  5. عبدالقیوم گفت:

    سلام خسته نباشید ایا شغل کاشی سرامیک سنگ هم تو انگلیس هست یعنی میشه اونجا کار کرد
    مرسی تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این شغل در انگلستان هم مورد تقاضا هست اما برای افرادی که خارج از اروپا هستند، مهاجرت به انگلستان برای کار در زمینه های غیر تخصصی سخت هست.

    2. محمد گفت:

      سلام با مدرک فوق دیپلم هم میشه به عنوان کارگر ساده رفت؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        مدرک فوق دیپلم در نظام آموزشی انگلستان به عنوان یک مدرک تحصیلی شناخته نمیشه.
        در نظر داشته باشید که در این صورت پیدا کردن کار برای شما به شدت سخت میشه

  6. Amir گفت:

    سلام ممنون دیپلم دارم یک سال سابقه جوشکاری ودارای دیپلم صنایع فلز هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سابقه کاری شما کم هست. باید در نظر داشته باشید که سابقه کار در روند دریافت ویزا و پیشنهاد کاری بسیار مهم هست

  7. عطا گفت:

    سلام درخواست رشته مهندسی صنایع و معندسی کامپیوتر در انگلیس چطور هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مقصود شما بازار کار هست، رشته کامپیوتر شرایط بهتری داره

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر منظورتون بازار کار هست، باید بگم که بازار کار رشته کامپیوتر به مراتب بهتر هست

  8. تاها گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری دارم و می‌خواهم بدونم برای رشته من انگلیس جای مناسبی هست و این شغل درخواست زیادی اونجا داره یا خیر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله رشته حسابداری از رشته هایی هست که در بازار انگلستان مورد نیاز هست.

  9. امیر گفت:

    سلام میگم اگه یه شخص قانونی بره می‌تونه درخواست پناهندگی بگیره و اگه درخواست بده دولت از اون حمایت میکنه؟ یا فقط شامل کسایی که قاچاقی اومدن میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      فردی که قانونی به انگلستان مهاجرت می کنه، می تونه خیلی راحت اقامت این کشور رو به دست بیاره و نیازی به قرار گرفتن در مسیر پناهندگی نداره
      ولی افرادی مورد پذیرش قرار می گیرند که قانونی رفته باشند

      1. هاکان گفت:

        اخه متاسفانه قانونی ایرانی ها رو راه نمیدن

        1. امیر جلالی گفت:

          اگر به صورت پناهندگی وارد این کشور بشید، ممکن هست که درخواست شما مورد تایید قرار نگیره و اینطور روند مهاجرت شما به این کشور مختل میشه. بهتر هست مسیری رو انتخاب کنید که منجر به دریافت اقامت شما می شه یا کشورهای دیگه رو برای مهاجرت خودتون انتخاب کنید

  10. دانیال فرجی گفت:

    سلام من مدرک آرایشگری دارم ولی پاسپورت ندارم اگه پناهندگی وارد انگلیس بشم میدونم اونجا به کارم ادامه بدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر پناهنده ها توی این کشور اجازه کار ندارند. باید تشریف ببرید کمپ اول . اگر درخواست شما مورد تایید قرار گرفت، می تونید اقدام کنید

  11. akbar abaszade گفت:

    سلام
    کسانی ک از طریق پناهندگی اقدام میکنن ب مهاجرت
    زمینی یا دریایی
    کشور انگلیس اونهارو ب محض ورود ب آفریقا میفرستن
    خیلی ممنون میشم ک جواب بدین.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما از هر طریقی که وارد بشید باید در کمپ حضور داشته باشید. در حال حاضر یکی از کشورهای آفریقایی رو به عنوان مرکز نگهداری در نظر گرفتند

      1. امیر گفت:

        سلام من لیسانس حسابداری دارم و می‌خواهم بدونم برای رشته من انگلیس جای مناسبی هست و این شغل درخواست زیادی اونجا داره یا خیر
        و چجوری میتونم اونجا مشغول به کار بشم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید در زمینه حرفه ای که دارید یا ادامه تحصیل بدید یا این که یک پیشنهاد کاری در انگلستان دریافت کنید که بتونید از اون طریق اقدام کنید

  12. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر…
    ۳۲سالمه..متاهلم، دیپلم دارم تخصص اصلیم ارایشگریه گواهینامه معتبر هم از فنی و حرفه ای دارم هم مدرک معتبر از آموزشگاه های بین المللی…
    همسرم هم ارایشگر هستن…
    شرایط مهاجرت رو داریم؟؟
    چیجوری میتونم مهاجرت کنم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تنها راه مهاجرت به انگلستان برای شما این هست که پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید

  13. سعید گفت:

    سلام برای کار ساده اگه بخوام مهاجرت کنم با مدرک زیر دیپلم دعوتنامه میفرستند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حداقل دیپلم الزامی هست

  14. سامان گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید من 10 میلیارد پول دارم. ایا میتونم یه کارواش تو انگلیس دایر کنم یا خیر. و ایا سوددهی خوبی داره یا خیر. از قوانین سرمایه گذاری هم هیچ اطلاعی ندارم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه باید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  15. افشین گفت:

    سلام وقت بخیر من ۵۰ سال سن دارم و ۲۵ سال سابقه کار در مهندسین مشاور شهرسازی در کار با نرم افزار gis و autocad دارم. ولی متاسفانه مدرک تحصیلی ام دیپلم است. میخواهم به انگلستان مهاجرت کنم امکان کار در زمینه شغلی فعلی من هست؟ البته در شغل خودم در ایران بسیار ماهر و سرشناس هستم ولی متاسفانه مدتی ست مهندسین مشاور اوضاع مالی بدی داشته و نمی‌توانند حقوق مرتب پرداخت کنند و من ناگزیر به مهاجرت هستم.لطفا راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط تخصص شما خوب هست اما باید در نظر داشته باشید که شرایط سنی و مدرک تحصیلی شما کار رو خیلی سخت می کنه.
      اگرپیشنهاد کاری دریافت کنید اما می تونید اقدام کنید

  16. امیر گفت:

    سلام بنده تا حدودی به برنامه مدل سازی مسلط هستم میتونم
    کاری پیدا کنم ؟ و درآمد خوبی داشته باشم؟ با مدرک فوق دیپلم
    زبان هم تا حدودی بلدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید و این که می فرمایید تا حدودی مسلط هستید، شرایط رسیدن شما به کار رو خیلی دشوار خواهد کرد

  17. رضا گفت:

    سلام .ببخشید من۲۲سالمه، تازه میخوام برم دانشگاه!میخواستم بدونم چه رشته هایی تو انگلیس بیشتر طالب داره!مثلا من روانشناسی میخوام بخونم احتمالا!اونجا جای پیشرفت داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این رشته بسیار مناسب هست برای رشد فردی و کاری شما

  18. محمد گفت:

    با فوق لیسانس یا مدرک دکترای فقه و حقوق و مبانی اسلامی چی ؟! میشه نتیجه گرفت ؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این قوانین در انگلستان اعتبار چندانی برای کاریابی ندارند و بسیار سخت میشه کار پیدا کرد

  19. رضا بهرامی شریف گفت:

    سلام من ۲۲سالمه دیپلم ریاضی دارم و خدمت سربازی هم رفتم..شاگرد هستم در مغازه ای و سرمایه ندارم ..میتونم به لندن مهاجرت کنم و اونجا از کارهای ساده شروع به کار کنم؟؟؟؟مثل گارسون یا آرایشگری و..

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید پیشنهاد کاری داشته باشید و در غیر این صورت نمی تونید وارد این کشور بشید

  20. ناشناس گفت:

    سلام من و همسرم میخوایم به کشور انکلیش یا لندن بریم اول همسرم میرن بعد برای من دعوت نامه میفرستند خواستم ببینم چند سال طول میکشه که اقامت بهش بدن وچه کار هایی هست که مشغول ب کار بشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید مشخص کنید از چه طریقی ایشون قصد ورود به انگلستان رو دارن تا بتونیم شما رو راهنمایی کنیم

      1. صدرا گفت:

        سلام. دیپلمه41سال دارم 20سال سابقه کاری. تکنسین فنی هستم، تراشکاری، فرزکاری،نقشه کشی صنعتی، جوشکاری آرگون کارم هست ومدرک فنی وحرفه ای دارم برای کار میخوام برم انگلستان….. شرایط برای من چطوریه

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          مسیر مهاجرت از طریق کار در انگلستان برای شما دشوار هست. در صورتی که بتونید از یک کارفرما (از طریق موسسات کاریابی) پیشنهاد کاری دریافت کنید، امکان مهاجرت خواهید داشت.

  21. All گفت:

    سلام و عرض ادب.
    ببخشید اگه توو دانشگاه آکسفورد پذیرش داشته باشیم میتونیم همزمان اونجا کار کنیم و هزینه های دانشگاه رو بپردازیم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر. شما می تونید به صورت نیمه وقت توی این کشور کار کنید و این مبلغی که به دست میارید، صرفا برای هزینه های زندگی شما خوب هست

  22. اهورا گفت:

    سلام مدارک فنی و حرفه ای ایران آنجا مورد قبول هست من 19 سال در حرفه نجاری مشغول هستم برای شغل من کار آنجا چه جوری هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      صنایع چوبی به طور کلی در انگلستان و اروپا جایگاه خوبی داره و شما اگر پیشنهاد کار داشته باشید، می تونید از این مسیر اقدام کنید

  23. محمد گفت:

    سلام شب بخیرببخشید من چطور باید بورسیه تحصیلی بگیرم برای تحصیل در انگلیس و میتونم اونجا کار کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه تحصیلی در انگلستان به عوامل مختلفی از جمله رزومه تحصیلی شما بستگی داره.
      در طول تحصیل توی این کشور، می شه به صورت نیمه وقت کار کرد

  24. سعید گفت:

    سلام ،من یه کارگر ساده هستم .میخام مهاجرت کنم به انگلیس سوادم تا سوم راهنمایی هستش ،ایا میتونم برم انگلیس کار کنم ایا میتونم امیدی داشته باشم ،در کشورم اصلا در امدی ندارم ب همین دلیل میخام حداقل سه سال کار کنم میشه راهنمایی کنید ،ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت کاری به انگلستان، حداقل دیپلم 12 ساله نیاز دارید

  25. amirhssein گفت:

    سلام خسته نباشد من ۱۷ سالمه و به خوانندگی علاقه دارم چطور میتونم به توسط خواننذگی به اونجا مهاجرت کنم؟ و میشه بدون دعوت از راه خوانندگی برم اونجا ؟
    ممنون میشم زود جواب بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نمی تونید بدون اینکه آثاری داشته باشید که فروش مناسب داشته باشه مهاجرت کنید.
      می تونید از طریق تحصیل وارد بشید ولی اونجا خوانندگی رو پیگیری کنید

  26. سعید گفت:

    سلام اسم من سعید و همه روش های رفتن به انگلیس میدونم فقط میخواهم بدونه واسه اخز تبعیت در انگلیس با چه راهی برم و چقد اون روش طول داره تا من تبعیت انگلیس بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر از طریق کار برید می تونید تابعیت بگیرید.
      از طریق تحصیل برید می تونید بعدش به کار برسید و تابعیت بگیرید
      اگر سرمایه گذاری کنید هم می تونید تابعیت بگیرید

  27. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بنده و همسرم لیسانس داریم اگر بخاییم بریم ب لندن.ب نظر شما از چ راهی و ب چ روشی بریم ک بصرفه باشه.من همه کامتها رو خوندم .دعوتنامه از خارج هم نداریم منتها برای بهبود وضعیت مالی میخاییم بریم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اطلاعاتی که فرمودید کم هست و نمیشه به راحتی صحبت کرد در مورد شرایط شما صحبت کرد.
      در صورتی که شرایط سنی شما مناسب باشه می تونید از طریق تحصیل وارد بشید

  28. مرتضی گفت:

    درورد بر شما. خواستم بپرسم درآمد یک کار معمولی ( برای مثال کار در رستوران و فروشگاه ها ) درامدش به پوند چقدر میشود، چون من برای تحصیل میخواهم بروم و باید خرج زندگی رو از جایی دربیارم ، ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله رو تا انتها مطالعه نمایید

  29. ناشناس گفت:

    درود ، ببخشید من میخوام یه کار ساده برای مثال کار در رستوران و … انجام بدم ، چون پول کافی برای تحصیل رو ندارم و میخوام خرجم رو از اونجا در بیارم ، خواستم بدونم درآمد شاگردی و … به پوند چقدر است ، ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا این مقاله رو تا انتها مطالعه نمایید

  30. نگ گفت:

    سلام، من میخوام ارشدمو در انگلیس به ویژه در آکسفورد یا لندن بگذرونم و بخونم. میخوام بدونم چطور باید اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سبلم
      خب ابتدا مقاله مقایسه دانشگاه هاروارد با کمبریج و آکسفورد رو بخونید اگر سوالی بود در خدمتم

  31. ملیکا گفت:

    سلام در حال حاضر امکان درخواست ویزای توریستی وجود نداره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر و با این شرایط کرونا خیر متاسفانه

  32. حسین گفت:

    سلام،
    بنده غواص هستم مدرکم رو از دبی گرفتم آیا کار غواصی در انگلستان خوبه؟ درآمد غواص ماهیانه چقدر است؟ یک پرینتی در باره این شغل لطف بکنید تا اقدامات لازم رو انجان بدم.،
    با تشکر از همکاریتون با مردم،

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد غواصی در این کشور اگر دعوتنامه کاری داشته باشید میتونید ویزای کاری این کشور رو دریافت کنید لذا ابتدا به سایت های کاریابی برای ارسال رزومه مراجعه کنید

  33. افسانه گفت:

    سلام‌بنده ۴۰ ساله دارای مدرک فوق لیسانس حقوق گرایش حقوق اقتصادی هستم زبان مدرکی ندارم ولی تا حدودی مسلط هستم بهترین روش برای مهاجرت به انگلستان‌؟ و با چه پیشنهاد کاری میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به انگلستان روش های زیادی وجود داره اما بهترین روش ببرای شما از طریق سرمایه گذاری خواهد بود

  34. Saeed گفت:

    با عرض سلام. من دعوت دارم از طرف یک نفر جهت کار در رستورانی درانگلستان. منتهازبان من در حد صفر است. آیا مشکلی برای من بوجود نمی آید؟ و میتوانم ویزا بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      احتمال واقعی بودن اون بسیار کمه دوست من بیشتر راجع بهش تحقیق کن

  35. مهدی گفت:

    سلام من هفده سالمه و قصد دارم تنهایی به انگلیس مهاجرت کنم.میشه راهنمایی کنید از چه راهی و با چه هزینه ای امکان پذیره؟خییلی ممنون میشم بزرگوار اگه جواب بدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به انگلستان بهترین راه برای شما مهاجرت به روش تحصیلی خواهد بود دوست من

  36. milad گفت:

    سلام و عرض ادب
    من 18 سالمه به خاطر شرایطم نتونسم درسمو ادامه بدم تو ایرانم تو این وضعیت نمیشه کار کرد یعنی هر چی کار میکنی تو همون روز نیست و نابود میشه میخواستم اگه میشه کمک کنید و راهنناییم کنید که چحوری میشه بیام اینگلیس یه کار کم درامدم شد مشکلی نیست ولی خاب باز بهتر از ایران.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      در شرایط سنی شما بهترین روش مهاجرت برای شما مهاجرت از طریق تحصیل خواهد بود

  37. امیر گفت:

    منظورم این بود که ایا امکان دریافت ویزای ۵ساله کارتوسط شما وجود دارد؟ در صورت تایید چقدر هزینه دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در صورتی که دعوتنامه کاری داشته باشید پاسخ شما مثبته
      برای اطلاع از حق الوکاله با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  38. امیر گفت:

    ببخشید منظورم این بود که هزینه دریافت ویزای کار چقدر میشود ؟ایا میشود ویزای کار گرفت و کار نکرد فقط مالیات را پرداخت کرد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای دریافت ویزای کار باید دعوتنامه کاری داشته باشید و این مسئله که میفرمائید امکانپذیر نیست

  39. نیهاد گفت:

    سلام من تو انگلیس فامیل دارم میتونن دعوت نامه بفرستن
    من ۱۶ سالمه
    آیا میشه واسه فوتبال یا کار بع اونجا رفت؟/
    هزینه رفتن با دعوت نامه چند میشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی از طریق تحصیلی اقدام به مهاجرت کنید

  40. حسين گفت:

    سلام من یکی از قوم خیش هامون بیرمنگام هستن چطوری من میتونم با کمترین هزینه مهاجرت کنم پیش اون ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما باید رزومه تون رو بفرستید تا بررسی کنیم از چه طریقی میتونید مهاجرت کنید

    2. نیلوفر گفت:

      سلام ، وقت بخیر ، من تازه دارم میرم کلاس زبان انگلیسی ، ۳۰ سالم هست ، فوق دیپلم دارم ، تمکن مالی هم تا ۳۰۰ میلیون دارم و یه خونه کوچک ، از چه راهی میتونم در خواست بدم برای رفتن به لندن که بتونم چندسالی بمونم و کار کنم، بعد این تمکن مالی از حساب من برداشت میشه یا تو حسابم میمونه؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        مسیر مهاجرت مستقیم شما به کشور انگلستان بسیار دشوار هست. باید راه های میانبر رو استاده کنید.
        توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار بگیره

  41. کاربر گفت:

    سلام مجدد
    اگر دعوتنامه نداشته باشم
    از چه راهی باید برم برای کارگری

    1. داوری گفت:

      سلام
      متاسفانه این امکان وجود نداره دوست من

  42. کاربر گفت:

    سلام من ۱۸سالمه مجرد هستم
    جنسیت مرد
    سطح تحصیلات دیپلم رشته پولی که میتونم بپردازم ۲۰۰ میلیون
    سابقه کاری ندارم
    فامیلمونم لندنه گفت میتونم برات دعوتنامه بفرستم
    بنظرتون بهترین روش اقدام چیه من هرطوری شده میخام برم
    حتما
    خیلی خیلی ممنون میشم جواب بدید
    ممنون از سایت عالیتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی از طریق تحصیل برای مهاجرت به انگلستان اقدام کنید

  43. Amini گفت:

    سلام قصدمهاجرت کاری به انگلستان رادارم وداری مدرک کارشناسی هم هستم لطفا راهنماییم کنید چگونه میتوانم مهاجرت کنم مرسی از لطفتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در انگلستان نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  44. تامای گفت:

    سلام من و خانواده ام می خواهیم به یکی از شهر های انگلیس مهاجرت کنیم قیمت خرید خونه در شهر منچستر چقدره

    1. داوری گفت:

      سلام
      مقاله هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان رو مطالعه نمایید

    2. فریبااحمدی گفت:

      سلام. من اقامت دایم انگلیس رو ازطریق کمیساریای بین الملل دارم و احتمال تایکماه دیگه وارد انگلیس بشیم و اجازه کار بهمون دادن ولی میخوام بدونم آیا برای کار حتما باید زبان بلدباشم ؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        برای این که بتونید کار کنید که مجوز دریافت کردید ولی طبیعتا برای برقرار کردن ارتباط با کارفرما باید زبان هم بلد باشید

  45. احسان گفت:

    با سلام،بنده و همسرم ۳۱ساله،دیپلم تجربی داریم،هرکدوم چند سال سابقه کار داریم،من یک خونه و ماشین دارم که روی هم رفته هفتصد میلیونی قیمت دارن.ایا شانسی برای مهاجرت دارم،اونم واسه کارگری ساده،ممنون میشم جوابم رو به ایمیل ام ارسال کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر از این طریق بهتره اقدام نکنید چون شانسش کمه

    2. امیر گفت:

      سلام بنده درخواست دریافت ویزای کار در انگلستان را دارم ولی نمیخواهم‌انجا کار کنن هزینه اش چقدر میشه

      1. داوری گفت:

        سلام
        بزرگوار منظورتون چیه درخواست ویزای کارش رو دارید ولی نمیخواین اونجا کار کنید؟

        1. حامد گفت:

          سلام
          من37سال دارم و مدرک فوق دیپلم الکترونیک و کارشناسی از دانشگاه علمی کاربردی مترو هستم
          و تخصصی در زمینه بردهای الکترونیکی 12سال کار کردم
          شرایط من برای مهاجرت به انگلستان چطور هست

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            انگلستان در رابطه با استخدام نیروی کاری خارجی که سابقه حضور در این کشور رو ندارند سخت گیری می کنه.
            با همه این اوصاف، شما باید از طریق سایت های کاریابی دنبال کار بگردید و توی مصاحبه های کاری مختلف شرکت کنید تا شاید برای شما دعوتنامه کار در انگلستان ارسال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *