مهاجرت

خرید خط آمریکا برای واتس آپ

خرید خط آمریکا برای واتس آپ

یکی از راهکارهای ارزان و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط در سفرهای خارجی مخصوصا سفر به آمریکا، خرید خط آمریکا برای واتس آپ می باشد. چراکه اولا واتس آپ مسنجر یا پیام رسانی با کاربرد آسان و ساده بوده و ثانیا این نرم افزار مخصوص برقراری ارتباط ویدیوئی زنده و یا ارسال پیام از طریق اینترنت بوده و ثانیا با استفاده از واتس آپ هزینه مکالمه یا ارسال پیام، عکس، ویدئو یا ایموجی شما به مراتب بسیار ارزانتر از هزینه مکالمه با خط بین المللی است و فقط چند مگابایت از بسته اینترنتی شما مصرف می شود.

در حال حاضر دو روش برای خرید خط آمریکا در ایران جهت استفاده از امکانات واتس آپ وجود دارد. روش اول خرید خط حقیقی آمریکا در ایران که کار بسیار سختی است و از طریق مراجعه به وب سایت های فروشنده سیم کارت بین المللی انجام می شود و روش دوم ثبت نام در واتس آپ با خط آمریکا 1+ می باشد که این خط نیز یک نوع خط مجازی آمریکا به شمار می رود. با ما در این مقاله همراه شوید تا گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را با شرایط و شیوه های خرید خط آمریکا آشنا سازند.

امکانات خرید خط آمریکا برای واتس آپ

اپلیکیشن واتس آپ از جمله مسینجرهای کاربردی جهت برقراری تماس ویدیوئی یا Video chat می باشد که علاوه بر امتیاز مکالمه ویدیوئی زنده یا ارسال پیام متنی، عکس و ایموجی از هر نقطه از جهان همچنین از مزایای دیگری مثل عدم پرداخت وجهی به عنوان هزینه رومینگ بین المللی نیز برخوردار است. در کل می توان چنین گفت که هزینه مکالمه افراد از این طریق بسیار کاهش می یابد و این برای مسافران خارجی بسیار حائز اهمیت است. بنابراین شما با خرید خط آمریکا برای واتس آپ می توانید به سادگی از امکانات ویژه این مسنجر کاربردی و پر طرفدار به شرح ذیل بهره مند شوید:

امکانات خرید خط آمریکا برای واتس آپ

روشهای خرید خط آمریکا برای واتس آپ

همان طوری که در مطالب گذشته نیز بیان شد، در حال حاضر خرید خط آمریکا در ایران کار بسیار سختی است و برای تهیه این خط نیز اولا باید بدانید که عرضه سیم کارت با پیش شماره آمریکا در ایران بسیار محدود بوده و ثانیا برای خرید این خط مرکز یا نمایندگی خاصی وجود نداشته و شما حتما بایستی به وب سایت های فعال در این زمینه اعتماد کنید. فعلا در ایران فقط از طریق برخی سایت ها امکان خرید سیم کارت بین المللی با پیش شماره آمریکا (1+) وجود دارد و آن هم سیم کارت WorldSim می باشد. اما روش دیگر جهت خرید خط آمریکا برای واتس آپ ایجاد خط مجازی آمریکا 1+ با ثبت نام در واتس آپ می باشد. پس دو روش متداول جهت خرید خط آمریکا برای واتس آپ عبارتند از:

دو روش متداول جهت خرید خط آمریکا برای واتس آپ

مشخصا واتس آپ (WhatsApp) نرم افزار پیام رسان یا مسنجری است که برای ثبت نام و فعالسازی نیازمند شماره موبایل می باشید. حالا اگر شما قصد سفر خارجی و اقامت در کشورهای دیگر را دارید شما نیازمند خط بین المللی همانند خط آمریکا هستید تا واتس آپ را بر روی گوشی خود فعال کنید. روش فعالسازی نیز یا از طریق خرید خط آمریکا مثل WorldSim با پیش شماره 1+ و یا ثبت نام در خود واتس آپ با خط آمریکا 1+ می باشد. به هر ترتیب در هر دو روش شما نیازمند بسته اینترنتی هستید و برای این کار نیز نیازمند تهیه یک سیم کارت بین المللی هستید.

شرایط خرید خط آمریکا برای واتس آپ

بهترین روش ممکن جهت خرید خط آمریکا برای واتس آپ، خرید سیم کارت داده (Data SIM) با پیش شماره 1+ از مجموعه محصولات سیم کارت بین المللی WorldSim می باشد. چرا که اولا از این طریق اینترنت موبایل شما با هزینه حداقل 0.004$ (دلار) به ازای هر مگابایت داده در بیش از 188 کشور جهان تهیه می شود. دوما اینترنت شما از سرعت اینترنت سیم کارت های نسل چهارمی (4G) بهره می گیرد. سوما این سیم کارت علاوه بر موبایل با لپ تاپ و تبلت نیز کار می کند. چهارما هزینه بسته های اینترنتی در این روش مشابه هزینه محلی بوده و از این گذشته اعتبار خریداری شده شما به هیچ وجه منقضی نمی شود. اما قیمت سیم کارت های داده به همراه اعتبار اولیه آنها عبارتند از:

اعتبار اولیه به یوروقیمت سیم کارت به یورو
24€18€
36€12€
60€6€
120€رایگان

اما علاوه بر موارد فوق بایستی بدانید که سیم کارت بین المللی WorldSim یک نوع سیم کارت اعتباری است که فعلا در کشورمان ایران با پیش شماره آمریکا 1+ و انگلستان 44+ به متقاضیان عرضه می شود. از امتیازات مهم خرید این سیم کارت نیز می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

  • قدرت آنتن دهی بالا در اغلب کشورهای خارجی
  • کاهش قابل ملاحظه هزینه رومینگ بین الملل
  • تماسهای ورودی صد در صد رایگان

شرایط خرید خط آمریکا برای واتس آپ

شرایط ثبت نام در واتس آپ با خط مجازی آمریکا 1+

همچنان که در مطالب قبلی هم ذکر شد، روش دوم بمنظور خرید خط آمریکا برای واتس آپ شیوه ثبت نام در واتس آپ با خط آمریکا 1+ می باشد که در واقع یک خط مجازی است. این روش حریم خصوصی زیادی را برای شما فراهم می کند و در واقع هویت شما را شخصی می کند و نکته مهمتر اینکه شما با خط آمریکا می توانید از امکانات واتس آپ استفاده کنید. برای این کار دو روش ایجاد خط مجازی با نرم افزار 2ndLine-Second Phone Number و نرم افزار GROOVE IP وجود دارد. در هر دو روش نیز شما بایستی از طریق دانلود و نصب برنامه های مذکور و وارد کردن ایمیل و پسورد خود حساب کاربری برای خودتان ایجاد کرده و سپس شماره مجازی ایجاد و در واتس آپ ثبت نام می کنید.

افراد برای انجام سفر خارجی علاوه بر تهیه سیم کارت بین المللی نیازمند تامین ملزومات دیگری مثل افتتاح حساب و اخذ کارت اعتباری نیز هستند. پس هموطنان عزیزی که قصد سفر خارجی دارند ولی هنوز برای خود حساب ارزی افتتاح نکرده اند، نگران هیچ مسئله ای نباشند. چرا که این هموطنان می توانند از خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت افتتاح حساب ارزی و دریافت مستر کارت یا ویزا کارت استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “خرید خط آمریکا برای واتس آپ

  1. Khodayar گفت:

    متشکرم امریکا هستم چگونه میتوتنم سیم کارت دیتای امریکا بخرم دوماهه میخواهم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *