مهاجرت

خرید خط انگلستان برای واتس آپ

خرید خط انگلستان برای واتس آپ

خرید خط انگلستان برای واتس آپ با پیش شماره 44+ از وبسایتهای معتبر یا مراجعه به کیوسک فروش سیسم کارت بین المللی فرودگاه امام امکان پذیر است. سیم کارت ارائه شده برای خط انگلستان در ایران از نوع سیم کارت بین المللی WorldSim بوده و به دارنده آن علاوه بر ارائه پوشش آنتن دهی بالا در بیش از 200 کشور جهان همچنین امکان ثبت نام در مسینجر واتس آپ (WhatsApp) را نیز فراهم می کند. این نوع سیم کارت در ایران با دو خط آمریکا 1+ و انگلستان 44+ به متقاضیان عرضه میشود و به دو نوع سیم کارت بین المللی و سیم کارت داده دست متقاضیان می رسد. برای اطلاع از شرایط یک سفر مطمئن از اخذ ویزا و اقامت خارجی گرفته تا افتتاح حساب ارزی و خرید سیم کارت بین المللی با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

مزایای خرید خط انگلستان برای واتس آپ

همان طوری که در مطالب بالا هم گفته شد، داشتن یک خط بین المللی مثل خط انگلستان با پیش شماره 44+ نسبت به خط محلی مزایا و امتیازات بی شماری دارد. مثلا با استفاده از یک خط بین المللی شما می توانید در هزینه رومینگ بین المللی خود صرفه جویی کرده و در برخی سیم کارت ها مثل WorldSim این هزینه را حتی تا 95% نیز کاهش دهید.

همچنین با استفاده از این سیم کارت ها شما می توانید از پوشش بالا تا بیش از 100 کشور بهره مند شده و از طرح های بسته اینترنتی با هزینه محلی همان کشور بهره مند شوید و یا از این طریق تماس های ورودی به گوشیتان را به صورت رایگان دریافت کنید. مضاف بر اینکه با استفاده از این سیم کارت ها شما همچنین می توانید در مسینجرهای محبوب از جمله واتس آپ ثبت نام کرده و از مزایای مختلف این نرم افزار استفاده کنید. کل مزایای داشتن خط بین المللی انگلستان را می توان به این صورت مرور کرد:

مزایای داشتن خط بین المللی انگلستان

امتیازات استفاده از واتس آپ چیست؟

واتس آپ یا Whatsapp یکی از محبوب ترین و در عین حال کاربردی ترین نرم افزارهای پیام رسان در سراسر دنیاست که در ایران نیز بسیار از آن استفاده می شود. مزیت استفاده از این نرم افزار یا اپلیکیشن را می توان در چندین بعد مختلف مورد بررسی قرار داد. اولا هزینه برقراری ارتباط، مکالمه و حتی ارسال پیام از طریق نرم افزار واتس آپ بسیار پایین تر از هزینه مکالمه مستقیم با سیم کارت بین المللی است. چراکه در اینجا مجبور به پرداخت هزینه ای به نام هزینه رومینگ نیز نمی باشید. گذشته از این پیام های ارسالی از این طریق مولتی مدیا بوده و کاربران می توانند فیلم، عکس و متن را همزمان به کاربر مورد نظر در سراسر جهان ارسال کنند. سوما اینکه از طریق واتس آپ امکان برقراری ویدیو چت نیز برای متقاضیان فراهم می باشد.

بنابراین این مسینجر یا پیام رسان را با ویژگی های زیر در حال حاضر می توان بهترین پیام رسان نامید:

  • امکان برقراری تماس به صورت ویدیویی
  • امکان ارسال مولتی مدیا (عکس، فیلم و متن همزمان)
  • امکان دریافت خدمات ارتباطی با کمترین هزینه ممکن

شرایط خرید خط انگلستان برای واتس آپ

شرایط خرید خط انگلستان برای واتس آپ

با اینکه استفاده از خط بین المللی برای انجام مکالمات حین سفر خارجی به جای استفاده از خط داخلی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی است. اما با وجود اپلیکیشن های ارتباطی مثل واتس آپ امکان برقراری ارتباط ویدیوئی و یا ارسال پیام به صورت برخط یا آنلاین برای مسافران از هر نقطه ای از جهان فراهم شده و در ضمن هزینه انجام این کار برای آنها به مراتب ارزانتر از هزینه مکالمه با خط بین المللی می باشد. در شرایط کنونی، خرید خط انگلستان (44+) در ایران کار آسانی نیست و برای تهیه این خط نیز اولا باید بدانید که عرضه فروش کارت با پیش شماره انگلستان در ایران خیلی کمیاب و محدود به سیم کارت بین المللی WorldSim بوده و ثانیا برای خرید این خط شرکت یا نمایندگی خاصی وجود نداشته و شما حتما باید به سایت ها و پورتال ها در این زمینه اعتماد کنید.

بنابراین روش اول جهت خرید خط انگلستان برای واتس آپ شیوه خرید سیم کارت واقعی است که با وجود امتیازات فراوان خرید آن در ایران دارای محدودیت های خاصی است. اما روش دوم برای استفاده از واتس آپ در حین مسافرت های خارجی شیوه ثبت نام در واتس آپ با خط انگلستان 44+ می باشد که به روش خرید سیم کارت مجازی معروف است. برای دریافت خط مجازی انگلستان بایستی ابتداء با استفاده از نصب نرم افزارهای ویژه ایجاد شماره مجازی، خط مجازی انگلستان را ایجاد و سپس با استفاده از این شماره در واتس آپ حساب کاربری ایجاد کرد. بنابراین دو روش خرید خط انگلستان برای واتس آپ عبارتند از:

دو روش خرید خط انگلستان برای واتس آپ

خرید خط واقعی و مجازی انگلستان برای واتس آپ

بنابراین دو روش جهت خرید خط انگلستان برای واتس آپ وجود دارد که روش اولی خرید خط واقعی انگلستان ازطریق وب سایت های معتبر و رسمی این کار می باشد. در حال حاضر و با توجه به محدودیت های موجود نیز فقط امکان خرید سیم کارت بین المللی WorldSim با پیش شماره انگلستان +44 و ایالات متحده با پیش شماره +1 وجود دارد. اما روش خرید خط مجازی انگلستان برای واتس آپ آسانتر بوده و هم به صورت پولی و هم رایگان امکان پذیر است.

دلیل تهیه خط مجازی انگلستان نیز این است که برای کار با نرم افزارهای پیام رسان مثل واتس آپ حتما لازم نیست که افراد خط دائم یا اعتباری داشته باشند و یا حتما موبایل داشته باشند. بلکه واتس آپ در لپ تاپ یا تبلت نیز امکان نصب و استفاده داشته و علاوه بر این برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می توان با خط مجازی نیز این کار را انجام داد. جهت تهیه خط مجازی انگلستان برای واتس آپ نیز دو روش زیر پیش روی کاربران است:

  • استفاده از نرم افزار 2ndLine-Second Phone Number
  • استفاده از نرم افزار GROOVE IP

روش اول ایجاد خط مجازی انگلستان برای واتس آپ رایگان بوده اما روش دوم با پرداخت مقداری پول میسر می شود. اگر چنانچه شما هم امسال قصد مهاجرت به کانادا و یا قصد اخذ اقامت اروپا را داشته و نیازمند افتتاح حساب ارزی (دلاری یا یورویی) و دریافت کارت اعتباری (Credit Card) یا کارت بدهی (Debit Card) هستید، پس در این زمینه نیز حتما از خدمات ارزشمند ارائه شده توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند گردید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *