ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

خرید ملک در آنتیگوا و باربودا یکی از راه های ورود به این کشور است و بسیاری از افراد به راحتی می توانند به آن دست پیدا کنند. دلایل متعددی وجود دارد که می توان بسیاری را ترغیب کرد تا اقامت این کشور را از طریق خرید ملک یا املاک به دست آورند چراکه می توان به اعتبار بالایی دست پیدا کرد. از نظر قانونی هیچ گونه مانعی برای دردر آنتیگوا و باربودا برای شهروندان خارجی وجود ندارد و بنا به دلایل مختلف، دولت این آنتیگوا و باربودا از خرید ملک در این کشور توسط شهروندان خارجی حمایت های کافی را نیز به عمل می آورد تا آن ها بتوانند از این طریق به زندگی بهتر دست پیدا کنند و دولت نیز مزایای خود را در این بین استفاده کند.

به روش های مختلفی می توان به خرید ملک در این کشور روی آورد و دلایل متعددی نیز وجود دارد که به کمک آن می توان این فعالیت را توسعه داد. فرایند خرید ملک در این کشور بسیار ساده است و به همین دلیل است که می توان به بسیاری توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد خود از این طریق مهاجرتی استفاده کنند. بر اساس آن چه گفته شد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تلاش خواهند کرد تا اطلاعاتی را در رابطه با شرایط خرید ملک در آنتیگوا و باربودا توضیحاتی را ارائه کنند.

  • شرایط خرید ملک در این کشور چیست؟
  • امتیازهای اصلی خرید ملک در آنتیگوا و باربودا چیست؟
  • هزینه خرید ملک در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان برای شهروندان خارجی مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری را پیشنهاد کرد؟

شرایط خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

افرادی که قصد دریافت اقامت آنتیگوا و باربودا از طریق خرید ملک را دارند، می توانند به راحتی در این مسیر گام بردارند. خرید ملک در آنتیگوا و باربودا به دریافت پاسپورت این کشور ختم خواهد شد و می توان از این طریق خود را به یکی از افرادی تبدیل کرد که یک پاسپورت معتبر را در اختیار دارد.

در اختیار داشتن سرمایه کافی برای خرید خانه یا مغازه در آنتیگوا و باربودا می تواند امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • امکان سرمایه گذاری برای دو خانوار برای خرید یک ملک و دریافت اقامت
  • در اختیار داشتن یک سبک زندگی با آرامش بالا
  • در اختیار گرفتن پاسپورت آنتیگوا و باربودا به عنوان یک پاسپورت معتبر
  • شرایط پرداخت مالیات بسیار مناسب
  • در اختیار بودن گزینه های مختلف برای خرید ملک
  • هزینه مناسب خرید ملک در آنتیگوا و باربودا
  • امکان دریافت درآمد از طریق اجاره دادن ملک
  • یک محیط مناسب برای سفرهای تفریحی

پروسه خرید املاک در آنتیگوا و باربودا

پروسه خرید املاک در آنتیگوا و باربودا به صورت نسبتا آسانی امکان پذیر است اما باید به بسیاری از افراد توصیه کرد تا در این مسیر از مشورت های درست استفاده کنند تا در مسیر مهاجرت به آنتیگوا و باربودا دچار مشکل نشوند و بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند.

برای ورود به آنتیگوا و باربودا از طریق خرید ملک، باید یک پروسه مشخص را طی کرد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

پروسه خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

با خرید املاک در کشور آنتیگوا و باربودا فرد می توان پروسه مهاجرت به این کشور را به درستی طی کند و به عنوان یکی از شهروندان این کشور به امکانات لازم در این رابطه دست پیدا کند.

هزینه هر متر خانه در آنتیگوا و باربودا

افرادی که قصد دارند در آنتیگوا و باربودا ملکی را خریداری کنند، این فرصت را خواهند داشت که با کمترین مقدار ممکن نیز ملک را خریداری کنند ولی در صورتی که فردی بخواهد از طریق خرید املاک، به اقامت آنتیگوا و باربودا دست پیدا کند، باید حداقل 400000$ (دلار) را به عنوان سرمایه خود وارد این کشور کند. نکته جالب در این رابطه آن است که فرد می تواند به کمک یک فرد دیگر این سرمایه را وارد آنتیگوا و باربودا کند و به همین دلیل کمترین فشار به فرد در رابطه با مسیرهای خرید ملک به فرد وارد خواهد شد.

هزینه خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

البته باید به این نکته توجه کرد که فرد نمی تواند با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 400000$ (دلار) کل پروسه را طی کند چراکه در حدود 15% تا 20% از هزینه ملک را نیز باید به عنوان هزینه های دولتی خرید ملک به عنوان شهروند خارجی پرداخت کند. در صورتی که فرد شهروندی این کشور را در اختیار داشته باشد، هزینه های انتقال ملک برای او به حدود 10% تا 12% از قیمت ملک کاهش پیدا می کند و این خود یکی از امتیازاتی است که می توان از طریق خرید ملک و دریافت اقامت این کشور به دست آورد. شما نیز در صورتی که در جستجوی مسیری برای مهاجرت به آنتیگوا و باربودا هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این مسیر همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *