ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در سنت لوسیا

خرید ملک در سنت لوسیا

خرید ملک در سنت لوسیا برای تمامی افرادی که قدرت و توان مالی کافی جهت خرید ملک در این کشور را دارند، امکان پذیر است. سنت لوسیا به عنوان یکی از بهترین جزایر کارائیب، مکانی فوق العاده برای زندگی و سرمایه گذاری است. سنت لوسیا که به دلیل زیبایی، کیفیت زندگی، مشوق های مالیاتی و بازار پررونق املاک و مستغلات مشهور است، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. چه افراد به دنبال لیست املاک و مستغلات برای املاک رویایی خود باشند، یک خانه تعطیلات در سنت لوسیا با مشرف به دریای کارائیب، املاک تجاری یا حتی زمین های تجاری، این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است، متقاضیان را با مهم ترین نکات در مورد خرید ملک در این کشور جزیره ای در کارائیب شرقی آشنا می کند.

افرادی که به دنبال خانه ای در کارائیب هستند، باید در نظر داشته باشند که سنت لوسیا یک انتخاب عالی است. خانه‌ های فروشی در سنت لوسیا نه تنها به این دلیل که زیبا هستند، بلکه به این دلیل که به برخی از محبوب‌ ترین نقاط گردشگری در کارائیب نزدیک هستند، مطلوب هستند. نزدیکی خانه افراد در سنت لوسیا به این جاذبه ها ارزش آن را افزایش می دهد و آن را به عنوان یک ملک اجاره ای مطلوب تر می کند.

تاریخچه و مروری بر بازار املاک و مستغلات سنت لوسیا

سنت لوسیا، جواهری واقعی در دریای کارائیب، جزیره ‌ای است که به خاطر زیبایی ‌های خو مشهور است. این کشور که کوه های مسحورکننده پیتون را در خود جای داده است، دارای سواحل شنی طولانی تمیز، جنگل های بارانی سرسبز، آبشارهای با طراوت و صخره های مرجانی رنگارنگ است. سنت لوسیا با پروازهای مستقیم به ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و آلمان به خوبی به سایر نقاط جهان متصل است و هزینه زندگی ارزان ‌تر از بسیاری از کشورهای حوزه کارائیب و همچنین بازار بسیار پویا املاک و مستغلات است. مکانی فوق العاده برای خرید ملک انواع مختلفی از املاک برای فروش در سنت لوسیا وجود دارد. افراد می توانند خانه های خانوادگی، ویلاهای لوکس، کاندوهای مدرن، خانه های ییلاقی جذاب و ویلاهای تاریخی استعماری را با طیف وسیعی از قیمت ها پیدا کنند. برخی از بهترین امکان برای خرید ملک در سنت لوسیا در شمال غربی جزیره واقع شده ‌اند.

مانند:

  • خلیج رادنی
  • خلیج ماریگوت
  • کاستریس

از سال 2015، دولت برنامه شهروندی سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری را ایجاد کرده است و به افرادی که سرمایه گذاری قابل توجهی در اقتصاد کشور انجام داده اند، پاسپورت سنت لوسیا می دهد. اکنون می توان شهروندی سنت لوسیا را با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دریافت کرد.

چالش های اساسی خرید ملک در سنت لوسیا

خرید ملک در سنت لوسیا نیز همانند اغلب کشورهای مدرن جهان، در کنار مزیت های بی شماری که برای اتباع کشورهای خارجی به همراه دارد، دارای چالش های متعددی نیز در حوزه های مختلف می باشد. یکی از اصلی ترین چالش های خرید ملک در سنت لوسیا، روند پیدا کردن اقامتگاه مناسب در این کشور می باشد. زیرا این کشور سایت های ملکی متنوعی برای ارائه گزینه های مختلف به سرمایه گذاران بین المللی ندارد. دیگر چالش اساسی خرید ملک در سنت لوسیا، روند خرید ملک در این کشور می باشد، زیرا روند خرید ملک در این کشور بسیار زمان بر و طاقت فرسا می باشد.

در نمودار زیر می توانید روند خرید ملک در سنت لوسیا را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند خرید ملک در سنت لوسیا

شرایط خرید ملک در سنت لوسیا

2 راه برای خرید ملک در سنت لوسیا وجود دارد. خریداران می توانند با درخواست مجوز مالکیت زمین افراد خارجی، ملک در سنت لوسیا خریداری کنند و یا ملک سنت لوسیا را از طریق برنامه شهروندی با سرمایه گذاری خریداری کنند تا در ملک از پیش تأیید شده سرمایه گذاری کنید و پاسپورت سنت لوسیا را دریافت کنند.

در جدول زیر به گزینه های سرمایه گذاری در خصوص خرید ملک در سنت لوسیا اشاره شده است:

گزینه هانوع سرمایه گذاری
گزینه 1سرمایه گذاری حداقل 300000$ (دلار) در هتل ها و استراحتگاه های دارای مارک های برتر از قبل تایید شده
گزینه 2گزینه 2 : سرمایه گذاری حداقل 300000$ (دلار) در یک ملک بوتیک

برای خرید ملک در سنت لوسیا، متقاضیان باید به لیست املاک و مستغلات نگاهی بیندازند و خانه های سنت لوسیا را برای همه سلیقه ها پیدا خواهید کنند و اگر قصد داشته باشند سرمایه گذاری املاک و مستغلات سنت لوسیا خود را اجاره کنند، شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات مدیریت ملک را ارائه می دهند تا بتوانند درآمد اجاره ای خود را بدون استرس داشته باشند. در شمالی‌ترین نقطه جزیره، املاک کپ قرار دارد، توسعه ‌ای که در نزدیکی بزرگترین زمین گلف در سنت لوسیا قرار دارد. خلیج رادنی، منطقه توریستی محبوب با ده ها هتل و فروشگاه، بسیار نزدیک به املاک کپ قرار دارد. در طرف مقابل این جزیره قلعه Vieux قرار دارد که این نام را به دلیل قلعه نظامی باستانی مشرف به آب های جنوب کشور به خود اختصاص داده است.

افرادی که مطمئن نیستند که کدام منطقه برای خرید ملک در سنت لوسیا برای نیازهای آنها مناسب‌ تر است، حتما باید در نظر بگیرند که چه نوع سبک زندگی ممکن است بخواهند، علاوه بر اینکه در کجا می ‌توانند آسان ‌ترین و سودآورترین سرمایه‌ گذاری را پیدا کنند.

شرایط خرید ملک در سنت لوسیا

 

قیمت خرید ملک در سنت لوسیا

بسته به نوع ملک و مکان، قیمت های خرید ملک در سنت لوسیا متفاوت است. با شروع از 200000$ (دلار) افراد می توانند یک خانه زیبای محلی خریداری کنند. قیمت کاندوها و خانه های ییلاقی مدرن نیز در سنت لوسیا حدود 300000$ (دلار) است، در حالی که ویلاهای ساحلی حدود 990000$ (دلار) قیمت دارند. به ‌علاوه، خریداران ملک در سنت لوسیا می توانند املاکی مانند آپارتمان‌ ها در ساخت اسکله ‌های دردار، خانه ‌های استعماری تاریخی، و کلبه ‌ها را با طیف وسیعی از قیمت‌ ها پیدا کنند. علاوه بر این، قیمت املاک دولتی از پیش تأیید شده از 300000$ (دلار) شروع می شود و عمدتاً هتل ها و استراحتگاه های با مارک های سطح بالا یا دارایی های بوتیک هستند. متقاضیان برای خرید ملک در سنت لوسیا علاوه بر قیمت ملک حتما باید با هزینه دریافت مجوز زمین داری خارجی ها در این کشور آشنای باشند.

در نمودار زیر به مقایسه هزینه مجوز زمین داری در سنت لوسیا اشاره شده است:

هزینه مجوز زمین داری در سنت لوسیا

سنت لوسیا کاملا ارزش خرید ملک را دارد و در این کشور افراد می توانند ملک رویاهای خود را در یکی از زیباترین جزایر کارائیب به دست آورند و از کیفیت بالای زندگی بهره مند شوند. سنت لوسیا با معافیت های مالیاتی بسیار مطلوب، هزینه کم زندگی و بازار املاک و مستغلات عالی، مکانی برای خرید ملک در کارائیب است. سرمایه گذاران و خریداران خارجی ملک در سنت لوسیا می توانند با تشکر از برنامه شهروندی سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری، ملک از پیش تأیید شده را خریداری کنند و گذرنامه سنت لوسیا را در کمتر از 3 ماه دریافت کنند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار هموطنان عزیز هستند تا در زمینه های مختلف حقوقی اطلاعات کامل و بهترین خدمات را ارائه دهند.

سوالات کلیدی در خصوص خرید ملک در سنت لوسیا

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص خرید ملک در سنت لوسیا، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما در ان زمینه پاسخ دهیم. مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • روند خرید ملک در سنت لوسیا برای اتباع ایرانی چگونه است؟ به طور کلی روند خرید ملک در سنت لوسیا برای اتباع کشورهای ثالث، به ویژه اتباع ایرانی بسیار دشوار خواهد بود. زیرا روند درخواست برای اتباع کشورهای ثالث دارای بوروکراسی های اداری پیچیده ای می باشد.
  • آیا برای خرید ملک در سنت لوسیا باید اقامت این کشور را داشته باشیم؟ تمامی افرادی که قصد خرید ملک در سنت لوسیا را دارند، باید در قدم اول برای دریافت اقامت این کشور اقدام نمایند، زیرا بدون اقامت سنت لوسیا اجازه خرید ملک در این کشور را نخواهید داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *