ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در هلند

خرید ملک در هلند

خرید ملک در هلند در سال 2024 چه شرایط و ویژگی هایی دارد و با چه مبالغی میتوان در این کشور ملک خرید و به اقامت این کشور دست پیدا کرد؟ هلند یکی از کشورهای تراز اول اروپایی برای زندگی، کار و تحصیل است. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند ممکن است برای اقامت، این کشور را انتخاب کنند. اما باید این را دانست که هلند از نظر هزینه های زندگی یکی از گران ترین کشورهای اروپایی است و شاید هر فردی از عهده مسائل مالی مربوط به آن برنیاید. هزینه خرید مسکن در این کشور، مخصوصا پایتخت آن نیز بالاست و ما سعی داریم به ویژگی های آن و مخارج مربوط به خرید ملک در هلند بپردازیم. شما می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص خرید ملک در هلند مشاوره تخصصی لازم را کامل و جامع دریافت بفرمایید.

  • قیمت خانه در هلند چگونه است؟
  • ارزان ترین شهرهای کشور هلند کدام است؟
  • خرید ملک در هلند چه امتیازاتی را به همراه دارد؟
  • قیمت خانه در هلند به تومان چقدر است؟
  • آیا سایت خرید خانه در هلند وجود دارد؟
  • قیمت زمین کشاورزی در هلند به چه میزان است؟
  • آیا خرید مزرعه در هلند منجر به اقامت می شود؟
  • قیمت خانه ویلایی در هلند چقدر است؟

اتباع خارجی می توانند آزادانه در هلند ملک و املاک خریداری نمایند اما مهم است که قبل از خرید خانه خود از ویژگی های بازار مسکن در هلند آگاه شوید. ممکن است شما به هلند نقل مکان کرده باشید یا در کشور جدیدی سکنی گزیده باشید. هیچ محدودیتی برای شهروندان خارجی در خرید مسکن در هلند وجود ندارد اما باید زمان بگذارید تا در مورد بازار مسکن هلند اطلاعاتی بدست آورید تا بدانید خرید املاک در این کشور به چه صورت انجام می پذیرد.

قیمت خانه در هلند 2024

هلند به دلیل معماری و طراحی منحصر به فرد خود شناخته شده است و این در پیشنهادات املاک و مستغلات این کشور منعکس شده است. بسیاری از املاک دارای ویژگی‌ های خاص مانند پنجره ‌های بلند، نماهای پرآذین و فضای داخلی بزرگ هستند. گزینه های املاک و مستغلات از کلاسیک تا معاصر متغیر است، به این معنی که خریداران گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. علاوه بر این، بسیاری از خواص دارای ویژگی های سازگار با محیط زیست مانند پانل های خورشیدی و سیستم های گرمایشی با انرژی کارآمد هستند که آنها را نه تنها زیبا، بلکه پایدار و مقرون به صرفه می کند. قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 4,193.61 $ (دلار) و قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز شهر 2,794.24$ (دلار) است.

قیمت خانه در هلند به تومان

بر اساس  تجزیه و تحلیل منطقه ای NVM ، قیمت ها در مقایسه با سال گذشته در مناطق بزرگ آمستردام و روتردام همچنان حدود 5.4% کاهش یافته است. با این حال،  انجمن املاک و مستغلات آمستردام MVA  می گوید که اعضای آن در سه ماهه سوم سال کمتر از 1600 خانه داشتند و قیمت ها در پایتخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4.3% افزایش یافته است. اگرچه میانگین قیمت درخواستی فروشندگان با 26000€ (یورو) به €680000 (یورو) کاهش یافته است، اما قیمت هر متر مربع %7 افزایش یافته و به 7626€ (یورو) رسیده است. آمارها نشان داده اند که در 3 ماه گذشته تقریباً 33500 خانه را به قیمت متوسط ​​422000€ (یورو) فروختند. NVM مسئول حدود 70% از فروش خانه است. قیمت خانه در هلند به تومان 22007300000 است.

خرید یا اجاره ملک در هلند در 2024

بر اساس اطلاعات منتشر شده در ژانویه 2024 توسط مرکز آمار هلند و ثبت زمین، قیمت خانه های موجود در هلند تنها 8.8% در 3 ماهه دوم سال گذشته افزایش یافته است. این در حالی است که مبلغ شارژ آپارتمان ها معمولا هر سال 13% افزایش پیدا می کند. این افزایش قیمت بر سطح بازار معاملات نیز تاثیر گذاشته است. در 3 ماهه دوم سال گذشته تعداد 533 هزار خانه فروخته شد که این میزان در قیاس با فروش سال قبل 9.3% کاهش یافته است.

خرید ملک در یک کشور دیگر بدون توجه به نحوه عملکرد بازار می تواند کار پیچیده ای باشد و سیستم املاک و مستغلات هر کشور شرایط منحصر به فرد خود را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه زندگی در هلند می توانید به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

تامین بودجه برای خرید ملک در هلند

در ابتدا شما باید بودجه خود را تعیین کنید و با یک مشاور مسکن معتبر ملاقات و مشورت کنید. بسیاری از حسابگرهای اینترنتی در زمینه املاک وجود دارد که حداکثر هزینه ای که باید در زمینه رهن یا خرید مسکن پرداخت نمایید را همراه با اطلاعات دیگر در اختیار شما قرار می دهند. اما مراقب باشید زیرا قوانین مهاجرت می تواند برای مهاجران متفاوت باشند و برخی از عوامل پنهان ممکن است باعث تعجب و غافلگیری شما شود به همین جهت بهتر است از وکلای مهاجرت کمک بگیرید.

تامین بودجه برای خرید ملک در هلند

جستجو و خرید خانه در هلند

پیدا کردن ملک در کشور هلند همانند سایر کشورهای دیگر جهان از طریق روزنامه، آنلاین و مراجعه به دفاتر و آژانس املاک امکان پذیر است. برخی از وب سایت های معتبر یافتن ملک در کشور هلند عبارتند از:

  • funda.nl
  • pararius.com/english

باید در نظر داشت که بسیاری از بنگاه های معاملات مسکن نیز در هلند به شهروندان کمک خواهند کرد تا بتوانند خانه مورد نظر خود را پیدا کرده و نسبت به خرید آن اقدام کرد. افرادی که در این مسیر قرار می گیرند باید به عنوان حق مشاوره خود مبلغی را به مشاورین املاک در هلند پرداخت کنند که درصد مشخصی از قیمت مسکن است.

مزایای خرید ملک در هلند

در سال 2024، 69% از جمعیت هلند صاحب خانه بوده اند. این رقم در مقایسه با فرانسه یا آلمان به طور قابل توجهی بالاتر اما با بریتانیا و ایالات متحده برابر است. قیمت املاک در سال های اخیر به شدت افزایش یافته که بخشی از آن به دلیل کمبود مسکن در شهرهای اصلی – اوترخت، آمستردام، روتردام و لاهه است. با این حال، نرخ بهره وام مسکن همچنان پایین است و برخی از بانک ها وام مسکن 100٪ ارائه می دهند. قیمت خرید خانه در هلند بالا است و هزینه های جانبی خرید خانه در هلند روز به روز افزایش می یابد. با این وجود، داشتن یک خانه معمولاً در درازمدت منطق مالی خوبی دارد. هزینه های وام مسکن اغلب کمتر از اجاره است.

این امر به ویژه زمانی که قیمت اجاره هر سال افزایش می یابد برای مالکان بصرفه بنظر می آید. با این حال، باید بازار را بر اساس منطقه به منطقه ارزیابی کنید و تصمیم گرفت که آیا خرید در حال حاضر عاقلانه است یا خیر. چرا که هزینه های مبادله و قیمت های بالا در شهرهای بزرگ می تواند تعادل را تغییر دهد. از سوی دیگر اجاره و رهن خانه، مزایای مخصوص به خود را دارد. با اجاره ملک هزینه های اولیه کمتر و آزادی عمل بیشتری بابت زندگی در محله های مختلف خواهید داشت. خرید ملک در این کشور برای افرادی مناسب است که پیش تر مهاجرت به هلند را تجربه کرده اند چراکه از این طریق نمی توان به اقامت رسید.

قیمت خانه در هلند

بازار املاک در هلند در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا همیشه قیمت مسکن نسبتا پایینی داشته است. با این حال، این قیمت ها به طور پیوسته در دو سال گذشته به دلیل افزایش رقابت افزایش یافته است زیرا خانه های کمتری برای اجاره و فروش وجود دارد. در هلند، خرید خانه در مرکز شهر به طور متوسط ​​بین 3400€ تا 9500€ (یورو) برای هر متر مربع هزینه دارد، در حالی که قیمت ملک در خارج از مرکز شهر بین 2500€ تا 6000€ (یورو) است. هزینه متوسط ​​اجاره یک خانه 2000€ (یورو) و ساخت یک خانه مناسب حدود 2500€ (یورو) برای هر متر مربع است.

سلامت و بیمه ملک در هلند

به مناظر و محیط های نزدیک و اطراف خانه نگاهی بیاندازید. مطمئن شوید که پایه و اساس خانه را بررسی کرده و هر تعمیری که لازم است، اگر انجام نشده باشد ممکن است هزینه زیادی روی دستان شما بگذارد. مسکن جدید خود را بیمه نمایید. به عنوان یک صاحب خانه بیمه هایی را که برای ملک انجام دهید شامل:

  • صاحب خانه
  • خانواده
  • مسئولیت

وام مسکن برای خرید ملک در هلند

وجوه خارجی را می توان به یک دفتر اسناد رسمی هلندی منتقل کرد، که به محض تکمیل کلیه امور اداری و به روز رسانی مالکیت ملک، وجوه را به فروشنده ملک ارسال می کند. هلند هیچ کنترلی برای تبادل ارز ندارد و اساساً هر کسی می تواند یک حساب بانکی هلندی باز کند. اگر قصد دارید به عنوان یک مهاجر در هلند اقامت داشته باشید، این امکان وجود دارد که برای خرید خانه اول خود با انتخاب های مختلف برای وام مسکن اقدام کنید. اکنون به دلیل افزایش گزینه های مهاجرتی که اخیرا توسط بانک های هلندی ارائه شده است، دریافت وام مسکن در هلند برای شهروندان غیر هلندی کمی آسان تر است. با این حال، عوامل بسیاری در اخذ وام مسکن نقش دارند.

اگر می خواهید وام مسکن بدون تابعیت یا تابعیت هلندی بگیرید، وام دهندگان وام مسکن نه تنها ملیت شما را در نظر می گیرند، بلکه عواملی مانند نوع درآمدی که دارید و آیا قرارداد کار برای مدت نامحدود دارید یا خیر و وضعیت خانوادگی شما (و مخارج) بستگی دارد. زمانی که یک خارجی بدون پاسپورت هلندی خانه ای در هلند خریداری می کند، وام دهنده وام مسکن با چندین خطر مواجه می شود. بزرگترین خطر این است که شخصی که ممکن است به کشور دیگری برگردد و توافق را زیر پا بگذارد، وام مسکن در هلند دریافت کند. چند سال پیش بانک ها تلاش کردند به مهاجران وام مسکن بدهند. این محدودیت ها با دقت زیادی توسط مهاجران دنبال شد. بانک ها در حال حاضر ریسک های کمتری را در نتیجه درک می کنند.

در قسمت زیر شاهد شرایط اخذ وام مسکن برای خرید ملک در هلند هستید:

شرایط اخذ وام مسکن برای خرید ملک در هلنددر انتها ضمن تشکر از شما عزیزان در رابطه با مطالعه مقاله خرید ملک در هلند، مفتخریم عنوان نماییم که کادر مجرب مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره در حال تلاش برای تحقیق و توسعه امور مهاجرتی است. لذا صمیمانه دعوت می نماییم تا در صورت نیاز به کسب مشاوره و راهنمایی بیشتر با موسسه ما تماس حاصل فرمایید تا مشاورین متخصص در امور مهاجرت در این موسسه پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

سوالات پرتکرار در خصوص خرید ملک در هلند

هلند یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است و جذابیت فراوانی برای مهاجران دارد. در این بخش سوالات همیشگی در خصوص خرید ملک در هلند را بررسی می کنیم:

  • آیا خرید ملک در هلند روش مناسبی برای اخذ اقامت این کشور است؟ خیر از طریق خرید ملک در هلند امکان اخذ اقامت این کشور وجود ندارد.
  • آیا شهروندان خارجی اجازه خرید ملک در هلند را خواهند داشت؟ هیچ منع قانونی برای خرید املاک در هلند برای شهروندان غیر اروپایی وجود ندارد.
  • آیا می توان ملک خریداری شده در هلند را به اجاره سپرد؟ بله این امکان برای مالکان وجود دارد و می تواند منبع مناسبی برای اخذ درآمد باشد.
4.9/5 - (21 امتیاز)

44 دیدگاه برای “خرید ملک در هلند

  1. Aida Adibi گفت:

    سلام، یه سوالی راجع به خرید خونه در هلند دارم که مربوط به پدر و مادرم هست. ایا میتونن در هلندخونه بخرن و توش زندگی کنن؟ یا باید اقامت داشته باشن؟ ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر خرید ملک در هلند منجر به دریافت اقامت نمیشه

  2. شیما گفت:

    با سلام ، من میخاستم قیمته یک آپارتمانت یک خوابه‌در شهره ارنهیم کشور هلند را بدنم. و می خاستم بدنم آیا یک فرد خارجی می‌تواند ملک در هلند بخرد؟ لطفان خبر بدهید. ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید ملک خریداری کنید ولی باعث گرفتن اقامت نخواهد شد.
      هزینه خرید ملک هم بستگی به جایگاهش داره و می تونه بین 350 تا 1300 یورو برای یک متر مربع باشه

  3. نیلوفر گفت:

    خوب اگر بعد بخواهیم بفروشیم امکانش هست و قوانین خاصی نداره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید بفروشید

  4. امیر گفت:

    سلام از کجا میتوانم قیمت زمین خالی در هلند رو بفهم

    1. داوری گفت:

      سلام
      زمین خالی با این عنوان که میفرمائید در هلند نداریم
      اگر قصد خرید ملک دارید در سایت های فروش آپارتمان در اینترنت میتونید پیدا کنید

  5. محبوب گفت:

    سلام پس اگر با خرید ملک در هلند نمیتوان اقامت گرفت؟ پس بخریم باهاش چکار کنیم؟ وقتی که هدف ما اقامت است?

    1. داوری گفت:

      سلام
      خرید ملک برای فردی در این کشور با ارزشه که در اونجا زندگی میکنه اما به خاطر اخذ اقامت این کار رو انجام ندید و به روش های دیگه ای برای اخذ اقامت فکر کنید

  6. اشکان رییسی گفت:

    برنامه های اقامت طلایی برای همین موضوعات پس تعریف شده ؟ که البته تو هلند نمیشه این اتفاق بیفته

    1. داوری گفت:

      سلام
      گلدن ویزاها رو اگر میفرمائید همینطوره

  7. امید گفت:

    آیا برای خرید مسکن تسهیلات برای افراد مهاجر تعلق میگیرد یا خیر؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر شما اگر هزینه خرید مسکن رو نداشته باشید نباید برای این روش اقدام کنید

  8. کرمی گفت:

    در مورد قیمتهای ملک در هلند هم مقاله ای وجود داره؟
    ایا بهتر نیست در شهرهایی غیر امستردام ملک رو خرید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد هزینه های خرید ملک همین مقاله رو تا انتها مطالعه نمایید

  9. leilakk گفت:

    با سلام. لطفا در مورد اوضاع خرید مسکن در این کشور دقیق تر توضیح بدین. با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      کدوم قسمتش برای شما ابهام داره بفرمائید در اون مورد راهنماییتون کنم

  10. طلایی پور گفت:

    با سلام.
    ممنون از سایت عالیتون

  11. amir abbas گفت:

    بابت مطلب خوبتون در مورد خرید ملک در هلند تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد خرید ملک در کشور ترکیه هم مطلب بذارید

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله خرید ملک در ترکیه رو مطالعه نمایید

  12. امید گفت:

    خرید ملک بصورت اجاره به شرط تملیک در هلند وجود دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر

  13. هما خسروى گفت:

    خريد ملك پرتغال اقامت ميده و خيلى بهتر بنظر مياد

    1. داوری گفت:

      سلام
      اون هم گزینه خوبیه اما بهتر از چه نظر میفرمائید؟

  14. تبسم گفت:

    آیا خرید ملک در هلند منجر به اقامت می شود؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      صرفابا خرید ملک خیر اما در صورتی که یک اقامتی داشته باشید این امکان وجود داره

  15. قراری گفت:

    لطفا درباره اخذ اقامت در هلند توضیح دهید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله اقامت در هلند رو مطالعه نمایید

  16. Erfan گفت:

    خرید ملک در هلند بدون ویزای اقامت دائم امکان پذیر است؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید نوعی اقامت رو داشته باشید تا بتونید خرید ملک رو انحام بدید

  17. نظریان گفت:

    سلام درباره شرایط روادید تحصیلی هلند نیز توضیح بدید. مرسی از مطالب بروزتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      تحصیل در هلند رو مطالعه نمایید

  18. سحر گفت:

    سلام
    لطفا در مورد ویزای کاری هلند توضیح دهید.
    ممنون از مطالب به روزتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله کار در هلند رو مطالعه نمایید

  19. امیر گفت:

    مقاله خوب و سودمندی بود.
    ممنون

  20. مشایخی گفت:

    سلام ممنونم از سایت خوبتون‌، سوالم اینه که برای خرید ملک در هلند محدودیت اساسی وجود داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      محدودیت اساسی رو متوجه نمیشم اگر شرایطش رو داشته باشد که در مقاله ذکر شده میتونید ملک خریداری کنید

  21. محمد رسایی گفت:

    آیا این فرصت برای ایرانیان وجود دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در صورت اخذ پاسپورت بله میشه ملک رو خریداری کرد

  22. محمدحسین گفت:

    خرید ملک در هلند چقدر سرمایه نیاز داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مقاله هزینه های خرید ملک ذکر شده

  23. hiva گفت:

    با سلام
    بسیار از سایت خوبتون ممنونم،ایا برای خرید ملک در هلند نیاز به ضامن هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *