ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در وانوآتو

خرید ملک در وانوآتو

متقاضیان با خرید ملک در وانوآتو می توانند آب‌ های آبی فیروزه ‌ای درخشان و پرندگان استوایی را به تصویر بکشند که در حالی که پرتوهای خورشید از میان درختان خرما قابل مشاهده هستند. وانوآتو یک کشور جزیره کوچک اقیانوسیه است که توسط اقیانوس آرام جنوبی احاطه شده است. این کشور در طول سالیان متمادی تعداد زیادی مهاجر را از گوشه و کنار جهان جذب می کند. برای افرادی که به فکر جابه‌ جایی یا سرمایه‌گذاری در این کشور هستند، خبر خوب این است که بازار وانوآتو در حال رونق است، زیرا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات راهی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاران باهوش برای دستیابی به اهداف خود است. در این راهنما، همه چیزهایی که متقاضیان باید در مورد ملک در وانوآتو بدانند، توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده اند.

وانواتو خرید ملک را برای خارجی ها آسان کرده است و برای سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات این کشور لازم نیست متقاضیان مقیم این کشور باشند. در وانوآتو هیچ محدودیتی در مورد نوع ملکی که می توان خریداری کرد وجود ندارد و هیچ محدودیتی برای تعداد املاکی که می توان در وانوآتو خریداری کرد وجود ندارد. شهروندان خارجی می توانند ملک خود را در وانوآتو به مدت طولانی بدون هیچ گونه مجوز یا گواهی تجاری اجاره دهند و هیچ مانعی برای بازگرداندن وجوه حاصل از فروش یا اجاره ملک در وانوآتو وجود ندارد. سرمایه گذاری در یک ویلا در کنار آب در اقیانوس آرام جنوبی خیره کننده ممکن است مانند یک رویا به نظر برسد، اما خرید ملک در بهشت ​​از آن چیزی که متقاضین فکر می کنند امکان پذیرتر است. در ادامه با شرایط خرید ملک در وانوآتو بیشتر آشنا خواهید شد.

شرایط خرید ملک در وانوآتو

بازار ملک در وانوآتو با نوسانات جزئی ثابت است. سرمایه گذاری و خرید ملک در وانواتو مزایای زیادی دارد، از جمله داشتن خانه در یک منطقه بهشتی، بدون مالیات بر دارایی یا درآمد، بازار ملک با ثبات با فرصتی برای بازگرداندن سرمایه خود در بازده. اما اولین سوالی که در ذهن سرمایه گذاران و خریداران ملک در وانوآتو ایجاد می شود این است که آیا متقاضیان خارجی می توانند اقدام به خرید ملک در وانوآتو کنند یا خیر. جواب این سوال بله می باشد و هیچ محدودیتی برای خرید ملک توسط خارجی ها در وانوآتو وجود ندارد. چه ملک تجاری باشد و چه ملک مسکونی، سرمایه گذاران خارجی می توانند بدون محدودیت اقدام به خرید آن در وانوآتو کنند. در واقع بازار وانوآتو در حال رونق است که نشان دهنده همبستگی مثبت بین سرمایه گذاری املاک خارجی و اقتصاد است.

خرید ملک در یونان

در نمودار زیر به هزینه هایی که باید برای خرید ملک در وانوآتو (براساس قیمت خرید) پرداخت شود اشاره شده است:

هزینه های جانبی خرید ملک در وانواتو

ممکن است در زمان خرید ملک در وانوآتو از یک غیرشهروند خواسته شود که یک مرجع مالی و یک مرجع حرفه ای از یک شرکت محلی برای خریدهای شهری ارائه دهد. ثانیا، هیچ الزامی برای صاحبان املاک یا ساکنان قانونی برای زندگی در وانواتو وجود ندارد.  بنابراین خرید ملک و عدم زندگی در جزیره کاملا امکان پذیر است و سرمایه گذاران می توانند بلافاصله بعد از خرید ملک خود در وانوآتو این کشور را ترک کنند.

مراحل خرید ملک در وانوآتو

خرید ملک در خارج از کشور ممکن است فرآیندی پیچیده به نظر برسد، اما وقتی نوبت به خرید ملک در وانوآتو می رسد، در واقع کاملاً ساده است.

مراحل خرید ملک در وانوآتو به شرح زیر است:

مراحلامور
1یافتن ملک مناسب با یا بدون کمک یک متخصص املاک محلی
2امضای قرارداد و پرداخت سپرده (10% قیمت خرید) پس از توافق بر سر قیمت خرید
3ثبت درخواست انتقال ملک به نام خریدار توسط فروشنده
4تعیین تکالیف تمبر و ثبت در اداره ثبت اسناد زمین محلی
5انجام بازرسی قبل از تسویه مبلغ خرید ملک
6اتمام مراحل خرید ملک با ارائه سه سند اصلی انتقال ملک، یک کپی از عنوان ثبت شده و صورت‌ حساب تسویه حساب

به طور کلی حدود 155 روز طول می کشد تا یک معامله نهایی شود و انتقال ملک در وانوآتو انجام شود و شایان ذکر است که تسویه حساب برای خرید ملک در وانوآتو معمولا در دفتر نماینده یا وکیل فروشنده انجام می شود.

پروسه خرید ملک در وانواتو

اسنادی که معمولاً در هنگام تسویه به خریدار تحویل داده می شوند عبارتند از:

  • سند اصلی انتقال که قبلاً توسط فروشنده انجام شده است.
  • کپی عنوان ثبت شده
  • بیانیه تسویه حساب
  • آخرین رسید مالیات بر دارایی (یا نرخ ها)
  • آخرین رسید اجاره
  • قرارداد اجاره (در صورت وجود)
  • اسناد شرکت (در صورت وجود)

دلایل خرید ملک در وانوآتو

خرید املاک و مستغلات در جزیره وانواتو یک گزینه فوق العاده برای مهاجرانی است که به دنبال داشتن یک خانه تعطیلات یا مقصد دوم برای نیازهای سبک زندگی خود هستند. به همین ترتیب، سرمایه گذاران خارجی از شنیدن اینکه بازار املاک و مستغلات در وانوآتو با ثبات است و انواع املاک مقرون به صرفه فراوانی ارائه می شود، خوشحال خواهند شد. به طور کلی، بازگشت سرمایه در وانوآتو یک امکان بسیار واقعی است و موجب جذب سرمایه گذاران واقعی به این کشور می شود.

شرایط کلی خرید ملک در اسپانیا

دلایل خرید ملک در وانوآتو عبارتند از:

  • یکی از معدود کشورهای جهان است که املاک کنار آب ارزان تر از املاک 1 خوابه در شهر یا حومه شهر است.
  • طیف وسیعی از املاک و زمین در دسترس برای همه بودجه ها و سلیقه ها
  • بدون مالیات بر دارایی
  • آب و هوای گرم
  • سواحل و تالاب های دست نخورده
  • مردم محلی با رفتار گرم و دوستانه
  • پروازهای ۲ تا ۴ ساعته از بریزبن، سیدنی، اوکلند، ملبورن، کالدونیای جدید و فیجی

وانوآتو طیف وسیعی از گزینه های املاک و مستغلات که ارزش استثنایی برای پول ارائه می دهد و بخش های ساحلی مقرون به صرفه و به همان اندازه خیره کننده می باشند. علاوه بر این، در وانوآتو املاک ساحلی با امکانات زندگی مدرن راحت و مناظر خیره کننده از اقیانوس گزینه های منحصر به فردی به خریداران و سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهند. هموطنان محترمی که مایل به خرید ملک در وانوآتو هستند و یا قصد دارند از روش های دیگر اقدام به مهاجرت به این کشور کنند، می توانند مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا از تمامی شرایط، مراحل، امور و هزینه ها اطلاعات کامل کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *