ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در گرنادا

خرید ملک در گرنادا

خرید ملک در گرنادا به معنای خرید ملک در کشوری است که جواهری در جنوب کارائیب است، به طرز خیره کننده ای زیبا و آرام می باشد و دارای بازار ملک در حال ظهور، برای خریداران خانه دوم و بازنشستگان گزینه ایده آل می باشد. افرادی در حال حاضر به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در گرنادا فکر می کنند اما از خود می پرسند بهترین مکان ها برای خرید ملک در گرنادا کجا هستند یا چگونه می توانم به عنوان یک خریدار خارجی در گرنادا ملک داشته باشم، می توانند با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا پایان این نوشتار اطلاعات کاملی درباره شرایط خرید ملک در گرنادا کسب کنند.

بسیاری از مهاجران به فکر یافتن مکانی برای خرید خانه و مکانی برای بازنشستگی هستند. گرنادا کشوری گرم می باشد که انگلیسی زبان اصلی آن است و درختان نخل نارگیل زیادی در آن قابل مشاهده می باشند و مهمتر از همه، مکانی است که املاک در آن معقول هستند. اگر همه اینها جذاب به نظر می رسد، پس کشور جزیره ای گرنادا باید در صدر فهرست سرمایه گذاران باشد. علاوه بر زیبایی طبیعی چشمگیر آن، آب و هوای آن تقریباً عالی است و میانگین دمای بالا از 75 درجه تا 87 درجه (24 تا 30 درجه سانتی گراد) است. راهنمای ما هموطنان عزیز را در فرآیند خرید ملک در گرنادا از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند، از جمله مقدمه ای بر بازار املاک و مستغلات، فرآیند خرید و مالیات هایی که باید از آنها آگاه بود.

معرفی گرنادا و آشنایی با این کشور

گرنادا کشوری دست نخورده، آرام و دوستانه می باشد که یک مقصد محبوب برای خریداران ملک در خارج از کشور است که به دنبال لذت بردن از زندگی جزیره ای بت به دور از شلوغی هستند. گرنادا که به دلیل تولید جوز هندی، دارچین و کاکائو در این جزیره به جزیره ادویه معروف است، با جنگل‌ های بارانی سرسبز، آبشارهای دیدنی و بیش از 45 ساحل زیبا، محل بسیار مناسبی برای اقامت و زندگی و همچنین سفر می باشد. آب ‌های اطراف گرنادا و جزایر خواهر Carriacou و Petite Martinique به همان اندازه تماشایی هستند و برخی از بهترین مکان‌ های غواصی در جهان و اولین پارک مجسمه ‌سازی زیر آب در جهان را ارائه می ‌دهند.

با بهره گیری از جذابیت دریای فیروزه ای و مجاورت آن با گرنادین ها، از جمله توباگو کیس و بکیا، این جزیره جنوبی کارائیب در حال ظهور به عنوان یک مرکز بین المللی قایق بادبانی با اسکله سوپرقایق تفریحی است. این جزیره کارائیب شرقی در سال 1973 از بریتانیای کبیر استقلال یافت و پس از تهاجم و جنگ کوتاه با ایالات متحده در سال 1983، حکومت دموکراتیک و نظام سیاسی پایدار بوده است. کوه‌ های زیبای گرمسیری گرنادا، آبشارهای روان و سواحل شلوغ، همان چیزی است که کارت پستال‌ ها از آن ساخته شده ‌اند و آب‌ های آن به لطف بادهای تجاری مداوم برخی از بهترین غواصی و قایقرانی را در جهان ارائه می‌ دهند.

معرفی گرنادا و آشنایی با این کشور

بررسی بازار خرید ملک در گرنادا

در سال های اخیر بازار املاک و مستغلات گرنادا رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. خریداران خارجی به طور سنتی به سمت خانه‌ های مجردی در مناطق معتبر در جنوب جزیره از جمله خانه ‌های ساحلی و کنار آب گرایش داشتند. اخیراً تقاضا برای آپارتمان ها در استراحتگاه های حرفه ای افزایش یافته است زیرا خریداران بازگشت سرمایه را در اولویت قرار داده اند. علیرغم رشد بازار، قیمت املاک در گرنادا در حال حاضر معمولاً کمتر از سایر جزایر کارائیب با بازاری معتبرتر مانند سنت لوسیا است. با پیروی از سنت کیتس و نویس و آنتیگوا و باربودا در راه اندازی برنامه شهروندی با سرمایه گذاری، بازار املاک و مستغلات گرنادا به سرعت به توسعه خود ادامه می دهد و قیمت ها به تدریج افزایش می یابد.

در نمودار زیر به میزان (درصد از کل هزینه خرید ملک) هزینه های که باید خرید ملک در گرنادا پرداخت شود اشاره شده است:

هزینه های خرید ملک در گرانادا

این برنامه به متقاضیان واجد شرایط شهروندی کامل کشور جزیره ای را در ازای سرمایه گذاری در شهروندی تعیین شده گرنادا از طریق سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا در عوض، کمک به اقتصاد کشور ارائه می دهد. خارجی ها می توانند در گرنادا ملک بخرند و دولت گرنادا از سرمایه گذاری خریداران خارج از کشور استقبال می کند. هیچ محدودیتی برای خرید املاک و مستغلات در گرنادا توسط خریداران خارجی وجود ندارد و خریداران خارجی از حقوقی مشابه شهروندان گرنادا برخوردار هستند. برای خرید املاک و مستغلات در گرنادا، خریداران خارجی باید برای مجوزHolding Land  که هزینه ای معادل 10٪ قیمت خرید دارد و برای تایید 1 تا 6 ماه طول می کشد، درخواست دهند. از طرف دیگر، خرید ملک در یک پروژه املاک و مستغلات تایید شده ممکن است خریدار را واجد شرایط شهروندی کامل گرنادا از طریق برنامه شهروندی گرنادا با سرمایه گذاری کند.

شرایط خرید ملک در اسپانیا

مراحل خرید ملک در گرنادا

خرید ملک در گرنادا یک فرآیند نسبتا ساده است که معمولاً شامل مراحل زیر است:

مراحلامور
1آغاز جستجوی ملک در گرنادا
2پیدا کردن ملک مورد نظر و ارائه پیشنهاد به فروشنده
3تنظیم قرارداد فروش توسط وکیل فروشنده پس از پذیرفته شدن پیشنهاد کتبی ارائه شده
4پرداخت 10% سپرده که توسط وکیل فروشنده نگهداری می شود
5انجام جستجوی عنوان و بررسی دقیق توسط وکیل خریدار و انجام پرداهت نهایی
6پرداخت تمامی مالیات ها و هزینه مورد نیاز

دلایل خرید ملک در گرنادا

دلایل خرید ملک در گرنادا عبارتند:

  • بازار خرید ملک در گرنادا در حال ظهور با قیمت املاک کمتر از سایر نقاط توسعه یافته کارائیب است.
  • وجود طیف گسترده ای از فرصت های سرمایه گذاری ملکی که طیفی از سلیقه ها و نیاز ها را از آپارتمان های نوساز گرفته تا خانه ههای تاریخی تامین می کند.
  • بازار املاک و مستغلات از برنامه شهروندی گرنادا از طریق سرمایه گذاری بهره می برد.
  • گرنادا جزیره ای آرام می باشد که به خاطر زیبایی کوه های سبز و باشکوه و سواحل ماسه ای سفید و همچنین صمیمیت استثنایی مردم خود مشهور است.
  • مقصد غواصی بسیار مورد توجه که به عنوان پایتخت غواصی کارائیب شرقی شناخته می شود.
  • گرنادا یک مرکز قایق رانی بین المللی نوظهور با امکانات قایق رانی فوق العاده می باشد که دارای یک اسکله تفریحی فوق العاده قایق رانی می باشد.

متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هموطنان عزیز را برای خرید ملک در گرنادا، مهاجرت به این کشور و همچنین مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا از روش های مختلف یاری و راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *