ویزای تحصیلی

خوابگاه دانشجویی در تایلند

خوابگاه دانشجویی در تایلند

هر ساله متقاضیان زیادی برای ادامه تحصیل وارد کشور تایلند می شوند و یکی از سوالات مهم مطرح شده توسط متقاضیان در رابطه با محل اقامت در طول دوران تحصیل است. خوابگاه دانشجویی در تایلند محل مناسبی برای اقامت دانشجویان است و متقاضیان باید پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند. کشور تایلند دارای دانشگاه های معتبر در سطح بین المللی است همچنین هزینه های زندگی و شهریه تحصیل در این کشور پایین و ارزان می باشد به همین دلیل تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به این کشور زیاد می باشد. با توجه به افزایش مهاجرت تحصیلی به این کشور کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار تصمیم به بررسی خوابگاه دانشجویی تایلند دارند. اگر دانشگاه های تایلند را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اید این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

شرایط خوابگاه های دانشجویی در تایلند در 2022

با توجه به اشتراکات فرهنگی کشور تایلند با ایران و همچنین پرواز مستقیم از تهران به تایلند دانشجویان زیادی برای تحصیل کشور تایلند را انتخاب می کنند. با توجه به این موضوع که هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان از 40 کشور مختلف از دنیا برای ادامه تحصیل وارد کشور تایلند می شوند دانشجویان باید اقدامات لازم را پیش از ورود به این کشور در جهت رزرو خوابگاه دانشجویی انجام دهند. اگر قصد اقامت در خوابگاه دانشجویی را ندارید می توانید اقدامات لازم را در جهت رزرو آپارتمان های دانشجویی انجام دهید. در این کشور آپارتمان هایی به صورت خصوصی و گروهی برای اقامت دانشجویان در نظر گرفته شده است که دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی مشترک است. دقت داشته باشید که هزینه اقامت در این آپارتمان ها از خوابگاه های دانشجویی کمی گران تر است. اجاره آپارتمان های مشترک بین 150€ تا 300€ (یورو) است.

خوابگاه دانشجویی در تایلند به 2 بخش دولتی و نیمه خصوصی تقسیم می شوند. اگر قصد اقامت در خوابگاه های دانشجویی دولتی را دارید باید بدانید که برای اقامت در این خوابگاه ها شرایط مشخصی وضع شده است. در بیشتر خوابگاه های این کشور سالن های ورزشی وجود دارد و متقاضیان برای استفاده از آن باید هزینه های تعیین شده را پرداخت کنند. در سال 2022 شرایط خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های پزشکی بهتر از سایر خوابگاه ها است و امکانات بیشتری برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

شرایط خوابگاه های دانشجویی در تایلند

هزینه زندگی خارج از خوابگاه دانشجویی در تایلند

هزینه های زندگی با توجه به منطقه زندگی و سبک زندگی شما متفاوت است. هزینه های اقلام مصرفی بخش مهمی از هزینه های زندگی را به خود اختصاص می دهند، هزینه های اقلام مصرفی در این کشور ارزان است و دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه های کمی مواد مصرفی خود را تامین کنند. یکی دیگر از هزینه های زندگی مهم در این کشور هزینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی است، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مثل: مترو، تاکسی و اتوبوس در این کشور بسیار آسان است و دانشجویان می توانند به راحتی در سطح شهر در رفت و آمد باشند.

علاوه بر این دانشجویان باید هزینه های پوشاک، تفریح، بیمه دانشجویی و هزینه کتاب را نیز در نظر داشته باشند. با مطالعه مقاله هزینه زندگی در تایلند اطلاعات بیشتر و کامل تری در رابطه با هزینه های زندگی در تایلند کسب می کنید. از مزایای تحصیل در تایلند این است که دانشجویان می توانند با ارائه کارت دانشجویی تخفیفات در نظر گرفته شده استفاده کنند تا هزینه های زندگی آن ها کاهش یابد. برای اطلاع از شرایط کار در کشور تایلند به مقاله کار در تایلند مراجعه کنید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص هزینه های زندگی و شرایط اقامت در خوابگاه دانشجویی تایلند و آپارتمان های دانشجویی کسب کردید. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای شرایط تحصیل و محل اقامت در کشور های آسیایی و یا سایر کشورها با تیم مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و یا با دریافت وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *