ویزای تحصیلی

خوابگاه دانشجویی در هلند

خوابگاه دانشجویی در هلند

با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و پیشرفته در کشور هلند هر ساله متقاضیان زیادی برای ادامه تحصیل تلاش می کنند پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را به دست آورند. از چالش های متقاضیان بین المللی محل اقامتشان است، خوابگاه دانشجویی در هلند این امکان را به دانشجویان میدهد تا با هزینه کم اقامت نمایند. با توجه به تعداد بالای دانشجویان خارجی و بین المللی در این کشور متقاضیان باید پیش از ورود به این کشور اقدامات لازم را برای رزرو خوابگاه دانشجویی در هلند انجام دهند. مقاله ای که مطالعه می کنید به همت کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در رابطه با خوابگاه های دانشجویی هلند به نگارش درآمده است.

2.7/5 - (4 امتیاز)

6 دیدگاه برای “خوابگاه دانشجویی در هلند

  1. kimia گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 16 سالمه (سال بعد به پایه یازدهم میرم) رشتم ریاضی-فیزیک هست و معلدلم 19.54 هست. زبن انگلیسیم رو حدود 8,9 ساله در موسسه کانون زبان ایران (ili) میخونم و چند ترم مونده تا اخرین دوره اش تموم بشه و مدرک موسسه ام رو بگیرم، همینطور زبان فرانسوی رو در همین موسسه میخونم و زبان ترکی استانبولی هم بلد هستم. به صورت متوسط پیانو میزنم و عکاسی میکنم و از راهنمایی تا الان پژوهش های مختلفی انجام دادم.
    با این شرایط به نظرتون مهاجرت زیر 18 سال مناسب است یا مهاحرت بعد از دیپلم و یا تحصیل در مدارس بین الملل در ایران مثل مدرسه بین الملل شهید مهدوی؟ برای مهاجرت زیر 18 سال مدارس شبانه روزی مناسب هستند و چه کشوری رو پیشنهاد میکنید؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله به تواایی مالی شما بستگی داره. باید با مشاورین ما تماس بگیرید تا مسائل مختلف رو بررسی کنند. شما می تونید در کانادا تحصیل کنید در مدارس شبانه روزی و بعد وارد دانشگاه بشید یا این که در هنگامی که سنتون به 18 سال رسید برای مقطع کارشناسی توی کشورهای مختلف اقدام کنید

  2. کیمیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای سن 15 سال (به کلاس یازدهم ورود میکنم) گرفتن بورسیه تحصیلی ممکن هست و به نظرتون کار درستی هست؟ یا بعد از دیپلم مناسب تر است؟
    و برای تحصیل زیر 18 سال کشور های اروپایی رو پیشنهاد میدهید و یا کشورهایی مانند کانادا و استرلیا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر نگرانی بابت هزینه ها دارید بهتر هست کشوری مثل مجارستان رو برای تحصیل خودتون انتخاب کنید برای دوره های قبل از دانشگاه

  3. ف_واحدی گفت:

    سلام من 25 سالمه و لیسانس مهندسی آب از دانشگاه پیام نور دارم .نمره آیلتسم 7 شده
    میخواستم بپرسم بپرسم که آیا ممکنه از دانشگاه دلفت بورسیه شم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نمیگم غیرممکنه اما کار سختی در پیش دارید شانستون رو امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *