ویزای تحصیلی

خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

امروزه درخواست برای خواندن زبان کره ای در کره جنوبی روبه افزایش است و دلیل آن بهره گیری از مهارت زبان کره ای در تحصیلات دانشگاهی، بیزینس و یا کاریابی است. معمولا دوره های زبان کره ای در دانشگاه های این کشور مثل دانشگاه سئول برگزار شده و در دو سطح کاملا متفاوت یعنی سطح 6 و سطح 8 برگزار می شود. این دوره های یا به صورت فشرده و یک هفته ای و یا به صورت نرمال و ترمی برگزار می شود. متقاضیان در این دوره ها از امکانات و خدمات آموزشی پیشرفته و همچنین خوابگاه نیز برخوردار هستند. برای اطلاع از شرایط این دوره ها علاوه بر مطالعه مقاله حاضر می توانید از راهنمائی های کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز برخوردار شوید.

اما سوالات متداول درباره دوره های زبان کره ای عبارتند از:

  • شرایط تحصیل در دوره زبان کره ای در کره چگونه است؟
  • شهریه دوره زبان کره ای در کره چقدر است؟
  • آیا هزینه زندگی در کره جنوبی بالا است؟
  • شرایط درخواست ویزا برای شرکت در دوره زبان کره ای در کره چیست؟
  • آیا ایرانیان می توانند در دوره زبان کره ای در کره شرکت کنند؟
  • بهترین کالج زبان کره ای کدام است؟
  • بهترین کالج زبان کره ای در سئول کدام است؟
  • آیا امکان بورسیه زبان کره ای در کره جنوبی وجود دارد؟
  • آموزش زبان کره ای در کره جنوبی چقدر طول می کشد؟
  • آیا امکان تحصیل در رشته زبان کره ای در ایران وجود دارد؟
  • شرایط بورسیه رشته زبان انگلیسی در کره جنوبی چیست؟

رشد شدید سینمای کره و آشنایی بسیاری از مردم جهان با این کشور سبب شده است تا تمایل به مهاجرت به کره جنوبی نیز به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. در چنین شرایطی، یادگیری زبان کره ای می تواند یکی از اصلی ترین راه های مهاجرتی به این کشور باشد.

مهاجرت به کره جنوبی از طریق زبان

برای ایجاد تعادل بین اجماع و نیروی کار بین شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک، دولت سیاستی برای گسترش صدور ویزا برای اتباع خارجی در حال تحصیل و کار در مناطق حومه شهر در نظر گرفته است. دولت کره جنوبی تحصیلات عالی و مهاجرت به این کشور را تسهیل می ‌کند، با سرمایه ‌گذاری بر موضع در حال تحول خود در حمایت از مهاجرت و ارائه فرصت‌ های گسترده برای اقامت دائم و ابتکارات دولت، که شامل مشوق ‌های مالی هم برای موسسات و هم برای افراد می ‌شود، به طور قابل توجهی به این جذابیت کمک می ‌کند. علاوه بر این، برای کسانی که اقامت خود را تمدید می کنند و به نیروی کار پویا کشور کمک می کنند، حمایت شغلی همه جانبه وجود دارد.

شرایط خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

برنامه های زبان کره جنوبی برای انواع نیازهای دانشجویان طراحی شده است. برخی ها به دلیل نیاز به مهارت زبان کره ای جهت ثبت نام در دانشگاه های این کشور و برخی نیز جهت انجام بیزینس یا کاریابی در این کشور به دنبال خواندن زبان کره ای در کره جنوبی هستند. در حقیقت شهروندان خارجی دلایل مختلفی برای تحصیل زبان کره ای در کره جنوبی دارند. برنامه معمول آموزش زبان کره ای در کره جنوبی در طی دو دوره یا کورس تحصیلی به دانشجویان ارائه می شود:

  • سطح 6
  • سطح 8

دوره سطح 6 در حدود 1.5 سال طول می کشد. در حالی که دوره سطح 8 درحدود 2 سال طول می کشد. لازم به ذکر است که کورس سطح 8 ویژه دانشجویان خارجی است که کاملا با زبان کره ای نا آشنا یوده و به همین دلیل بر روی فعالیت های کلامی و ارتباطی تمرکز می کنند. هر دو دوره از کتاب آموزشی استفاده کرده ولی روش آموزشی متفاوتی دارند. در سطح 6 برای هر سطح 10 درس و در سطح 8 برای هر سطح 8 درس تعیین شده است. کل ترم ها معمولا 10 هفته (200 ساعت) با کلاس هایی از دوشنبه تا جمعه طول می کشد. اما طریقه نمره دهی در این دوره ها بر پایه آزمون و به صورت زیر می باشد:

شرایط نمره دهی در دوره های آموزش زبان کره ای

پذیرش جهت خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

معمولا شرکت کنندگان دوره های آموزش زبان کره ای را دانش آموزان و دانشجویان خارجی تشکیل می دهد. اغلب این داوطلبان نیز به خاطر افزایش شانس ثبت نام در دانشگاه های کره ای در این دوره ها شرکت می کنند تا مدرک زبان کره ای خود را اخذ کنند. بهترین جا برای خواندن زبان کره ای در کشور کره جنوبی نیز دانشگاه سئول می باشد. اما برای شرکت در این دوره ها، متقاضی بایستی مدارک زیر را به موسسه آموزشی کره ای ارسال کند:

  • فرم درخواست (به انضمام عکس متقاضی)
  • مدرک دانشگاهی به همراه ریز نمرات مربوطه
  • فوتوکپی از مدارک هویتی مثل پاسپورت و کارت شناسائی
  • فوتوکپی از گواهی تمکن مالی کافی
  • توصیه نامه از موسسه آموزش عالی قبلی
  • هزینه درخواست

هزینه خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

معمولا دانشگاه سئول به صورت ترمی اقدام به پذیرش دانشجوی مایل به آموزش زبان کره جنوبی می کند. مدت تحصیل در این کورس ها 10 هفته ای (1 ترمی) با 200 ساعت آموزش می باشد. این دوره در دانشگاه سئول یک دوره 6 سحطی بوده و دانشجویان لازم است تا حداقل 160 ساعت در کلاس حاضر باشند تا این دوره را تمام کنند. اما در صورتی که دانشجوئی بیش از 40 ساعت آموزش کلاسی را در هر ترم از دست دهد مردود شده و نمی تواند به ترم بعدی منتقل شود. جالب است بدانید که دانشجویان در این دوره ها از امتیاز کسب خوابگاه نیز برخوردار هستند.

اما شهریه تحصیل زبان کره ای در دانشگاه سئول 2022 از این قرار می باشد:

نوع دورهکل هزینه تحصیلیشامل
برنامه معمول (1 ترمی)KRW1400000 (وون)هزینه درخواست غیرقابل برگشت، مسافرت و هزینه فعالیت های اجتماعی
برنامه کوتاه مدت (1 هفته ای)KRW450000 (وون)هزینه درخواست غیرقابل برگشت، مسافرت و هزینه فعالیت های اجتماعی

با مقایسه شرایط مالی تحصیل در کره جنوبی، می توان دریافت که دوره های زبان در مجارستان هزینه های بسیار کمتری را به همراه دارد و ویزای تحصیلی مجارستان اعتبار حوزه شنگن را نیز به همراه دارد. با هزینه های مشابه می توان دوره زبان در فرانسه را نیز تجربه کرد که کیفیت بسیار مناسبی دارد.

هزینه خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

شرایط کار در کره جنوبی

دارندگان ویزای تحصیلی کره جنوبی که قصد خواندن زبان کره ای در کره جنوبی را دارند می توانند پس از اتمام دوره آموزشی خود و با یافتن پیشنهاد کاری در این کشور، شرایط ویزای کار کره جنوبی را کسب کنند. اما بد نیست درباره وضعیت بازار کره جنوبی نیز اطلاعاتی در دست داشته باشید. مردم کره از فرهنگ کار شرقی برخوردار بوده و در هفته 40 ساعت کار می کنند. بر طبق آمارهای موجود از سال 2022، میانگین درآمد خالص سالانه کره ای ها (پس از کسر مالیاتی) در حدود KRW 51653346 (وون) معادل42345$ (دلار) می باشد.

اما بهترین مشاغل کره ای در سال 2022 از قرار زیر می باشد:

  • مدیر کل: 132028$ (دلار)
  • مدیر: 121847$ (دلار)
  • استاد دانشگاه: 69613$ (دلار)
  • مدیر توسعه بیزینس: 67096$ (دلار)
  • مهندس نرم افزار: 63308$ (دلار)

شرایط زندگی در کره جنوبی

کره جنوبی کشوری در شرق آسیا به پایتختی شهر سئول که همراه با کره شمالی شبه جزیره کره را تشکیل می دهند. این کشور با جمعیت حدود 51709098 نفری و مساحت 100363 کیلومتر مربعی دارای یک آب و هوای قاره ای مرطوب است. مردمان کره جنوبی معمولا به زبان کره ای صحبت کرده اما از آنجایی که کره ای ها بعد از مردم ژاپن دومین کشور تحصیلکرده آسیایی هستند، آنها به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. اما علاوه بر سئول از مهمترین شهرهای کره می توان به بوسان، دایگو، اینچئون و گوانگ ژو نیز اشاره کرد. متقاضیان خواندن زبان کره ای در کره جنوبی باید در جریان باشند که کره جنوبی کشور گرانی است و هزینه زندگی در کره جنوبی ماهیانه حدود KRW 2171242.48 (وون) معادل 1780$ (دلار) می باشد.

جدول زیر نشانگر برخی هزینه های زندگی در این کشور می باشد:

آیتم هاهزینه (دلار)
یک لیتر شیر2.08$
یک عدد نان 500 گرمی2.31$
یک کیلو برنج3.92$
یک کیلو گوشت مرغ فیله7.98$
یک کیلو گوشت گاو30.65$
آب 1.5 لیتری1.25$
بلیط یکطرفه1.02$
یک لیتر بنزین1.29$
اجاره آپارتمان 1 خوابه وسط شهر764.07$
اجاره آپارتمان 1 خوابه بیرون از شهر522.48$

جالب اینکه بیشترین بخش از بودجه علاقه مندان خواندن زبان کره ای در کره جنوبی به خرید اقلام اساسی از بازارها (45.4%) اختصاص می یابد:

توزیع هزینه های زندگی در کره جنوبی

شرایط اخذ ویزا برای آموزش زبان کره ای

بر طبق قوانین کشور کره جنوبی، دانش آموزان و دانشجویان خارجی علاقه مند به خواندن زبان کره ای در کره جنوبی بایستی برای اقامت در کره جنوبی، ویزای تحصیلی کره جنوبی را درخواست دهند. ویزای تحصیلی کره بسته به مدت اقامتی دانشجو به دو دسته ویزایی مجزا به نام های ویزای ویزیتورهای کوتاه مدت (C-3) و ویزای فراگیران عمومی (D-4) دسته بندی می شود. ویزای C-3 مخصوص داوطلبانی است که قصد شرکت در دوره های آموزش زبان 3 ماهه یا یک ترمی در کره جنوبی را دارند. اما ویزای دوم یا ویزای فراگیران عمومی (D-4) نوعی ویزا است که برای برنامه آموزش زبان 6 ماهه یادو ترمی در نظر گرفته می شود. شرط اصلی برای دریافت این دو ویزا ارائه نامه پذیرش از موسسه آموزشی کره ای می باشد.

انواع ویزای لازم برای خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

متقاضیان تحصیل در کشور کره جنوبی 2022 می توانند از طریق دریافت مشاوره های بروز از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جریان آخرین شرایط و مقررات اعزام دانشجو به این کشور آسیایی قرار گیرند.

سوالات متداول در باب دوره زبان کره ای در کره

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دوره زبان کره ای در کره می باشیم:

  • شرایط خواندن زبان کره ای در کره جنوبی چیست؟ برنامه های زبان کره جنوبی برای انواع نیازهای دانشجویان طراحی شده است. برخی ها به دلیل نیاز به مهارت زبان کره ای جهت ثبت نام در دانشگاه های این کشور و برخی نیز جهت انجام بیزینس یا کاریابی در این کشور به دنبال خواندن زبان کره ای در کره جنوبی هستند. در حقیقت شهروندان خارجی دلایل مختلفی برای تحصیل زبان کره ای در کره جنوبی دارند.
  • شرایط اخذ ویزا برای آموزش زبان کره ای چیست؟ بر طبق قوانین کشور کره جنوبی، دانش آموزان و دانشجویان خارجی علاقه مند به خواندن زبان کره ای در کره جنوبی بایستی برای اقامت در کره جنوبی، ویزای تحصیلی کره جنوبی را درخواست دهند. ویزای تحصیلی کره بسته به مدت اقامتی دانشجو به دو دسته ویزایی مجزا به نام های ویزای ویزیتورهای کوتاه مدت (C-3) و ویزای فراگیران عمومی (D-4) دسته بندی می شود. ویزای C-3 مخصوص داوطلبانی است که قصد شرکت در دوره های آموزش زبان 3 ماهه یا یک ترمی در کره جنوبی را دارند. اما ویزای دوم یا ویزای فراگیران عمومی (D-4) نوعی ویزا است که برای برنامه آموزش زبان 6 ماهه یادو ترمی در نظر گرفته می شود. شرط اصلی برای دریافت این دو ویزا ارائه نامه پذیرش از موسسه آموزشی کره ای می باشد.
4.4/5 - (5 امتیاز)

96 دیدگاه برای “خواندن زبان کره ای در کره جنوبی

  1. Rose گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من معدل لیسانسم ۱۷/۲۷ و ۲۶ سالمه من می تونم اقدام کنم و اینکه بورسیه رایگان وجود داره یا خیر ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به دست اوردن بورسیه در دوره های زبان سخت هست. بهتر هست پذیرش تحصیلی بگیرید و بعد از طریق این مورد برای دریافت بورسیه اقدام کنید

  2. Taha گفت:

    سلام وقت بخیر‌…حداقل نمره دیپلم برای گرفتن ویزا کالج چقدر هستش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حداقل معدل برای گرفتن ویزا به صورت رسمی تعیین نشده. با این وجود، زمانی که شما درخواست ویزا می دید، سفارت با توجه به نمرات قبلی شما ممکنه تصمیم گیری کنه

  3. Parisa گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۷ سالمه و دیپلم ۱۱ساله دارم میتونم برای کالج زبان ویزا بگیرم؟ وچه چیزی مورد نیازه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه، باید دیپلم 12 ساله داشته باشید

  4. زهرا گفت:

    یعنی اگه بخایم بریم سفارت و ویزای کالج زبان کره ای رو بگیریم نمرات و معدل دبپلومم ازمون میخوان؟
    برای این کالج باید شهریه پرداخت کنیم؟
    برا گرفتن این ویزا معدل دیپلوم اگه بخوان،باید حداقل چقد باشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      بله باید دیپلم داشته باشید
      بله هزینه رو باید پرداخت کنید که کم هم نیست
      حداقل معدل بستگی به دانشگاهی داره که ازش پذیرش می گیرید. معمولا بالای 14 باشه مشکلی پیش نمیاد

  5. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای اقدام به ویزای کالج زبان کره ای همون دی فور دقیقا چه مراحلی رو باید رفت و چه چیزی مهمه(مثل نمرات و معدل دیپلوم و از این چیزا..) و اینکه خود این دانشگاه هم باید براش شهریه پرداخت کرد کلا باید با هزینه شخصی رفت؟
    من تازه راجبش شنیدم و هیچی راجبش نمیدونم خوشحال میشم که بهم کمک کنید و منو آگاه تر کنید🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله ابین مدارک رو نیاز دارید.
      شرایط سنی شما برای دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی بسیار مهم هست.
      شما همه هزینه ها رو باید شخصی پرداخت کنید. دانشگاه ها برای دوره های زبان کمک هزینه یا بورسیه ندارند.

  6. 한국 گفت:

    برای ثبت نام در کالج زبان کره ای، محدودیت سنی تا چه سنی است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دانشگاه سختگیری خاصی نداره. مشکل روی ویزای هست. هر چی سن شما بیشتر باشه، آفیسر سختگیر تر عمل می کنه.
      زیر 25-6 سال بهترین سن هست

  7. 한국 گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای کالج زبان کره ای، مدرک دیپلم 3سال دبیرستان کافیه؟ یا مدرک پیش دانشگاهی هم لازمه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دیلپم اگر 12 ساله باشه کافی هست. برای نظام قدیم پیش دانشگاهی باید داشته باشید

  8. Baran گفت:

    با سلام و،وقت بخیر
    برای گرفتن پذیرش از یک کالج زبان کره ای در کره جنوبی (از ایران) باید چیکار کرد؟؟؟
    راهنمایی ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کالج زبان مورد نظر خودتون رو پیدا کنید، بعد وارد سایتشون بشید، تمامی شرایط رو اونجا ذکر کردند.
      هر کالج شرایط خاص خودش رو داره.
      وقتی پذیرش شدید، باید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید

  9. گفت:

    سلام دانشگاهی هست که زبان کره ای رو آنلاین تدریس کنن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر.
      ضمن این که این مسئله فقط برای شما هزینه های اضافه خواهد داشت و به هیچ عنوان اجازه اقامت در کره به شما داده نمیشه

  10. اتنا گفت:

    سلام وقت بخیر
    بعد از دوره زبان باید برگردیم ایران یا میتونیم اقدام به مرحله دیگه ای کنیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از نظر قانونی که باید برگردید به ایران ولی می تونید هم کار پیدا کنید و بمونید و هم این که برای پذیرش دانشگاه اقدام کنید

  11. ناشناس گفت:

    سلام
    هزینه یک ترم کالج زبان کره ای به تومان ایران چقدر میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به کالج شما داره و باید توی سایت این موضوع رو بررسی کنید که اولا چه دوره ای رو می خواهید مطالعه کنید و بعد چقدر هزینه داره

  12. Maryam گفت:

    سلام من میتونم بعد از اینکه دوره زبان را در کره جنوبی گذروندم وارد دانشگاه برای تحصیل در رشته پرستاری بشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله محدودیتی نیست ولی برای زبان راحت ویزا نمی دن به ایرانی ها

  13. شکیبا گفت:

    سلام ببخشید
    اگر سنمون کمتر از18باشه وو به زبان کره ایی مسلط باشیم حتما باید ویزای کالج.رو داشته باشیم ؟؟

    یا اگر سنمون بالا18بشه قبولمون میکنن؟
    مثلا19یا21
    و حتما نیاز به.ویزای کالج داریم؟یعنی زروریه؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ویزایی به عنوان ویزای کالج در کره جنوبی وجود نداره.
      شما بسته به هدفتون می تونید ویزا بگیرید. اگر زبان مد نظر شما هست، باید اول از یک آکادمی پذیرش دریافت کنید و بعد برای ویزا اقدام کنید

  14. نگین گفت:

    سلام یه سوال داشتم
    بعد از ورود به کالج و تموم شدنش چه جوری وارد دانشگاه میشن ؟ازمونی مثل کنکور داره یا امتحان خاصی واسه هر رشته ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بعضی از دانشگاه ها آزمون ورودی دارند ولی در مجموع اکثر دانشگاه ها ورودی ندارند

      1. نگین گفت:

        ممنون .یعنی فقط مدرک زبان کره ای و نمره اش واسه ورود به دانشگاه کافیه ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          خیر! شما باید ریز نمرات و مدرک اخرین دوره تحصیلی خودتون رو ترجمه شده برای دانشگاه ارسال کنید و این برای همه دانشگاه ها ضروری هست
          وارد سایت دانشگاه مد نظرتون بشید، لیست رشته ها در دسترس هست. اون جا می تونید مطالعه کنید که دقیقا چه مدارکی رو نیاز دارید.

  15. A گفت:

    سلام برای این دوره باید کاردانی رو گذرونده باشیم؟ و اینکه اگه مثلا توی ایران تربیت معلم بخونیم بعد از اتمام این دوره میشه برای میکاپ آرتیست اونجا اقدام کرد؟ ینی رشته مرتبط نباشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط تحصیل در رشته های مختلف با هم فرق داره.
      شما باید دانشگاه های ارائه کننده این رشته رو پیدا کنید و شرایط هر کدوم رو به صورت جداگانه بخونید. زیاد دنبال دوره زبان نباشید چون خیلی سخت ویزا می دن

  16. فائزه گفت:

    سلام وقت بخیر.من میخواستم از طریق رشته رقص به عنوان رشته ی هنری بورسیه بگیرم ولی چون ایران یک کشور اسلامی هست خیلی کم میشه که مدرک رقص بدن و نمیتونم از مدرک به عنوان رزومه استفاده کنم…باید چیکار کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید به این نکته توجه داشته باشید که دانشگاه شرایط خودش رو مشخصا اعلام کرده و این که یک کشور اسلامی باشه، دلیل بر ریجکت شدن شما نمی شه. سایت دانشگاه رو مطالعه کنید، ببینید برای پذیرش چه فاکتورهایی رو قرار دادن

      1. Termeh گفت:

        سلام ببخشید میخواستم بپرسم اگه زیر ۱۸ سال سن باشه حدود (۱۶،۱۷)سال ، میتونیم برای. کالج زبان اقدام کنیم؟
        و بعد از اتمام زبان برای دانشگاه میشه اقدام کرد؟؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله مشکلی نیست. فقط باید از ایران یک نفر رو داشته باشید که برای شما رضایت بده که خارج بشید از کشور

  17. Hani گفت:

    سلام
    من ۲۸سالمه و فقط برای یادگیری زبان کره ای میخوام به کالج زبانش برم
    ممکنه بخاطر سنم قبولم نکنن؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله احتمالش بسیار زیاد هست

  18. دنیا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من دیپلم دارم 20سالمه ،دوره زبان کره ای هزینه شخصیه یا خیر بورسیه داره و شرایطش چیه یعنی چه چیزای باید داشته باشیم چ آزمونی بدیم ک بورسیه بهمون تعلق بگیره و بتونیم اونجا زبان کره ای رو بخونیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این دوره ها به هزینه شخصی شما برگزار می شه و بورسیه نداره

  19. ناشناس گفت:

    سلام من ۲۶ ساله هستم از دانشگاه انصراف دادم و معدل دیپلم پایینی دارم ،دانشگاه معماری خوندم در حال حاضر درمعماری و انیمیشن مشغول به کار هستم
    میخواستم بدونم اگر مکاتبه با استاد داشته باشم امکانش هست که بورسیه کالج زبان کره ای بگیرم تا بعدش اونجا ادامه تحصیل بدم یا مشغول به کار بشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر شما برای دریافت بورسیه در این کشور برای کالج زبان نمی تونید با اساتید مکاتبه کنید.
      باید در نظر داشته باشید که برای تحصیل در دانشگاه به سختی بورسیه تعلق می گیره و در عمل برای کالج زبان شانسی برای دریافت بورسیه نیست

  20. سها گفت:

    اگه از بورسیه زبان کره ای بشیم زیر 18 سال، میتونیم به دبیرستان دولتی کره هم بریم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر قصد دارید برید مدرسه کره ای، باید زبان کره ای بلد باشید. به صورت همزمان که نمیشه در هر دو دوره شرکت کنید

      1. Fa گفت:

        اگه زبان کره ای بلد باشیم و بخوایم اونجا مدرسه بریم از چه راهی باید اقدام کنیم یعنی از همین راه زبان نمیشه

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما اگر مدرسه رو برای دوره های زبان ترک کنید، برای برگشتن به مدرسه دچار مشکل می شید. باید شرایط تحصیل در مدارسس رو بررسی کنید و از اون مدارسی انتخاب کنید که دوره زبان رو خودشون به عهده می گیرن

  21. سها گفت:

    سلام
    ببخشید میشه هم بورسیه زبان سجونگ رو در کره رو داشت و بورسیه تحصیلی جداگانه هم بگیریم و اینکه محدودیت سنی داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در کره جنوبی و اکثر کشورهای جهان به طور همزمان فقط یک بورسیه رو میشه گرفت و نکته اصلی این هست که این کشور به سختی به دانشجو های خارجی بورسیه می ده.

  22. Kamyar گفت:

    سلام ایران زندگی میکردم..حدودا ۱ سالی هست به ترکیه پناهنده شدم…لیسانس برق قدرت دانشگاه آزاد.مدارک فنی حرفه ای جوشکاری آرگون و co2 ،مدرک تعمیرات برد های صنعتی و خانگی همه کشوری با ترجمه انگلیسی…بودجه دارم…امکان تحصیل در کره جنوبی در بحث آموزش زبان هست ایا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید درخواستتون رو به دانشگاه های کره جنوبی ارسال کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود پناهندگی در پرونده مهاجرتی شما، امکان رد درخواست ویزا برای شما وجود داره.
      شرایط سنی شما هم در این روند موثر هست

  23. Sadaf گفت:

    سلام از کجا میتونیم بفهمیم که هر دانشگاه چه شرایط سنی رو در نطر گرفته برآب کالج زبان کره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توی سایت دانشگاه همه چیز رو توضیح دادن. اسم دانشگاه های مورد نظرتون رو جستجو کنید و اون جا توی سایت پیدا کنید مطلب مورد نیاز رو

  24. Mari گفت:

    سلام خسته نباشید.. برای شرکت در دوره زبان کره ای شرایط سنی خاصی مد نظر هست؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله محدودیت سنی هم در نظر گرفته شده

  25. نازنین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من سال دیگه دیپلم میگیرم امکانش هست که بتونم پذیرش پزشکی بگیرم بعد از اتمام دوره کالج زبان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این که شرایط سنی شما مناسب هست، قطعا می تونید

  26. انا گفت:

    این رشته بورسیه نداره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

    2. مهدیه صفانیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      من ۲۲ سالمه و میخوام برای دوره زبان کره ای اقدام کنم.
      میخوام ببینم میتونم در دوره ها شرکت کنم و بعدش دانشگاه ثبت نام کنم؟
      میانگین هزینه دوساله زبان چقدر میشه حدودا؟
      شهریه به علاوه سایر هزینه ها چقدر میشه حدودا؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        نمیشه یک قیمت مشخص رو گفت. از حدود 1800$ تا 5500$ (دلار) برای یک سطح زبان حدودا باید هزینه پرداخت کنید. به سطح یادگیری شما بستگی داره.
        بله بعد از اون می تونید برای دانشگاه اقدام کنید.
        اگر زبان انگلیسیتون خوب هست، بهتره مستقیم برای دانشگاه اقدام کنید. بعد از اون می تونید در طول تحصیل خودتون، زبان کره ای رو هم یاد بگیرید.
        اینطور هم هزینه زندگی کمتر میشه هم این که شانس ویزا افزایش پیدا می کنه

  27. شوکا گفت:

    سلام من امسال قرار دیپلم بگیرم میتونم اول درخواست کنم که زبان کره ای رو یادبگیرم بعد همونجا برای دانشگاه اقدام کنم مهندسی کامپیوتر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما وجود داره

  28. مهسا گفت:

    سلام من ۳۶ سالمه فوق لیسانس مهندسی برق دارم به نظرتون شانس قبولی در کالج زبان دارم باتوجه به شرایط سنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شانس شما بسیار ضعیف هست

  29. soodi گفت:

    قسمت مدارک نوشتین
    مدارک دانشگاهی با ریز نمرات
    کسی ک دانشگاه نرفته چی؟
    نمیتونه شرکت کنه؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که دانشگاه نرفتید به اون مدرک نیاز ندارید ولی باید شرایط سنیتون با درخواست همخوانی داشته باشه

  30. cherry گفت:

    سلام
    کالج زبان کره ای هم بورسیه داره؟ یا فقط با هزینه شخصی هست؟
    توی دانشگاه ها رشته های مربوط به زبان انگلیسی (مترجمی-ادبیات و.. ) وجود داره؟ و آیا بهشون بورسیه تعلق میگیره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کالج ها معمولا بورسیه ندارن
      بله این رشته ها هم توی دانشگاه های کره ارائه میشه ولی باید در نظر داشته باشید که هیچ کس نمی تونه تضمین کنه که شما می تونید بورسیه بگیرید ولی در کره هم بورسیه های تحصیلی وجود داره

  31. یه دختر گفت:

    سلام من ۲۶سالمه دیپلممم امسال گرفتم میتونم برای کالج زبان کره ای اقدام کنم؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ممکن هست در مسیر دریافت ویزای تحصیلی به دلیل شرایط سنی که دارید دچار مشکل بشید

  32. 니키 گفت:

    خسته نباشید یه سوال داشتم، یکی از مدارک مورد نیاز بزای ارائه ترجمه اخرین مدرک تحصیلی هست، این مدرک میتونه کاردانی (فوق دیپلم) هم باشه؟ یا حتما به دیپلم نیازه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کاردانی در سیستم آموزشی کره مورد تایید نیست و همون دیپلم هست

  33. Fm گفت:

    سلام و وقت بخیر.بنده لیسانس دارم و معلم هستم دوست دارم بتونم دوره ی سه ماهه برم فقط برای زبان
    آیا چون ۲۸ سالمه ممکنه قبولم نکنن ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام باید ریسک رد شدن درخواست رو بپذیرید

  34. reyhaneh mahmoodinia گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم بعد از اینکه ویزا کالج زبانمون تموم شد راهی هست که بازم تو کره موند ؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید وارد دانشگاه بشید

  35. مهسا گفت:

    سلام
    ببخشید شرایط سنی برای دوره زبان کره ای چطور هست؟ من ۳۶ سالم هست میخوام دوره زبان کره ای شرکت کنم که وارد دانشگاه بشم در کره. آیا امکانش هست یا سنم خیلی بالاست؟ برای فوق لیسانس میخوام شرکت کنم. آیا امکانش هست یا نه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما برای ورود مستقیم به دوره کارشناسی ارشد مناسب هست

  36. آناهیتا گفت:

    سلام. اگه بورسیه جهانی کره جنوبی رو بگیریم، اونجا بهمون زبان کره‌ای رایگان یاد میدند.
    حالا سوال من اینه که برای این دانشجو، زبان کره‌ای رو باتوجه به زبان مادریش آموزش میدن یا از انگلیسی به کره‌ای هست آموزش‌هاشون؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آموزش زبان از ابتدا به صورت کره ای هست و نیازی به انگلیسی نیست

  37. سحر گفت:

    سلام
    سالانه چند نفر میتونن با کالج زبان ب کره بروند؟ ایا محدودیت داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      محدودیت های مربوط به ثبت نام توی سایت هر موسسه به صورت جداگانه ذکر شده

  38. رها گفت:

    سلام
    ببخشید ی سوال داشتم برای گذروندن دوره زبان امکان نداره سن مون پایین ۱۸ باشه؟
    و اینکه از کجاباید اقدام کنیم برای فرستادن مدارک

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این دوره ها در دانشگاه ها برگزار می شن و شما باید مدارک رو برای دانشگاه هایی ارسال کنید که این دوره رو برگزار می کنن

  39. hana گفت:

    سلام
    میشه اول ویزای یادگیری زبان بگیریم بعد توی این دو سال کار پیدا کنیم و بعد ویزای کار بگیریم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن هست این روش

  40. 사바 گفت:

    سلام.
    من میخوام بعد از دبیرستانم برای دوره زبان کره جنوبی اقدام کنم و بعد از اتمام دوره برای ورود به دانشگاه توی کره اقدام کنم. حتما باید تو ایران دانشگاه رفته باشم یا میتونم بعد از تمو شدن دبیرستانم تو ایران برای دوره زبان برم کره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نیازی به ورود به دانشگاه در ایران نیست

  41. Sana گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید دوتا سوال داشتم
    اول اینکه برای گذروندن دوره زبان کره ای در کره جنوبی از شرایط تحصیلی خاصی باید برخوردار باشیم؟
    و سوال دوم آیا امکان داره بعد از گذروندن دوره زبان اونجا خونه بخریم و زندگی کنیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله شرایط سنی شما مهم هست ولی در نظر داشته باشید که از این طریق نمی تونید اقامت دریافت کنید

  42. yeganeh گفت:

    سلام وقت بخیر

    ببخشید یه سوال داشتم .اگه از طریق سفارت برای بورسیه kgsp در خواست بدیم یا باید مدرک زبان کره ای داشته باشیم یا انگلیسی ولی اگه بخوایم مدرک زبان را از طریق کالج داخل کره بخونیم و آزمون بدیم باید خودمون هزینه کنیم؟دیگه نمیتونیم از دانشگاه درخواست بدیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درصورتی که قصد داشته باشید برای زبان کره ای اقدام کنید به شما بورسیه تعلق نمی گیره و بعد از این که مدرک زبان رو دریافت کردید، می تونید اقدام کنید برای گرفتن پذیرش تحصیلی و بعد از اون درخواست بورسیه بدید

    2. sama گفت:

      سلام برای یادگیری زبان کره ای در دانشگاه های کره باید کجا کارای دانشگاه و پذیرش رو انجام بدیم و بعد از دوره یادگیری زبان کره ای اقامت نمیدن؟
      از طریق رشته انسانی معلمی برای تحصیل از ایران به کره دانشجو میپذیرن؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        مراحل پذیرش رو باید از طریق سایت دانشگاه های این کشور پیگیری کنید

  43. نازنین گفت:

    سلام .خسته نباشید.
    آیا رشته زبان کره ای بورسیه هم داره؟
    اگه بورسیه داره
    برای اخذ بورسیه این رشته باید چه معدل و چه شرایطی داشته باشیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه کره جنوبی با توجه به استعداد دانشجو و عملکردش اعطا میشه بنابراین انتظار نداشته باشید که به راحتی بورسیه تعلق بگیره به کسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *