ویزای تحصیلی

دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک

دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک

بلژیک دارای دانشگاه های معتبر جهانی است که رتبه های عالی را به دست آورده اند که از جمله آنها میتوان دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک را نام برد. دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک در شهر Antwerp بلژیک واقع گردیده و در لیست دانشگاه های مطرح قرار دارد و در فهرست جهانی 300 دانشگاه برتر نیز جای گرفته. در حال حاضر تعداد 20000 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. اطلاعات جامع تری درباره این دانشگاه وجود دارد که در این مقاله گنجانده شده و از سوی محققان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که موسسه ای برتر و معتبر در سطح کشور است، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانستنی های شهر آنتورپ بلژیک

شهر آنتورپ بلژیک، عنوان دومین شهر بزرگ این کشور را دارا است و معروفیت آن به دلیل نام نقاش مشهور «سر پیتر پل روبنس» می باشد. جذابیت ها و نکات جالبی در خصوص این شهر وجود دارد که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد. جالب است بدانید بالغ بر 70% معاملات الماس در سطح دنیا در شهر آنتورپ بلژیک انجام می گیرد و به عنوان دومین بندرگاه بزرگ اروپا نیز شناخته شده است.

جذابیت های گردشگری نیز در این شهر وجود دارد که از جمله آنها می توان به کلیسای گوتیک Our Lady، موزه هنرهای معتبر سلطنتی، آثار باستانی و تاریخی به جای مانده از دوره های مختلف تاریخی و همچنین قدیمی ترین باغ وحش جهان که معماری قرن نوزدهم را دارا است،‌ اشاره نمود. انواع محصولات محلی مانند بولکه (آبجو کهربا)، الکسیر د آنورس (نوعی لیکور محلی) و همچنین بیسکوییت هایی با شکل و تصویر دست که از فرهنگ های قدیمی می باشد، در این شهر وجود دارد.

دانشکده های دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک

همان طور که اشاره گردید دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک در رده دانشگاه های برتر و معتبر این کشور قرار دارد. این دانشگاه در نظام رتبه بندی QS توانست رتبه های خوبی به شرح نمودار ذیل بدست آورد:

رنکینگ دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک

بنابراین می توان نتیجه گرفت که به طور قطع دارای موسسات و کالج های بسیار متنوع و زیادی است که رشته های مختلفی را ارائه می نمایند و فهرست آنها به شرح زیر است:

  • دانشکده اقتصاد کاربردی
  • دانشکده علوم مهندسی کاربردی
  • دانشکده هنر
  • دانشکده طراحی علوم
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده علوم پزشکی و بهداشت
  • دانشکده داروسازی و دامپزشکی و زیست‌شناسی
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده علوم کاربردی
  • موسسه سیاست و مدیریت توسعه (IOB)
  • کالج دانشگاه شارلمگان Charlemagne University College
  • کالج دانشگاه پلنتین Plantin University College
  • کالج دانشگاه آرتسیس Artesis University College Antwerp

مدارک و شرایط تحصیل در دانشگاه آنتورپ

اگر قصد مهاجرت به بلژیک و تحصیل در دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک را دارید، بایستی با شرایط تحصیلی این دانشگاه آشنایی کامل داشته باشید و مدارک و اسنادی را که برای این منظور از شما درخواست می گردد، تهیه و تحویل دانشگاه دهید. از جمله مهمترین مدارکی که جهت پذیرش تحصیلی دانشجویان متقاضی بایستی ارائه گردد، مدرک زبان است. چرا که برخی دوره های تحصیلی در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه می شود. نمره زبان مورد قبول از سوی دانشگاه، نمره 80 در آزمون تافل و نمره حداقل 6.5 در آزمون آیلتس می باشد. در صورتی که رشته تحصیلی قبلی شما زبان انگلیسی است، دانشگاه آن را به عنوان جایگزین مدارک آیلتس و تافل می پذیرد. بنابراین در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. البته رشته های مختلفی در این دانشگاه وجود دارد که به زبان های مختلف تحصیلی برای دانشجویان ارائه می گردد.

هزینه تحصیل در دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک

هزینه تحصیل در دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک

مبلغ هزینه تحصیل در بلژیک در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک، به نوع رشته‌ ای که دانشجو انتخاب می‌ کند، مرتبط است. میزان شهریه در برخی رشته های تحصیلی مانند استاد علوم اقتصادی کاربردی، استادیار علوم زیست پزشکی، اقتصاد کسب و کار، استاد علوم اقتصادی کاربردی، استاد زیست شناسی، استاد علوم کامپیوتر، استاد حقوق، استاد فیزیک، استاد علوم سیاسی، استادیار علوم توانبخشی و فیزیوتراپی که در بردارنده برنامه های پلان و آماده سازی است، به مبلغ 250€ (یورو) به علاوه 44€ (یورو) اعتبار می باشد. دانشجویان در مقطع دکترا بایستی هزینه های مربوطه را پرداخت نمایند. ثبت نام در اولین دکترا مبلغی معادل 453€ (یورو) را شامل می شود. برای دفاع از پایان نامه نیز بایستی مبلغی معادل 453€ (یورو) بپردازند.

دانشجویان متقاضی عزیز و گرامی به این نکته توجه داشته باشند که برای ادامه تحصیل در دانشگاهی مانند دانشگاه آنتورپ Antwerp بلژيک و زندگی در این کشور بایستی کلیه جوانب امر در خصوص هزینه تحصیل و زندگی در بلژیک را مدنظر قرار داده و بررسی کنند. برای این منظور پیشنهاد می‌ گردد از مشاوره‌ های حرفه‌ ای کارشناسان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره‌ مند گردند. بنابراین می توانید به‌ صورت تلفنی یا حضوری با ما در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *