ویزای تحصیلی

دانشگاه سوچو چین

دانشگاه سوچو چین

دانشجویانی که برای ادامه تحصیل دانشگاه سوچو چین (soochow) را انتخاب کرده اند باید از شرایط و قوانین پذیرش در این دانشگاه اطلاع داشته باشند. پس اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در سال 1900 میلادی دانشگاه سوچو چین در مکانی تاریخی با مناظر زیبا و چشم نواز در شهر سوژو تاسیس شد. در این مرکز تحصیلی 3 کمپ برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. در این دانشگاه 24 دپارتمان و کالج وجود دارد و دروس مختلف در دانشگاه ارائه می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را برای علاقمندان تهیه کرده اند.

تحصیل در دانشگاه سوچو چین در 2022

در حال حاضر در دانشگاه سوچو چین حدودا 50000 دانشجو مشغول به تحصیل می باشند. از این تعداد حدودا 25000 نفر در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند. حدودا 10000 نفر در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به ادامه تحصیل می باشند و بیشتر از 12000 نفر در مقطع دکتری تحصیل می کنند. در مقطع کارشناسی در این دانشگاه 96 رشته تحصیلی ارائه می شود. در مقطع کارشناسی ارشد 196 رشته تحصیلی ارائه می شود و در مقطع دکتری 72 رشته تحصیلی نیز ارائه می شود. در مقطع پس از دکتری نیز 6 رشته تحصیلی ارائه می گردد.

دوره های ارائه شده در دانشگاه سوچو چین به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شود. این برنامه برای دانشجویان خارجی و بین المللی در نظر گرفته شده است. در این دوره ها برنامه هایی مثل دوره های آموزش زبان، دوره های تاریخی، دوره جغرافیا، دوره موسیقی های سنتی، دوره خوشنویسی و برنامه های دیگری ارائه می شود.

اخذ ویزا جهت تحصیل در دانشگاه سوچو

برای تحصیل در چین 2022، متقاضیان بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر باید ویزای تحصیلی دریافت نمایند. ویزای تحصیلی در این کشور به دو صورت ویزای X1 و ویزای X2 اعطاء می گردد:

  • ویزای X1: افرادی که قصد دارند در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و مطالعه پیشرفته داشته باشند می توانند این ویزا را دریافت نمایند. این ویزا برای مدت بیشتر از شش ماه اعتبار دارد. در واقع می توانیم بگوییم که این ویزا به فرد اجازه می دهد در کشور چین بیش از شش ماه اقامت داشته باشد. متقاضیان می توانند در طول تحصیل در شغل های نیمه وقت مشغول به کار شوند.
  • ویزا X2: متقاضیانی که برنامه تحصیلیشان برای مدت کمتر از شش ماه می باشد می توانند این ویزا را دریافت نمایند. این ویزا برای مدت صد و هشتاد روز اعتبار دارد. افرادی که می خواهند در این کشور برای دوره خاصی شرکت نمایند می توانند این ویزا را دریافت کنند.

مقاله مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در چین در رابطه با چگونگی اخذ ویزا می باشد که برای مطالعه بیشتر می توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

زبان تحصیلی در دانشگاه سوچو چین

زبان تحصیلی در دانشگاه سوچو چین

برای دانشجویان دوره های بلند مدت برای آموزش خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارائه می شود. در این برنامه کلاس های در سطح های مختلف وجود دارد که دانشجویان با توجه به سطح دانششان در سطح های مختلف مشغول به تحصیل می شوند. در هر کلاس حدودا 10 تا 20 دانشجو مشغول به تحصیل می باشند.

این برنامه های آموزشی در هر سال در ماه فوریه و ماه سپتامبر برگزار می شود. کلاس ها هر هفته در پنج روز تشکیل می شود و مجموعه کلاس ها بین 20 تا 24 ساعت در هر هفته تنظیم خواهد شد. دانشجویان پس از گذراندن دوره باید در آزمون شرکت نمایند و پس از اخذ حداقل نمره می توانند وارد دانشگاه شوند و سال تحصیلی را آغاز نمایند. دوره های زبان در دانشگاه سوچو چین به شرح ذیل می باشد:

دروس دوره های زبان در دانشگاه سوچو چین
مکالمه زبان چینیزبان چینی جامعدرک گوش دادن به زبان چینیخواندن زبان چینیخواندن گسترده زبان چینیخواندن از چین پرسزبان مدرن چینی و آواشناسی
نوشتن زبان چینیترجمه زبان چینیخوشنویسیزبان چین باستانادبیات کلاسیکدستور زبان چینیزبان چینی عامیانه

برنامه های کوتاه مدت آموزش زبان چینی

یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده در این دانشگاه برنامه های کوتاه مدت برای آموزش فرهنگ چینی و شرایط اقتصادی کسب و کار می باشد. این برنامه برای مدت 7 تا 21 روز در نظر گرفته می شود. متقاضیان توجه داشته باشند که این کلاس ها به صورت سخنرانی ارائه می شوند. کارشناسان مهاجرتی و با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا مشاوره های لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *