ویزای تحصیلی

دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند

دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند

دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند با علامت اختصاری TU/e دانشگاهی فنی بوده که تحصیل در آن به زبان انگلیسی امکانپذیر است. اما تخصص این دانشگاه هلندی در رشته های مهندسی و فناوری است. دانشگاه صنعتی ایلندون هلند در 23 ژوئن سال 1956 تاسیس شده است. این دانشگاه عضو هلندی اتحادیه دانشگاه های فنی اروپا یا EuroTech University Alliances است که در آن دانشگاه های فنی مهم و معروف اروپا از جمله دانشگاه های فنی دانمارک، انگلستان، پلی تکنیک های فرانسوی و دانشگاه فنی مونیخ عضویت دارند. مهاجرت به هلند و تحصیل در این دانشگاه می تواند آینده روشنی را برای علاقه مندان به رشته های مهندسی رقم بزند. در این مقاله که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه کرده است در خصوص این دانشگاه با توجه به اطلاعات توضیحاتی ارائه می شود.

درباره دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند

این دانشگاه در سطح اروپا و دنیا به خاطر تحقیقاتش در بخش اتومبیل معروف است و در نوع خود دومین رتبه در هلند را دارد که فقط دانشگاه دلفت از آن گوی سبقت را ربوده است. این دانشگاه در پردیس مرکزی خود در شهر آیندهون هلند، درست در شمال ایستگاه راه آهن قرار دارد. هم اکنون این دانشگاه پذیرای حدود 240 استاد، 7200 دانشجوی لیسانس، 250 دانشجوی پست دکترا مهندسی، 600 دانشجوی دکترا و 3000 کارمند می باشد. سالیانه، دانشگاه صنعتی ایلندون تقریبا در حدود 3000 مقاله علمی منتشر می کند، 140 مدرک دکترا اعطا و 40 اختراع ثبت می کند.

برنامه های تحصیلی دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند

برنامه های تحصیلی دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند

دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند از دانشگاه های معروف هلند مخصوصا برای دانشجویان رشته های مهندسی و فنی است. این دانشگاه همه ساله برنامه های متنوعی را در مقاطع لیسانس (3 سال)، فوق لیسانس (2 سال) و دکترا (4 سال) به دانشجویان ارائه می کند. همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، دانشگاه صنعتی ایلندون صرفا متخصص در زمینه آموزش فنی و مهندسی است و برنامه های مهندسی زیر را به دانشجویان خود ارائه می کند:

  •  تکنولوژی خودرو
  • علوم کامپیوتر و مهندسی
  • علوم کامپیوتر و مهندسی
  • مدیریت عملیات و لجستیک
  • مهندسی برق
  • سیستم ها و کنترل
  • طراحی صنعتی
  • سیستم های نصب
  • مهندسی شیمی
  • طراحی صنعتی
  • تکنولوژی خودرو
  • فیزیک کاربردی

جایگاه علمی دانشگاه صنعتی ایلندون هلند

به منظور اخذ پذیرش تحصیلی در هلند و دانشگاه ایلندون هلند، داوطلبان ابتدا باید با اطلاع از مهلت ثبت نام از 15 ژانویه تا 1 می برنامه تحصیلی مورد علاقه خود را انتخاب نموده و نسبت به اخذ پذیرش اقدام نمایند. در این میان، امکان دارد که شرایط پذیرش در برنامه های مختلف تحصیلی از هم متفاوت باشد که باید به آن توجه نمود.

اما در مجموع، شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند به شرح ذیل است:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم متوسطه یا تاییدیه لیسانس) به همراه ریزنمرات مربوطه
  • نمره آزمون زبان انگلیسی TOEFL حداقل 550 ( نسخه کاغذی) یا 213 (نسخه اینترنتی) و نمره آزمون زبان انگلیسی IELTS حداقل 6 و قبولی در آزمون زبان هلندی NT2 Exam برای متقاضیان تحصیل به زبان هلندی
  • قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های هلند یا GMAT با نمره 580
  • واریز هزینه درخواست پذیرش 100€ (یورو)
  • CV یا رزومه تحصیلی و کاری
  • توصیه نامه (در صورت نیاز)

هزینه دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند

تحصیل در دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند برای دانشجویان خارجی همراه با اخذ شهریه می باشد. اما این شهریه ها در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی در سطح معقولی قرار دارد. دانشجویان داخلی ملزم به پرداخت 1884€ (یورو) و دانشجویان خارجی ملزم به پرداخت 10000€ (یورو) به حساب دانشگاه هستند.

اما شهریه انواع برنامه های تحصیلی این دانشگاه به شرح زیر است:

دوره تحصیلیهزینهدوره تحصیلیهزینهدوره تحصیلیهزینه
فوق لیسانس تکنولوژی خودروINR 12.4 Lakhفوق لیسانس مهندسی برقINR 12.4 Lakhفوق لیسانس مهندسی شیمیINR 12.4 Lakh
فوق لیسانس علوم کامپیوتر و مهندسیINR 12.4 Lakhفوق لیسانس سیستم ها و کنترلINR 12.4 Lakhلیسانس طراحی صنعتیINR 8.5 Lakh
لیسانس علوم کامپیوتر و مهندسیINR 8.5 Lakhفوق لیسانس طراحی صنعتیINR 12.4 Lakhلیسانس تکنولوژی خودروINR 8.5 Lakh
فوق لیسانس مدیریت عملیات و لجستیکINR 12.4 Lakhفوق لیسانس سیستم های نصبINR 12.4 Lakhفوق لیسانس فیزیک کاربردیINR 12.4 Lakh

علاوه بر هزینه های تحصیل، دانشجویان دانشگاه صنعتی ایلندون به طور متوسط نیازمند بودجه مالی حداقل 10000€ تا 12000€ (یورو) برای تامین مالی اجاره منزل، بیمه، هزینه های زندگی، خرید کتاب و ایاب و ذهاب هستند. اجاره منزل در آیندهون هلند نیز 400€ (یورو) برای 1 اتاق و 700€ (یورو) برای یک استودیو متغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در هلند با کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

سوالات پرتکرار در خصوص دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند

در این مقاله به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • هزینه دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند چگونه است؟ تحصیل در دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند برای دانشجویان خارجی همراه با اخذ شهریه می باشد. اما این شهریه ها در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی در سطح معقولی قرار دارد. دانشجویان داخلی ملزم به پرداخت 1884€ (یورو) و دانشجویان خارجی ملزم به پرداخت 10000€ (یورو) به حساب دانشگاه هستند.
  • درباره دانشگاه صنعتی ایلندون Elindhoven هلند چه اطلاعاتی دارید؟ این دانشگاه در سطح اروپا و دنیا به خاطر تحقیقاتش در بخش اتومبیل معروف است و در نوع خود دومین رتبه در هلند را دارد که فقط دانشگاه دلفت از آن گوی سبقت را ربوده است. این دانشگاه در پردیس مرکزی خود در شهر آیندهون هلند، درست در شمال ایستگاه راه آهن قرار دارد. هم اکنون این دانشگاه پذیرای حدود 240 استاد، 7200 دانشجوی لیسانس، 250 دانشجوی پست دکترا مهندسی، 600 دانشجوی دکترا و 3000 کارمند می باشد. سالیانه، دانشگاه صنعتی ایلندون تقریبا در حدود 3000 مقاله علمی منتشر می کند، 140 مدرک دکترا اعطا و 40 اختراع ثبت می کند.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *