ویزای تحصیلی

دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین

دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین

دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین یکی از برترین و معتبرترین دانشگاه های کشور چین بوده که متقاضیان بسیاری را جهت ادامه تحصیل داراست. این دانشگاه جزء اولین دانشگاه هایی می باشد که به پروژه 211 و پروژه 985 این کشور صورت گرفت تا بتوانند مراحل علمی و تحقیقاتی این دانشگاه را افزایش دهند.

کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت از طریق تحصیل در چین، اقامت از طریق سرمایه گذاری در چین، اقامت از طریق کار در چین، اقامت از طریق خرید ملک در چین، معرفی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت در چین، دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین و غیره به شما بزرگوران به صورت تلفنی و حضوری مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

شرایط دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین

این دانشگاه امروزه بیشتر از 2000 دانشجوی بین المللی دارد که بیش از 120 کشور در دوره کارشناسی و دوره های تحصیلات تکمیلی SCUT در زبان انگلیسی و چینی ادامه تحصیل دهند. در این دانشگاه رشته های اقتصاد و تجارت بین المللی، علوم کامپیوتر و فن آوری، مدیریت بازرگانی، مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست را به زبان انگلیسی آموزش می دهند.

در این دانشگاه 23000 دانشجوی کارشناسی، 16000 دانشجوی کارشناسی ارشد، 6000 دانشجو دکترا در کل بیشتر از 55000 دانشجو تمام وقت به تحصیل خود ادامه می دهند. دانشگاه هاست یک دانشگاه جامع تحقیقاتی و چند رشته ای می باشد که رشته هایی مانند علوم پایه، مهندسی، پزشکی، فلسفه، اقتصاد، حقوق، آموزش و پرورش، ادبیات، تاریخ و غیره در این دانشگاه ها تامین می شود.

برنامه های تحصیلی مانند 94 برنامه دوره کارشناسی ( لیسانس)، 225 برنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و 184 برنامه دکترا در دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین ارائه می شود. این دانشگاه در سال 1952 میلادی با نام موسسه فناوری هوآژونگ در شهر ووهان تاسیس شد و سپس در سال 2000 با دانشگاه علوم پزشکی و موسسه ساخت و سازهای این شهر ادغام می شود و دانشگاه علوم و فناوری تشکیل می شود.

شرایط دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین

پذیرش تحصیلی دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه در تمامی برنامه ها به مدت دو سال می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه هاست چین 44500 ¥ برای دانشجویان دوره MBA و برای دانشجویان برق و کامپیوتر 32000¥ (یوآن) می باشد. شرایط و مدارک بابت پذیرش در این دانشگاه برای تحصیلات بین المللی در برنامه های کارشناسی ارشد و کارشناسی به مدارک زیر نیاز می باشد:

  • ارائه مدارک مقطع دبیرستان و دیپلم با استانداردهای خوب و ریز نمرات این مقطع تحصیلی
  • ارائه مدرک آیلتس 5.5
  • دریافت فرم درخواست و تکمیل آن
  • ارائه کپی و اسکن از فرم بررسی و ارزیابی خارجی
  • ارائه پاسپورت معتبر و فتوکپی از تمامی صفحات آن

کتابخانه های دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین

در این دانشگاه معتبر و پیشرفته کتاب خانه هایی در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشند:

  • کتابخانه پزشکی
  • کتابخانه قدیمی
  • کتابخانه شاو
  • کتابخانه معماری

رتبه جهانی این دانشگاه نیز در سال 2023 در نمودار ذیل نشان داده شده است:

رتبه دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین

امروزه بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل تلاش می کنند که در دانشگاه های معتبر در جهان تحصیل کنند، به عنوان مثال یکی از کشورهایی که متقاضیان زیادی برای تحصیل دارد کشور اتریش می باشد، پیشنهاد می شود برای مطالعه بیشتر در این خصوص مقاله شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش را مطالعه نمایید.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ چین، معرفی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت در چین، اقامت از طریق تحصیل در چین، اقامت از طریق سرمایه گذاری در چین، اقامت از طریق کار در چین، اقامت از طریق خرید ملک در چین، اقامت از طریق تولد در چین، بورسیه کارشناسی ارشد در چین و غیره به شما عزیزان به صورت تلفنی و حضوری مشاوره تخصصی ارائه می دهند و در کنار شما عزیزان هستند. همچنین شما عزیزان برای مطالعه بیشتر و کسب اطلاعات می توانید مقالاتی مانند مقاله تحصیل در چین و معرفی دانشگاه های چین مطالعه نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *