ویزای تحصیلی

دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

دانشگاه علوم کشاورزی سوئد یا دانشگاه کشاورزی سوئد یکی از دانشگاه های معتبر کشور سوئد است، دفتر مرکزی این دانشگاه در اولتونا، اوپسالا واقع شده است و دارای چندین دانشگاه در مناطق مختلف سوئد می باشد. بودجه دانشگاه علوم کشاورزی سوئد برخلاف سایر دانشگاه های این کشور توسط وزارت امور روستایی تامین می شود. در سال 2001 میلادی یورولاگ برای علوم زندگی (ELLS) تاسیس شد که دانشگاه علوم کشاورزی سوئد یکی از بنیانگذاران آن بود. SLU دانشگاهی است که دانش گسترده در رابطه با استفاده پایدار از منابع طبیعی بیولوژیکی و همچنین علوم زیست محیطی و زندگی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه علوم کشاورزی سوئد را دارید یا علاقه دارید اطلاعاتی در خصوص این دانشگاه کسب کنید تا پایان مقاله همراه با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید.

  • شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در این دانشگاه چیست؟
  • آیا تنها در رشته مهندسی کشاورزی می توان در این دانشگاه به تحصیل پرداخت؟
  • مزایای تحصیل در این دانشگاه چیست؟
  • شرایط اخذ پذیرش از این دانشگاه چگونه است؟
  • آیا می توان پس از دریافت مدرک از این دانشگاه وارد بازار کار شد؟

اطلاعات مختصری در خصوص دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

SLU (به سوئدی: Sveriges lantbruksuniversitet) در سال 1977 میلادی با ادغام 3 دانشکده مجزا به منظور دامپزشکی، جنگلداری، کشاورزی و بهبود کارایی با به اشتراک گذاشتن منابع بین ادارات تاسیس شد. این دانشگاه تنها دانشگاه کشور سوئد است که بر پایداری تمرکز دارد، گذشته بر تمرکز دانشگاهی منحصر به فرد به دلایلی مثل: اشتغال بالا در مقطع کارشناسی ارشد، بالاترین نسبت معلمان به دانش آموزان و پردیس های پر جنب و جوش و تاریخی با امکانات کاملا جدید و مدرن در دنیا کاملا شناخته شده است. جدول زیر نشانگر برخی از اطلاعات دانشگاه علوم کشاورزی سوئد می باشد.

آیتمشرح
نوع دانشگاهدولتی
نام مستعارSLU
تعداد هیئت علمی3500 نفر
تعداد دانشجویان FTE3737 نفر
معرفی دانشکده هادانشکده باغ آرایی، باغبانی و علوم کشاورزی
دانشکده منابع طبیعی و علوم کشاورزی
دانشکده دامپزشکی و علوم دامی
دانشکده جنگلداری
وب سایت دانشگاهwww.slu.se

هزینه تحصیل در دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

اگر دانشجویی هستید که تابعیت یک کشور خارج از اتحادیه و منطقه اقتصادی اروپا و کشور سوئیس را دارید ملزم به پرداخت شهریه دانشگاه هستید. هزینه سالانه تحصیل در SLU بین 105000SEK الی 300000SEK (کرون سوئد) است، در ادامه لیستی از شهریه دانشگاه برای رشته های تحصیلی مختلف ذکر شده است.

  • علوم اجتماعی 105000SEK (کرون سوئد)
  • علوم طبیعی/ فناوری 152000SEK (کرون سوئد)
  • معمای/ طراحی منظره 300000SEK (کرون سوئد)
  • علوم سلامت 160000SEK (کرون سوئد)
  • دامپزشکی 195000SEK (کرون سوئد)

هزینه های زندگی در کشور سوئد تا حد زیادی به سبک زندگی شما وابسته است، دانشجویان برای زندگی دانشجویی در این کشور نباید ماهانه مبلغ کمتر از 8370SEK (کرون سوئد) در نظر بگیرند. دقت داشته باشید که این مبلغ حداقل مبلغی است که توسط آژانس مهاجرت کشور سوئد اعلام شده است.

هزینه تحصیل در دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

نحوه دریافت پذیرش تحصیلی از SLU

برنامه های این دانشگاه بی نظیر بوده و مبتنی بر محیط زیست و زیست محیطی، سلامتی و کیفیت زندگی، مدیریت جمعیت ماهی و حیاط وحش، مدیریت خاک و آب و محیط بیرونی برای سلامتی می باشد. به دانشجویان خارجی و بین المللی پیشنهاد می شود برای اخذ پذیرش از دانشگاه در اولین دوره اعلام شده اقدامات لازم را انجام دهند، شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و کشور سوئیس می توانند در دومین مرحله اعلام شده نیز اقدامات لازم را در جهت اخذ پذیرش تحصیلی انجام دهند. برای تحقق برنامه خود لازم است چندین مرحله را طی کنید که در ادامه به آن ها اشاره می شود. دانشجویان خارجی پس از اخذ پذیرش از دانشگاه باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی سوئد انجام دهند. اگر قصد مهاجرت همراه با اعضاء خانواده را دارید پیشنهاد می شود مقاله شرایط ویزای همراه سوئد را مطالعه کنید.

  • برنامه خود را پیدا کنید: برای انتخاب برنامه تحصیلی باید به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید و شرایط لازم را برای ادامه تحصیل در هر یک از رشته های ارائه شده بررسی کنید. پس از آن باید برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب رشته تحصیلی باید فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید و مستندات صلاحیت عمومی که شامل اثبات مهارت زبان، اسکن شناسنامه و پاسپورت، مدارک تحصیلی، انگیزه نامه و اثبات توانایی مالی می شود را به همراه فرم تکمیل شده ارسال کنید.
  • شهروندان خارجی ملزم به پرداخت هزینه درخواست به مبلغ 900SEK (کرون سوئد) هستند.
  • دانشجویان می توانند نتیجه درخواست خود را در se موسوم به اعلام نتایج انتخاب بررسی کنند
  • اگر واجد شرایط لازم برای ادامه تحصیل در دانشگاه علوم کشاورزی سوئد باشید باید اقدامات لازم را در جهت اخذ مجوز اقامت در کشور سوئد انجام دهید

امکانات دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

کتابخانه SLU با توسعه و پیشرفت ارتباطات علمی فعالیت می کند و از دانشجویان، محققان و کارمندان به منظور تقویت کیفیت تحقیق و آموزش در دانشگاه علوم کشاورزی پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات SLU می توان به این مورد اشاره کرد که تمام دانشجویان و کارمندان می توانند از عملکرد VPN برای برقراری ایمن بین کامپیوتری در خارج از دانشگاه و شبکه دانشگاه استفاده کنند. برای عملی شدن این کار باید حساب کاربری در Activity Directory ایجاد کنید.

مرکز بهداشت دانشجویی به عنوان سرویس بهداشتی در اختیار تمامی دانشجویان قرار دارد که عمدتا با مراقبت های بهداشتی، مشاوره پزشکی و کمک های بحرانی فعالیت می کنند. همانند سایر دانشگاه های کشور سوئد دانشجویان SLU نیز می توانند در اتحادیه دانشجویی عضوء شوند. در این دانشگاه 8 اتحادیه دانشجویی وجود دارد که دانشجویان بسته به برنامه ای که ثبت نام کرده باشند می توانند به اتحادیه مورد نظر بپیوندند.

با مطالعه این مقاله اطلاعات مختصری در رابطه با دانشگاه علوم کشاورزی سوئد کسب کردید، این دانشگاه در سراسر سوئد یک شبکه فارغ التحصیلان مستقر دارد که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند در بخش های کشاورزی، محیط زیست و مواد غذایی فعالیت خود را شروع کنند. برای اطلاع از شرایط کار و حقوق و دستمزد به مطالعه مقاله حقوق ماهیانه کار در سوئد بپردازید. علاوه بر مطالعه مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید طی تماس با وکلاء مجرب موسسه از مشاوره های رایگان در نظر گرفته شده نیز بهره مند شوید.

4/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

  1. Yaser گفت:

    با سلام، دانشجویا دکترا که حقوق دریافت می کنند هم باید شهریه بدن؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      دانشجویی که در این مقطع بورس دریافت میکنن دیگه شهریه ای پرداخت نمیکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *