ویزای تحصیلی

دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol

دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol

دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol یکی از دانشگاه های تحقیقاتی عمومی کشور انگلستان محسوب میشود که در شهر بریستول واقع شده است. دانشگاه غرب انگلیس همواره سنت هایی را به منظور رشد و تحول در جهت برآورده کردن مطالبات دانشجویان و ارائه آموزش عالی به کار می گیرد. این دانشگاه دارای چند پردیس است که پردیس Frenchay بزرگترین پردیس به لحاظ تعداد دانشجویان محسوب می شود و دلیل آن هم این است که بیشتر دوره های تحصیلی در این پردیس دانشگاهی ارائه می شود. اگر دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol یکی از انتخاب های شما برای ادامه تحصیل است و قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید مقاله پیش رو را که به همت مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است با دقت مطالعه کنید.

درباره دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol

در سال 1992 میلادی دانشگاه غرب انگلیس عنوان دانشگاه دریافت کرد، ریشه این دانشگاه را می توان در کالج فنی Merchant Venturers که در سال 1595 میلادی توسط انجمن بازرگانان تاسیس شد ردیابی کرد. دانشجویان UWE تشویق می شوند تا درگیر شوند و به دنبال فرصت ها باشند. اتحادیه دانشجویی امکاناتی مثل: کافه، فروشگاه، اتاق های جلسات قابل رزرو و فضای بیرونی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. UWE Bristol یک دانشگاه متمرکز بر آینده است، اولویت دانشگاه برای 10 سال آینده ارائه تجربه دانشگاهی برجسته برای دانشجویان از طریق دوره های نوآورانه با عمل و تحقیق آگاهانه می باشد.

دانشکده های دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol

گروه های آموزشی و دانشکده های دانشگاه غرب انگلیس به شرح ذیل است.

معرفی دانشکدهگروه های آموزشی
دانشکده هنر، صنایع خلاق و آموزشگروه هنر و صنایع فرهنگی
گروه آموزش و کودکی
گروه فیلم و روزنامه نگاری
گروه انیمیشن بریستول
مدرسه تئاتر بریستول Old Vic
دانشکده تجارت و حقوقگروه تجارت بریستول
گروه حسابداری، اقتصاد و دارایی
گروه تجارت و مدیریت
مدرسه حقوق بریستول
دانشکده محیط زیست و فناوریگروه معماری و محیط ساخته شده
گروه علوم کامپیوتر و فناوری خلاق
گروه طراحی مهندسی و ریاضیات
گروه جغرافیا و مدیریت محیط زیست
دانشکده بهداشت و علوم کاربردیگروه حرفه های بهداشت متنقین
گروه علوم زیستی، زیست پزشکی و تحلیلی
گروه بهداشت و علوم اجتماعی
گروه پرستاری و مامایی
کالج هارتپوری (دانشکده دانشیار)ورزش
اسب سواری
کشاورزی
پرستار دامپزشکی

دانشکده های دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol

اخذ پذیرش از دانشگاه UWE Bristol

این دانشگاه به ارائه 600 دوره در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، دوره های حرفه ای و دوره های کوتاه مدت می پردازد. طیف گسترده ای از موضوعات تحصیلی در زمینه های هنری، صنایع خلاق، بهداشت، علوم، تجارت، حقوق، محیط زیست و فناوری ارائه می شود. علاوه بر این ها دانشگاه غرب انگلیس به دلیل کیفیت بالای تدریس کاملا شناخته شده بوده و هر ساله متقاضیان زیادی از سراسر دنیا تلاش می کنند پذیرش این دانشگاه را کسب کنند. حال این سوال مطرح می شود که اقدامات لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol چیست؟

اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارید برای اخذ پذیرش می توانید از طریق سرویس پذیرش دانشگاه یا کالج ها (UCAS) یا از طریق نمایندگان دانشگاه در کشور خود اقدامات لازم را انجام دهید. اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارید می توانید فرم آنلاین را تکمیل کرده و یا از طریق نمایندگان دانشگاه در کشور خود اقدامات لازم را انجام دهید. به طور کلی برای اخذ پذیرش از دانشگاه غرب انگلیس لازم است مدارک و مستنداتی را ارائه کنید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • اگر زبان اول شما زبان انگلیسی نیست باید برای اثبات تسلط به زبان انگلیسی مدرک معتبر زبان ارائه کنید.
  • ارائه مدارک تحصیلی اخذ شده در دوره های تحصیلی پیشین و ریز نمرات
  • کپی از صفحات پاسپورت معتبر و مدت دار
  • اگر دانشجویی دارای محکومیت کیفری است باید اعلام کند، زیرا ممکن است اطلاعات بیشتری درباره ماهیت محکومیت از فرد خواسته شود
  • گواهی تمکن مالی

هزینه تحصیل در دانشگاه غرب انگلیس UWE Bristol

شهریه و سیاست های مربوط به هزینه سالانه بررسی می شود بنابراین ممکن است با توجه به تورم هزینه های تحصیل سالانه افزایش پیدا کند. علاوه بر این ممکن است شرایط تخفیفات و بورس های تحصیلی در نظر گرفته شده نیز سالیانه تغییر کنند. دانشجویان بومی برای تحصیل در این دانشگاه باید هزینه ای بالغ بر 9000£ (پوند) و دانشجویان خارجی مبلغ 11750£ (پوند) پرداخت کنند. علاوه بر شهریه دانشگاه لازم است هزینه های زندگی در کشور انگلستان را نیز برآورد کنید، برای بررسی دقیق هزینه های زندگی به مقاله هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان رجوع کنید.

بورسیه تحصیلی UWE

دانشگاه غرب انگلیس برای سال 2020-2021 بورسیه تحصیلی برای دانشجویان برجسته در نظر گرفته است، این بورسیه به دانشجویانی تعلق میگیرد که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را دارند. بورسیه تحصیلی به دانشجویان با هر ملیتی تعلق می گیرد و ارزش آن 1000£(پوند) است. شرایط لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی سوابق تحصیلی درخشان و اثبات تسلط به زبان انگلیسی با ارائه مدرک معتبر می باشد، اگر دارای این شرایط هستید باید درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید.

علاوه بر این بورسیه دانشگاه غرب انگلستان برای حمایت از ورزشکاران برجسته و ممتاز که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند بورس تحصیلی در نظر گرفته است. بورسیه تحصیلی برای تمامی رشته های ورزشی ارائه شده در UWE قابل دسترس می باشد. دانشجویانی که موفق به اخذ این بورس تحصیلی شوند از 30% تخفیف شهریه تحصیلی و خدمات ورزشی بهره مند می شوند. شرایط لازم برای اخذ این بورس تحصیلی عبارتند از: دانشجو بورس تحصیلی دیگری دریافت نکرده باشد، دارای شایستگی و استعداد در رشته انتخابی باشد، شرایط لازم را برای ورود به دانشگاه غرب انگلستان داشته باشد، ارائه مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی و تسلط به زبان انگلیسی.

طبق قوانین وضع شده در کشور انگلستان دانشجویان خارجی و بین المللی می توانند پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در این کشور اقامت داشته باشند. به این منظور متقاضی می تواند به دنبال شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود باشد و با عقد قرار داد کاری اقدامات لازم را در جهت تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار انگلستان انجام دهد. برای اطلاع از حقوق و دستمزد در این کشور می توانید به مطالعه مقاله حقوق ماهیانه کار در انگلستان بپردازید. برای دریافت مشاوره های تخصصی و انجام پرونده های مهاجرتی می توانید همه روزه با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *