ویزای تحصیلی

دانشگاه فدرال شرقی روسیه

دانشگاه فدرال شرقی روسیه

یکی از 5 دانشگاه برتر و معتبر روسیه دانشگاه فدرال شرقی روسیه می باشد که در رتبه بندی های پیشین دانشگاه های ملی جایگاه دوم را کسب کرده است. این دانشگاه توانسته دستاورد های علمی بسیاری را کسب نماید و طبق شاخص های علمی و عضویت هیئت علمی دانشگاه فدرالی خاور محسوب می شود. همچنین از انتشارات همه دانشگاه ها و کالج های خاور در مجلات علمی معتبر را به خود اختصاص داده است.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه معرفی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه، دانشگاه فدرال شرقی روسیه، اقامت از طریق تحصیل به روسیه، تحصیل رایگان در روسیه، اقامت از طریق سرمایه گذاری در روسیه، اقامت از طریق خرید ملک در روسیه و غیره به صورت تخصصی به شما مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری ارائه می دهند و از ابتدا تا انتها در کنار شما عزیزان هستند.

تحصیل در دانشگاه فدرال شرقی روسیه در 2023

این دانشگاه در سال 1899 میلادی تاسیس شد و در سال 1930 میلادی توسط استالین تعطیل گردید. دانشگاه فدرال شرقی روسیه در سال 1956 میلادی بازسازی شد و افتتاح گردید. نام قبلی این دانشگاه، دانشگاه ایالتی و فارغ التحصیلی بوده است که بعد از سال 2000 نام آن تغییر کرده و شروع به کار کرد.

در سال 2010 این دانشگاه بعد از با دانشگاه فنی و مهندسی خلیج فارس، دانشگاه اقتصاد دولتی اقیانوس آرام و موسسه آموزشی دولتی پیشرفت خود را شروع می شود. رتبه جهانی این دانشگاه در سال 2023 به شرح نمودار ذیل می باشد:

رتبه جهانی دانشگاه فدرال شرقی روسیه

دانشکده های دانشگاه فدرال شرقی روسیه

در این دانشگاه 8 دانشکده تاسیس شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • دانشکده های مطالعات منطقه ای و بین المللی
  • دانشکده های هنر، فرهنگ و ورزش
  • دانشکده های اقتصاد و مدیریت
  • دانشکده های حقوق
  • مدارس های آموزش و پرورش
  • دانشکده های علوم طبیعی
  • مدرسه های بیومدیکال
  • دانشکده های علوم انسانی

هزینه و شهریه دانشگاه فدرال شرقی روسیه

یکی از مواردی که برای متقاضیان و دانشجویان که قصد تحصیل در کشور روسیه را دارند هزینه های تحصیل و زندگی می باشد، متقاضیان توجه داشته باشند که هزینه های زندگی با توجه به نوع زندگی فرد متفاوت می باشد، در ادامه سعی داریم به بررسی هزینه های تحصیل در دانشگاه فدرال شرقی روسیه بپردازیم.

رشتهمدت دورهشهریه سالانه (روبل روسیه)
سیستم های مهندسی زیستی و فناوری170000RUB
فناوری زیستی170000RUB
فناوری تولید و سازماندهی غذا170000RUB
پزشکی بیوشیمی6 سال210000RUB
پزشکی بیوفیزیک6 سال210000RUB
پزشکی عمومی6 سال195000RUB
داروسازی5 سال170000RUB

هزینه و شهریه دانشگاه فدرال شرقی روسیه

برنامه های دوره کارشناسی در دانشگاه فدرال روسیه

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را در مقطع کارشناسی تخصصی دارند، می توانند در رشته های تحصیلی زیر مشغول به تحصیل شوند. همچنین مدت تحصیل در این رشته های تحصیلی نیز ذکر شده است.

بیوشیمی پزشکی 6 سال
بیوفیزیک 6 سال
پزشکی عمومی 6 سال
داروسازی 5 سال

مزایای تحصیل در روسیه برای ایرانیان

ایرانیانی که برای تحصیل این کشور را انتخاب می کنند از مزایایی مثل نزدیکی این کشور به کشور ایران، تحصیل در دانشگاه های پیشرفته و معتبر در جهان، تحصیل با هزینه های کم و مقرون به صرفه، تحصیل به زبان انگلیسی و غیره بهره مند می شوید.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه دانشگاه فدرال شرقی روسیه، معرفی دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه، اقامت از طریق تحصیل در روسیه، اقامت از طریق خرید ملک در روسیه، اقامت از طریق سرمایه گذاری در روسیه و غیره به صورت تخصصی با کارشناسان ارشد ما مشاوره تلفنی و حضوری شوید و کارشناسان ارشد از ابتدا تا انتها در کنار شما عزیزان هستند. اگر قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارید باید اطلاعات کاملی در رابطه با دانشگاه های این کشور داشته باشید، به این منظور شما عزیزان می توانید مقاله جذاب دانشگاه های روسیه را در همین وبسایت مطالعه بفرمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *