ویزای تحصیلی

دانشگاه لانژو چین

دانشگاه لانژو چین

یکی از دانشگاه های معتبر در کشور چین دانشگاه لانژو چین می باشد که در سال 1958 م از ادغام دو موسسه آموزشی در نزدیکی راه آهن چین تاسیس شده است. 50 سال بعد از تاسیس، این دانشگاه به عنوان نهادی فنی در رتبه بندی قرار گرفت. دانشجویان کشورهای آسیایی که قصد دارند در دانشگاه های معتبر و پیشرفته را دارند اولین مقصدشان کشور چین می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیحات بیشتری ارائه می دهد.

در کشور چین بیشتر از 2000 دانشگاه و موسسه آموزشی وجود دارد که بیش از 6 میلیون دانشجو از 180 کشور دنیا مشغول ادامه تحصیل در این دانشگاه ها می باشند. کشور چین در جذب دانشجویان خارجی و بین المللی بعد از کشور آمریکا و انگلستان در رده سوم قرار دارد. دانشگاه لانژو چین در طول دوره های آموزشی در مقاطع مختلف راه و روش های بسیار خوبی ارائه می دهد، همچنین در بسیاری از زمینه های فنی توانسته جایگاه های خوبی را به دست آورد. متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید مدرک رسمی دیپلم یا معادل آن را ارائه نمایند.

تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه لانژو چین 2022

جهت تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه لانژو چین دانشجویان باید مدرک کارشناسی ارشد یا معادل این مدرک را ارائه نمایند. در این مقطع تحصیلی 67 رشته ارائه شده است که در ادامه به برخی از این رشته اشاره خواهیم کرد:

  • رشته تحصیلی اقتصاد
  • رشته تحصیلی حقوق
  • رشته تحصیلی ادبیات
  • رشته تحصیلی علوم
  • رشته تحصیلی تاریخ
  • رشته تحصیلی مهندسی
  • رشته تحصیلی پزشکی
  • رشته تحصیلی کشاورزی
  • رشته تحصیلی مدیریت

این دانشگاه معمولا سعی دارد لیستی از پذیرش داوطلبان دکتری در سال بعدی تحصیلی و رشته های ارائه شده را در ماه سپتامبر منتشر کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهد. برای تحصیل در این مقطع هر ساله آزمونی در ماه مارس برگزار می شود که متقاضیان می توانند اقدامات لازم را برای شرکت در این آزمون در سال 2022 انجام دهند.

تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه لانژو چین

ویزای تحصیلی در کشور چین

متقاضیان بعد از انتخاب دانشگاه مورد نظر و دریافت پذیرش از دانشگاه باید ویزای تحصیلی این کشور را جهت اقامت در این کشور دریافت نمایید. ویزای تحصیلی در این کشور به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. ویزا کوتاه مدت که برای اقامت های کمتر 180 روز صادر می شود، افرادی که قصد مطالعات خاص و یا شرکت در کنفرانس های آموزشی دارند می توانند این ویزا را دریافت نمایند. یکی دیگر از ویزاهای تحصیلی ویزا بلند مدت می باشد که برای اقامت های بیش از 180 روز صادر خواهد شد. برای دریافت ویزا متقاضیان باید مدارکی ارائه نمایند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دریافت فرم درخواست و تکمیل آن
  • ارائه گواهی پذیرش دریافت شده از دانشگاه مورد نظر
  • ارائه چند قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه مدارک تحصیلی پیشین

مزایای تحصیل در کشور چین

افرادی که کشور چین را برای تحصیل انتخاب می کنند از مزایایی بهره مند می شوند. دانشجویان می توانند بورسیه های تحصیلی ارائه شده را دریافت نمایند. دانشجو می تواند قبل از ورود به دانشگاه و یا بعد از آن اقدامات لازم را جهت دریافت بورسیه انجام دهند. دانشجویان می توانند در دانشگاه های معتبر و پیشرفته مشغول به ادامه تحصیل شوند. همچنین دوره ها و رشته های تحصیلی در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود. اگر دانشجویی بخواهد دروس تحصیلی را به زبان چینی آموزش ببیند می تواند در دوره های آموزش این زبان پیش از ورود به دانشگاه شرکت نماید.

چین یکی از کشورهای پیشرفته می باشد که دانشگاه های آن در لیست دانشگاه های معتبر و ارزان قیمت قرار گرفته است. هزینه های زندگی در این کشور ارزان و مقرون به صرفه می باشد. دفتر های نمایندگی بهترین موسسات و شرکت های دنیا در این کشور قرار دارد که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند در این موسسات مشغول به کار شوند. پیشنهاد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیانی که قصد مهاجرت به چین و یا اقامت در این کشور را دارند این است، که پیش از اقدام برای هر کاری با متخصصان در این امور مشورت کرده و اطلاعات کامل را به دست آورند و سپس اقدامات لازم را انجام دهند.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *