ویزای تحصیلی

دانشگاه نائو در اوکراین

دانشگاه نائو در اوکراین

دانشگاه نائو در اوکراین معروف ترین دانشگاه علوم هوایی در این کشور محسوب می شود که در مقاطع تحصیلی مختلف دانشجو و متقاضی می پذیرد. مهاجرت به کشور اوکراین از طریق تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این کشور یکی از آسانترین و رایج ترین راه ها برای مهاجرت به این کشور است. برای تحصیل در دانشگاه نائو در اوکراین شرایط و قوانینی وضع شده است که لازم است متقاضی پیش از انجام اقدامات لازم برای اخذ پذیرش از آن ها مطلع باشد. اگر شما هم دانشگاه نائو در اوکراین را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اید تا پایان این نوشتار که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است ما را همراهی کنید.

  • شرایط تحصیل در دانشگاه نائو اوکراین چیست؟
  • آیا می توان بدون مدرک زبان در این دانشگاه تحصیل کرد؟
  • شرایط اخذ پذیرش از این دانشگاه چیست؟
  • هزینه تحصیل در دانشگاه نائو چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این دانشگاه وارد بازار کار اوکراین شد؟

معرفی دانشگاه نائو در اوکراین

دانشگاه نائو به لحاظ تنوع رشته در زمینه هوا فضا کاملترین طیف رشته های تحصیلی را ارائه می دهد، این دانشگاه در سال 1933 میلادی در شهر کیف (پایتخت اوکراین) تاسیس شد. دانشگاه نائو در کنار بلوار پر رفت و آمد قرار گرفته است و ساختمان های آن از فاصله دور قابل روئیت است. دانشگاه نائو عضوء باشگاهی هوایی اروپا و کانادا و عضوء ایکائو می باشد، در بین دانشگاه های علوم هوا و فضا در قاره اروپا دانشگاه نائو جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. از امکانات این دانشگاه می توان به باشگاه ورزشی، سایبرنت، خوابگاه های دانشجویی، رستوران، کافه و لابراتورهای دانشگاهی بسیار مجهز و پیشرفته اشاره کرد. دانشگاه نائو دارای 2 دانشکده مجزا، 16 موسسه، 1 کالج حمل و نقل هوایی و 12 موسسه تحقیقاتی می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه نائو در اوکراین

در این دانشگاه امکان تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد، دروس تحصیلی به زبان روسی و برخی از دروس به زبان انگلیسی ارائه می شود. رشته های تحصیلی در دانشگاه نائو که به زبان انگلیسی و زبان روسی ارائه می شوند عبارتند از: رشته هوا و فضا، الکترونیک، مکانیک، کامپیوتر، طراحی و ساخت هواپیما و هلی کوپتر، تعمیر و نگهداری هواپیما، سیستم های کامپیوتری هواپیما و هلی کوپتر، کنترل و برج مراقبت، مهندسی مکانیک هواپیما، ترافیک هوایی، کنترل رادار، مدیریت حمل و نقل هوایی، حقوق، معماری، مدیریت حمل و نقل هوایی، اکولوژی محیط، مدیریت اقتصاد و روابط بین المللی و رادیوالکترونیک. دانشگاه نائو اوکراین از مدرس های با سطح علمی بالا و با تجربه در زمینه های تحصیلی مدیریت، مکانیک، مهندسی برق، علوم مواد، علوم کامپیوتر و الکترونیک برخوردار می باشد.

متقاضیانی که قصد دارند در دانشگاه نائو به زبان روسی ادامه تحصیل دهند باید در دو ترم (10 ماه) دوره های آموزش زبان روسی را بگذرانند. در ترم 1 آموزش زبان به صورت عمومی با تیکه بر گرامر و مکالمه ارائه می شود و در ترم 2 آموزش ها به صورت تخصصی با توجه به رشته تحصیلی شما ارائه می شود. این دانشگاه در جهت تعلیم نیروهای متخصص و کار آمد بهترین و جدید ترین امکانات را برای تحصیل فراهم کرده است، همچنین این دانشگاه همکاری بین دانشجویان خود با دانشگاه های بریتانیا، هلند، آلمان، کره جنوبی، اسپانیا، فرانسه و غیره فراهم کرده است. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های هوا و فضا را دارید بی شک دانشگاه نائو در اوکراین یکی از گزینه های بسیار خوب برای شما به شمار می آید.

شرایط تحصیل در دانشگاه نائو در اوکراین

هزینه تحصیل دانشگاه نائو در اوکراین

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه نائو در اوکراین را دارند باید هزینه های تحصیل در این دانشگاه را به طور دقیق بررسی کنند. دقت داشته باشید که هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی گران تر از زبان روسی بوده و متقاضی باید 1000$ (دلار) بیشتر از شهریه تحصیل به زبان روسی پرداخت کند. هزینه های سالانه تحصیل به زبان روسی در دانشگاه نائو بین 3900$ تا 4900$ (دلار) است، لازم به ذکر است که هزینه دوره های زبان روسی 1800$ (دلار) می باشد.

علاوه بر هزینه های تحصیل دانشجویان باید هزینه های زندگی در این کشور را نیز در نظر داشته باشند، همانطور که گفته شد دانشگاه نائو برای اقامت دانشجویان خوابگاه در نظر گرفته است که با اقامت در خوابگاه شما در هزینه های زندگی خود صرفه جویی می کنید. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله هزینه تحصیل و زندگی در اوکراین اطلاعات بیشتری در خصوص ریز هزینه های زندگی در این کشور کسب می کنید. کما اینکه به دلیل بروز ناآرامی های اخیر اوکراین و مشکلات ضمنی با روسیه در حال حاضر ادامه تحصیل در این کشور توضیه نمیگردد. کشور هایی نظیر رومانی و بلغارستان به سبب عضویت در اتحادیه اروپا و کم بودن هزینه های نسبی تحصیل و زندگی گزینه های منتخب پس از اوکراین هستند.

اخذ ویزای تحصیلی کشور اوکراین

متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه نائو را دارند باید علاوه بر اخذ پذیرش از این دانشگاه ویزای تحصیلی اوکراین را نیز دریافت کنند. لازم به ذکر است فرایند اخذ پذیرش از این دانشگاه بصورت آنلاین امکان پذیر نیست و باید شخصی دارای وکالنامه رسمی از متقاضی حضورا مدارک و فرم درخواست را به دانشگاه ارائه نماید. به منظور اخذ ویزا متقاضی باید درخواست خود را به سفارتخانه کشور اوکراین اعلام کند، پس از مشخص شدن زمان مصاحبه حضوری لازم است مدارکی که در ادامه به آن ها اشاره می شود را به مسئول مربوطه در سفارتخانه کشور اوکراین تحویل دهید.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های اخذ ویزای تحصیلی و ارائه رسید آن
  • گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • گواهی تمکن مالی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور اوکراین
  • مشخص شدن محل زندگی در کشور اوکراین (با مطالعه مقاله خوابگاه دانشجویی در اوکراین اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط اقامت در خوابگاه های دانشجویی این کشور کسب می کنید)
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • پاسپورت و مدارک شناسایی
  • عکس پاسپورتی
  • بیمه مسافرتی

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص دانشگاه نائو کسب کردید، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه نائو در اوکراین یا سایر دانشگاه های مورد نظر می توانید همه روزه با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *