ویزای تحصیلی

دانشگاه هایونگ چین

دانشگاه هایونگ چین

دانشگاه اصلی بین المللی این کشور دانشگاه هایونگ چین است و عضو اولین دانشگاه هایی محسوب می شود که به PROJECT 211 و PROJECT 985 متعلق می باشد. این دانشگاه عضو ده دانشگاه برتر و معتبر کشور چین است و این معتبر بودن را مدیون رشد علمی و فرهنگی می باشد. در سال 1953 این دانشگاه تاسیس شد و 11 رشته تحصیلی را آموزش می دهد. تحصیل در چین آینده روشنی را برای دانشجویان خارجی به ارمغان می آورد. کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه معرفی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین، اقامت از طریق تحصیل در چین، اقامت از طریق خرید ملک در چین، بورسیه کارشناسی ارشد در چین، دانشگاه علوم و تکنولوژی هوآژونگ در چین، دانشگاه شنژن چین و غیره به صورت تخصصی به شما عزیزان به صورت مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خدمات ارائه می دهند.

امکانات دانشگاه هایونگ چین

مدت زمان تحصیل در این دانشگاه 6 سال است که سال اول دوره پریمدیکال می باشد که به زبان چینی تدریس می شود. بعد از آن به مدت 4 سال واحد های تئوری آموزش داده می شود و سپس در سال آخر واحدهای عملی است که دانشجو باید انجام دهد. این دانشگاه از سال 2012 سیستم تحصیلی جدیدی را پایه گذاری می کند. این سیستم به این شکل می باشد که دو سال ابتدا تحصیلات به زبان انگلیسی است و دو سال وسط به زبان چینی و زبان انگلیسی تدریس می شود و دو سال آخر به زبان چینی می باشد.

از نظر فضا و طبیعت، این دانشگاه با 72% فضای سبز در جنگل واقع شده است و همین امر باعث شده که این دانشگاه چند برابر بیشتر شده باشد. دانشگاه هایونگ چین نزدیک به 10000 نفر کارمند، 1400 پروفسور، 1800 سخنران و 8800 دانشجو در حال تحصیل می باشند. از بین این همه دانشجو 500 نفر آن ها از کشورهای دیگر جهان هستند که وارد این کشور شده اند. این دانشگاه سالیانه 100 دانشجو از قاره های آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا دارد و برای این افراد پذیرش تحصیلی ارسال می شود.

مدارک لازم بابت دریافت پذیرش تحصیلی چین

پذیرش در اغلب دانشگاه های چین به آسانی اتفاق می افتد اما مدارک و شرایط خاص خود را نیز نیاز دارد. برای اخذ پذیرش از این دانشگاه دانشجویان باید مدارکی را ارائه نمایند که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد.

  • ارائه ترجمه شناسنامه به زبان انگلیسی
  • ترجمه ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی به زبان انگلیسی
  • ترجمه اصل دیپلم و پیش دانشگاهی به زبان انگلیسی
  • ترجمه اصل دیپلم پیش دانشگاهی به زبان انگلیسی
  • پاسپورت معتبر
  • مدرک زبان آیلتس

امکانات دانشگاه هایونگ چین

دوره پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در چین

دوره های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در چین شرایط و زمان خاص خود را داراست که در جدول زیر به آن می پردازیم:

چینپزشکیدندان پزشکیداروسازی
طول دوره6 سال6 سال4 سال (کارشناسی)
زبان تدریسانگلیسیانگلیسیانگلیسی
آزمون ورودینداردنداردندارد
پیش نیاز زبانتسلط به زبانتسلط به زبانتسلط به زبان
پیش نیاز تحصیلیدیپلم + پیش دانشگاهی تجربی یا ریاضیدیپلم + پیش دانشگاهی تجربیدیپلم + پیش دانشگاهی تجربی یا ریاضی
دروس زیست، شیمی، فیزیک؛ ریاضی و زبان انگلیسیهرکدام بالای 16هرکدام بالای 16هرکدام بالای 14
امکان بورسبرای دانشجویان ممتازبرای دانشجویان ممتازبرای دانشجویان ممتاز
اجازه کار دانشجویینداردنداردندارد
بیمه دانشجوییدارددارددارد
زمان شروع دوره هاشهریورشهریورشهریور
مهلت ارسال مدارکخردادخردادخرداد
مدت زمان اخذ پذیرش1 تا 2 ماه از زمان تکمیل مدارک1 تا 2 ماه از زمان تکمیل مدارک1 تا 2 ماه از زمان تکمیل مدارک
مدت زمان اخذ ویزا2 تا 8 هفته2 تا 8 هفته2 تا 8 هفته
هزینه های متفرقهترجمه مدارک، ارسال مدارک، صدور ویزاترجمه مدارک، ارسال مدارک، صدور ویزاترجمه مدارک، ارسال مدارک، صدور ویزا
توضیحات دیگرظرفیت محدود برای دانشجویان خارجیظرفیت محدود برای دانشجویان خارجیظرفیت محدود برای دانشجویان خارجی

هزینه 2023 تحصیل در دانشگاه هایونگ چین

یکی از نکاتی که برای بسیاری از متقاضیان و دانشجویان اهمیت دارد، هزینه های 2023 تحصیل در این دانشگاه است که در این بخش سعی داریم به این شهریه ها اشاره کنیم:

  • هزینه پذیرش حدودا 500¥ (یوآن چین)
  • هزینه تحصیل حدود 6000¥ (یوآن چین)

یکی دیگر از مواردی که مهم می باشد، هزینه های زندگی در این کشور است. دقت نمایید که هزینه های زندگی با توجه به نوع زندگی و منطقه زندگی فرد متفاوت می باشد، برای اطلاع از هزینه های زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در چین را مطالعه نمایید.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت از طریق تحصیل در چین، اقامت از طریق سرمایه گذاری در چین، مهاجرت از طریق کار در چین و غیره به صورت تخصصی به شما عزیزان به صورت مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خدمات ارائه می کنند و در کنار شما هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *