ویزای تحصیلی

بهترین دانشگاه های لیتوانی

بهترین دانشگاه های لیتوانی

امروزه تقاضا جهت ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های لیتوانی افزایش یافته و متقاضیان برای کسب اطلاعات در خصوص شرایط تحصیل اقدام میکنند. دانشگاه ‌های این کشور از جمله بهترین دانشگاه ‌های موجود در قاره اروپا و هم چنین دنیا محسوب می‌ شوند. اقدام به تحصیل در میان دانشگاه ‌های این کشور برای دانشجویانی که دارای تابعیت کشورهای اتحادیه اروپا می باشند در بیشتر رشته‌ های تحصیلی به زبان انگلیسی می باشد. در این مقاله که به وسیله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به بهترین دانشگاه های لیتوانی اطلاعاتی ارائه شده است.

  • دانشگاه های دولتی لیتوانی دارای چه مزیت هایی هستند؟
  • چرا لیتوانی مقصد مناسبی برای تحصیل نیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور کدامند؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در لیتوانی در این کشور به کار مشغول شد؟
  • آیا امکان تحصیل رایگان تمامی رشته ها در دانشگاه های دولتی لیتوانی فراهم است؟
  • چه تعداد از دانشگاه های این کشور خصوصی می باشند؟
  • بورسیه های تحصیلی اختصاص یافته به دانشجویان حاضر در کالج ها و موسسات خصوصی لیتوانی کدامند؟

آشنایی با بهترین دانشگاه های لیتوانی

یکی از معتبرترین و برترین دانشگاه های موجود در این کشور دانشگاه ویلنیوس می باشد. با این توضیح که بیشتر رشته های مربوط به مهندسی در دانشگاه های این کشور درشهر کاونوس قرار دارد. در صورتی که بعضی از دانشگاه های دارای اعتبار رشته های پزشکی، کامپوتر، لیزرشناسی، ارتباطات و رشته روزنامه نگاری را نیز ارائه می کنند که دربرگیرنده بیشترین تعداد دانشجویان می باشد.


لازم به ذکر می باشد که کلیه مدارک ارائه شده از جانب دانشگاه های این کشور در میان تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارای اعتبار می باشد و دیگر به ارزیابی مجدد نیازی ندارند. سیستم آموزشی دانشگاه های این کشور مانند بسیاری از دانشگاه های دنیا به صورت ترمی می باشد. کلیه دانشجویان ملزم به کسب امتیاز لازم برای موفقیت در گذارندن کلیه دروس خود می باشند. نتیجتا می توانند شرایط تحصیل در کلیه دروس را به دست آورند. معتبرترین دانشگاه های شهر کاوناس لیتوانی عبارتند از:

دانشگاه ورزشی لیتوانی

این دانشگاه از بهترین دانشگاه های این کشور می باشد. همچنین تنها دانشگاه تخصصی موجود در این کشور می باشد که توانسته بیش از 8 دهه دارای سابقه آموزشی موثر باشد. اقدام به تحصیل در زمینه ورزش از جمله عوامل اهمیت این دانشگاه می باشد. چرا که افزایش نیاز به کلیه متخصصان کمک کننده در راستای زندگی سالم در این دانشگاه محقق می گردد. در مورد مهاجرت از طریق تحصیل به لیتوانی در این بخش بیشتر بخوانید.

آشنایی با بهترین دانشگاه های لیتوانی

دانشگاه علوم کاربردی از بهترین دانشگاه های لیتوانی

این دانشگاه که از جمله دانشگاه های دارای ارتباط با علوم کاربردی دولتی می باشد. همچنین از جمله بزرگترین موسسات آموزش عالی در منطقه بالتیک می باشد. از رشته های موجود در این دانشگاه می توان به زمینه های تحصیلی زیر اشاره نمود.

  • فن آوری اطلاعات
  • علوم اجتماعی
  • زیست پزشکی
  • علوم انسانی
  • هنر

دانشگاه فناوری Kaunas از بهترین دانشگاه های لیتوانی

این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های موجود در زمینه فن آوری در منطقه بالتیک می باشد. عمده دلیل معروفیت این دانشگاه داشتن فعالیت هایی در زمینه های زیر می باشد:

  • زمینه های مرتبط با کسب و کار این اشخاص
  • زمینه های پیشرو در تحقیقات علمی
  • مرتبط با رشته های انعطاف پذیر
  • مرتبط با تجربه تحصیلی فراموش نشدنی

بهترین دانشگاه های لیتوانی در شهر ویلنیوس 2024

این کشور با توجه به وسعت کم در شهرهای دیگرش چند دانشگاه دارد که بهترین دانشگاه های شهر ویلنیوس 2024 عبارتند از:

دانشگاهتوضیحات
دانشگاه فنی Vilnius Gediminasتاریخ تاسیس این دانشگاه به سال 1956 بر می گردد و از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های موجود در لیتوانی می باشد که در زمینه فنی و مهندسی و همچنین آموزش و پژوهش پیشرو می باشد.
دانشگاه مدیریت و اقتصاد ISMاز جمله نکات شاخص این دانشگاه به رتبه 1 این دانشگاه در لیتوانی می توان اشاره نمود هم چنین این دانشگاه در زمینه فعالیت های تجاری دارای یکی از بزرگترین مدارس در زمینه کسب و کار در اروپا می باشد، به صورتی که این دانشگاه برای چندین سال متوالی در میان 300 دانشگاه برتر در زمینه کسب و کار در جهان قرار گرفته است.
Vilnius Universityاین دانشگاه یکی از قدیمی ترین و هم چنین بهترین دانشگاه های موجود در لیتوانی می باشد. تاریخ تاسیس این دانشگاه به قرن شانزدهم میلادی می رسد.

در صورتی که تمایل به اخذ اطلاعات در خصوص تحصیل در پیشرفته ترین کشورهای جهان دارید پیشنهاد میکنیم پیش از هرگونه اقدامی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط گرفته و در طلب اخذ اطلاعات متناسب با شرایط و رزومه خود باشید.

پرسش هایی درباره دانشگاه های لیتوانی

برخی از مهم ترین پرسش هایی که درباره این موضوع مطرح می شوند عبارتند از:

  • بهترین دانشگاه لیتوانی برای تحصیل کدام است؟ دانشگاه ویلینیوس را می توان بهترین دانشگاه این کشور دانست که رتبه 450 جهان را در اختیار دارد.
  • آیا دانشگاه های دولتی در لیتوانی شرایط بهتری نسبت به دانشگاه های خصوصی دارند؟ بله این دانشگاه ها حتی در روند دریافت ویزای تحصیلی دانشجویان نیز می توانند اثرگذار باشند.
  • زبان تحصیل در دانشگاه های لیتوانی چیست؟ در این دانشگاه ها امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز برای دانشجویان خارجی فراهم شده است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *