ویزای تحصیلی

دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی

دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی

برای تحصیل در دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی باید موفق به اخذ بورسیه تحصیلی شوید و برای دریافت بورس تحصیلی شرایطی در نظر گرفته شده است. تحصیل در دانشگاه های آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی امکان پذیر است به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا موسسات آموزش عالی این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. تحصیل در دانشگاه های آفریقای جنوبی به منزله راه ورود به دنیایی متفاوت از رشته های تحصیلی متنوع دانشگاهی و درسی قلمداد می شود با توجه به افزایش تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف در دنیا تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تصمیم گرفته اند به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی بپردازند.

  • شرایط تحصیل در رشته های مختلف در آفریقای جنوبی چیست؟
  • آیا آفریقای جنوبی کشور مناسبی برای تحصیل است؟
  • هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • ایا می توان در آفریقای جنوبی بورسیه دریافت کرد؟
  • ارزان ترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل کدامند؟

شرایط تحصیل در دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی

اگر متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه های آفریقای جنوبی هستید می توانید در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته تحصیلی مورد علاقه خود به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید. تمام رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های این کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و برای دانشجویان جذاب است به طوری که هر ساله افراد زیادی را از سراسر دنیا جذب می کنند. نحوه پذیرش دانشگاه های این کشور متفاوت است به طوری که برخی از دانشگاه ها به صورت بورسیه تحصیلی می پذیرند و برخی از دانشگاه ها با بررسی مدارک تحصیلی گواهی اخذ پذیرش صادر می کنند. شاید جالب باشد که بدانید تمایل به تحصیل و اعزام دانشجو به دانشگاه های آفریقای جنوبی به دلیل تدریس دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی در طول سال های اخیر افزایش چشم گیری داشته است.

برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آفریقای جنوبی باید مدارک و مستنداتی در وب سایت دانشگاه مورد نظر آپلود کنید، هر دانشگاه با توجه به شرایط و قوانین خود مدارک و مستندات متفاوتی درخواست می کند اما ارائه برخی از مدارک برای اخذ پذیرش از تمامی دانشگاه ها الزامی است که این مدارک عبارتند از: مدارک تحصیلی سال های پیشین و ریز نمرات اخذ شده، مدرک معتبر زبان انگلیسی، گواهی تمکن مالی، انگیزه نامه، اسکن از پاسپورت و مدارک شناسایی و ترجمه رسمی و تایید شده تمامی مدارک به زبان انگلیسی را ارائه کنید.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی

مقوله تحصیل رایگان در کشور آفریقای جنوبی با استفاده از اخذ بورسیه تحصیلی امکان پذیر است، اگر واجد شرایط لازم باشید می توانید از سمت سازمان ارائه دهنده بورسیه یا دانشگاه مربوطه در یکی از رشته هایی که بورس تحصیلی به آن تعلق می گیرد پذیرفته شوید. بورس تحصیلی در دانشگاه های آفریقای جنوبی نوعی کمک هزینه تحصیلی است که از سوی دانشگاه یا سازمان های مربوطه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. بورسیه تحصیلی فرصتی عالی برای هر دانشجو است که اگر فردی موفق به اخذ آن شود می تواند از تمام تسهیلات بورسیه استفاده کند.

در تمامی مقاطع تحصیلی امکان اخذ بورس تحصیلی برای فرد وجود دارد، برای اخذ بورس تحصیلی باید سوابق تحصیلی شما بسیار خوب باشد و نمرات بالایی در طول تحصیل کسب کرده باشید. مدارک لازم جهت اخذ بورسیه تحصیلی آفریقای جنوبی عبارتند از: تکمیل فرم الکترونیکی، کپی از گذرنامه و مدارک شناسایی، ارائه نامه درخواست، کپی از گواهی های علمی و کپی از مدارک تحصیلی و ریز نمرات کسب شده.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی

معرفی دانشگاه های برتر آفریقای جنوبی

در سرتاسر قاره آفریقا بهترین دانشگاه ها در کشور آفریقای جنوبی قرار دارد، دانشگاه کیپ تاون یکی از برترین دانشگاه های این کشور است که جزء 200 دانشگاه برتر در دنیاست. دانشجویان ایرانی که دانشگاه های آفریقای جنوبی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند باید بدانند که برخی از دانشگاه های این کشور برای سال تحصیلی 2022-2023 مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران هستند. برای اخذ پذیرش تحصیلی در اولین مرحله باید اطلاعات کاملی در رابطه با دانشگاه های این کشور به دست بیاورید به این منظور لازم است به وب سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط تحصیل و نحوه اخذ پذیرش تحصیلی به دست بیاورید. در جدول زیر به معرفی برترین دانشگاه های کشور آفریقای جنوبی می پردازیم.

معرفی دانشگاهرنکینگ 2022
University of Cape Town136
University of the Witwatersrand201-250
Stellenbosch University301-350
University of KwaZulu-Natal401-500
North-West University501-600
University of Johannesburg601-800
University of Pretoria601-800
University of the Western Cape601-800
Tshwane University of Technology801-1000
University of South Africa+1001

کار ضمن تحصیل در دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی

اگر شرایط لازم را برای اخذ بورسیه تحصیلی نداشتید میتوانید در طول دوران تحصیل کار کنید، یکی دیگر از مزایای تحصیل در آفریقای جنوبی این است که فرد میتواند در طول دوران تحصیلی مشغول بکار شود و با دستمزد دریافتی بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کند. طبق قوانین وضع شده در این کشور دانشجو مجاز است در طول هر هفته به مدت 20 ساعت کار کند، دقت داشته باشید که فرصتهای کاری در شهر ژوهانسبورگ و شهر پرتوریا بیشتر از سایر شهرها می باشد. دانشجویانی که قصد دارند پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه همچنان در این کشور اقامت داشته باشند می توانند وارد بازار کسب و کار کشور آفریقای جنوبی شوند.

دانشجویانی که از دانشگاه های آفریقای جنوبی فارغ التحصیل شده اند شانس بیشتری برای یافتن کار در این کشور دارند، به این ترتیب دانشجو باید پس از اتمام دوره تحصیلی از طریق راه های ممکن مثل: آگهی شغلی منتشر شده، وب سایت های کاریابی و موسسات کاریابی معتبر به دنبال شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود باشد. پس از یافتن کار فرد می تواند اقدامات لازم را در جهت تغییر ویزای دانشجویی به ویزای کار آفریقای جنوبی انجام دهد و کار خود را آغاز کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اقامت پس از دوره تحصیلی به مقاله اقامت پس از تحصیل در آفریقای جنوبی رجوع کنید.

متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در کشور آفریقای جنوبی را دارند می توانند با مطالعه مقاله بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای تحصیل شهرهای دانشجویی این کشور را بشناسند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل در موسسات آموزش عالی کشور آفریقای جنوبی و یا سایر کشورهای مد نظر می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت حضوری و غیر حضوری در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *