ویزای تحصیلی

دانشگاه وارویک Warwick انگلستان

دانشگاه وارویک Warwick انگلستان

از دانشگاه های تحقیقاتی معروف، دانشگاه وارویک Warwick انگلستان می باشد که در سال 1965 برای توسعه آموزش عالی تاسیس گردید. این دانشگاه در حومه شهر کاونتری بین وست میدلند و وارویک شایر، انگلستان واقع شده است. در همین دانشگاه، دانشکده بازرگانی وارویک در سال 1967 و دانشگاه حقوق وارویک در سال 1968 و گروه تولیدی وارویک در سال 1980 و دانشکده پزشکی وارویک در سال 2000 تاسیس شدند. برای دست یابی به اطلاعات تکمیلی در خصوص تحصیل در انگلستان و اعزام دانشجو به این کشور با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

چرا تحصیل در دانشگاه وارویک Warwick انگلستان؟

ادامه تحصیل در دانشگاه وارویک Warwick انگلستان به معنای پیوستن به یک دانشگاه پیشرو جهانی است. دانشگاهی که کیفیت آموزشی برتر را در قالب برنامه های تحصیلی متنوع ارائه داده و چالش آکادمیکی قوی ای را از طریق برتری آموزشی و پژوهشی به شما ارائه می دهد. در حال حاضر، دانشگاه وارویک Warwick انگلستان میزبان 9500 دانشجو از 147 کشور دنیا است. دانشگاه وارویک دامنه وسیعی از آپشن های تحصیلی، فرصت های تحصیل در خارج، برنامه پیش دانشگاهی بین المللی، دوره های زبان انگلیسی و مدارس تابستانی را نیز به متقاضیان ارائه می کند.

دانشگاه وارویک علاوه بر برخورداری از رتبه های برتر جهانی همچنین عضو گروه راسل دانشگاه ها و کالج های انگلستان است. شما می توانید برنامه های آموزشی کیفیت بالای دانشگاه وارویک انگلستان را در قالب رشته های بازرگانی و مدیریت، پزشکی، زیست شناسی، زبان انگلیسی تجربه کنید و ضمن آموزش علوم تئوری از مهارت های لازم برای ورود به بازار کار اروپایی نیز برخوردار شوید.

شرایط پذیرش تحصیلی از دانشگاه وارویک Warwick انگلستان

دانشگاه وارویک Warwick انگلستان انواع برنامه های تحصیلی خود را در هر 3 مقطع لیسانس (به مدت 3 سال)، فوق لیسانس (به مدت 2 سال) و دکترا (به مدت 4 سال) به دانشجویان خارجی و داخلی ارائه می کند. از شرایط پذیرش در مقطع لیسانس این دانشگاه می توان به ارائه مدرک دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی معادل مدرک دیپلم بین المللی اشاره کرد. تنها نمره آزمون زبان انگلیسی مورد قبول دانشگاه وارویک انگلستان، آزمون زبان IELTS می باشد که شرط اصلی تحصیل در انگلستان برای متقاضیان خارجی محسوب می شود.

بنابراین اگر زبان انگلیسی زبان اول شما نیست، شما باید نمره آزمون IELTS معادل 7.0 را جهت اخذ پذیرش از دانشگاه وارویک ارائه نمایید که نمره هیچ بخشی هم نباید زیر 6.0 باشد. توجه داشته باشید که شرکت در دوره آزمون زبان انگلیسی معمولا از نظر دانشگاه جایگزین مناسبی برای آزمون IELTS نمی باشد. از دیگر شرایط تحصیل در دانشگاه وارویک می توان به اخذ ویزای تحصیلی انگلستان یا Tier 4 اشاره نمود. بر این اساس، مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه وارویک و تحصیل در این دانشگاه به شرح زیر می باشد:

  • فرم درخواست پذیرش تکمیل شده
  • پاسپورت معتبر
  • مدارک شناسایی متقاضی
  • مدرک دیپلم متوسطه و ریزنمرات مربوطه
  • توصیه نامه
  • مدرک آزمون زبان انگلیسی
  • گواهی سلامت پزشکی
  • گواهی تمکن مالی کافی

در این خصوص مقاله مهاجرت تحصیلی به انگلستان اطلاعات دقیق را به شما ارائه می نماید.

شرایط پذیرش تحصیلی از دانشگاه وارویک Warwick انگلستان

هزینه تحصیل در دانشگاه وارویک Warwick انگلستان

درباره هزینه تحصیل در دانشگاه وارویک Warwick انگلستان می توان گفت که این هزینه ها بنا بر برنامه تحصیلی انتخابی شما متغییر است و معمولا دانشجویان پزشکی و مهندسی این دانشگاه شهریه های بالایی را برای تحصیلشان در این دانشگاه پرداخت می کنند. اما بر طبق آمار و ارقام خود دانشگاه، شهریه های اخذ شده از دانشجویان اروپایی و غیر اروپایی در سال تحصیلی 2021-2022 دانشگاه به شرح جدول زیر می باشد:

برنامه تحصیلیهزینه به پوند (£)
دانشجویان اروپایی در مقطع لیسانس تمام وقت£9010
دانشجویان اروپایی در مقطع لیسانس پاره وقت£4505
دانشجویان خارجی فول تایم£20270

عامل اثرگذار بر بودجه مالی دانشجویان متقاضی تحصیل در انگلستان و دانشگاه وارویک اطلاع از هزینه های زندگی در این کشور است. هزینه های زندگی در انگلستان شامل هزینه های غذا، مسکن، حمل و نقل ، تفریح و غیره می باشد که تامین آن بر عهده دانشجویان خارجی می باشد. بر این اساس، هزینه زندگی در شهر کاونتری انگلستان که دانشگاه وارویک در آن واقع شده است در حدود 105500£ (پوند) به شرح جدول زیر است:

عنوان هزینههزینه ها به پوند
اجاره خانه£55000
قبوض (برق، آب، گاز و تلفن)£7500
غذا£15000
مسافرت£8000
مخارج اجتماعی£15000
مخارج اضافی (مثل تفریح)£5000
جمع کل£105500

برای کسب اطلاعات هرچه بیشتر در خصوص هزینه زندگی در انگلستان این مقاله را در ادامه نیز مطالعه نمایید.

بورسیه های دانشگاه وارویک Warwick انگلستان

دانشگاه وارویک همه ساله به دانشجویان خارجی در حال تحصیل در این دانشگاه بورسیه تحصیلی اعطا می کند. بورسیه های تحصیلی دوره لیسانس این دانشگاه معادل 2000£ (پوند) می باشد. از شرایط تخصیص اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان خارجی می توان به شاخص نیازمندی دانشجویان اشاره کرد که بر این اساس دانشجویانی که درآمد خانوادگی آنها پایین تر از 35000£ (پوند) است صلاحیت درخواست این بورس ها را دارند.

علاوه بر بورس مذکور، بورسیه های دیگز به ارزش اسمی 1000£ (پوند) به دانشجویان لیسانسی اختصاص داده می شود که دارای شایستگی تحصیلی هستند این بورسیه ها در واقع طرحی برای پوشش هزینه زندگی و تحصیل دانشجویانی است که به دنبال اقامت در انگلستان هستند. دانشجویان فوق لیسانس نیز می توانند برای پرداخت هزینه های تحصیلی خود در این دانشگاه از وام دانشجویی به مبلغ 10000£ (پوند) بهره مند شوند. در پایان، شما می توانید برای اطلاع از شرایط تحصیل در انگلستان در سال 2021 با کارشناسان زبده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول درباب دانشگاه وارویک

متقاضیان اخذ ویزا جهت تحصیل در دانشگاه وارویک سوالات زیر را عنوان می کنند:

  • شرایط کار برای فارغ التحصیلان دانشگاه وارویک انگلستان به چه صورت است؟ بر اساس آخرین آمار فارغ التحصیلان این دانشگاه در تقریبا 11 رشته در بین موفق ترین و پردرآمدترین افراد در 5 سال آینده بعد از تحصیل بوده اند.
  • مقاطع و برنامه های تحصیلی در دانشگاه وارویک برای دانشجویان خارجی به چه صورت است؟ این دانشگاه علاوه بر پذیرش دانشجویان خارجی در هر سه مقطع دانشگاهی برنامه های تحقیقاتی، دیپلم های حرفه ای و البته دوره های قبل از دانشگاه برای سنین 16 تا 18 سال را نیز ارائه می دهد.
  • دانشگاه وارویک در کدامیک از رشته ها شاخص می باشد؟ این دانشگاه در ارائه برنامه تمام وقت MBA یکی از بهترین دانشگاه هاست و در رتبه اول دانشکده اقتصاد در انگلستان قرار دارد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *