ویزای تحصیلی

دانشگاه ویتواتر اسراند

دانشگاه ویتواتر اسراند

دانشگاه ویتواتر اسراند از دانشگاه های قدیمی آفریقای جنوبی محسوب می شود. این دانشگاه از 5 دانشکده و 11 کتابخانه تشکیل شده است. در طی سال گذشته در مجموع 37374 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل بودند که 65.03% از آنها جزو دانشجویان کارشناسی بودند. اگر شما با مطالعه مقاله حاضر درباره این دانشگاه سوالی در این خصوص داشتید، کارشناسان مهاجرتی خبره در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما و نیز ارائه مشاوره های دقیق می باشند.

دانشکده های دانشگاه ویتواتر اسراند

دانشگاه ویتواتر اسراند جزو قدیمی ترین دانشگاه های آفریقای جنوبی بوده که در سال 1986 تاسیس شده و دارای 5 دانشکده به شرح زیر می باشند:

  • دانشکده علوم
  • دانشکده بازرگانی، حقوق و مدیریت
  • دانشکده مهندسی و محیط ساخته شده
  • دانشکده بهداشت
  • دانشکده علوم انسانی

تحصیل کارشناسی در دانشگاه ویتواتر اسراند 2022

اگر شما جزو افراد با استعداد و سخت کوش هستید و خواستار پیشرفت در زندگیتان هستید، پس این دانشگاه می تواند دانشگاه مناسبی برای ایده های شما باشد. دانشگاه ویتواتر اسراند با شهرتش بخاطر برتری تحصیلیش و قدرت پژوهشیش، در 2022 مدارک کارشناسی را در رشته های هنر، علوم انسانی، امور بازرگانی، حقوق، علوم بهداشت و علوم پایه ارائه می کند. تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه ویتواتر اسراند معمولا 3 ساله است و به ندرت 4 سال می کشد.

دانشجویان متقاضی تحصیل به مدرک IELTS با نمره حداقل 7 نیازمند هستند. زیرا تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی می باشد. کارشناسان مهاجرتی زبده و حرفه ای مان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تلاش می کنند که با آشناسازی شما عزیزان با مراحل پذیرش در کلیه مقاطع تحصیلی زمینه پذیرش و اخذ ویزای تحصیلیتان را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت تضمینی فراهم کنند.

تحصیل کارشناسی در دانشگاه ویتواتر اسراند

تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری در ویتواتر اسراند

دانشگاه ویتواتر اسراند به لحاظ جهانی بخاطر تحقیقاتی بودنش، استانداردهای تحصیلی بالا و تعهد به عدالت اجتماعی، آزادی و دموکراسی معروف است. بیش از 85% از تحقیقات ویتواتر اسراند در مجلات بین المللی چاپ و منتشر می شود و این امر مرهون وجود دانشجویان تحصیلات تکمیلی با استعداد و محقق در این دانشگاه است. مدت تحصیل دوره ارشد این دانشگاه همانند سایر دانشگاه های آفریقای جنوبی 2 ساله است و دانشجویان در آخر دوره باید از پایان نامه خود دفاع کرده و نمره قبولی اخذ کنند تا حایز صلاحیت برای اخذ مدرک ارشد گردند. ثبت نام در دوره دکتری نیز منوط به اتمام دوره کارشناسی ارشد و ارائه طرح پژوهشی از رساله می باشد.

فرآیند پذیرش از دانشگاه ویتواتر اسراند

دانشجویان خارجی که علاقه مند به تحصیل در آفریقای جنوبی و ویتواتر اسراند می باشند لازم است که شرایط و مدارک اعلام شده از سوی این دانشگاه را تهیه نمایند. شرایط و مدارک مورد نیاز جهت پذیرش به شرح زیر می باشد:

  • تکمیل فرم درخواست آنلاین
  • امضاء و برگرداندن نامه پذیرش از دانشگاه جهت تایید پذیرش یا پیشنهاد پذیرش در پورتال سلف سرویس دانشجویی
  • پاسپورت معتبر
  • درخواست ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی (به هنگام اخذ ویزای تحصیلیتان، تاریخ صدور و انقضاء آنرا چک نمایید)
  • درخواست پوشش کمک های درمانی آفریقای جنوبی به تهیه کننده معتبر کمک های درمانی آفریقای جنوبی تا 31 دسامبر
  • برنامه ریزی جهت مسافرت به آفریقای جنوبی و تحصیل

در ضمن، لازم به یادآوری است که دانشجویان کارشناسی باید اصل گواهی اتمام تحصیلات دوره دبیرستان و یا مدارک هنرستان خودشان را برای اخذ معافیت از آزمون به همراه بیاورند.

شهریه دانشگاه ویتواتر اسراند

دانشگاه ویتواتر اسراند هر ترم از دانشجویان خود شهریه تحصیلی اخذ می کند و سطح این شهریه در دانشکده ها و دوره های مختلف متغیر است. در اینجا ما به تفکیک دانشکده به میانگین شهریه های دوره های تحصیلی اشاره می کنیم.

دانشکدهشهریه کارشناسی (راند)شهریه کارشناسی ارشد (راند)
دانشکده های حقوق، مدیریت و بازرگانیR51180 تا R45610R8300 تا R04000
علوم انسانی و هنرهاR44960 تا R45120R10950 تا R57320

دانشجویان خارجی در حال تحصیل در این دانشگاه می بایست 75% از کل شهریه دانشگاهی و نیز اجاره خوابگاه را در زمان ثبت نام پرداخت کنند. دانشجویان دوره کارشناسی تا 31 ماه مارس برای پرداخت شهریه مهلت دارند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حداکثر تا دو ماه پس از ثبت نام باید نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایند. امکان کار ضمن تحصیل در دانشگاه ویتواتر اسراند برای دانشجویان خارجی فراهم می باشد و دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه با توجه به شرایط قید شده در ویزای تحصیلی شان مجاز به انجام کار پاره وقت تا حداکثر 20 ساعت در هفته می باشند. دانشجویان خارجی می توانند از این طریق بخش قابل توجهی از هزینه تحصیلشان را بپردازند.

توصیه می شود که قبل از انجام هر گونه اقدامی درباره فرآیند پذیرش و نحوه اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی و شرایط تحصیل در آفریقای جنوبی، حتما با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را برای موفقیت مهاجرت تحصیلیتان اخذ نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *