ویزای تحصیلی

دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

اگر بدنبال تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین می باشید، دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین (NMU) یکی از این گزینه ها می باشد. ما در همین مقاله سعی می کنیم تا با ارائه به روزترین اطلاعات درباره شرایط تحصیل و نحوه پذیرش از دانشگاه پزشکی بوگامولتس، شما عزیزان را با این دانشگاه معروف اوکراینی آشنا کنیم. مطمئنا، کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان برترین موسسه مهاجرتی کشور می توانند در این زمینه پاسخگوی سوالات شما باشند.

تاریخچه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه پزشکی بوگامولتس یک موسسه آموزش عالی قدیمی می باشد که 176 سال پیش باهدف تهیه آموزش عالی برتر تشکیل گردید. نام این موسسه پس از درگذشت روانشناس معروف Alexander A. Bogomolets و به پاس خدمات علمی و تحقیقاتی وی، بر این دانشگاه گذاشته شد. هم اکنون، دانشگاه بوگامولتس اوکراین به دلیل ارائه آموزش کیفیت بالا، یکی از برترین دانشگاه های پزشکی در کل اوکراین محسوب می شود.

این دانشگاه در شهر کیف واقع شده است. اکثر دانشجویان خارجی، دانشگاه بوگامولتس اوکراین را به عنوان گزینه برتر خودشان جهت تحصیل پزشکی در اوکراین می دانند. دانشجویانی از 70 کشور جهان از جمله دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در این دانشگاه می باشند. همین شهرت برای ثبت نام دانشجویان خارجی در این دانشگاه کافی است. شهرت و اهمیت این دانشگاه زمانی بر همگان معلوم میشود که بدانیم از 20 فارغ التحصیل پزشکی 5 فارغ التحصیل متعلق به این دانشگاه می باشند.

دانشگاه پزشکی بوگامولتس برای بیش از 10000 دانشجوی خود آموزش پزشکی تهیه می کند. از این تعداد، درحدود 1300 دانشجو جزو دانشجویان خارجی در حال تحصیل در این دانشگاه می باشند. همچنین، دانشگاه بوگامولتس دارای یکی از بزرگترین مجموعه هیئت علمی با 1200 کارمند آموزشی می باشد.

امتیازات تحصیل پزشکی در اوکراین

اما دلیل تاکید و توصیه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای تحصیل پزشکی MBBS در اوکراین به خاطر امتیازات فوق العاده ای می باشد که دانشگاه های پزشکی اوکراین از جمله دانشگاه بوگامولتس اوکراین به دانشجویان خارجی ارائه می دهند. این امتیازات ویژه عبارتند از:

  • وجود دانشگاه هایی با قدمت بیش از 200 سال
  • مدرک دانشگاهی MBBS اوکراین توسط MCI, WHO, IMED, UNESCO مورد تایید قرار گرفته و اعتبار جهانی دارد
  • درخواست حداقل شرایط و مدارک پذیرش از داوطلبان
  • ارائه برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی
  • بورسیه های تحصیلی قابل دسترس (بر پایه شایستگی تحصیلی متقاضی)
  • امکان انجام کار دانشجویی در اوکراین و کسب 500$ (دلار آمریکا) در ماه
  • شهریه های دوره MBBS اوکراین خیلی ارزان تر از بقیه کشورهای اروپایی می باشد

تاریخچه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

برنامه های تحصیلی دانشگاه پزشکی بوگامولتس

این دانشگاه دارای 3 دانشکده پزشکی عمومی، دندانپزشکی و داروسازی می باشد. شهرت دانشگاه در اراده آموزش برتر باعث جذب دانشجویان خارجی به طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی شده است که هم اکنون در سطح جهانی دارای اعتبار فراوانی میباشد. دوره دندانپزشکی همچنین معروف به دهان پزشکی شامل پیشگیری و درمان امراض دهانی می باشد. دوره دیگر، دوره داروسازی می باشد که بین دانشجویان معروف است.

در دانشگاه بوگامولتس اوکراین، مدت تحصیل در دوره پزشکی MBBS درحدود 6 سال، مدت تحصیل دندانپزشکی و داروسازی نیز 5 سال می باشد. در پایان هر دوره تحصیلی، به فارغ التحصیلان مدرک دکتر پزشکی اعطاء می شود که دارای اعتبار جهانی است. شما با مدرک پزشکی این دانشگاه به راحتی می توانید در هر کجایی از اوکراین و سایر مناطق اروپایی استخدام شوید.

هزینه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین در 2024

اگر شهریه های تحصیلی دانشگاه پزشکی بوگامولتس را با دیگر دانشگاه های پزشکی اوکراین مقایسه نمائیم، نتیجه می گیریم که هزینه های دانشگاه بوگامولتس اوکراین در رنج متوسطی قرار دارد. در سال 2024 هزینه سالانه دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه پزشکی بوگامولتس به شرح زیر می باشد:

دوره های تحصیلیشهریه های سالیانه دوره تحصیلی انگلیسی (دلار آمریکا)
شهریه های سالیانه دوره تحصیلی روسی (دلار آمریکا)
پزشکی عمومی$4500$3300
دندانپزشکی$4700$3800
داروسازی$4000$3200
دوره پیش پزشکی$2500

شرایط پذیرش دانشگاه بوگامولتس اوکراین

برای پذیرش از دانشگاه بوگامولتس اوکراین، در وهله نخست بایستی از صلاحیت خود جهت اخذ پذیرش اطمینان حاصل کنید. شرایط زیر در حقیقت، حداقل معیارهای صلاحیت جهت پذیرش دانشجویان خارجی برای دانشگاه بوگامولتس اوکراین در رشته پزشکی MBBS می باشد:

  • دانشگاه پزشکی بوگامولتس از شما هیچ آزمون ورودی مثل IELTS یا SAT و غیره را نمی خواهد
  • حداقل و حداکثر سنی برای پذیرش داوطلبان 25 الی 17 سال تمام می باشد.
  • دانشجویان بایستی دارای مدرک دیپلم متوسطه معتبری باشند.
  • دانشجویان بایستی مجموع نمرات حداقل 50% را در PCB یا دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی کسب کنند.

شما می بایستی مدارک دیپلم، پاسپورت بین المللی و نتیجه آزمون NEET به انضمام فرم درخواست تکمیل شده را از طریق ایمیل یا پست پیشتاز به آدرس دانشگاه پزشکی بوگامولتس ارسال نموده و منتظر دریافت دعوت نامه پذیرش خود باشید. کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجربه طولانی خود در این زمینه، می توانند در کلیه مراحل اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی اوکراین همراه و همگام شما باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *