ویزای تحصیلی

دانشگاه کاتولیک اروگوئه

دانشگاه کاتولیک اروگوئه

دانشگاه کاتولیک اروگوئه دومین دانشگاه برتر در این کشور است که به عنوان یکی از دانشگاه های خصوصی کشور اروگوئه محسوب می شود این دانشگاه در محوطه شهری شهر بزرگ مونته ویدیو جای گرفته است. پایه و اساس تاسیس این دانشگاه برای راه اندازی یک سیستم آموزش عالی در اروگوئه بوده است و از زمان تاسیس نقش ابتکاری در توسعه روش های نوین آموزشی ایفا کرده است. در حال حاضر بیشتر از 10000 دانشجو از این دانشگاه نوآورانه از رشته های حقوق، فنی و مهندسی، تجارت، بهداشت و علوم اجتماعی فارغ التحصیل شده اند. در ادامه این مقاله با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با دانشگاه کاتولیک Católica del اروگوئه کسب کنید و از شرایط اخذ پذیرش این دانشگاه مطلع شوید.

  • شرایط تحصیل در دانشگاه کاتولیک اروگوئه چگونه است؟
  • آیا می توان با تحصیل در این دانشگاه رزومه تحصیلی خود را تقویت کرد؟
  • شرایط دریافت پذیرش از این دانشگاه چیست؟
  • آیا دانشگاه کاتولیک اروگوئه بهترین دانشگاه این کشور است؟

دانشگاه کاتولیک در یک نگاه

در جدول زیر اطلاعات اولیه و مورد نیاز درباره دانشگاه کاتولیک دل اروگوئه ارائه شده است.

پارامترشرح
سال تحصیل1882
نوع دانشگاهغیر دولتی
خروجی تحقیقمتوسطه
QS رنکینگ801-1000
تعداد هیئت علمی دانشکده574
تعداد دانشجویان4314
وب سایت دانشگاهwww.ucu.edu.uy
معرفی دانشکده هاعلوم بازرگانی
دانشکده فناوری پرستاری و بهداشت
علوم انسانی
دانشکده قانون
دانشکده فناوری مهندسی
دندانپزشکی
دانشکده روانپزشکی

درباره دانشگاه کاتولیک اروگوئه

دانشگاه کاتولیک اروگوئه (به زبان اسپانیایی: Universidad Católica del Uruguay) در سال 1882 توسط اسقف اعظم مونته ویدیو در شهر مونته ویدیو تاسیس شد و آغاز به کار کرد. این دانشگاه در سال 1985 مجددا افتتاح شد و به انجمن عیسی سپرده شد. این دانشگاه همواره در تلاش است تا ترکیبی از تعالی دانشگاه، کثرت گرایی ایدئولوژیک، اکومنیسم و گفت و گوی بین دینی را ارتقاء بخشد. دانشگاه کاتولیک اروگوئه با نام اختصاری UCU شناخته می شود، پردیس اصلی این دانشگاه در 6 مکان در شهر مونته ویدیو پراکنده شده است علاوه بر این 2 پردیس دانشگاهی در مالدونادو و سالتو قرار گرفته است.

در سال 2017 این دانشگاه به عنوان برترین دانشگاه در کشور اروگوئه شناخته شد و در جهان رتبه 1322 را کسب کرد. شهر مونته ویدیو به دلیل هنر پر جنب و جوش، صحنه های تئاتر و هنری اش مشهور است، تقریبا نیمی از جمعیت کشور اروگوئه در این شهر ساکن هستند. شهر مونته ویدیو دارای آب و هوای معتدل، هوای پاک و سواحل فوق العاده است. فاصله دانشگاه کاتولیک اروگوئه تا مرکز شهر تنها 15 دقیقه پیاده روی است.

درباره دانشگاه کاتولیک اروگوئه

شرایط تحصیل در دانشگاه کاتولیک اروگوئه

امکان تحصیل در دانشگاه کاتولیک اروگوئه برای دانشجویان بومی و خارجی در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد. در دانشگاه کاتولیک اروگوئه رشته های تحصیلی در زمینه هنر، تجارت، علوم انسانی، علوم اجتماعی، پزشکی و بهداشت، فنی و مهندسی و علم و فناوری به زبان اسپانیایی ارائه می شود. با توجه به توافق نامه تبادل دانشجویان با برخی از دانشگاه های مطرح دنیا دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیل سایر دانشگاه ها را انتخاب کنند.

دانشجویانی که به زبان اسپانیایی تسلط ندارند می توانند پیش از شروع سال تحصیلی در دانشگاه کاتولیک اروگوئه در دوره های آموزش زبان شرکت کنند و پس از تکمیل دوره سال تحصیلی را آغاز کنند. طول مدت برنامه آموزشی سطح A2 به مدت 2 هفته (40 ساعت) برگزار می شود، برای شرکت در این دوره باید هزینه ثبت نام به مبلغ 300$ (دلار) پرداخت کنید. طول مدت برنامه آموزشی سطح B1/ B2 1 ترم (64 ساعت) می باشد.

دوره های ویژه برای دانشجویان خارجی در UCU

در دانشگاه کاتولیک اروگوئه برای دانشجویان خارجی و بین المللی دوره های ویژه ای در نظر گرفته شده است تا بتوانند با فرهنگ این کشور آشنا شوند. این دوره ها در طول 2 ترم برگزار می شوند، برخی از برنامه ها شامل فعالیت ها در مناطق فرهنگی همراه با استاد مربوطه برگزار می شود. پیشنهاد دانشگاه به دانشجویان این است که حداقل در یکی از این دوره ها شرکت کنند، بخصوص دانشجویانی که قصد دارند پس از تحصیل در کشور اروگوئه اقامت داشته باشند و زندگی کنند. دوره های آموزشی برای دانشجویان بین المللی عبارتند از:

  • برنامه های نیم سال اول (مارس- ژوئیه): زبان اسپانیایی (B1) و (B2)، ادبیات اروگوئه، تاریخ اروگوئه، فرهنگ اروگوئه و خدمات جامعه.
  • برنامه های نیم سال دوم (آگوست- دسامبر): زبان اسپانیایی، ادبیات اروگوئه، تفکر آمریکای لاتین و اروگوئه، فرهنگ اروگوئه و خدمات جامعه.

اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک اروگوئه

دانشجویان برای اخذ پذیرش از UCU باید از طریق وب سایت این دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند به این منظور باید پس از مراجعه به وب سایت دانشگاه رشته تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن باید فرم در نظر گرفته شده را با دقت تکمیل کنید و مدارک و مستندات تعیین شده مثل: اسکن از پاسپورت و مدارک شناسایی، ارائه مدارک بیمه بین المللی، مدرک معتبر زبان، مدارک تحصیلی سال های قبل، ریز نمرات اخذ شده، گواهی تمکن مالی و انگیزه نامه را ارائه کنید تا درخواست شما بررسی شود. پس از بررسی درخواست دانشجو در صورت واجد شرایط بودن گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک اروگوئه برای دانشجو ایمیل میشود. اگر تصمیم دارید در طول اقامت تحصیلی در خوابگاه های دانشجویی این کشور اقامت داشته باشید پیشنهاد می شود مقاله خوابگاه دانشجویی اروگوئه را با دقت مطالعه کنید.

اگر دانشجو کشورهای آمریکا لاتین، ایالات متحده، کانادا و اروپا نیستید باید برای تحصیل در دانشگاه های اروگوئه ویزای تحصیلی دریافت کنید. هزینه تقریبی برای اخذ ویزای تحصیلی 30$ (دلار) است علاوه بر پرداخت هزینه ارائه مدارکی مانند: گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه، فرم تکمیل شده که توسط سفارتخانه ارائه شده، گذرنامه معتبر، مشخص شدن محل اقامت در اروگوئه در طول دوره تحصیلی، سوابق تحصیلی، عکس پاسپورتی و مدارک شناسایی برای صدور ویزا الزامی است.

امیدواریم پس از مطالعه این نوشتار پاسخ سوالات را در رابطه با دانشگاه کاتولیک Católica del اروگوئه کسب کرده باشید، دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشورهای آمریکای جنوبی را می توانند به عنوان یکی از گزینه های خود دانشگاه های کشور شیلی را بررسی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه های کشور شیلی به مطالعه مقاله اقامت شیلی از طریق تحصیل بپردازید و یا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *