ویزای تحصیلی

دانشگاه گلف مدیکال دبی

دانشگاه گلف مدیکال دبی

یکی از دانشگاه های پزشکی امارات دانشگاه گلف مدیکال دبی می­باشد که از اعتبار بالایی برخوردار است و پذیرش در این دانشگاه رقابتی می باشد. دانشجویانی که نمرات بالاتری را در آزمون ورودی کسب نمایند، از شانس بیشتری برای ورود به این دانشگاه برخوردار خواهند بود. این دانشگاه در سال 1998 در شهر دبی تأسیس گردید و اکثر رشته های پزشکی همچون فیزیوتراپی، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را به دانشجویان ارائه می­نماید. دانشگاه گلف مدیکال با حمایت و دستور وزیر آموزش و پرورش امارات توانست امکانات و تجهیزات پیشرفته ای را در اختیار دانشجویان قرار ­دهد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مفید و کاملی را زمینه چگونگی ورود به دانشگاه های کشور امارات در اختیار دانشجویان قرار می­ دهند.

دانشگاه گلف مدیکال دبی یکی از دانشگاه های خصوصی در شهر امارات است دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه براحتی می توانند برای تحصیل در دانشگاه های آمریکا، انگلیس و کانادا انتقالی گرفته و در این کشورها به ادامه تحصیل بپردازند. تدریس در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه داده می­شود و دانشجویان برای ورود ملزم به ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس هستند. البته دانشجویانی که دارای مدرک زبان انگلیسی نیستند، می­توانند دوره های آموزش زبان انگلیسی را در کالج های امارات سپری نمایند و پس از آن وارد این دانشگاه گردند. مهاجرت تحصیلی به دبی یکی از ساده ترین و سریعترین راه های مهاجرت به امارات می­ باشد و دانشجویان با تحصیل در دانشگاه های بین المللی این کشور فرصت ورود به دانشگاه های آمریکا، کانادا و انگلیس را بدست خواهند آورد.

تحصیل در دانشگاه گلف مدیکال دبی در 2021

این دانشگاه نخستین دانشگاه خصوصی پزشکی در دبی است که توسط یک مجموعه کسب و کار بین المللی در دبی تأسیس گردید. از آنجائیکه در 2021 بالاترین استانداردهای آموزشی در این دانشگاه رعایت می­شود، وزارت آموزش و تحقیقات علمی در امارات این دانشگاه را یکی از ممتازترین دانشگاه های پزشکی در امارات معرفی نمود و مجوز تدریس رشته های مختلف پزشکی همچون داروسازی، زیست پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و سایر برنامه های پزشکی برای این دانشگاه صادر نمود. سالانه دانشجویان زیادی پس از کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی به تحصیل در این دانشگاه می­پردازند.

سیستم آموزشی دانشگاه گلف مدیکال دبی

دانشگاه گلف از برجسته ترین دانشگاه های پزشکی در خاورمیانه بشمار می­رود که هر ساله پذیرای دانشجویان بین المللی از سایر کشورها می­ باشد. این دانشگاه اولین دانشگاه در خاورمیانه است که رشته های منحصر بفردی را در مقطع کارشناسی ارشد مانند بیولوژی تولید مثل و فیزیوتراپی را به دانشجویان ارائه می­ نماید. این دانشگاه دانشجویان را به تمرکز به سه اصل تحقیقات، آموزش پزشکی و بهداشت تشویق می­ نماید. تمامی زیرساخت ها و استانداردهای آموزشی دانشگاه گلف مطابق با استانداردهای بین المللی می­ باشد. این دانشگاه علاوه بر ارائه رشته های ذکر شده برنامه های آموزش پزشکی حرفه ای و توسعه­ آن را نیز به دانشجویان ارائه می­نماید و کنفرانس ها و سمینارهای بین المللی زیادی در این رابطه در این دانشگاه برگزار می­ گردد.

سیستم آموزشی دانشگاه گلف مدیکال دبی

پذیرش در دانشگاه گلف مدیکال دبی

دانشجویان برای ورود به دانشگاه گلف مدیکال دبی باید ابتدا درخواست پذیرش خود را به صورت آنلاین به این دانشگاه اعلام نموده و همچنین مدارک زیر را به این دانشگاه ارسال نمایند:

  • پاسپورت معتبر، ویزا و مشخصات هویتی دانشجو
  • ارائه نمرات کسب شده در آزمون ورودی
  • دوره های برگزیده توسط دانشجو
  • ارائه یک نسخه کپی از پاسپورت
  • ارائه ریز نمرات آزمون صلاحیت
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس (امکان تحصیل در دوره های زبان در امارات برای آن دسته از دانشجویانی که دارای مدرک زبان نیستند وجود دارد)

امکانات دانشگاه گلف مدیکال دبی

ساختمان دانشگاه گلف دارای دو طبقه آموزشی است که مجهز به امکاناتی همچون آزمایشگاه کامپیوتری با 80 ترمینال، 8 آزمایشگاه چند رسانه ای، مرکز مطالعات برای دانشجویان مقاطع تکمیلی، پایگاه های اطلاعات پزشکی، کتابخانه ای مجهز به کتاب های علوم پایه و بالینی و اینترنتی که تمامی محوطه دانشگاه را پوشش می­ دهد، می­ باشد.

دانشجویان در دانشگاه گلف می­توانند در مرکز پیشرفته شبیه سازی این دانشگاه مهارت های بالینی و حرفه ای را با مدل های شبیه سازی شده آموزش ببینند. این مرکز مجهز به مجموعه های شبیه سازی همچون ICU بزرگسالان و نوزادان، اتاق های زایمان، اتاق های جراحی، بخش عمومی، تصویربرداری و اتاق های کنترل و تشخیص می­باشد. همچنین این دانشگاه به مرکز سیستم اطلاعات بیمارستان گلف نیز متصل است و دانشجویان بصورت عملی می­توانند مهارت های لازم برای چگونگی ورود داده ها و بازیابی اطلاعات بیماران را در قالب چارت بیاموزند.

علاوه بر مراکز فوق دانشگاه گلف دارای دو مرکز تحقیقاتی GMCHRC با مساحت 25000 فوت مربع و CABRI مرکز حقیقات بیوپزشکی می­ باشد. بیشترین تمرکز این مراکز بر روی برنامه ریزی و اجرای سیستم مدیریت کیفیت می­باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی امارات

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های امارات را دارند، با در دست داشتن ویزای تحصیلی امارات می­ توانند به این کشور سفر نمایند. بدین منظور باید مدارک زیر را به سفارت امارات در کشور مبدأ خود ارائه نموده و اقدام به اخذ ویزای تحصیلی این کشور نمایند:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • شناسنامه
  • دعوتنامه یا موافقتنامه تحصیلی از دانشگاه مورد نظر دانشجو در امارات
  • ارائه گواهی سلامت دانشجو
  • ارائه آخرین مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات آنها
  • ارائه بیمه خدمات درمانی
  • ارائه مدارکی که تمکن مالی دانشجو را برای تأمین هزینه های تحصیل و زندگی در امارات بیان می­نماید.

کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمامی اطلاعات لازم را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می­ دهند.

4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *