ویزای تحصیلی

دانشگاه hamk hame در فنلاند

دانشگاه hamk hame در فنلاند

دانشگاه hamk hame در فنلاند یک دانشگاه علوم کاربردی می باشد که به عنوان یک موسسه آموزش عالی چند رشته ای بین المللی، فعال و مدرن است با 7 پردیس معماری متفاوت در جنوب فنلاند شناخته می شود. تاریخ طولانی دانشگاه hamk hame در فنلاند که به سال 1840 باز می گردد و آن را را قادر ساخته تا به دانشگاهی رقابتی و مدرن با کیفیت آموزشی شناخته شده بین المللی تبدیل شود. این دانشگاه 8 برنامه لیسانس را ارائه می دهد که با تمرکز بر تقویت شایستگی های جامع برای اشتغال پذیری، نوآوری و کارآفرینی، به زبان انگلیسی ارائه می شوند. دانشجویان می توانند برنامه مدرک خود را به گونه ای شکل دهند که آرزوهای آینده خود را با یادگیری بین رشته ای در سراسر موضوعات مطابقت دهد. در حال حاضر دانشگاه hamk hame فنلاند حدود 600 دانشجوی خارجی از بیش از 70 کشور مختلف دارد.

این دانشگاه یک محیط یادگیری جهانی ارائه می دهد که در آن دانش آموزان با دیدگاه های بین فرهنگی روبرو می شوند و تماس های بین المللی را به دست می آورند که توسط کارفرمایان در سراسر جهان ارزشمند است. با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا قبل از مهاجرت تحصیلی خود به فنلاند، به طور کامل برای دانشگاه hamk hame در این کشور آشنا شوید.

تاریخچه دانشگاه hamk hame در فنلاند

ریشه دانشگاه hamk hame فنلاند به سال 1840 باز می گردد، زمانی که آموزش کشاورزی در پردیس موستیالا آغاز شد. در همین حال پردیس Evo قدیمی ترین مدرسه جنگلداری فنلاند است. این پردیس در سال 1862 تاسیس شد و هنوز هم در حال فعالیت است و توسط 1800 هکتار جنگل رصدی احاطه شده است. در پایان قرن نوزدهم، فردریکا وترهوف یک مدرسه صنایع دستی را در هَمِن ‌لینّا تأسیس کرد که به آموزش بافندگی و خیاطی می پرداخت و معلمانی را آموزش می داد. در همین حال، آموزش باغبانی در محوطه عمارت اطراف پردیس Lepaa در سال 1910 آغاز شد. بعداً، در دهه 1950 و دهه های بعد، مؤسسات فنی، بهداشتی و تجاری در فورسا، هَمِن‌ لینّا، ریهی ‌مکی و والکئاکوسکی برای پاسخگویی به آموزش منطقه تأسیس شدند.

دانش آموزان اغلب مشاغل پاره وقت زیر را در راستای تحصیل در فنلاند انجام می دهند:

مشاغل پاره وقت زیر را در راستای تحصیل در فنلاند

شرایط تحصیل در دانشگاه hamk hame فنلاند

این دانشگاه یک مؤسسه آموزش عالی چند رشته ای و با محوریت محل کار و یکی از بهترین مراکز برای تحصیل در فنلاند است. این دانشگاه 29 برنامه کارشناسی، 13 برنامه کارشناسی ارشد و آموزش معلمان حرفه ای را ارائه می دهد و شایان ذکر است که 11 رشته از برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی تدریس می شود. 7 پردیس HAMK در مرکز شهر بزرگ هلسینکی در جنوب فنلاند واقع شده است. وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ از نزدیک بر کیفیت تدریس در تمام موسسات آموزش عالی فنلاند از جمله دانشگاه علوم کاربردی Häme نظارت دارد.

برنامه های تحصیلی دانشگاه hamk hame در این کشور در مدارس زیر ارائه می شوند:

  • اقتصاد زیستی
  • رفاه و کارآفرینی
  • تجارت و فناوری
  • آموزش معلمان حرفه‌ای

علاوه بر این، دانشگاه hamk hame فنلاند آموزش مداوم و آموزش بیشتر را ارائه می دهد. از آنجایی که فنلاند انکارناپذیر به دلیل نقاط قوت خود در زمینه آموزش شناخته شده است، در اینجا در دانشگاه hamk hame در این کشور محصولات آموزشی برای بازار جهانی نیز ارائه می شوند. این دانشگاه دارای جمعیت دانشجویی حدود 8800 نفر و حدود 700 کارمند است. این دانشگاه از ابزارهای آنلاین مختلف در مطالعه و کار استفاده می کند و نرخ اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه hamk hame فنلاند یکی از بالاترین ها در فنلاند است و همچنین نرخ فارغ التحصیلانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنند. در کنار دانشجویان فنلاندی، این دانشگاه دانشجویان خارجی از حدود 70 کشور مختلف نیز دارد. دانشگاه hamk hame در فنلاند هشتمین دانشگاه بزرگ علوم کاربردی فنلاند و تنها موسسه آموزش عالی در منطقه Kanta Häme در جنوب فنلاند است.

در نمودار زیر به رشد جمعیت دانشجویان این دانشگاه اشاره شده است:

تعداد دانشجویان دانشگاه hamk hame در فنلاند

برنامه های تحصیل در دانشگاه hamk hame فنلاند

زمینه های آموزش برنامه های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه hamk hame فنلاند شامل فرهنگ، منابع طبیعی و محیط زیست، علوم طبیعی، خدمات اجتماعی، سلامت و ورزش، فناوری، ارتباطات و حمل و نقل و علوم اجتماعی، بازرگانی و مدیریت می شود.

8 برنامه تحصیلی مقطع کارشناسی که در این دانشگاه به زبان انگلیسی تدریس می شوند عبارتند از:

  • برنامه های کامپیوتری
  • مهندسی ساخت و ساز
  • مهندسی برق و اتوماسیون
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقتصاد زیستی
  • تجارت بین المللی
  • مهندسی مکانیک و فناوری تولید
  • طراحی هوشمند و پایدار
  • کشاورزی ارگانیک هوشمند

علاوه بر این، 2 برنامه در سطح کارشناسی ارشد یعنی مدیریت کسب و کار و کارآفرینی و فناوری های پایدار، به زبان انگلیسی تدریس می شود. تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه hamk hame در این کشور شامل مطالعات پایه و حرفه ای، مطالعات اختیاری، محل کار و پایان نامه لیسانس می باشد. دامنه مطالعات 210 تا 240 واحد ECTS و مدت زمان تحصیل 3.5 تا 4 سال است. این دانشگاه پیوندهای قوی با تجارت و صنعت دارد. بنابراین، این دانشگاه می تواند به دانشجویان فنلاندی و خارجی خود محیط ‌های آموزشی معتبر و تکالیف را به نفع دانشجویان و شرکت ‌ها ارائه دهد.

هزینه های تحصیل در دانشگاه hamk hame در فنلاند

هزینه های تحصیل در دانشگاه hamk hame فنلاند

دانشجویانی که اهل کشورهای اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا هستند، برای ادامه تحصیل در دانشگاه hamk hame در فنلاند، نیازی به پرداخت شهریه ندارند.

در جدول زیر به هزینه تحصیل دانشگاه hamk hame فنلاند برای دانشجویان خارجی اشاره شده است:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل برای 1 سال تحصیلی به یورو
کارشناسی یا Bachelor9700€
کارشناسی ارشد یا Master11700€

دانشجویان جهت معافیت از پرداخت شهریه ملزم به ارائه یکی از مدارک زیر می باشند:

  • کارت آبی اتحادیه اروپا دریافت شده در فنلاند
  • کارت اقامت اعضای خانواده اتحادیه اروپا در فنلاند
  • کارت اجازه اقامت دائم فنلاند (مجوز نوع P)
  • مجوز اقامت اتحادیه اروپا برای شهروندان کشورهای ثالث با کارت اجازه اقامت طولانی مدت در فنلاند (نوع P-EU)

برنامه بورسیه تحصیلی HAMK برای اتباع کشورهای غیر اتحادیه اروپا و کشورهای غیر EEA که در حال تحصیل در برنامه های تحصیلی HAMK به زبان انگلیسی هستند، در دسترس است. HAMK بر اساس مهارت های زبان فنلاندی بورسیه تحصیلی اعطا می کند. برنامه بورس تحصیلی به دانشجویانی اعطا می کند که حداقل مهارت های اولیه زبان فنلاندی را در طول تحصیل در HAMK کسب کنند. هدف از برنامه بورسیه HAMK حمایت از اشتغال آینده دانشجویان مدرک بین المللی در فنلاند با تشویق دانشجویان به کسب سطح خوبی از زبان فنلاندی در طول تحصیل است. دانشجویان براساس سطح زبان فنلاندی و به شرط پیشرفت تحصیلی با 60 واحد ECTS در هر سال تحصیلی در HAMK، می توانند 2 بار در طول تحصیل خود بورسیه تحصیلی دریافت کنند. مهارت های زبان فنلاندی با نتایج امتحان ارزیابی می شود.

مهاجرت تحصیلی به فنلاند جهت ورود به این دانشگاه نیازمند رعایت شرایط و الزامات خاصی می باشد که متقاضیان می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آنها مطلع شوند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *