ویزای تحصیلی

دانشگاه SUPSI در سوئیس

دانشگاه SUPSI در سوئیس

سوئیس به عنوان یکی از شهرهای زیبای قاره اروپا به آموزش عالی و تحقیقات زمینی مشهور است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سوئیس را دارند باید در اولین قدم به بررسی دقیق دانشگاه های این کشور بپردازند. دانشگاه SUPSI در سوئیس در زمینه علوم کاربردی و هنر فعالیت دارد. جهت تحصیل در دانشگاه علوم کاربردی و هنر جنوب سوئیس قوانینی وضع شده است که اطلاع از آن ها برای متقاضیان ضروری می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار سعی دارند به معرفی دانشگاه SUPSI بپردازند و اطلاعات مفیدی در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهند، برای دریافت پاسخ سوالات خود تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

  • شرایط تحصیل در دانشگاه SUPSI چیست؟
  • هزینه تحصیل در این دانشگاه چقدرا ست؟
  • جایگاه علمی این دانشگاه چگونه است؟
  • فرایند اخذ پذیرش از این دانشگاه چیست؟
  • آیا می توان بدون مدرک زبان در این دانشگاه پذیرش دریافت کرد؟

معرفی دانشگاه SUPSI در سوئیس

دانشگاه علوم کاربردی و هنر های جنوبی سوئیس با عنوان ایتالیایی Scuola universitaria professionale della Svizzera italiana, SUPSI یکی از دانشگاه های کنفدراسیون سوئیس می باشد. این دانشگاه بیش از 30 دوره برای تکمیل دانش علمیو پیشرفت های علمی فن آوری بر روی پروژه های واقعی ارائه می کند. لازم به ذکر است بخش های عمده SUPSI عمدتا در جنوب کشور سوئیس مستقر می باشند. این دانشگاه در 11 مارس 1997 توسط کانتون تیچینو پایه گذاری شد و در سال 2005 میلادی به رسمیت شناخته شد. جدول زیر نشانگر شرایط و مشخصات دانشگاه SUPSI در سوئیس است.

شهرماننو
نوع دانشگاهعمومی
مدیر دانشگاهFranco Gervasoni
کارکنان اداری794
تعداد دانشجویان1643 نفر
نشانیManno, Canobbio, Brig, Landquart, Locarno, Lugano e Verscio, Canton Ticino, Switzerland
وب سایتSUPSI. CH

SUPSI طیف وسیعی از خدمات را با هدف ارائه پشتیبانی و اطمینان از کیفیت دوره ها در اختیار دانشجویان، همکاران و سازمان های خارجی قرار می دهد. خدمات متمرکز که به پشتیبانی از نهاد مدیریت دانشگاه و کمک به ساختارهای سازمانی می پردازد و اطمینان حاصل می کند که فعالیت های دانشگاه بدون نقص انجام می شود و خدمات عرضی که تخصص در زمینه های خاص را ارائه می دهد.

معرفی دانشگاه SUPSI در سوئیس

شرایط تحصیل در دانشگاه SUPSI در سوئیس

دانشگاه علوم کاربردی و هنرهای جنوب سوئیس در زمینه های آموزشی لیسانس، فوق لیسانس، آموزش های مداوم، تحقیقات کاربردی و ارائه خدمات به مشاغل و موسسات موجود در منطقه فعالیت می کند. ویژگی اساسی این دانشگاه آموزش مبنی بر عمل، بین رشته ای همراه با برنامه های مطالعاتی و کارهای تحقیقانی برای پاسخگویی به نیاز های جامعه می باشد. یادگیری با استفاده از رویکردهای در نظر گرفته شده به این معنا است که دانشجویان 20 دوره کارشناسی و 13 دوره کارشناسی ارشد در 8 حوزه مختلف (مانند: معماری و ساخت و ساز، طراحی، آموزش معلمان، فناوری اطلاعات، مراقبت های بهداشتی، مدیریت تجاری، کار اجتماعی، موسیقی و تئاتر) در حال تحصیل به تمرین حرفه ای نیز بپردازند.

متقاضیان خارجی و بین المللی برای تحصیل در دانشگاه SUPSIباید با ارائه مدارکی مانند: مدارک تحصیلی پیشین و ریز نمرات (به همراه ترجمه)، مدرک زبان، انگیزه نامه (حداقل 1 صفحه)، فتوکپی از پاسپورت معتبر، توصیه نامه و پرداخت هزینه های مربوطه پذیرش دانشگاه را به دست بیاورند. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های هنر را در کشور سوئیس دارید پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در رشته های هنری در این کشور به مقاله هنر در سوئیس رجوع کنید.

دریافت ویزای تحصیلی کشور سوئیس

متقاضیان غیر اروپایی برای تحصیل در کشور سوئیس به ویزای تحصیلی این کشور نیاز دارند. متقاضیان پس از اخذ پذیرش از دانشگاه SUPSI می توانند اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای تحصیلی انجام دهند، به همین منظور دانشجو باید درخواست خود را به سفارتخانه کنفدراسیون سوئیس اعلام کنید. مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی سوئیس عبارتند از:

  • تکمیل فرم مربوطه
  • پرداخت هزینه های مربوطه به اخذ ویزای تحصیلی و ارائه رسید آن
  • پاسپورت معتبر مدت دار
  • گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • اثبات تمکن مالی جهت مشخص شدن توانایی فرد در پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی
  • بیمه سلامت
  • مشخص شدن محل اقامت در کشور سوئیس
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدارک پزشکی
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه

متقاضیانی که قصد اقامت از طریق ویزای تحصیلی در کشور سوئیس را دارند باید آگاه باشند که با این ویزا نمی توانند به صورت دائم در کشور سوئیس اقامت داشته باشند و باید پس از فارغ التحصیلی اقدامات لازم را در جهت تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار یا ویزای سرمایه گذاری انجام دهند. همچنین اگر متقاضی با فردی با تابعیت کشور سوئیس ازدواج کند می تواند اقامت دائم این کشور را تحت قوانین وضع شده کسب کند. برای اطلاع از شرایط اقامت بعد از دوران تحصیلی در این کشور به مطالعه مقاله اقامت پس از تحصیل در سوئیس بپردازید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص دانشگاه SUPSI در سوئیس کسب کردید، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به کشور سوئیس و یا سایر کشورهای منتخب در دنیا همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *