ویزای تحصیلی

دانشگاه Windsor در کانادا

دانشگاه Windsor در کانادا

تحصیل در دانشگاه Windsor در کانادا که جزء دانشگاه های تحقیقاتی و عمومی این کشور است، میتواند گزینه ایده آلی برای متقاضیان محسوب گردد. این دانشگاه در سال 1857 میلادی به تاسیس رسید و فعالیت خود را آغاز نمود. شمار دانشجویانی که تا به امروز از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، به 100000 دانشجو می رسد. در حال حاضر نیز تعداد 13000 دانشجو در دانشگاه مذکور در حال تحصیل می باشند. برای آشنایی بیشتر با این دانشگاه و نحوه تحصیل در دانشگاه، از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهاد می گردد ضمن مطالعه مطالب این مقاله، از کارشناسان و مشاوران موسسه مذکور راهنمایی های لازم را دریافت دارند. به شما اطمینان می دهیم که اعتماد شما به این موسسه منجر به موفقیت شما در امر مهاجرت می گردد.

رتبه و جایگاه دانشگاه Windsor در کانادا

دانشگاه ویندسور یک دانشگاه دانشجو محور و کامل در کشور کاناداست که با انواع برنامه های تحصیلی متنوع در مقاطع لیسانس و بالاتر در خدمت دانشجویان است. این دانشگاه در زمینه آموزش دانشجویان از امکانات مدرن و پیشرفته ای بهره می برد. پردیس این دانشگاه شامل دانشکده ها و مراکز پژوهشی مختلف است. دانشگاهی که در آن می توان دانشجویانی از سراسر جهان را دید و به نوعی دانشگاه Windsor یک دانشگاه بین المللی است.

رنکینگ معتبر این دانشگاه در رتبه 650- 641 بین المللی قرار دارد:

رتبه و جایگاه دانشگاه Windsor در کانادا

شهریه دانشگاه Windsor کانادا

دانشگاه Windsor کانادا هرچند گران ترین دانشگاه این کشور نیست اما در گروه دانشگاه هایی قرار می گیرد که شهریه بالایی از دانشجویان اخذ می نمایند. البته میزان دقیق شهریه دانشگاه های کانادا همانند غالب دانشگاه های کشورهای دیگر به عواملی از جمله ملیت، مقطع تحصیلی و رشته انتخابی افراد بستگی دارد.

شهریه سالانه دانگشاه Windsor کانادا به شرح ذیل می باشد:

مقطع تحصیلیشهریه دو ترم (1 سال تحصیلی) در دانشگاه Windsor کانادا
کارشناسی$26250 تا 31190$ (دلار کانادا)
کارشناسی ارشد و دکترا$27300 تا 30360$ (دلار کانادا)

مدارک پذیرش در دانشگاه Windsor کانادا

فرآیند پذیرش از دانشگاه Windsor به صورت آنلاین و مستقیما از طریق سایت دانشگاه است. از جمله شرایطی که برای تحصیل در کانادا و پذیرش تحصیلی مقطع لیسانس در دانشگاه Windsor در کانادا مورد نیاز است، ارائه گواهی فارغ التحصیلی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی است. به طور یقین ارائه مدرک زبان انگلیسی از الزامات این دانشگاه به شمار می رود. لذا بایستی قبل از پذیرش تحصیلی در آزمون های تافل یا آیلتس شرکت نموده و نمره قبولی که مورد نظر دانشگاه است، کسب کنید.

میزان درصد پذیرش از دانشگاه Windsor کانادا

اگر موفق به کسب نمره حداقل 6.5 در آزمون زبان انگلیسی آیلتس یا نمره حداقل 83 الی 220 در آزمون تافل شده اید، اطمینان داشته باشید که از سوی این دانشگاه مورد پذیرش تحصیلی قرار خواهید گرفت. اما ممکن است فرد دانشجو مدرک زبان نداشته باشد. برای این موضوع نیز راه حل وجود دارد. در این حالت، وی بایستی در دوره های یادگیری زبان انگلیسی که در دانشگاه Windsor در کانادا و به مدت 12 هفته برگزار می گردد، شرکت نموده و موفق به کسب نمره حداقل 75% از کل دوره شود.

در ضمن برای پذیرش از دانشگاه Windsor توجه به ددلاین پذیرش به صورت زیر الزامی است:

ددلاین درخواست لیسانسجذب
بسته شدهمی (بهار)
1 می 2024سپتامبر (پاییز)
1 سپتامبر 2024ژانویه (زمستان)

شرایط پذیرش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه Windsor در کانادا

شرایط پذیرش تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا همانند مقطع کارشناسی ارشد انجام می گیرد. با این تفاوت که برای درخواست پذیرش در مقاطع مذکور، ممکن است مدرک قبولی آزمون های GRE یا GMAT نیز در برخی رشته ها از فرد متقاضی خواسته شود. افرادی که رشته های علوم انسانی را انتخاب می کنند، به جهت این که بایستی دانش زبانی بالایی برای مکالمه، تحصیل و اشتغال داشته باشند. لذا نمره مدرک زبان انگلیسی IELTS آنها بایستی بین 7.0 تا 7.5 باشد. ضمنا ارائه ریز نمرات در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت ترجمه رسمی و همراه با تاییدیه معتبر الزامی است.

سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش شامل موارد زیر است:

  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • رزومه تحصیلی
  • پاسپورت
  • مدرک معتبر زبان

شرایط پذیرش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه Windsor

دروس پیش‌ نیاز رشته‌ های تحصیلی دانشگاه Windsor در کانادا

همانطور که می دانید برای هر رشته تحصیلی، دروس خاصی به عنوان دروس پیش نیاز در نظر گرفته می شود. دروس پیش نیاز مربوط به هر رشته، اهمیت خاص و ویژه ای در آن رشته دارد. در این قسمت، برخی دروس کاربردی برای انتخاب رشته های مختلف در دانشگاه Windsor در کانادا آورده شده است که می توانید مشاهده نمایید:

  • دروس شیمی، ریاضی و فیزیک در سطح پیشرفته برای انتخاب رشته های علوم پایه دارای اهمیت هستند.
  • دروس شیمی، فیزیک و ریاضی سطح پیشرفته برای انتخاب رشته مهندسی، از اهمیت خاصی برخوردار هستند.
  • برای انتخاب پرستاری، دروسی مانند زیست، شیمی و انگلیسی بسیار مهم بوده و در رشته بازرگانی اهمیت ویژه ای برای ریاضیات در سطح پیشرفته وجود دارد.

رشته های تحصیلی دانشگاه Windsor در کانادا

رشته های مختلف و متعددی در دانشگاه Windsor در کانادا برای دانشجویان تدریس می گردد که تعداد آنها بسیار زیاد است. برای مثال تعداد 120 رشته تحصیلی برای دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی و 55 رشته نیز برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد. دانشجویان بر اساس علایق و سلایق خود می توانند در یکی از رشته های این دانشگاه مشغول تحصیل شوند.

برخی رشته های تحصیلی در این دانشگاه ارائه می گردد که شرایط انترنی (internship) برای آن رشته وجود دارد. در این حالت دانشجویان این امکان را دارند که بر حسب اختیار خود، دوره انترنی را نیز پشت سر بگذارند که با پرداخت حقوق و دستمزد بسیار کمی این دوره گذرانده می شود. اصطلاحات آن را (CO-OP) می نامند. اکثریت این گونه رشته ها شامل رشته های پزشکی می گردد. بنابراین تحصیل پزشکی در کانادا یا تحصیل دندانپزشکی در کانادا می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان ایرانی محسوب شود.

محبوب ترین برنامه ها در دانشگاه Winsor در کانادا

یکی از اصلی ترین دلایلی که دانشجویان بین المللی دانشگاه Windsor در کانادا را برای ادامه تحصیل در کانادا انتخاب می کنند، تنوع برنامه های آموزشی در این موسسه می باشد. به این ترتیب، دانشجویان متقاضی می توانند به راحتی برنامه مورد نظر خود را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. به طور کلی، دانشگاه Windsor حدود 220 رشته در مقطع کارشناسی، 75 برنامه کارشناسی ارشد و دکتری از طریق 10 دانشکده ارائه می دهد. البته شایان ذکر است که، یکی از اصلی ترین مراحل برای موفقیت در دانشگاه Winsor درکانادا انتخاب دقیق برنامه مورد نظر در این موسسه می باشد.

امتیازات ویژه در دانشگاه Winsor در کانادا

دانشگاه Windsor در کانادا بر خلاف برخی از موسسات آموزشی در این کشور، امتیازات ویژه ای را در اختیار تمامی متقاضیان قرار می دهد. دانشگاه Windsor در جنوبی ترین نقطه کانادا واقع شده که برخی از بهترین آب و هوای این کشور را شامل می شود. بنابراین دانشگاه Windsor همواره مورد توجه دانشجویانی است که به دنبال آب و هوایی مساعد هستند. برخی از امتیازات ویژه در دانشگاه Windsor در کانادا عبارت اند از:

امتیازات ویژه در دانشگاه Windsor در کاناداتوضیحات
برنامه های متنوعاین موسسه آموزشی یک دانشگاه متوسط با برنامه های متنوع در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
کارآموزیدوره کارآموزی در دانشگاه Winsor تجربه منحصر به فردی را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد.
آموزش انعطاف پذیراین موسسه آموزشی طی سالهای اخیر برنامه های متنوعی را پشتیبانی کرده است.

دانشکده های دانشگاه Windsor در کانادا

در بخش های قبلی مقاله گفته شد که تنوع رشته ای و برنامه های تحصیلی که در دانشگاه Windsor در کانادا برای دانشجویان ارائه می گردد، بسیار زیاد است. این رشته ها از سوی 10 دانشکده مختلف تدریس می گردند که فهرست آنها عبارت است از:

  • دانشکده حقوق
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی
  • دانشکده فیلمسازی و آموزش
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی
  • دانشکده علوم پایه
  • دانشکده کسب و کار و بازرگانی

دانشکده موسیقیدانشجویان پس از فارغ التحصیلی در رشته مورد علاقه خود می توانند به سادگی در همان رشته مشغول کار شوند. بدین صورت که ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری کانادا تبدیل نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت راهنما بودن و ارائه مشاوره های لازم در این خصوص، آمادگی کامل داشته و قادر است کلیه امور مربوط به مهاجرت متقاضیان را به صورت کاملا قانونی و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت تضمینی به انجام برساند.

پرسش های متداول در خصوص دانشگاه Windsor در کانادا

برخی از سوالات پرتکرار در خصوص این دانشگاه و شرایط تحصیل در آن عبارتند از:

  • فاصله دانشگاه Windsor تا تورنتو چقدر می باشد؟ فاصله بین تورنتو و دانشگاه windsor 335 کیلومتر است. مسافت جاده 371.3 کیلومتر است.
  • مشخصات دانشگاه Windsor چیست؟ این دانشگاه تعداد 16000 دانشجو دارد و این دانشگاه طیف گسترده ای از فرصت های دانشگاهی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. به عنوان یک دانشجوی مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد، می توانید در بیش از 120 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی و بیش از 70 رشته در مقطع کارشناسی و دکترا در موضوعاتی مانند مهندسی، پزشکی قانونی و تجارت شرکت نمایید.
  • مدارک مورد نیاز برای پذیرش از دانشگاه Windsor چیست؟ انگیزه نامه، توصیه نامه، رزومه تحصیلی، پاسپورت، مدرک معتبر زبان از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از این دانشگاه می باشد.
  • مهم ترین دانشکده در دانشگاه Windsor کدامند؟ دانشکده هنر، دانشکده حقوق، دانشکده مهندسی، دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی، دانشکده فیلم سازی و آموزش، دانشکده پرستاری، دانشکده موسیقی و دانشکده مدیریت از مهم ترین دانشکده های این دانشگاه می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *