ویزای کاری

درآمد رشته های پزشکی در امارات

درآمد رشته های پزشکی در امارات

درآمد رشته های پزشکی در امارات در بخش های مختلف متفاوت است و افرادی که در این کشور کار می کنند، از مزایا و حقوق متفاوتی برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات دقیق تر از شرایط کار و درآمد رشته های پزشکی در امارات می توانید علاوه بر همراهی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار، با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه مراجعه کند.

  • شرایط کار پزشکان در امارات چیست؟
  • آیا پزشکان ایرانی می توانند در امارات به کار مشغول شوند؟
  • مزایای کار در کشور امارات به عنوان پزشک چیست؟
  • آیا پزشکان در امارات به درآمد بالایی دسترسی دارند؟
  • شرایط کار به عنوان پزشک مستقل در کشور امارات چیست؟
  • درآمد پزشکان امارات در حوزه های مختلف چقدر است؟

درآمد رشته های پزشکی در امارات در شاخه جراحی

پزشکان و جراحان صدمات یا بیماری ها را تشخیص داده و درمان می کنند. همچنین پزشکان بیماران را معاینه می کنند تاریخ های معاینه و درمان را مشخص می کنند داروها را تجویز می کنند و انجام آزمایش ها را به عهده دارند. آنها به اغلب بیماران را در مورد رژیم غذایی، بهداشت و مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه مشاوره می دهند. جراحان برای درمان صدمات مانند استخوان های شکسته و همچنین جراحی های مختلف مانند جراحی قلب روی بیماران عمل می کنند. پزشکان و جراحان به طور معمول موارد زیر را انجام می دهند:

  • از سابقه پزشکی یک بیمار استفاده می کنند.
  • نمودارها و اطلاعات مربوط به بیمار را بروز رسانی می کنند تا یافته ها و روش های فعلی را نشان دهند.
  • برای انجام آزمایشات برای پرستاران یا سایر کارمندان مراقبت های بهداشتی انجام می دهند.
  • نتایج آزمون را بررسی می کنند تا هر یافته غیر طبیعی را پیدا کنند.
  • برنامه درمانی را پیشنهاد و طراحی می کنند.
  • به نگرانی هایی که بیماران درمورد سلامتی و بهزیستی خود دارند پاسخ می دهند.
  • با بحث در مورد موضوعاتی از جمله تغذیه مناسب و بهداشت، به بیماران کمک می کنند تا از حافظ سلامتی خود باشند.

درآمد رشته های پزشکی در امارات در شاخه دندانپزشکی

دندانپزشکی حرفه ای خدمات محور است. شما تمام وقت خود را صرف کمک به افراد دیگر می کنید که برای شما به عنوان یک دندانپزشک بسیار ارزنده است. با بازگرداندن لبخند، دندان ها، اعتماد به نفس و توانایی غذا خوردن و صحبت صحیح می توانید در زندگی افراد پیشرفت چشمگیری داشته باشید. دندانپزشک حرفه ای در زمینه مراقبت های بهداشتی است که عنوان پزشک، دکتر جراحی دندانپزشکی یا دکتر دندانپزشکی را در اختیار دارد. دندانپزشکان مشکلات مربوط به دندان، لثه و قسمت های مربوط به دهان بیماران را تشخیص و درمان می کنند. برخی از دندانپزشکان مطب ها و مشاغل خاص خود را دارند و به تنهایی یا با یک کارمند یا منشی کار می کنند. سایر دندانپزشکان در بیمارستان ها و کلینیک های بهداشتی و درمانی مشغول به کار می شوند.

دندانپزشکان باید برای کار در امارات مجوز کار دریافت کنند. همچنین یکی از مهمترین شروط اشتغال به عنوان دندانپزشک در امارات شرکت در امتحانات کتبی و بالینی و کسب مدرک دانشگاهی معتبر در زمینه دندانپزشکی است. درآمد دندانپزشکان در امارات متحده عربی به طور متوسط مبلغ 6000$ (دلار آمریکا) در ماه است.

درآمد رشته های پزشکی در امارات در شاخه دندانپزشکی

درآمد رشته جراحی پا در امارات

متخصصان جراحی پزشکان متخصص پزشکی هستند که در معالجه پا و مچ پا آسیب دیده تخصص دارند. آنها برای تشخیص مشکلات بیماران، از پرتوهای ایکس و آزمایشگاه ها استفاده می کنند تا آنها را با استفاده از ماساژ، فیزیوتراپی و جراحی درمان می کنند. آنها ممکن است داروهای مختلف، ورزش یا کفش مخصوص تجویز کنند تا مشکلات و دردهای بیماران کاهش یابد و درمان شود. از آنجا که مشکلات پا ممکن است علائم بیماری های عمومی مانند دیابت یا مشکل قلبی باشد، ممکن است پزشک متخصص اطفال بیماران را برای معالجه به پزشکان ارجاع دهند. برخی از متخصصین جراحی پا در جراحی پا و ارتوپدی تخصص دارند. آنها ناهنجاری های عضلات پا، مفاصل یا استخوان ها را درمان می کنند. برخی دیگر از این متخصصان، در مراقبت از پا کودکان یا درمان مشکلات پا در افراد مسن را تخصص دارند.

یک جراح پا بیماری ها و ناهنجاری های پای انسان را تشخیص و درمان می کند. تشخیص بیماری های پا، مثل تومورها، زخم، شکستگی، پوست یا ناخن بیماری ها و ناهنجاری های مادرزادی و یا بدست آورد، با استفاده از کمک های تشخیصی مانند آزمایش ادرار، آزمایش خون و تجزیه و تحلیل اشعه ایکس انجام می شود. یک جراح پا ناهنجاری هایی مانند عدم تعادل کف پا و ضعف و عدم تعادل پا را با روش های مکانیکی و الکتریکی مانند حمام گرداب یا پارافین و جریان موج کوتاه و ولتاژ پایین درمان می کنند. درمان مشکلات پا مانند میخچه، پینه، ناخن های روینده شصت، تومورها، تاندون و کیست وظایف اصلی جراحان پا است. متوسط درآمد جراحان پا در امارات 9500$ (دلار آمریکا) در ماه می باشد و در صورتی که متقاضیان این رشته سابقه کاری خود را افزایش دهند، می توانند از مزایا و حقوق بیشتری بهره مند شوند.

درآمد رشته های پزشکی در امارات در شاخه فیزیوتراپی

فیزیوتراپیست ها از تمرینات، ماساژ، تمرینات حرکاتی و سایر تکنیک ها برای کمک به آسیب دیدگان و بیماری ها در بهبودی حرکت، کاهش درد، قوی تر و انعطاف پذیری و انجام کارهای روز استفاده می کنند. بیماران آنها غالباً دچار شکستگی، آسیب دیدگی گردن، اختلالات عصبی و صدمات مربوط به ورزش و کار می شوند. درمانگر برای کمک به بهبودی طولانی مدت بیماران یک برنامه درمانی تهیه می کند. همچنین ممکن است فیزیوتراپیست ها را تکنسین فیزیوتراپی یا ورزش درمانی بنامند. فیزیوتراپیست ها متخصصان مراقبت های بهداشتی هستند که مشکلات و ناتوانی های تحرک را برطرف می کنند، درد و رنج های مفصلی و عضلانی را کاهش می دهند و برای جلوگیری از ناتوانی های حرکتی برای بیماران خود تلاش می کنند.

فیزیوتراپیست ها عملکرد سیستم های اسکلتی عضلانی، عصبی، ریوی و قلبی عروقی را آزمایش و اندازه گیری می کنند و مشکلات این سیستم ها را ناشی از بیماری، آسیب دیدگی یا نقص هنگام تولد می دانند. فیزیوتراپیست ها برای بیماران خود روش های پیشگیری، ترمیمی و توانبخشی را ارائه می دهند. برای تبدیل شدن به یک فیزیوتراپیست، متقاضیان باید مدرک دکترای فیزیوتراپی را بدست آورند که کسب آن حدود 3 سال طول می کشد. هموطنان عزیز و محترمی که به فکر کار در امارات در زمینه های مختلف پزشکی هستند و قصد دارند از شرایط اقامت از طریق کار در امارات آگاه شوند می توانند مقالات تخصصی نگارش شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *