ویزای تحصیلی

درآمد رشته های پزشکی در اندونزی

درآمد رشته های پزشکی در اندونزی

درآمد رشته های پزشکی در اندونزی با توجه به تخصص افراد متفاوت است، همانطور که می دانید رشته پزشکی در گرایش های مختلفی ارائه می شود و جزء رشته های تحصیلی پر متقاضی در دنیا محسوب می شود. برای کار در کشور اندونزی شرایط و مقرراتی وجود دارد که متقاضیان ملزوم به رعایت آن ها می باشند. کشور اندونزی با مساحت 1904569 کیلومتر مربع در جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است. جمعیت این کشور بیشتر از 260 میلیون نفر می باشد و 4 کشور پرجمعیت در دنیا محسوب می شود. شهروندان این کشور به زبان اندونزیایی به مکالمه می پردازند. مقاله ای که در ادامه مطالعه می کنید توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و در رابطه با درآمد رشته های پزشکی در اندونزی به نگارش در آمده است، امید است با مطالعه این مقاله پاسخ پرسش های خود را به دست آورید.

شرایط کار پزشکان در کشور اندونزی

پزشکی دانش کاربردی می باشد که هدف آن حفظ و ارتقاء تندرستی، بازتوانی آسیب دیدگان و درمان بیماران است. این منظور با شناخت بیماری ها، تشخیص بیماری و درمان و پیشگیری از بیماری انجام می شود. در این حرفه پزشکان با استفاده از قضاوت های بالینی بیماران را جهت تشخیص، درمان و پیشگیری ارزیابی می کنند. متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار رشته پزشکی در کشور اندونزی را دارند باید دارای مدرک دانشگاهی معتبر باشند، همچنین لازم است فرد به زبان اندونزیایی تسلط داشته باشد تا بتواند با بیماران و همکاران ارتباط برقرار کند. جهت مهاجرت کاری اندونزی نیاز به دعوت نامه شغلی دارید، فرد می تواند با ارسال مدارک تحصیلی، انگیزه نامه، گواهی تمکن مالی، سوابق کاری و مدرک معتبر زبان درخواست خود را جهت شروع کار ارسال نماید. برای یافتن کار در اندوزی می توانید از وب سایت یا موسسات معتبر کاریابی در این کشور استفاده کنید.

تحصیل و کسب درآمد در رشته های پزشکی در اندونزی

تحصیل و کسب درآمد در رشته های پزشکی در اندونزی

مهاجرت تحصیلی یکی از راه های رایج برای ورود به کشور اندونزی می باشد، متقاضیانی که قصد کار در رشته های پزشکی را دارند می توانند ابتدا برای تحصیل در کشور اندونزی اقدام کنند و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری در این کشور مشغول به کار شوند. دقت نمایید افرادی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند می توانند به راحتی وارد بازار کار پزشکی شوند. طول مدت تحصیل پزشکی در کشور اندونزی 5 سال می باشد، در دانشگاه های این کشور امکان تحصیل در رشته های پزشکی به زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد. دانشجویان برای تحصیل پزشکی در اندونزی در قدم اول باید از دانشگاهی از این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کنند. بعد از آنکه فرد موفق به اخذ پذیرش تحصیلی شد باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی اندونزی انجام دهد.

در جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور اندونزی دانشجو باید مدارک زیر را تهیه کرده و در وقت تعیین شده برای مصاحبه حضوری به سفارتخانه یا کنسولگری کشور اندونزی ارائه نماید. با مطالعه مقاله ویزای تحصیلی اندونزی اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط اخذ ویزای تحصیلی کسب می کنید.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه ویزا تحصیلی و ارائه رسید آن
  • ارائه گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • گواهی تمکن مالی
  • مدرک معتبر زبان
  • پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی

میزان درآمد رشته های پزشکی در اندونزی

یکی از سوالات متداول متقاضیانی که قصد کار رشته های پزشکی در کشور اندونزی را دارند در رابطه با درآمد رشته های پزشکی در اندونزی است. همانطور که گفته شد رشته پزشکی دارای گرایش های مختلفی است و با توجه به گرایش های مختلف میزان حقوق و دستمزد نیز متفاوت می باشد. در این بخش سعی داریم به بررسی میزان حقوق و دستمزد پزشکان در رشته های مختلف بپردازیم.

نوع تخصصمیزان حقوق با سابقه کاری بین 1 تا 3 سال به روپیهمیزان حقوق با سابقه کاری 8 سال به بالا به روپیه
دندانپزشک422999520RP776128584RP
متخصص قلب و عروق783732760RP1597655535RP
متخصص زنان و زایمان672750420RP1342414829RP
فیزیوتراپیست195204994RP342100263RP
متخصص مغز و اعصاب616355331RP1212071672RP

برای اطلاع از هزینه های زندگی در این کشور به مقاله هزینه زندگی در اندونزی مراجعه کنید. اما در مجموع پزشکان را در اندونزی می‌توان جزو پردرآمدترین ها دانست. نمودار ذیل حداقل و حداکثر درآمد ماهانه پزشکان در اندونزی را در سال 2021 نشان ميدهد:

حداقل و حداکثر درآمد ماهانه پزشکان در اندونزی

نحوه اخذ ویزای کار کشور اندونزی

متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در رشته های پزشکی در کشور اندونزی نیاز به ویزای کار اندونزی دارند، برای دریافت ویزای کار اندونزی متقاضی باید پس از اخذ دعوت نامه شغلی اقدامات لازم را انجام دهد. شما می توانید با ارائه مدارکی مانند: پاسپورت معتبر، چند قطعه عکس، مدارک شناسایی، گواهی تمکن مالی، دعوت نامه شغلی دریافت شده، مدرک زبان، آخرین مدرک تحصیلی، گواهی عدم سوء پیشینه، بیمه مسافرتی، مدارک پزشکی تایید شده و انگیزه نامه به سفارتخانه یا کنسولگری کشور اندونزی درخواست خود را جهت اخذ ویزای کار اندونزی اعلام نمایید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با درآمد رشته پزشکی در اندونزی به دست آوردید. جهت کسب اطلاعات در رابطه با شرایط کار پزشکی در کشورهای مطرح در دنیا می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلاء موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید همچنین می توانید با دریافت وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *