ویزای کاری

درآمد رشته های پزشکی در برزیل

درآمد رشته های پزشکی در برزیل

درآمد رشته های پزشکی در برزیل در بخش های مختلف متفاوت است و پزشکان با توجه به تخصص و تحصیلات خود از حقوق و مزایا در نظر گرفته شده بهره مند می شوند. رشته های پزشکی به عنوان رشته های پر مخاطب و پر متقاضی در دنیا شناخته شده که در گرایش های مختلفی ارائه می شوند. به پزشکان خارجی و بین المللی که قصد مهاجرت کاری به کشور برزیل را دارند پیشنهاد می شود پیش از انجام اقدامات لازم شرایط کار پزشکان، هزینه های زندگی و درآمد رشته های پزشکی در برزیل را بررسی کنند. مقاله ای که مطالعه می کنید توسط تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با درآمد رشته های پزشکی در برزیل به نگارش در آمده است، اگر قصد ورود به بازار کار پزشکان در این کشور را دارید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • شرایط کار پزشکی در کشور برزیل چیست؟
  • آیا می توان به عنوان شهروند خارجی در کشور برزیل به کار مشغول شد؟
  • مزایای کار پزشکی در کشور برزیل چیست؟
  • آیا درآمد پزشکان در کشور برزیل بالا است؟
  • متوسط درآمد پزشکان در برزیل چقدر است؟
  • برترین دانشگاه های برزیل برای تحصیل رشته پزشکی کدامند؟

شرایط کار پزشکان در کشور برزیل

بازار کار پزشکی در کشور برزیل برای متخصصان و پزشکان با سابقه در شرایط خوبی قرار دارد، با توجه به کمبود پزشک در این کشور دولت برزیل به استخدام پزشکان ماهر خارجی و بین المللی پرداخته است. اما نکته قابل توجه این است که در کشور برزیل دانشگاه های پزشکی زیادی وجود دارد که هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان از دانشگاه فارغ التحصیل شده و به دنبال شغل مورد نظر خود هستند. افرادی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده باشند شانس بیشتری برای یافتن کار در کشور برزیل دارند. پس دقت داشته باشید که یافتن کار در این کشور آمریکایی کار آسانی نیست. برای شروع کار در کشور برزیل متقاضیان به دعوت نامه شغلی (اسپانسری کارفرما در برزیل) و ویزای کار برزیل نیاز دارند. پس از ارائه درخواست مدارک تحصیلی فرد ارزیابی می شود و در صورت نیاز باید در دوره های آموزشی شرکت نماید.

جهت اخذ ویزای کار کشور برزیل لازم است متقاضی درخواست خود را به سفارتخانه یا کنسولگری کشوری برزیل اعلام نماید، پس از مشخص شدن مصاحبه حضوری متقاضی باید با در دست داشتن مدارک زیر به سفارتخانه برزیل مراجعه کند.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • دعوت نامه کاری اخذ شده
  • پاسپورت معتبر مدت دار
  • عکس پاسپورتی
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار
  • مدارک شناسایی
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • گواهی تمکن مالی
  • مدرک زبان
  • مدرک تحصیلی
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور برزیل

میزان درآمد رشته های پزشکی در کشور برزیل

درآمد رشته های پزشکی در کشور برزیل در گرایش های مختلف متفاوت است، به طور میانگین درآمد ماهانه پزشکان در کشور برزیل 26200BRL (رئال) است. دقت داشته باشید که این میزان از حقوق و درآمد با افزایش سوابق کاری و تخصص و مهارت فرد افزایش می یابد. در ادامه به حقوق و مزایا برخی از مشاغل پزشکی در کشور برزیل اشاره می کنیم.

معرفی شغلحقوق و دستمزد ماهانه به رئال
متخصص قلب و عروق40500BRL
چشم پزشک21600BRL
پزشک اطفال25900BRL
روان شناس17700BRL
فیزیوتراپیست21200BRL
پزشک مغز و اعصاب35900BRL
داروساز13300BRL

میزان درآمد رشته های پزشکی در کشور برزیل

تحصیل پزشکی و درآمد رشته های پزشکی در برزیل

متقاضیان خارجی و بین المللی می توانند در دانشگاه های کشور برزیل در رشته های تحصیلی پزشکی ادامه تحصیل دهند. برای ادامه تحصیل در دانشگاه های پزشکی دولتی برزیل باید در آزمون ورودی شرکت کنید، آزمون های ورودی سخت بوده و معمولا دانشجویان خارجی و بین المللی پذیرش دانشگاه های خصوصی برزیل را کسب می کنند. دانشجویان باید در اولین قدم پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را به دست آورند و پس از آن باید ویزای تحصیلی کشور برزیل را دریافت کنند. برخی از دانشگاه های پزشکی در کشور برزیل عبارتند از: دانشگاه سائو پائولو، دانشگاه فدرال سائو پائولو، دانشگاه فدرال میناس جرایس، دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول، دانشگاه برزیل، دانشگاه فدرال پارانا، دانشگاه دولتی ریو ژانیرو، دانشگاه پلوتاس، دانشگاه سانتا کاتاریتا و دانشگاه دولتی سائو پائولو. برای اطلاع از شرایط تحصیل پزشکی در کشور برزیل به مقاله تحصیل پزشکی در برزیل رجوع کنید.

تناسب هزینه زندگی و درآمد رشته های پزشکی در برزیل

هزینه های زندگی در کشور برزیل با توجه به سبک زندگی فرد و شهری که در آنجا اقامت دارد متفاوت است، اما به طور کلی می توان گفت هزینه های زندگی در کشور برزیل ارزان نیست و دسترسی به کالا و خدمات با هزینه های کم محدود است. متقاضیانی که قصد دارند به تنهایی در این کشور اقامت داشته باشند باید ماهانه مبلغ 4316$ (دلار) بابت هزینه های زندگی در نظر داشته باشند، که این هزینه ممکن است با توجه به سبک زندگی فرد بیشتر یا کمتر شود.

متوسط هزینه زندگی برای خانواده 4 نفره در کشور برزیل ماهانه 94747$ (دلار) تخمین زده می شود. متقاضیان می توانند برای بررسی دقیق هزینه های خورد و خوراک، اجاره یا خرید مسکن، هزینه رستوران و هزینه حمل و نقل به مطالعه مقاله هزینه زندگی در برزیل بپردازند. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص درآمد رشته های پزشکی در برزیل کسب کردید، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازار کار پزشکان در کشور برزیل یا سایر کشورهای مورد نظر همه روزه با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “درآمد رشته های پزشکی در برزیل

  1. رضا گفت:

    سلام میخواستم بدونم کشور عمان واسه طراح طلا و جواهرات جذب داره؟
    و اینکه حدود درآمد این شغل در این این کشور چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما بفرمایید که طراح هستید یا این که طلا فروش تا عرض کنم خدمتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *