ویزای کاری

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین در بخش های مختلف متفاوت است و متقاضیان باید پیش از اقدام میزان درآمد بسته به نوع رشته خود را بررسی نمایند. در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا متقاضیان و هموطنان گرامی را از شرایط کار در زمینه های مختلف پزشکی و میزان درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین و سایر موارد مرتبط مطلع سازند.

  • شرایط کار پزشکان در فیلیپین چونه است؟
  • آیا می توان با مدرک پزشکی از ایران، در کشور فیلیپین کار کرد؟
  • درآمد پزشکان در کشور فیلیپین چگونه است؟
  • شرایط معادلسازی مدرک پزشکی در فیلیپین چیست؟

شرایط کار در کشور فیلیپین در 2022

رشته پزشکی بهترین رشته ها و زمینه های شغلی در فیلیپین است و با درآمد بالایی همراه می باشند. متقاضیان و افرادی که قصد اشتغال در یک زمینه کاری پردرآمد در فیلیپین هستند، می توانند از زمینه های کاری رشته پزشکی بهره مند شوند. درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین و میزان حقوق متخصصان بهداشت و درمان در بخش های مختلف یکسان نیست. این افراد به طور کلی در زمینه بهبود زندگی انسان ها مشغول به کار می شوند. با توجه به بالا بودن جمعیت سالمندان در فیلیپین، شرایط کار برای افرادی که در زمینه های مختلف پزشکی تخصص دارند در این کشور بسیار مناسب است. کار کردن در یکی از رشته های پزشکی در کشور فیلیپین فقط به سپری کردن یک دوره تحصیلی دو ساله یا مدرک تحصیلی لیسانس در زمینه کاری مربوطه نیاز دارد. شرایط کار و درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین متفاوت است.

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین در بخش های مختلف بالا می باشد و تقاضای نیروی کار برای اشتغال در این زمینه نیز بالاست. در این زمینه کاری، هم افراد کم تجربه و هم افراد بی تجربه می توانند از میزان درآمد قابل توجهی بهره مند شوند. تمام آنچه متقاضیان برای کسب درآمد در بازار کار پزشکی در فیلیپین نیاز دارند یک مدرک تحصیلی معتبر و اشتیاق برای کمک به دیگران و دانش کافی است.

درآمد داروسازان در لیست رشته های پزشکی در فیلیپین

داروساز یک متخصص بهداشت و درمان است که وظیفه توزیع داروهای تجویز شده را برای بیماران و مراکز درمانی دارد. داروسازان باید دانش گسترده ای در مورد شیمی و آناتومی و فیزیولوژی داشته باشند. آنها ممکن است در داروخانه ها و بیمارستان ها کار کنند. برای کار کردن در بازار کار پزشکی در فیلیپین در زمینه داروسازی متقاضیان باید در یک دوره و برنامه تحصیلی داروسازی در یک دانشگاه معتبر شرکت کنند و مدرک دانشگاهی داشته باشند. فرصت های زیادی برای کار در زمینه داروسازی در کشور فیلیپین وجود دارد؛ زیرا تعداد داروسازان در این کشور بسیار کم است و متقاضیان و داروسازان می توانند با توجه به میزان تحصیلات و سابقه کاری خود با اشتغال در بازار کار پزشکی در فیلیپین در زمینه داروسازی درآمد خوبی داشته باشند. اما به طور کلی میانگین درآمد یک داروساز در فیلیپین در یک ماه مبلغ PHP52700 (پزوی فیلیپین) است.

درآمد داروسازان در لیست رشته های پزشکی در فیلیپین

درآمد دندانپزشکان در لیست رشته های پزشکی در فیلیپین

دندانپزشکان با تمرکز روی دندان ها و لثه، مشکلات دهان بیمار را تشخیص داده، آنها را معالجه می کنند و از مشکلات مختلف مرتبط با دندان جلوگیری می کنند. به دندانپزشکان آموزش داده می شود تا شرایط دهان ها را تشخیص دهند تا مشکلات مربوطه را معالجه کنند. بسیاری از دندانپزشکان جراحی دندان انجام می دهند و همگی قادر به پر کردن دندان ها و از کشیدن دندان ها در مطب های خود هستند. دندانپزشکان در بازار کار پزشکی در فیلیپین می توانند به صورت تیمی و یا به صورت خصوصی مشغول به کار شوند و میزان درآمد آنها به صورت میانگین مبلغ PHP98200 (پزوی فیلیپین) در ماه است.

درآمد روانپزشکان در لیست رشته های پزشکی در فیلیپین

روانپزشک پزشکی است که ارزیابی، معالجه و کمک به پیشگیری از اختلالات روانی بیماران روانی را به عهده دارد. روانپزشکان بعضی اوقات به عنوان درمانگر فعالیت می کنند، اما بیشتر آنها برای تشخیص وضعیت روحی و ثبات یک بیمار با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کار می کنند. روانپزشکان می توانند در محیط های شغلی متنوعی از جمله دادگاه ها، مطب ها، بیمارستان ها و دفاتر اجرای قانون فعالیت کنند. میانگین درآمد روانپزشکان در بازار کار پزشکی در فیلیپین مبلغ PHP113000 (پزوی فیلیپین) در ماه است.

درآمد فیزیوتراپیستها در لیست رشته های پزشکی در فیلیپین

فیزیوتراپیست ها بیمارانی که مشکلات جسمی از جمله ناتوانی و آسیب دیدگی دارند را درمان می کنند. به عنوان یک فیزیوتراپیست، می توانید هم بزرگسالان و هم کودکان را درمان کنید. شما باید 4 سال در برنامه تحصیلی دوره لیسانس فیزیوتراپی شرکت کنید و این مدرک را کسب کنید. فیزیوتراپیست هایی که می خواهند تخصص کامل داشته باشند، باید در دوره تحصیلات تکمیلی (معمولاً مدرک کارشناسی ارشد) شرکت کنند. میانگین درآمد ماهانه فیزیوتراپیست ها در بازار کار پزشکی در فیلیپین مبلغ PHP77400 (پزوی فیلیپین) است. هموطنان گرامی برای مطلع شدن از شرایط کار و دریافت ویزای کار فیلیپین و همچنین شرایط و هزینه های مهاجرت به فیلیپین می توانید مقالات نگارش شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *