ویزای کاری

درآمد مهندسان در اسکاتلند

درآمد مهندسان در اسکاتلند

درآمد مهندسان در اسکاتلند موضوعی است که اکثر فارغ التحصیلان و کارجویان مهندسی به دنبال آن هستند، در این کشور برای مهندسان فرصت های شغلی مناسبی وجود دارد زیرا در لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده هر ساله تعدادی از مشاغل مهندسی دیده می شود. اسکاتلند یکی از بخش های بریتانیا کبیر است که در قسمت شمال غربی قاره اروپا جای گرفته است و دارای بیشتر از 5 میلیون جمعیت می باشد، شهروندان این کشور به زبان انگلیسی، اسکاتلندی، گیلیک و اسکاتس به مکالمه می پردازند. شایان ذکر است که اگر قصد ورود به بازار کار کشور اسکاتلند را دارید باید برای برقراری ارتباط به یکی از این زبان ها مسلط باشید. در مقاله ای که مطالعه می کنید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارند به بررسی درآمد مهندسان در اسکاتلند بپردازند و اطلاعاتی در رابطه با شرایط کار در این کشور در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • مشاغل مورد نیاز حوزه مهندسی در اسکاتلند کدامند؟
  • بهترین شغل مهندسی در اسکاتلند چیست؟
  • دانشگاه های اسکاتلند در رشته های مهندسی چه اعتباری دارند؟
  • متوسط درآمد مهندسان در اسکاتلند چقدر است؟

شرایط کار و درآمد مهندسان در اسکاتلند

در بازار کار کشور اسکاتلند جای خالی مهندسان 1.7% نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، به این ترتیب این کشور شرایط بسیار خوبی را برای استخدام مهندسان ماهر، متخصص و تحصیل کرده در نظر گرفته است. اما متقاضیان خارجی و بین المللی باید به این نکته توجه داشته باشند که یافتن کار در این کشور آسان نیست، زیرا طبق قوانین کار کارفرمایان موظف هستند آگهی شغلی را به مدت نود روز در کشور اسکاتلند و پس از آن به مدت 90 روز در کشورهای عضوء اتحادیه اروپا منتشر کنند و در صورت نبود نیروی کار مورد نظر به استخدام متقاضیان خارجی و بین المللی بپردازند. هم اکنون در کشور اسکاتلند 2323 شغل مهندسی در زمینه های مختلف وجود دارد، برای یافتن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود از طریق آگهی های شغلی منتشر شده، وب سایت های کاریابی و آژانس های کاریابی معتبر کاریابی کنید.

با پیدا کردن شغل مورد نظر باید رزومه کاری دقیق و کامل، انگیزه از کار در کشور اسکاتلند، مدارک تمکن مالی، مدرک معتبر زبان، اسکن پاسپورت و مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و گواهی عدم سوء پیشینه را به کارفرما یا موسسه مربوطه ارسال کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد. اگر واجد شرایط لازم برای شروع کار در کشور اسکاتلند باشید دعوت نامه شغلی برای شما صادر خواهد شد که به موجب آن می توانید با مراجعه به سفارتخانه یا کنسولگری کشور انگلستان اقدامات لازم را برای دریافت ویزای کار اسکاتلند انجام دهید.

وضعیت کار و درآمد مهندسان در اسکاتلند

رشته فنی و مهندسی دارای گرایش های متنوعی است، با توجه به نیاز بازارهای اسکاتلند به متخصصین رشته کامپیوتر فرصت های شغلی بسیار خوبی برای مهندسان کامیپوتر در این کشور وجود دارد علاوه بر این مهندسان کامپیوتر از حقوق و دستمزد نسبتا بالایی برخوردار می باشند. برای شروع کار به عنوان مهندس کامپیوتر باید دارای مدرک تحصیلی حداقل در مقطع لیسانس باشید و به زبان انگلیسی به طور کامل تسلط داشته باشید. مهندسی الکترونیک یکی دیگر از گرایش های مهندسی محبوب در کشور اسکاتلند است، برای شروع کار در این رشته نیز باید دارای مدرک تحصیلی و مدرک معتبر زبان باشید اگر متقاضیان دارای سوابق کاری نیز باشند شانس آن ها برای یافتن کار افزایش می یابد.

بررسی درآمد مهندسان در اسکاتلند

فارغ التحصیلان رشته های مهندسی به دنبال بازار کارهایی با شرایط کاری مناسب و حقوق و دستمزد بالا هستند، میانگین حقوق و دستمزد ماهانه مهندسان در کشور اسکاتلند 42811£ (پوند) است که این مبلغ 1.1% کمتر از میانگین حقوق ملی مشاغل مهندسی است. لازم به ذکر است که متوسط حقوق مهندسان در اسکاتلند 29.4% بیشتر از میانگین حقوق در سراسر کشور اسکاتلند است. اگر بخواهیم میانگین حقوق امسال مهندسان در اسکاتلند را با سال قبل مقایسه کنیم باید بگوییم که حدود 1.7% به حقوق این افراد اضافه شده است.

مهاجران باید علاوه بر حقوق و دستمزد هزینه های زندگی در کشور اسکاتلند را نیز برآورد کنند، هزینه های زندگی در اسکاتلند برای فرد مجرد 1815£ (پوند) و برای خانواده ای با 4 عضو 3316£ (پوند) است، دقت داشته باشید که این مبالغ با توجه به سبک زندگی و منطقه ای که در آنجا زندگی می کنید متفاوت می باشد. با توجه به هزینه های زندگی در این کشور و میانگین حقوق و دستمزد مهندسان می توان گفت مهندسین که قصد کار و زندگی در این کشور را دارند می توانند به راحتی در اسکاتلند زندگی کنند و ماهانه مبلغی را به عنوان پس انداز ذخیره کنند.

در ادامه به میزان حقوق و دستمزد مهندسان در برخی از گرایش های فنی و مهندسی اشاره می کنیم.

معرفی شغلحقوق و دستمزد ماهانه
مهندس کامپیوتر50000£ (پوند)
مهندس الکترونیک29500£ (پوند)
مهندس فناوری اطلاعات (مدیر)221000£ (پوند)
مهندس پزشکی52232£ (پوند)
مهندس عمران34322£ (پوند)
مهندس نفت58459£ (پوند)
مهندس صنایع27819£ (پوند)

تحصیل در رشته های مهندسی در اسکاتلند

متقاضیانی که قصد دارند در کشور اسکاتلند مشغول به کار شوند می توانند ابتدا مهاجرت تحصیلی به این کشور را تجربه کنند، مهاجرت تحصیلی یکی از رایج ترین و آسان ترین راه برای مهاجرت به اسکاتلند است اما باید به این موضوع دقت داشت که از این طریق نمی توان به صورت دائمی در اسکاتلند اقامت داشت. برای مهاجرت تحصیلی به اسکاتلند به گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه و ویزای تحصیلی نیاز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه پیشنهاد می کنیم به مقاله اعزام دانشجو در اسکاتلند رجوع کنید.

دانشجو پس از فارغ التحصیلی از رشته فنی و مهندسی می تواند به دنبال شغلی مرتبط با رشته تحصیلی باشد، لازم به ذکر است افرادی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند راحت تر از سایر متقاضیان وارد بازار کسب و کار می شوند. با یافتن کار در کشور اسکاتلند متقاضی باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار کشور اسکاتلند تبدیل کند و کار خود را آغاز کند. در این نوشتار سعی ما بر آن بود تا اطلاعاتی در رابطه با درآمد مهندسان در اسکاتلند در اختیار متقاضیان قرار دهیم که امیدواریم مطلب مفید بوده باشد هموطنان عزیز می توانند برای دریافت مشاوره های تخصصی برای مهاجرت کاری به برترین کشورهای دنیا همه روزه با وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

سوالات پرتکرار در باب درآمد مهندسان در اسکاتلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص درآمد مهندسان در اسکاتلند پاسخ دهیم. مهمترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • مهندسان مبتدی در اسکاتلند در ماه چقدر درآمد دارند؟ متوسط درآمد مهندسان مبتدی در اسکاتلند بسته به حوزه فعالیتی آنها متفاوت می باشد، اما معمولا 29000£ (پوند) در ماه درآمد دارند.
  • بالاترین میزان درآمد مهندسان در اسکاتلند چقدر است؟ بالاترین میزان دستمزد ماهیانه برای مهندسان در اسکاتلند، حدود 75000£ (پوند) در ماه می باشد، که اغلب در پایتخت این کشور به مهندسان ارائه می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *