ویزای کاری

درآمد مهندسان در شیلی

درآمد مهندسان در شیلی

بخش زیادی از متقاضیان کار را فارغ التحصیلان مهندسی تشکیل می دهند و اطلاع از وضعیت درآمد مهندسان در شیلی می تواند گام مهمی تلقی گردد. مهندسان در شیلی از بازار کار خوب و رضایت بخشی برخوردارند و می توانند در انواع مشاغل مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و غیره مشغول کار شوند. در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوالی، موارد مورد نظر را با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

  • شرایط کار مهندسان در کشور شیلی چگونه است؟
  • آیا مهندسان در شیلی درآمد بالایی دارند؟
  • بهترین حوزه های کار مهندسان در کشور شیلی چیست؟
  • آیا می توان با دریافت مدرک مهندسی در این کشور وارد بازار کار شد؟
  • آیا مهندسان در کشور شیلی موفق به دریافت اقامت دائم می شوند؟

وضعیت بازار کار مهندسی در شیلی در 2022

بازار کار مهندسی در کشور شیلی در سال 2022 به سبب نیاز این کشور به مهندسان برای ادامه توسعه همه جانبه اقتصادی از یکسو و نیز فرصت های کاری فراوان از شرایط خوبی برخوردار است. کافی است که فقط یکبار به جستجوی وب سایت های کاریابی در شیلی بپردازید. خواهید دید که مثلا در سایت های جستجوی کار معروف Glassdoor یا Indeed چه مقدار فرصت های شغلی برای مهندسان متخصص در شیلی وجود دارد. در این زمینه شرکت های کارفرمای فراوانی در شیلی وجود دارد که برخی از سرشناس ترین آنها عبارتند از:

  • شرکت Nokia: شرکتی تخصصی در زمینه وسایل الکترونیک
  • شرکت Siemens PLC: شرکت فنی و مهندسی در سانتیاگو
  • شرکت خدمات فنی Baxter International: شرکت فعال در زمینه مهندسی زیست پزشکی
  • شرکت Vestas: شرکتی با کارکنان مهندسی چند رشته ای در زمینه های مهندسی برق و سازه
  • شرکت Orica: متخصص در زمینه خدمات فنی و تجاری
  • شرکت ECB Engineering Film: شرکت فعال در حوزه رسانه و فیلم سازی
  • شرکت ANDRITZ AG: شرکت فعال در زمینه صنایع شیمیایی

لازم به ذکر است که اغلب شرکت های مادر تخصصی و نیز شرکت های بین المللی در پایتخت کشور شیلی، شهر سانتیاگو قرار دارند. همچنین بالاترین پیشنهادات درآمدی کارفرمایان نیز در این شهر به کارجویان ارائه می شود. بنابراین توصیه می شود که متقاضیان کار در شیلی حتما به این نکته توجه نمایند.

شرایط درآمد مهندسان در شیلی

شرایط درآمد مهندسان در شیلی

مهندسین در تمامی گرایش های خصوصا مهندسی معماری و مهندسی مکانیک، جزو پردرآمدترین اقشار در شیلی هستند. البته بهترین کشور برای کار مهندسین کشورهایی مثل آلمان و اتریش هستند با این حال ممکن است برخی افراد علاقه به زندگی در کشورهای آمریکای لاتین از جمله شیلی را داشته باشند. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است، متوسط درآمد ماهانه تعدادی از محبوب ترین گرایش های مهندسی در کشور شیلی طی سال 2022 بررسی شده است:

محبوب ترین گرایش های مهندسی در کشور شیلی

شرایط مهاجرت مهندسان به شیلی

مهندسان خارجی که قصد کار در شیلی را دارند نیازمند درخواست ویزای کار شیلی هستند. اخذ ویزای کار در شیلی کاری آسان و راحت می باشد. معمولا این کار از طریق یک شرکت کارفرما اسپانسری و سازماندهی می شود. بنابراین ویزای کار شیلی معمولا به پیشنهاد کاری و یک قرارداد کار رسمی مرتبط است. باید توجه کرد که متقاضیان برای درخواست ویزای کار شیلی دو راه پیش روی دارند.

روش اول اینکه با اخذ ویزای توریستی شیلی به دنبال کار در این کشور بوده و سپس برای ویزای کار اقدام نمایند. روش دوم نیز اقدام با پیشنهاد کار از یک شرکت شیلیایی قبل از ورود به این کشور می باشد. انواع ویزای کار شیلی عبارتست از:

انواع ویزاعنوان ویزااعتبارامکان بهمراه آوردن اعضای خانواده
نوع 1ویزای کار به شرط داشتن قرارداد کار2 ساله و بسته به توافق طرفین قراردادوجود دارد
نوع 2ویزای ورکینگ هالیدیمعمولا با اعتبار حداکثر 1 سالوجود ندارد

اکنون و پس از آشنایی با شرایط کاری، وضعیت درآمدی و نیز شرایط مهاجرتی مهندسان به کشور شیلی، هموطنان علاقه مند می توانند برای استارت فرآیند اخذ ویزای خود با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند. دانش روز و سابقه چندین ساله کارشناسان و وکلای این موسسه ضامن موفقیت مهاجرتی کلیه متقاضیان می باشد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *