ویزای کاری

درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان

درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان

درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان و فرصت های شغلی خوب، باعث شده که هر ساله ایرانیان زیادی کشور گرجستان را برای مهاجرت انتخاب نمایند. فریلنسرها در کشور گرجستان می توانند در مشاغلی مانند: نرم افزار، برنامه نویسی و IT، مدیریت و ورود داده ها، نویسندگی، ترجمه، طراحی و معماری، فروش و بازاریابی و امور تجاری مشغول به کار شوند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارند به بررسی موضوع درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان بپردازند، اگر قصد مهاجرت به کشور گرجستان را دارید پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

شرایط کار سیاه freelancer در گرجستان در 2021

پیش از بررسی درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان، سعی داریم اطلاعات عمومی در رابطه با فریلنسر ارائه دهیم. کلمه فریلنسر یک لغت لاتین بوده و به معنی کارمزد می باشد. فریلنسر به مشاغلی گفته می شود که کارفرما به ازای کار و مبلغ تعیین شده به متقاضی حقوق و دستمزد می دهد. آزادکاری دارای مزایا و معایبی می باشد، که بهتر است متقاضیان نسبت آن ها آگاهی داشته باشند. فریلنسری دارای مزایایی است از جمله: محدودیتی برای کسب در آمد وجود ندارد، وجود تنوع در کار، امکان تشکیل شبکه ای از مشتریان، امکان انتخاب این شغل به عنوان شغل دوم و اختیار نوع کار و زمان کار.

همان طور که گفته شد کار فریلنسری علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز می باشد، که این معایب عبارتند از:

  • مشکل دریافت کار مورد نظر
  • امکان منزوی شدن متقاضی
  • تعلق نگرفتن بیمه
  • امکان ایجاد حس بی انگیزگی
  • عدم وجود پشتیبان در مشکلات کاری
  • مشکل در برقراری ارتباط با کارفرما

فریلنسرها در کشور گرجستان باید دارای تعهد، مهارت و ارتباط باشند تا بتوانند در شغل خود موفق شوند. با توجه به ماهیت پاره وقت بودن شغل دانشجویان خارجی زیادی که در کشور گرجستان مشغول به تحصیل می باشند، این کار را برای تامین هزینه های تحصیل و کار انتخاب می کنند.

شرایط درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان

مدارک لازم جهت درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان

در سال 2014 میلادی سیاست های جدیدی برای ارائه ویزا این کشور به متقاضیان وضع شد. در این کشور ویزا به 2 صورت ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت صادر می شود. متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند باید ویزای بلند مدت گرجستان را کسب نمایند. متقاضیان باید به این موضوع توجه نمایند که با دریافت ویزای کوتاه مدت نمی توانند در این کشور مشغول به کار شوند.

متقاضیان که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند ویزا D1 دریافت می کنند، برای دریافت ویزا لازم است متقاضیان مدارک زیر را آماده کرده و به یکی از شعبه های اداره خدمات عمومی یا وزارت امور خارجه این کشور ارائه نمایند:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه یک قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه رسید از پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه رزومه کامل و سوابق کاری
  • ارائه مدارک شناسایی
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه گواهی تمکن مالی

به متقاضیانی که مهاجرت کاری به گرجستان را انتخاب کرده اند پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله شغل های پر درآمد گرجستان را مطالعه نمایند.

درآمد کار سیاه freelancer برای دانشجویان در گرجستان

مهاجرت تحصیلی یکی از رایج ترین راه ها برای مهاجرت به کشور گرجستان می باشد، یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان در رابطه با شرایط کار ضمن تحصیل در کشور گرجستان می باشد. در این رابطه می توان گفت با توجه به قوانین وضع شده در این کشور تمامی دانشجویان می توانند در طول تحصیل در مشاغل نیمه وقت کار کنند و بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی خود را تامین کنند.

یکی از مزایای کار ضمن تحصیل در گرجستان این است که محدودیتی برای ساعت کاری در نظر گرفته نشده است. دانشجویان می توانند مشاغل فریلنسری را انتخاب کنند و یا در بخش هایی از دانشگاه مثل: رستوران، کافی شاپ، کتابخانه یا بخش های خدماتی مشغول به کار شوند. دانشجویانی که قصد اقامت پس از تحصیل در گرجستان را دارند، می توانند با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی مشغول به کار شوند و با رعایت قوانین وضع شده اقامت دائم این کشور را به دست آورند. منظور از کار سیاه، مشاغل غیر قانونی می باشد حال اگر فردی بدون دریافت مجوز مشغول به کار شده و دستمزد دریافت نماید کاری بر خلاف قوانین گرجستان انجام داده است.

در مقاله فوق سعی بر آن داشتیم موضوع درآمد کار سیاه freelancer در گرجستان بررسی نماییم. اگر قصد مهاجرت، تحصیل یا کار در کشور گرجستان را دارید پیشنهاد می شود پیش از انجام اقدامات لازم با متخصصین در این حوزه مشورت نمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. کارشناسان و وکلاء موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند شما را در طول انجام اقدامات لازم همراهی نمایند. جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *