مهاجرت

جمعیت سنت کیتس

جمعیت سنت کیتس

هر ساله افراد زیادی از طرق مختلف به سنت کیتس مهاجرت می کنند که باید در وهله اول اطلاعاتی در رابطه با جمعیت سنت کیتس به دست آورند. با کسب اطلاعات در رابطه با کشور سنت کیتس می توانید بهترین راه را برای مهاجرت به این کشور با توجه به شرایط خود انتخاب کنید و به راحتی در این کشور اقامت داشته باشید. این کشور در سال 1983 میلادی استقلال خود را از بریتانیا بدست آورد، اما باید به این نکته اشاره کرد که همچنان جزو کشورهای مشترک المنافع می باشد. تیم مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی دارند به بررسی جمعیت سنت کیتس بپردازند. اگر به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با جمعیت سنت کیتس هستید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • شرایط زندگی در سنت کیتس چیست؟
  • آیا مردم سنت کیتس از نظر فرهنگی پذیرای توریست ها هست؟
  • تحولات جمعیتی در کشور سنت کیتس چگونه است؟
  • شرایط اقتصادی کشور سنت کیتس چگونه است؟

درباره کشور سنت کیتس

این کشور جزیره ای با نام رسمی فدراسیون سنت کیتس و نویس در دریای کارائیب جای گرفته است. سنت کیتس با مساحتی بالغ بر 261 کیلومتر مربع در شرق جزایر ویرجین آمریکا و غرب آنتیگوا و باربودا قرار دارد. شهر باتسر مهم ترین شهر این کشور است که به عنوان پایتخت سنت کیتس نیز شناخته می شود. نوع حکومت در سنت کیتس جمهوری پارلمانی و نیمه مستعمره (پادشاهی مشروطه) است. از سده هفدهم کشور سنت کیتس جزو مستعمرات بریتانیا بود انگلیسی ها در سال 1623 میلادی وارد کشور سنت کیتس شدند و تا سال 1983 (زمان استقلال سنت کیتس) در این کشور حضور داشتند. پیش از نام سنت کیتس نام این کشور سنت کریستوفر بوده است، این نام از کاشف این جزیره یعنی کریستوف کلمب گرفته شد. کشور سنت کیتس از 2 جزیره سنت کیتس (جزیره بزرگتر) و جزیره نویس (جزیره کوچکتر) تشکیل می شود.


درباره آب و هوای کشور سنت کیتس

آب و هوای موجود در این کشور مرطوب و گرم سیری می باشد که به خاطر وجود بادهای استوایی آب و هوای این کشور تا حدودی معتدل می نماید. خشک ترین زمان های سال از ماه ژانویه شروع می شود و تا ماه آپریل ادامه دار است. هم چنین در فصل تابستان و در ماه های پایانی سال میزان بارش باران در این منطقه افزایش می یابد.

درباره اقتصاد کشور سنت کیتس در 2024

اصلی ترین منبع اقتصادی این کشور که به صورت سنتی می باشد بر پایه محصولات کشاورزی و به خصوص وابسته به صنعت کاشت و فرآوری نیشکر می باشد. در این کشور به مانند بسیاری از کشورهای دیگر موضوع کاهش قیمت های جهانی تاثیر گذار بوده است که در سال های گذشته به صنعت سنت کیتس و نویس صدمات زیادی وارد ساخته است. در نموداری که در ادامه ترسیم شده نرخ تورم در سنت کیتس از سال 2021 تا 2023 نشان داده شده است:

نرخ تورم در سنت کیتس

نحوه ورود به کشور سنت کیتس

نحوه ورود به این کشور راحت است. جالب است بدانید که از کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، انگلستان و همچنین سایر کشورهای قاره اروپا، می توانید برای وارد شدن به سنت کیتس اقدام نمایید. با این توضیح که طیف وسیع و گسترده ای از خطوط هوایی که به صورت بین المللی باشند و همچنین پروازهای چارتر زیادی برای وارد شدن به این کشور اقدام می نمایند

شرایط کلی جمعیت سنت کیتس تا 2024

طبق آمار ارائه شده جمعیت سنت کیتس در سال 2021 میلادی 53009 نفر بود که از این تعداد حدودا 15000 نفر در شهر باتسر اقامت داشتند. جمعیت سنت کیتس معادل 0.00068% از کل جمعیت دنیا است. در لیست ارائه شده از جمعیت تمامی کشورهای دنیا کشور سنت کیتس در جایگاه 211 جای گرفته است. حدودا 32.9% از جمعیت سنت کیتس شهری هستند. تراکم جمعیت در کشور سنت کیتس در هر کیلومتر مربع 203 (526 نفر در هر مایل) و مساحت زمین این کشور 260 کیلومتر (100 مایل مربع) است. زبان رسمی در کشور سنت کیتس زبان انگلیسی و زبان ماداگاسکاری است. تغییرات سالانه میزان جمعیت کشور سنت کیتس به شرح ذیل است:

جمعیت شهریتغییرات سالانهدرصد تغییرات سالانهجمعیتسال
176988411.5%542512023
175044010.75%534102022
173543820.73%530092021
171883960.76%524412020
170314200.81%520452019
168794220.82%516252018
167364370.88%512032017

شرایط کلی جمعیت سنت کیتس

 

شرایط اقتصادی در کشور سنت کیتس

در رابطه با اقتصاد این کشور می توان گفت، اقتصاد سنت کیتس بر پایه صادرات شکر، کشاورزی و تولید دستگاه های نور است. همچنین به دلیل طبیعت زیبا و چشم نواز این کشور هر ساله گردشگران زیادی به سنت کیتس سفر می کنند. بعد از سال 1940 میلادی صادرات محصول شکر افزایش چشمگیری داشت، با توجه به هزینه های بالای تولید شکر و قیمت پایین جهانی شکر دولت سنت کیتس تصمیم جدیدی اتخاذ کرد و اقتصاد این کشور را به صادرات شکر، سایر محصولات کشاورزی و گردشگری و توریست سوق داد.

از دیگر منابع مهم این کشور که در اقتصاد سنت کیتس تاثیر به سزایی دارد می توان به تولید پوشاک اشاره کرد. تنها تولید کننده بزرگ و مهم محصولات الکترونیکی در منطقه کارائیب کشور سنت کیتس است. با توجه به اقتصاد این کشور اگر قصد سرمایه گذاری در کشورهای منطقه کارائیب را دارید کشور سنت کیتس گزینه خوبی برای متقاضیان است. برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در این کشور به مطالعه مقاله سرمایه گذاری در سنت کیتس بپردازید. اما آن ویژگی که طی سال های گذشته این کشور را برای ایرانیان جذاب نموده است برنامه های صدور پاسپورت در ازای مبلغ مشخص سرمایه گذاری در بخش املاک سنت کیتس است.

شرایط زندگی جمعیت در کشور سنت کیتس

متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید پیش از انجام اقدامات لازم شرایط و هزینه های زندگی در سنت کیتس را بررسی کنند و اگر شرایط پرداخت هزینه های زندگی در این کشور را ندارند از مهاجرت به سنت کیتس صرف نظر کنند. هزینه های زندگی در این کشور متغیر است اما باید به این نکته اشاره کرد که هزینه های زندگی در این جزیره ارزان نیست. بیشتر هزینه های زندگی در این کشور مربوطه به هزینه محل اقامت و اقلام خوراکی می باشد در واقع می توان گفت هزینه های زندگی با توجه به سبک زندگی و محل اقامت متفاوت است، جهت بررسی هزینه های زندگی به مقاله هزینه زندگی در سنت کیتس مراجعه کنید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص شرایط زندگی و جمعیت سنت کیتس کسب کردید، برای اطلاع از شرایط و روش های مهاجرت به کشور سنت کیتس و سایر کشورهای دنیا می توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از مشاوره های تخصصی در نظر گرفته شده بهره مند شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *