مهاجرت

دریافت مستر کارت انگلستان

دریافت مستر کارت انگلستان

امتیازات دریافت مستر کارت انگلستان برای متقاضیان مهاجرت به این کشور فقط در مورد تسهیل در انجام تراکنش های مالی آنها نیست. بلکه دامنه این امتیازات گسترده بوده و شامل مواردی از جمله حفاظت از خرید، دستیار شخصی، حفاظت شخصی، دستیار سفر، حفاظت سفر و پیشنهادات و پاداش های ویژه و … می باشد. در مجموع، بانک های مختلفی در انگلستان اقدام به صدور مستر کارت ها در انواع مختلف شامل کارت اعتباری استاندارد، مستر کارت های جهانی و مستر کارت های نخبه جهانی می کنند. مستر کارت ها در انگلستان کاربردهای متنوعی از خرید روزمره گرفته تا رزرو بلیط پرواز و از پرداخت شهریه دانشگاهی گرفته تا پرداخت قبوض خانه دارند.

برای افتتاح حساب و دریافت مستر کارت در کشور انگلستان، شما قبل از هر چیزی نیازمند ارائه دو مدرک مهم هستید. یکی از این مدارک پاسپورت معتبر جهت اثبات هویتتان و مدرک دیگر اجاره نامه یا قبوض آب، برق و یا تلفن جهت اثبات آدرس سکونتی شما می باشد. اخذ مسترکارت انگلستان هم به صورت آنلاین و هم مراجعه حضوری به بانک انگلیسی امکان پذیر است. اما با توجه به شرایط تحریم، متقاضیان ایرانی مستر کارت انگلستان می توانند از طریق بانک ها و شرکت های واسطه در کشورهایی مثل ترکیه اقدام نمایند اما کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادرند تا با افتتاح حساب قانونی در قلب حوزه شنگن، شرایط در اختیار داشتن مستر کارت را برای ایرانیان فراهم آورند.

  • شرایط دریافت مسترکارت در کشور انگلستان چیست؟
  • کدام بانک های انگلستان به شهروندان ایرانی مسترکارت اهدا می کنند؟
  • هزینه دریافت مسترکارت انگلستان چقدر است؟
  • مزایای دریافت مسترکارت در کشور انگلستان چیست؟

معرفی و دریافت مستر کارت انگلستان

مستر کارت انگلستان کارت اعتباری بین المللی برای انجام تراکنش های اینترنتی و حضوری از جمله پرداخت هزینه ویزای تحصیلی انگلستان، پرداخت شهریه دانشگاهی، پرداخت هزینه شرکت در آزمون، خرید از فروشگاه، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، خرید اینترنتی، پرداخت اجاره خانه و کاربردهای دیگر می باشد. در کشور انگلستان، بانک ها و موسسات اعتباری مختلفی اقدام به صدور مستر کارت برای مشتریان خود می کنند. امروزه صادرکنندگان اصلی مستر کارت های انگلستان شامل Clydesdale Bank (همکار بانک یورک شایر)، Virgin Money، Metro Bank، Thinkmoney، Monzo Bank، N26، Santander UK و Starling Bank می باشند.


پس یکی از شرایط مهاجرت به انگلستان داشتن مستر کارت این کشور می باشد. معمولا مستر کارت های انگلستان توسط بانک های مذکور و در قالب 3 فرم کارت های اعتباری استاندارد، مستر کارت جهانی و مستر کارت نخبه جهانی صادر می شود. شرایط پذیرش مستر کارت ها در انگلستان برای انجام تراکنش های مالی و اعتباری در وضعیت عالی قرار دارد. چرا که هم پذیرش پوز و هم پذیرش ATM این کارت های اعتباری در کشور انگلستان بالا است. به واقع، مستر کارت و ویزا کارت دو رقیب سنتی در انگلستان بوده و کاربرد هر دو آنها در انگلستان مورد استقبال عمومی قرار دارد.

امتیازات مستر کارت اروپا

امروزه با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژیکی و نیاز به صرفه جویی در زمان و هزینه افراد در معاملات و تراکنش های روزانه خود بیش از پیش نیازمند ابزارهای پیشرفته هستند. یکی از این ابزارهای کمکی در تسهیل انواع مبادلات تجاری مستر کارت می باشد که در سطح جهانی مورد پذیرش اکثر کشورها می باشد. کشور انگلستان نیز از پیشگامان عرصه صدور انواع کارت اعتباری بوده و انواع مستر کارت های بین المللی در قالب کارت های اعتباری استاندارد، مستر کارت های جهانی و مستر کارت تخبه صادر می کند. اما اکنون ببینیم که این کارت های اعتباری چه امتیازات و مزایایی برای مشتریان درپی دارد:

امتیازات مستر کارتپارامترها
حفاظت از خریدضمانت طولانی: تضمین یک ساله براند تولید کننده یا فروشگاه اصلی
حفاظت از قیمت: پرداخت غرامت مابه التفاوت قیمت در صورت یافتن و برگرداندن جنسی با قیمت پایین تر تا 60 روز پس از خرید آن جنس یا کالا
حفاظت از خرید: پرداخت خسارت بایت خرابی یا سرقت اجناس تا 90 روز پس از موعد خرید
دستیار شخصیخدمات این دستیار شامل رزرو شام، بلیط های ورزشی، مکان یابی اجناس مشکل پسند، خرید و تحویل هدیه و هماهنگ سازی برنامه های بیزینس
حفاظت شخصیمستر کارت تنها براند پرداخت جهان است که به دارندگان کارت مذکور خدمات شناسایی و یافتن سارق هویتی از جمله خدمات تصمیم کارشناس، هشدارهای سرقت ID و جالب تر از همه جایگزینی فوری کیف پول ارائه می نماید
دستیار مسافرتیدسترسی به لانژ فرودگاهی، امتیازات VIP، خدمات کمک پرواز، کمک کنار جاده ای و خدمات جهانی مستر کارت از آن جمله خدمات این دستیار می باشد
حفاظت سفربیمه تاخیر پرواز، بیمه تصادف خودرو اجاره ای، بیمه بار سفر آسیب دیده یا مفقودی، بیمه سوانح سفر، بیمه کنسلی سفر
پیشنهادات ویژهتخفیفات ویژه از فروشگاه ها و هتل ها و …

دریافت بهترین مستر کارت انگلستان

دریافت بهترین مستر کارت انگلستان

متقاضیان بایستی توجه نمایند که در فرآیند دریافت مستر کارت انگلستان بایستی علاوه بر امتیازات فوق الذکر همچنین به هزینه صدور کارت اعتباری و نیز پارامترهایی نظیر بهره انتقالات موجودی (Balance transfers)، بهره خریدها (Purchase) و نیز به نرخ درصدی سالانه یا APR توجه نمایند. بر این اساس می توان بهترین مستر کارت های کشور انگلستان در سال 2024 را به صورت لیست زیر مشخص کرد:

نوع مستر کارتبهترین به واسطه
بهره انتقالات موجودیبهره خریدهاAPR
Halfax Balance Transfer Credit Card0% به مدت 25 ماه با هزینه 1%0% به مدت 12 ماه19.9%
Aqua Classic Card29.75% با هزینه 3%29.75%29.7%
M&S Bank Shoppin Plus Credit Card0% به مدت 20 ماه با هزینه 2.9%0% برای 20 ماه19.9%
Sainsbury,s Bank Balance Transfer Credit Card0% به مدت 29 ماه با هزینه 2.74%0% به مدت 3 ماه19.9%
MBNA 0% Transfer and Purchase Card0% به مدت 26 ماه با هزینه 2.89%0% به مدت 26 ماه20.9%

مدارک جهت دریافت مستر کارت تجاری از انگلیس

معمولا اخذ مستر کارت در انگلیس از هر نوعی مستلزم حضور فیزیکی است. همانند هر حسابی سرمایه گذاران جهت افتتاح حساب بانکی و اخذ مستر کارت تجاری از انگلیس نیازمند اثبات صلاحیت خود به بانک انگلیسی مورد نظر هستند. اما از نظر بانک های صادر کننده مستر کارت تجاری، افراد زیر صلاحیت اخذ این نوع مستر کارت ها را دارند:

افراد دارای صلاحیت اخذ مستر کارت تجاری انگلستان

در کشور انگلستان نیز انواع مستر کارت تجاری در اختیار سرمایه گذاران برای انتخاب وجود دارد. سرمایه گذاران نیز با توجه به معیارهای ویژه ای که در ادامه به توضیح آن می پردازیم اقدام به افتتاح حساب و دریافت مستر کارت تجاری از انگلستان می کنند. اما قبل از ارائه مدارک لازم متقاضیان بایستی به این نکته مهم توجه کنند که شرکت آنها بایستی سابقه اعتباری خوبی داشته باشد و این برای بانک محرز گردد. سپس آنها می توانند با ارائه مدارک زیر اقدام به افتتاح حساب تجاری در انگلستان نمایند:

  • اسناد و مدارک شناسائی مثل پاسپورت ملی
  • تاییدیه ثبت شرکت در انگلستان یا اساسنامه آن
  • مدرک آدرس شرکت تجاری در انگلستان
  • مدرک تراز مالی شرکت

امتیازات مستر کارت تجاری از انگلیس

همانند هر کارت اعتباری یا کردیت کارت، مستر کارت های تجاری انگلستان نیز امتیازات فراوانی برای دارندگان آن در پی دارد. اصولا یکی از انگیزه های اصلی و دلایل مهم برای دریافت این نوع کارت های اعتباری وجود همین امتیازات است. امتیازاتی که بسته به شرایط بانک یا متقاضی ممکن است کامل و یا به صورت محدود نصیب فرد شود. در مجموع، این امتیازات به قرار زیر می باشد:

  • بازپرداخت نقدی یا CashBack: شما درصدی از هزینه خرج کرده را بدست می آورید.
  • بیمه یا Insurance: همانند بیمه مسافرتی رایگان
  • تخفیفات یا Discounts: شما با این آپشن می توانید پیشنهادات منحصربفردی را از فروشگاه ها دریافت کنید.
  • 0% بهره سالانه: در این گزینه شما به خاطر خرج کردن تا یک دوره مشخصی سودی پرداخت نمی کنید.
  • امتیازات پاداش: همانند مسافت های هوایی یا امتیازاتی که در قبال وچرهای دیگر تبادل می شود.

شرایط دریافت مستر کارت انگلستان

توجه داشته باشید که به سبب وجود محدودیت های بانکی بین المللی و نیز تحریم های همه جانبه علیه ایران، متقاضیان دریافت مستر کارت انگلستان از هیچ شانسی برای اخذ این کارت اعتباری در داخل ایران برخوردار نیستند. اما برای دریافت مستر کارت کشور انگلستان دو روش متداول پیش روی آنها است. روش اول، درخواست مستر کارت از نوع Prepaid یا مجازی با امکان شارژ روزانه 500$ تا حداکثر 10000$ (دلار) و مدت اعتبار 24 ماه یعنی 1 سال می باشد. این نوع از مستر کارت را می توان به صورت آنلاین و از طریق شرکت های واسطه ایرانی خریداری کرد.

با توجه به تجربه کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دریافت مستر کارت فیزیکی از بانک های معتبر کشورهایی نظیر امارات یا ترکیه می تواند روش ایده آلی برای متقاضیان مهاجرت به انگلستان محسوب شود. امتیاز این روش آن است که شما علاوه بر دریافت مستر کارت معتبر دارای سقف شارژ بالا و مدت اعتبار طولانی همچنین می توانید در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی نمائید. لازم به ذکر است که سقف شارژ مستر کارت های فیزیکی حدود 5000$ (دلار) در هر زمان و مدت اعتبار این نوع کارت های اعتباری 3 تا 4 سال می باشد.

پرسش های کلیدی درباره مسترکارت انگلستان

انگلستان یکی از کشورهایی است که تمایل برای زندگی و سفر به آن زیاد است. در نتیجه افرادی که می خواهند به این کشور وارد شوند، نیاز خواهند داشت که هزینه هایی را نیز پرداخت کنند. در این شرایط می توان گفت که نیاز به مسترکارت به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند. افرادی که می خواهند در این کشور مسترکارت دریافت کنند، قادر خواهند بود تا از طریق بانک های رسمی در این کشور، اقدامات لازم را انجام دهند. در چنین شرایطی باید با شیوه دریافت این کارت های بانکی نیز آشنایی پیدا کرد. در این رابطه پرسش هایی نیز مطرح می شود که باید به آن توجه داشت.

  • در روند دریافت مسترکارت انگلستان، چه مواردی مهم است؟ فرد باید بررسی کند که به کدامیک از مدارک در این رابطه نیاز خواهد داشت. در حال حاضر می توان گفت که فرد می تواند مسترکارت های شخصی یا تجاری را در این کشور دریافت کند.
  • مهم ترین مزیت دریافت مسترکارت انگلستان چیست؟ افرادی که مسترکارت در اختیار داشته باشند، در اکثر کشورهای جهان می توانند بدون نیاز به تغییر واحد پولی خود، از مسترکارت استفاده کنند.
  • آیا دریافت مسترکارت در انگلستان نیازمند پرداخت هزینه است؟ دریافت مسترکارت هزینه اولیه ندارد.
5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “دریافت مستر کارت انگلستان

  1. فاطمه فرومدی گفت:

    مستر کارت اینگلیس میخواستم برایم از کشور انگلستان بگیرید با فرستادن مدارکم برایتان!

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله حتما. با شماره 02191003232 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *