مهاجرت

دریافت مستر کارت ایرلند

دریافت مستر کارت ایرلند

برای دریافت مستر کارت ایرلند متقاضیان گزینه های متنوعی مثل کارت اعتباری یا بدهی از نوع استاندارد، پلاتینیوم و طلایی را در اختیار دارید. جالب است بدانید که بانک ایرلند همچنین مستر کارت دانشجویی با عنوان Student Credit Card را به متقاضیان ارائه می کند. متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک ایرلند و ارائه مدارک هویتی و اقامتی نسبت به افتتاح حساب بانکی و اخذ مستر کارت های ایرلند اقدام نمایند. دانشجویان، کارگران ماهر، سرمایه گذاران و کارآفرینان برای پرداخت هزینه های جاری و نیز دریافت حقوق و مزایای خود در کشور ایرلند نیاز مبرمی به مستر کارت دارند.

  • مدارک مورد نیاز برای اخذ مستر کارت ایرلند چیست؟
  • آیا دانشجویان ایرانی نیز حق افتتاح حساب و اخذ مستر کارت در ایرلند را دارند؟
  • برترین بانک های ایرلند جهت دریافت مستر کارت کدامند؟
  • مزایای دریافت مسترکارت در کشور ایرلند چیست؟
  • آیا نیاز به پرداخت هزینه برای دریافت مسترکارت در این کشور وجود دارد؟
  • انواع مستر کارت کشور ایرلند کدامند؟

اگر نگوییم که اخذ مستر کارت ایرلند اهمیتی مشابه اهمیت اخذ اقامت این کشور را دارد اما نبایستی از اهمیت دریافت این کارت پرداخت یا Payment Card در نظام مبادلاتی و تراکنشی کشور ایرلند غافل شد. چرا که بدون داشتن مستر کارت شما نمی توانید آمادگی لازم جهت مهاجرت به اروپا را پیدا کنید. برای کسب آمادگی کامل جهت مهاجرت به ایرلند و دریافت فوری و تضمینی مستر کارت جمهوری ایرلند توصیه می شود که از مشاوره های تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمائید.

ضرورت دریافت مستر کارت ایرلند

کشور ایرلند از جمله کشورهای ثروتمند و مرفه اروپایی محسوب می شود که در سال های اخیر توانسته است مهاجران خارجی بسیاری را جذب این کشور بکند معمولا متقاضیان مهاجرت به ایرلند دانشجویان و کارگران ماهر می باشند که در جستجوی یک فرصت مناسب تحصیلی یا کاری به این کشور اروپایی مهاجرت می کنند. اما غیر از مهاجرت تحصیلی و کاری روش های مهاجرتی دیگری نیز وجود دارد که شامل سرمایه گذاری در ایرلند، ازدواج با اتباع ایرلندی و تولد در ایرلند می باشد.

به هر حال مهاجران جهت آماده سازی خود برای مهاجرت به ایرلند فقط نیازمند دریافت مستر کارت این کشور نمی باشند. بلکه دریافت مستر کارت ایرلند نیز دقیقا اهمیتی برابر با اخذ اقامت این کشور اروپایی دارد. چرا که شما به عنوان یک فرد خارجی در کشور ایرلند برای انجام هر گونه معاملات روزانه خود نیازمند پرداخت با مستر کارت ایرلند می باشید. از پرداخت هزینه خرید فروشگاهی گرفته تا واریز شهریه دانشگاهی و از پرداخت اجاره خانه گرفته تا خرید آنلاین از فروشگاه های مجازی در کشور ایرلند همه این موارد را می توان با مستر کارت انجام داد.

شرایط دریافت مستر کارت ایرلند

همانطوری که مطلع هستید، به دلیل وجود تحریم های موجود امکان اینکه متقاضیان ایرانی بتوانند از داخل ایران درخواست مستر کارت ایرلند را بدهند کاملا منتفی است. در این مورد دو راه پیش روی متقاضیان قرار دارد. راه اول این است که آنها از طریق وب گردی به دنبال موسساتی در ایران باشند که مسترکارت های پیش پرداخت را به آنها عرضه می کنند. راه دوم نیز مراجعه به بانک ایرلندی و افتتاح حساب غیر مقیم در این کشور اروپایی می باشد. برای انجام این کار در ایرلند نیز بانک ها از شما مدارک زیر را درخواست می کنند:

  • فرم درخواست افتتاح حساب بانکی در ایرلند
  • پاسپورت یا کارت شناسایی
  • مدرک سکونتی مثل اجاره نامه یا قبض خانگی

پس امکان گشایش حساب بانکی و دریافت مستر کارت ایرلند برای خارجیان غیر مقیم در کشور ایرلند فراهم است. شرط این کار نیز ارائه مدارک شناسایی بعلاوه مدارک سکونتی معتبر به بانک مورد نظر در کشور ایرلند می باشد. لازم به ذکر است که شاید برخی از بانک ها قرارداد کاری و یا ویزای کار ایرلند را نیز از متقاضیان درخواست نمایند.

شرایط دریافت مستر کارت ایرلند

بهترین بانکها جهت دریافت مستر کارت ایرلند

بخش بانکداری و امور مالی ایرلند جزء بخش های مهم ساختار اقتصادی این کشور می باشد. در این بخش مهم از ساختار اقتصادی جمهوری ایرلند انواع بانک های ملی و بین المللی در حال فعالیت و ارائه خدمات مالی به مشتریان هستند. از بانک های محلی معروف مثل یانک ایرلند (BOI) گرفته تا غول های بین المللی مثل Barclays جزء این بخش محسوب می شوند:

  • بانک ایرلند (BOI): این بانک بزرگترین بانک کشور ایرلند محسوب می شود و دارای شعب و ATM های فراوانی در اقصی نقاط کشور ایرلند می باشد. از جمله خدمات ارزشمند این بانک می توان به حساب دانشجویی، بانکداری تجاری، حساب های پس انداز و جاری اشاره نمود.
  • Allied Irish Banks: این بانک به مشتریان خود یک حساب رایگان به شرط داشتن حداقل موجودی 2500€ (یورویی) اعطاء می کند. این حساب را می توان به صورت آنلاین و حضوری باز کرد و شامل دبیت کارت آفلاین، بانکداری آنلاین، دستیار تلفنی و نیز خدمات پیامکی یا SMS می باشد.
  • Ulster Bank: دارای گزینه افتتاح حساب اصلی فقط با هزینه 4€ (یورو) و رایگان با حداقل موجودی 3000€ (یورو)
  • Permannt TSB: حساب رایگان در صورت داشتن پس انداز ماهیانه تا سقف 1500€ (یورو) و کارمزد 1%

 معرفی انواع مستر کارت ایرلند

در ایرلند بانکهای مختلفی مثل EBS، KBC و Bunq یا BOI وجود دارند که برخی از آنها حتی جزء شعب خارجی بانک های بین المللی مثل N26 و Barclays محسوب میشوند. این بانکها انواع کارت های اعتباری و بدهی و پیش پرداخت را برای مشتریان خود صادر میکنند. ضریب نفوذ استفاده از انواع کارتهای پرداخت مخصوصا پرداخت آنلاین در کشور ایرلند بیش از 80% مجموع پرداختها می باشد. این امر نشانگر جایگاه و اهمیت استفاده از مستر کارت ایرلند در بین شهروندان ایرلندی و مهاجران خارجی می باشد. برخی از انواع مستر کارت های صادره در ایرلند عبارتند از:

نام مستر کارتبانک صادر کنندهمشخصات
کارت اعتباری دانشجوییبانک ایرلندحد شارژ موجودی تا سقف 1000€ (یورو)، بدون هزینه حساب سالیانه و کارمزد 0% در خریدها
کارت اعتباری فامیلیبانک ایرلندکارت دارای براند دانشگاه Trinity Dublin دوبلین ایرلند، بدون هزینه تراکنش، بدون هزینه سالیانه
کارت اعتباری پلاتینیومبانک ایرلندکارمزد 0% در خریدها، بدون هزینه های تراکنشی، کارت بدون کارمزد
کارت اعتباری کلاسیکبانک ایرلندکارمزد 0% در خریدها، بدون هزینه های تراکنشی، کارت بدون کارمزد
کارت اعتباری Aer Lingusبانک ایرلند2 بلیط برگشت هواپیمایی رایگان، دسترسی به لانژ فرودگاهی، بیمه مسافرتی بین المللی
کارت پیش پرداخت SWIRLSWIRLسقف شارژ سالانه تا حدود 2500€ (یورو)، هزینه خرید کارت تا 5.95€ (یورو)، امکان خرید آنلاین و حضوری
کارت مسافرتی BunqBunqحدود خرید روزانه تا 50000€ (یورو)، استفاده از نرخ مبادله ارز Mastercard و تبدیل ارز خارجی رایگان
کارت بدهی N26N26کیف پول آنلاین، بدون هزینه سالیانه، بدون کارمزد تراکنش خارجی و امنیت بالا

اگر چنانچه شما نیز متقاضی دریافت مستر کارت ایرلند بوده و اطلاعات کمی در این خصوص دارید توصیه می شود که علاوه بر مطالعه مطالب مقاله حاضر همچنین از مشاوره کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز برخوردار شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *