مهاجرت

دریافت مستر کارت دانمارک

دریافت مستر کارت دانمارک

اگر در حال برنامه ریزی برای مهاجرت به دانمارک می باشید، باید بدانید که دریافت مستر کارت دانمارک جزء ضروریات سفر شما محسوب می شود. بانک های دانمارکی در زمینه صدور انواع مستر کارت برای مشتریان خود فعال هستند. در این زمینه نیز شما به دو گزینه مستر کارت مجازی یا Prepaid و یا مستر کارت فیزیکی دسترسی دارید. تفاوت این دو نوع مستر کارت در این است که مستر کارت فیزیکی دارای حساب بانکی بوده و زندگی را برایتان آسانتر می کند چراکه شما مثلا لازم نیست هزینه های تبدیل ارز بین المللی پرداخت کنید. اما با وجود صدور آنی مستر کارت های مجازی اما هزینه آنها بالا و سقف شارژ آنها محدود است.

از بهترین مستر کارت های فیزیکی دانمارک می توان به The Royal Bank Credit Card، The NatWest Credit Card و نیز Ulster Bank Credit Card Mastercard اشاره نمود. دلیل این انتخاب نیز هزینه کاربرد خارجی 0%، هزینه سالانه یا ماهانه 0£ (پوندی) و درصد سالانه سود تراکنش (APR) حدود 9.9% می باشد. اما نباید از خدمات بانکی محبوب ترین بانک آنلاین در دانمارک یعنی N26 به راحتی گذشت. از جمله خدمات این بانک کنترل آنلاین حساب بانکی و صدور مستر کارت رایگان می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هر مورد از شرایط مهاجرت به دانمارک مثل اجاره منزل و افتتاح حساب بانکی و صدور کارت اعتباری دانمارک پاسخگوی سوالات شما می باشد.

  • شرایط دریافت مسترکارت از بانک های مختلف دانمارک چیست؟
  • هزینه دریافت مسترکارت در دانمارک چقدر است؟
  • بهترین بانک های دانمارک برای افتتاح حساب کدامند؟
  • شرایط استفاده از مسترکارت در دانمارک چیست؟
  • مزایای در اختیار داشتن مسترکارت در دانمارک چیست؟

آمادگی قبل از سفر به دانمارک

همانطوری که مطلع هستید، فرآیند مهاجرت به دانمارک فقط محدود به اخذ ویزا نبوده بلکه متقاضیان قبل از سفر باید تمهیدانی جهت اخذ کارت اعتباری مستر کارت خود داشته باشند. برای این منظور متقاضیان بایستی مراحل زیر را جهت دریافت مستر کارت دانمارک طی کنند:

  • اخذ کارت اعتباری بدون هزینه تراکنش خارجی: اگر شما قصد مسافرت به دانمارک را دارید و مایل به اجتناب از 3% هزینه تراکنش خارجی هستید، پس بین انواع کارت های اعتباری صادره از دانمارک توجه کرده و بهترین کیس را انتخاب کنید.
  • انتخاب مستر کارت یا ویزا کارت: هر دوی این کارت ها در دانمارک جزء پر کاربردترین کارت های اعتباری بوده و شما با این کارت ها به راحتی می توانید از ATM های دانمارک وجه لازم خود را دریافت کنید.
  • به همراه داشتن یک کارت Back up یا پشتیبان: همواره در مسافرت های خارجی خود یک کارت پشتیبان نیز به همراه داشته باشید.
  • نحوه واریز و دریافت پول: در مجموع، شما با کارت بانکی از هر کجای دانمارک می توانید پول پرداخت کنید. اما اگر قصدتان دریافت از ATM می باشد، به خاطر داشته باشید که کارت های اعتباری هزینه اضافی از مشتریان طلب کرده در حالیکه دبیت کارت ها هزینه پایین و گاها هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی کنند.
  • مطلع کردن بانک درباره زمان مسافرت به دانمارک: این اطلاع رسانی برای جلوگیری از بلوک حساب بانکی شما الزامی است.

اهمیت دریافت مستر کارت دانمارک

دانمارک به عنوان برترین کشور اروپایی هم از نظر سطح درآمد ماهیانه و هم از نظر کیفیت زندگی در اروپا شناخته می شود. مهاجرت به این کشور اروپایی و اخذ اقامت دانمارک آرزویی غیرمحال اما سخت به نظر می رسد. چرا که دولت دانمارک از هر مهاجر خارجی و از هر نوع روش مهاجرتی نیز استقبال نمی کند. بنابرین نمی توان دانمارک را یک کشور کاملا مهاجر پذیر دانست. با وجود سیاست های سخت گیرانه دانمارک در خصوص روند مهاجر پذیری، اما فرصت اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور برای دانشجویان برتر و نیز امکان یافتن پیشنهاد کاری از کارفرمای دانمارکی برای کارگران مهارت بالا فراهم است.

به هر حال افراد واجد شرایط مهاجرت به دانمارک باید علاوه بر تلاش جهت اخذ موفق ویزای اقامت این کشور همچنین قبل از مسافرت خود به فکر تهیه خانه و نیز دریافت کارت اعتباری از دانمارک باشند. اصولا انجام هر گونه مبادله کالایی و خدماتی در دانمارک با استفاده از کارت های اعتباری امکان پذیر است. یکی از کارت های اعتباری متداول و پر کاربرد دانمارکی ها جهت انجام هر گونه خرید و یا دادوستدی، مستر کارت (MasterCard) می باشد که همراه ویزا کارت کاملا در بین مردم این کشور جا افتاده اند. اما بانک های صادر کننده کارت های اعتباری مستر کارت در دانمارک عبارتند از:

بانک های دانمارکیاعتبارسنجیکارت اعتباری رایگانحساب رایگان
N26***
Nykredit Bank***
Arbejdernes Landsbank**
Sydbank***
Spar Nord Bank**
Realkredit Denmark**
Danske Bank**

اهمیت دریافت مستر کارت دانمارک

بهترین مستر کارت دانمارک برای مهاجران

همانطوری که در مطالب فوق نیز بیان گردید، کاربرد مستر کارت ها و ویزا کارت ها در بین مردم دانمارک و تاجران و فروشندگان این کشور از رونق بسیار خوبی برخوردار است. در دانمارک نیز مثل بقیه کشورهای اروپایی، بانک ها عاملین صدور انواع کارت اعتباری از جمله مستر کارت ها می باشند. اما شما به عنوان متقاضی دریافت مستر کارت دانمارک برای انتخاب بهترین کارت اعتباری بایستی به پارامترهایی از جمله هزینه سالانه یا ماهانه کارت، سود تراکنش خارجی، درصد سود سالانه (APR) توجه نمائید. بر این اساس، لیست برترین مستر کارت های دانمارک عبارتند از:

عنوان مستر کارتهزینه کاربرد خارجیهزینه سالانه یا ماهانهدرصد سالانه سود تراکنش (APR)
The Royal Bank Credit Card0%0£ (پوند)9.9%
The NatWest Credit Card0%0£ (پوند)9.9%
Ulster Bank Credit Card Mastercard0%0£ (پوند)9.9%
NatWest Reward Black Credit Card Mastercard0%سالیانه 84£ (پوند)37.1%
دارندگان حساب جاری Reward Black: سالیانه 0£ (پوند)
Royal Bank of Scotland Reward Black Credit Card Mastercard0%سالیانه 84£ (پوند)37.1%
دارندگان حساب جاری Reward Black: سالیانه 0£ (پوند)
Halifax Clarity Credit Card Mastercard0%0£ (پوند)19.9%

اما درباره بانک های آنلاین دانمارک چه می دانید؟ N26 بانک آنلاین محبوب اغلب شهروندان خارجی در کشور دانمارک می باشد. این بانک در سال 2013 در آلمان تاسیس و به سرعت به یکی از بزرگترین بانک های آنلاین در اروپا تبدیل شد. امتیازات داشتن حساب آنلاین N26 عبارت است از:

  • مستر کارت رایگان به همراه حساب در حال چک
  • عدم وجود هزینه های پنهان یا هزینه های سرشکن
  • عدم وجود هزینه تراکنش
  • داشتن اپلیکیشن به زبان انگلیسی

شرایط دریافت مستر کارت دانمارک

شهروندان خارجی متقاضی دریافت مستر کارت دانمارک بایستی ابتداء از نحوه افتتاح حساب بانکی در این کشور اروپایی آگاه باشند. اینکه افتتاح حساب بانکی در کشور دانمارک تابع چه شرایطی است و شهروندان خارجی قانونا بایستی چه مدارکی را جهت افتتاح حساب به شعب بانک دانمارکی تحویل دهند. برای اخذ مستر کارت دانمارک از نوع فیزیکی، شما نیازمند مراجعه به بانک های دانمارک و ارائه مدارک ذیل می باشید:

  • فوتوکپی مدرک هویتی مثل پاسپورت معتبر
  • شماره CPR (شماره شناسائی ده رقمی که به کلیه مقیم های دانمارک اعطاء می شود)
  • مدرک سکونتی در دانمارک (معمولا بانک های دانمارکی در این مورد خاص، قبوض شهری یا اجاره نامه را نیز قبول می کنند)

کارشناسان و وکلای برجسته موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هر پرونده مهاجرتی تمام تلاش خود را می کنند تا با مهیا کردن شرایط لازم جهت دست یابی تضمینی و سریع به ویزای مورد نظر رضایت کامل هموطنان را اخذ نمایند. ضمن آنکه در صورت تمایل به دریافت مستر کارت اتحادیه اروپا می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *